ze hebben het over het veld.quote:Op zondag 5 november 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
ten cate neem je rotzooi mee.
Wat zijn boeren toch achterlijk volk...
Ohhh ongelooflijk. Na vandaag ben ik overtuigd, de grootste Calimeros komen uit Amsterdam. Tien tegen twaalf......ach gut.........ga huilen....quote:Op zondag 5 november 2006 16:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Knap hoor met 10 tegen 12 en toch winnen.
AJAX KAMPIOEN!!
Ik verstond Ajax 1 hoor...quote:Op zondag 5 november 2006 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Volkomen terecht natuurlijk..
"en psv wordt kampioen" jezus wat een mongolen daar zeg
Heracles had tot vandaag 3 van de 4 thuiswedstrijden gewonnen, 1 gelijk, en 1 tegengoal.quote:Op zondag 5 november 2006 16:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
Je zou het neit zeggen aan de reacties te zien. Tegen *proest* Heracles nog wel. Amateurs.
quote:Op zondag 5 november 2006 16:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Heracles had tot vandaag 3 van de 4 thuiswedstrijden gewonnen, 1 gelijk, en 1 tegengoal.
Misschien eens het voetbal gaan volgen, wordt je misschien ook serieus genomen![]()
Wacht mijn jongquote:Op zondag 5 november 2006 16:14 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Ohhh ongelooflijk. Na vandaag ben ik overtuigd, de grootste Calimeros komen uit Amsterdam. Tien tegen twaalf......ach gut.........ga huilen....
Hahahaquote:Op zondag 5 november 2006 16:14 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Ohhh ongelooflijk. Na vandaag ben ik overtuigd, de grootste Calimeros komen uit Amsterdam. Tien tegen twaalf......ach gut.........ga huilen....
DAt gejood en dat geboer vind ik dan weer not-donequote:Op zondag 5 november 2006 16:15 schreef Pritt het volgende:
JODEN!
Samba jodequote:Op zondag 5 november 2006 16:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
DAt gejood en dat geboer vind ik dan weer not-done
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM, JODEN LAAT JE HOREN DANquote:Op zondag 5 november 2006 16:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
DAt gejood en dat geboer vind ik dan weer not-done
Ach, als de gemiddelde scheidsrechter zo mee zit als bij Heracles in de eerste 75 minuten, dan is dat ook niet zo vreemd.quote:Op zondag 5 november 2006 16:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Heracles had tot vandaag 3 van de 4 thuiswedstrijden gewonnen, 1 gelijk, en 1 tegengoal.
Misschien eens het voetbal gaan volgen, wordt je misschien ook serieus genomen![]()
Klopt..quote:Op zondag 5 november 2006 16:15 schreef Roeni3 het volgende:
Radio1: "De derde goal van Ajax in de derde aanval van Ajax in deze wedstrijd zo'n beetje."
quote:Op zondag 5 november 2006 16:14 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
We lijken PSV welquote:Op zondag 5 november 2006 16:15 schreef Roeni3 het volgende:
Radio1: "De derde goal van Ajax in de derde aanval van Ajax in deze wedstrijd zo'n beetje."
Vak 410quote:Op zondag 5 november 2006 16:16 schreef Californication het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM, JODEN LAAT JE HOREN DAN
Klopt ook. Rood was onterecht, penalty echter ook.quote:Op zondag 5 november 2006 16:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
![]()
Kneus zelfs een Heracles fan gaf toe hier dat de scheids over het algemeen wel erg floot in het voordeel van Heracles.
Maar boeie 0-3 daar winnen is al knap, 0-3 winnen met 10 man is helemaal knap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |