ze hebben het over het veld.quote:Op zondag 5 november 2006 16:12 schreef HeatWave het volgende:
ten cate neem je rotzooi mee.
Wat zijn boeren toch achterlijk volk...
Ohhh ongelooflijk. Na vandaag ben ik overtuigd, de grootste Calimeros komen uit Amsterdam. Tien tegen twaalf......ach gut.........ga huilen....quote:Op zondag 5 november 2006 16:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Knap hoor met 10 tegen 12 en toch winnen.
AJAX KAMPIOEN!!
Ik verstond Ajax 1 hoor...quote:Op zondag 5 november 2006 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Volkomen terecht natuurlijk..
"en psv wordt kampioen" jezus wat een mongolen daar zeg
Heracles had tot vandaag 3 van de 4 thuiswedstrijden gewonnen, 1 gelijk, en 1 tegengoal.quote:Op zondag 5 november 2006 16:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
Je zou het neit zeggen aan de reacties te zien. Tegen *proest* Heracles nog wel. Amateurs.
quote:Op zondag 5 november 2006 16:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Heracles had tot vandaag 3 van de 4 thuiswedstrijden gewonnen, 1 gelijk, en 1 tegengoal.
Misschien eens het voetbal gaan volgen, wordt je misschien ook serieus genomen![]()
Wacht mijn jongquote:Op zondag 5 november 2006 16:14 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Ohhh ongelooflijk. Na vandaag ben ik overtuigd, de grootste Calimeros komen uit Amsterdam. Tien tegen twaalf......ach gut.........ga huilen....
Hahahaquote:Op zondag 5 november 2006 16:14 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Ohhh ongelooflijk. Na vandaag ben ik overtuigd, de grootste Calimeros komen uit Amsterdam. Tien tegen twaalf......ach gut.........ga huilen....
DAt gejood en dat geboer vind ik dan weer not-donequote:Op zondag 5 november 2006 16:15 schreef Pritt het volgende:
JODEN!
Samba jodequote:Op zondag 5 november 2006 16:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
DAt gejood en dat geboer vind ik dan weer not-done
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM, JODEN LAAT JE HOREN DANquote:Op zondag 5 november 2006 16:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
DAt gejood en dat geboer vind ik dan weer not-done
Ach, als de gemiddelde scheidsrechter zo mee zit als bij Heracles in de eerste 75 minuten, dan is dat ook niet zo vreemd.quote:Op zondag 5 november 2006 16:14 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Heracles had tot vandaag 3 van de 4 thuiswedstrijden gewonnen, 1 gelijk, en 1 tegengoal.
Misschien eens het voetbal gaan volgen, wordt je misschien ook serieus genomen![]()
Klopt..quote:Op zondag 5 november 2006 16:15 schreef Roeni3 het volgende:
Radio1: "De derde goal van Ajax in de derde aanval van Ajax in deze wedstrijd zo'n beetje."
quote:Op zondag 5 november 2006 16:14 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
We lijken PSV welquote:Op zondag 5 november 2006 16:15 schreef Roeni3 het volgende:
Radio1: "De derde goal van Ajax in de derde aanval van Ajax in deze wedstrijd zo'n beetje."
Vak 410quote:Op zondag 5 november 2006 16:16 schreef Californication het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM, JODEN LAAT JE HOREN DAN
Klopt ook. Rood was onterecht, penalty echter ook.quote:Op zondag 5 november 2006 16:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
![]()
Kneus zelfs een Heracles fan gaf toe hier dat de scheids over het algemeen wel erg floot in het voordeel van Heracles.
Maar boeie 0-3 daar winnen is al knap, 0-3 winnen met 10 man is helemaal knap
Ik hoop het, dan wordt het 3-1 voor Feyenoord.quote:Op zondag 5 november 2006 16:16 schreef Tha_Mars het volgende:
Nog 4 minuten voor Vitesse... kom op.
Komt er nu ook 6 minuten blessuretijd erbij?
quote:Op zondag 5 november 2006 16:16 schreef Californication het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX AMSTERDAM, JODEN LAAT JE HOREN DAN
Omdat er zo veel Ajax fans zijn, cult.quote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef cultheld het volgende:
Waarom vult ieder Ajax-doelpunt 2 pagina's van dit topic?
Veel Ajacieden hier, en nog meer Ajax-haters. Dan kom je al snel op 50 reactiesquote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef cultheld het volgende:
Snap het nou. Als psv het doet is het kwaliteit, als wij het doen geluk.quote:
Jammer.quote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef Burbo het volgende:
0-4 gaat er nu in door Sneijder.
Oh ja, vergetenquote:Op zondag 5 november 2006 16:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Snap het nou. Als psv het doet is het kwaliteit, als wij het doen geluk.
Omdat ajax een geweldige club isquote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef cultheld het volgende:
Die niet naar het stadion gaan omdat...quote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Omdat er zo veel Ajax fans zijn, cult.
Idd 2 keer er net buiten leggen.Foei!quote:Op zondag 5 november 2006 16:18 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een gare vent die Kuipers, zo inconsequent als een gek
Precies.quote:Op zondag 5 november 2006 16:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En dat met een ban voor Dirk.quote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef twi het volgende:
[..]
Veel Ajacieden hier, en nog meer Ajax-haters. Dan kom je al snel op 50 reacties
Hoop maar verderquote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik hoop het, dan wordt het 3-1 voor Feyenoord.
quote:Op zondag 5 november 2006 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die niet naar het stadion gaan omdat...(Ook thuiswedstrijden niet)
Wij ?quote:Op zondag 5 november 2006 16:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Er maar 50.000 in passenquote:Op zondag 5 november 2006 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De Arena zit bijna iedere competitiewedstrijd ongeveer vol hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Honden zijn het inderdaadquote:Op zondag 5 november 2006 16:19 schreef Roeni3 het volgende:
Waarom blijft Radio1 het Feyenoordlegioen 'hondstrouw' noemen? Het was toch allang duidelijk dat ze dat echt niet zijn.
Voetbal hangt aan elkaar van clichees die niet uit te roeien zijn, Lucky Ajax is er ook zo een...quote:Op zondag 5 november 2006 16:19 schreef Roeni3 het volgende:
Waarom blijft Radio1 het Feyenoordlegioen 'hondstrouw' noemen? Het was toch allang duidelijk dat ze dat echt niet zijn.
Ik ga genoeg naar het stadion, moralistische kut, daar hoef ik jou niets voor uit te leggen.quote:Op zondag 5 november 2006 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Whahahahah horen wie het zegt, heb je ooit een stadion van de binnenkant gezienquote:Op zondag 5 november 2006 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg figuren gezien die het stokje van Dirk graag over willen nemen. De TS van het huidige Ajax-topic bv.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |