quote:Op zondag 5 november 2006 17:59 schreef moelan0e het volgende:
Maar alle mensen in Den Haag zijn toch aso?
Ik was eens bij iemand thuis en ik kreeg thee aangeboden.
"Wil je een kopje thee, meisje?"
"Nou lekk..."
"HEY GODVERDOMME GEITENKUT HOUD JE BEK DICHT!" riep ze naar buiten tegen de buurvrouw.
"...er"
"Wil je er suiker in? KANKERLIJERS!"
"Nee, be..."
"HOER KANKER KUT" enzenz.
"...dankt."
"Wil je er een lekker koekje bij?"
Ik heb mn sleutelbeen gebroken, hij is groter en dan ga ik zometeen de bak in..quote:Op zondag 5 november 2006 18:19 schreef skippy22 het volgende:
Ros de buurman helemaal inelkaar Dat zal hem leren de vuige vlerk![]()
Honkbal knuppel kun je ook met een arm gebruikenquote:Op zondag 5 november 2006 18:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb mn sleutelbeen gebroken, hij is groter en dan ga ik zometeen de bak in..
Gewoon negeren. Anders wordt het van kwaad tot erger.quote:Op zondag 5 november 2006 18:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Omdat ik pissed ben dat hij niet gewoon ff normaal kan doen.
Ik heb jaren vechtsporten gedaan, maar tegen iemand die groter is en dan met 1 arm vechten is gewoon onmogenlijk, 1 klap op mn schouder en die is weer gebroken.quote:Op zondag 5 november 2006 18:38 schreef Originele_Naam het volgende:
op een vechtsport gaan en hem de hersens inslaan
Ik ben geen kakker en niemand heeft geslagen en dat probeer ik ook te verkomen.quote:Op zondag 5 november 2006 18:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Terug slaan, kakkerd.
quote:Op zondag 5 november 2006 18:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Terug slaan, kakkerd.
dat was een hele domme, lachwekkende volhoudende kloon jaquote:Op zondag 5 november 2006 19:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Was dat niet die hele slechte relkloon?
Waarom ben je nou zonder reden aan het trollen?quote:Op zondag 5 november 2006 20:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik zou je ook maar een irritant buurmannetje gaan vinden als je mij kwam vragen om een spaarlamp in een gezamelijke hal op te hangen om het millieu minder te belasten.
Als je het millieu wil besparen ga je maar kaarsen aansteken en stop je met computeren en TV kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |