In Chicago hadden ze vast niet hoeven vluchten voor de nazi's.quote:
Kennelijk wel met een portemonne die bji Julie pastquote:Op zondag 5 november 2006 18:25 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ken geen regisseurs met een leeftijd die bij Julie zou passen...
over welke film gaat dit?quote:SETI scientist: [answering telephone] If this isn't an insanely beautiful woman, I'm hangin' up.
SETI technician: Sir, I - I- I think you should listen to this.
Ze zijn al heel wat jaren getrouwd, hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kennelijk wel met een portemonne die bji Julie past
Oh, 't zalquote:Op zondag 5 november 2006 18:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zijn al heel wat jaren getrouwd, hoor.
Denk ik ook maar dan zou de omschrijving nergens op slaan eigenlijkquote:Op zondag 5 november 2006 18:37 schreef ChrisJX het volgende:
Contact zou idd goed kunnen...
quote:Op zondag 5 november 2006 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, 't zal
Alles wat ik van films weet komt van een huisgenoot die iedere maand nieuwe filmposters op ALLE muren van de WC plakte. Die jongen woont hier al 3 jaar niet meer. Ik weet niks over films
Lienekien +1quote:Op zondag 5 november 2006 18:41 schreef Lienekien het volgende:
Independence Day
Geografie, natuurwetenschappenquote:Op zondag 5 november 2006 18:45 schreef Lienekien het volgende:
Wat dan wel?
Waar ik dus niks van weet, hč.quote:Op zondag 5 november 2006 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geografie, natuurwetenschappen
het blauw en het groen van Triviant zeg maar
Jezus Dudequote:Op zondag 5 november 2006 18:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Stom! ik bedoel insect. Een tor met giga kaken
Niet. ik kreeg een ingeving en quotte mezelf dus...quote:Op zondag 5 november 2006 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus Dudeik wist het WEL
EN jij zit je antwoord te editten
Een kever is een goedkoop type volkswagenquote:Op zondag 5 november 2006 18:52 schreef Lienekien het volgende:
O, ik heb een probleem. Kever en tor zijn volgens Van Dale synoniem.
Die was van de week nog in omgekeerde volgorde gesteldquote:Op zondag 5 november 2006 18:48 schreef Lienekien het volgende:
Wat is een vliegend hert?
Volgens mij heb ik nooit iets geleerd van de Tina (mag ik hopen iig).quote:Op zondag 5 november 2006 18:58 schreef ChrisJX het volgende:
Weet je dat ik door de Tina weet wat een vliegend hert is?Stond eens in een stripje (van Janneke Steen, voor de kenners)
tuurlijk welquote:Op zondag 5 november 2006 19:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nooit iets geleerd van de Tina (mag ik hopen iig).
Laat me raden: oefenen op de achterkant van je hand?quote:Op zondag 5 november 2006 19:07 schreef liefie_ het volgende:
die rubriek achterin met die brieven zoals: hoe moet ik zoenen? en zo waren echt kei leerzaam
Tongen leer je op een ei, heb ik gehoordquote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat me raden: oefenen op de achterkant van je hand?
Ow joh dat wist ik nietquote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef BrandX het volgende:
Nou, hij is bijna helemaal doof zelfs. Hij heeft reeds enige tijd geleden afscheid genomen van het grote publiek om die reden.
Het is geen band van Phil zelf. HIj is wel mede-oprichter van die band. De band heeft sinds zijn ontstaan (1976) vele verschillende soorten samenstellingen gehad. Het enige originele member wat er over is is John Goodsallquote:
Welneeeeee. In de Tina staan stap voor stap beschrijvingen.quote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
kut heb ik dat telkens fout gedaan?quote:Op zondag 5 november 2006 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor jazzkenners redelijk.quote:Op zondag 5 november 2006 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
IS het een enigzins bekende band?
Wat liefquote:Op zondag 5 november 2006 19:16 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Welneeeeee. In de Tina staan stap voor stap beschrijvingen.
Je staat tegenover elkaar en kijkt elkaar aan
Je buigt naar elkaar toe
Je opent je mond een beetje
Voorzichtig raak je met je tong de mond van de ander aan
Dat werk. En antwoorden op vragen waar je je handen moet houden, of je je ogen dicht moet doen en dat soort dingen
quote:Op zondag 5 november 2006 19:18 schreef Neleos het volgende:
Ik wist het niet en ik heb het opgezocht![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tongen leer je op een ei, heb ik gehoord
En ik dacht nog wel dat het een makkelijke vraag was. Hij ligt toch al topics lang op ieders lippen!quote:
tizzer lieverd?quote:Op zondag 5 november 2006 19:21 schreef ChrisJX het volgende:
Flash?
quote:Op zondag 5 november 2006 19:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kut heb ik dat telkens fout gedaan?
ik dacht dat het met vriendinnen moest?
Geen Jayhawk.quote:Op zondag 5 november 2006 19:22 schreef BrandX het volgende:
Nope, geen Flash. Ik zal even tellen hoeveel keer het dit topic geschreven staat.
momentje.
quote:Op zondag 5 november 2006 19:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij ligt toch al topics lang op ieders lippen!![]()
![]()
quote:
Close maar geen sigaar.quote:Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef ChrisJX het volgende:
Etctera!
quote:Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie BrandX vaak gepost/quote..
Ja..een Nederlandse...metal geloof ikquote:Op zondag 5 november 2006 19:29 schreef WooZ het volgende:
Nemrionic
dat is volgens mij ook een band meen ik me te herinneren uit een akq deel
Sorry BrandX maar ik moet deze goed rekenenquote:Op zondag 5 november 2006 19:41 schreef Lienekien het volgende:
Flipje Tiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |