Waarom laat je me niet lekker zeiken en ga je niet terug naar je WoW?quote:Op zondag 5 november 2006 20:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Waarom ben je nou zonder reden aan het trollen?
Ik zie hier best een paar overeenkomsten. Dat jullie het niet goed met elkaar kunnen vinden!quote:Op zondag 5 november 2006 17:38 schreef OFfSprngr het volgende:
K, simpele versie:
Buurman gaat gelijk schelden in plaats van dingen vragen waarmee ie zichzelf hypocriet op stelt aangezien ie zelf niet wilt dat ik met kanker scheld.
Buurman heeft geen kijk op wat ik doe.
Buurman denkt zodra ik iets aan hem vraag dat ik tegen hem loop te "kankeren".
Buurman is aggresief.
Buurman is hypocriet.
Buurman denkt alles te weten.
Buurman heeft niets te eisen.
Buurman zou eens iets moeten vragen zonder gelijk boos te moeten worden.
Buurman hoeft niets meer te vragen want buurman kan de kankertiefus krijgen.
Dat speel ik niet eensquote:Op zondag 5 november 2006 20:56 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Waarom laat je me niet lekker zeiken en ga je niet terug naar je WoW?
Goed voor natuur en milieu?quote:Op zondag 5 november 2006 20:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Het is een gedeelde hal, ik vraag of hij of ik een spaarlamp wilt ophangen aangezien ik zoveel mogenlijk het millieu probeer niet te misbruiken, dus als ik er een spaarlamp op wil hangen dan kan ik er een spaarlamp op hangen maar is dat nou werkelijk volgens jou perceptie het grote probleem in het topic?
Inderdaad.quote:Op maandag 6 november 2006 00:56 schreef crackhead het volgende:
Als mijn buurman hier aan de deur komt zeiken over mijn energieverbruik zou ik ook agressief worden.
Neuh...dan vul ik wel een topic report inquote:Op maandag 6 november 2006 07:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Als je met mij als user een probleem hebt, open dan lekker je eigen topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |