Hup Ajax!quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
Dat het idd een naar ventje is, wat ik op de vorige pagina al zei, met zijn ava.quote:
Haha, ik kan zat voorbeelden noemen van wedstrjiden waarin Huntelaar beslissend was. Bekerfinale tegen PSV? FC Kopenhagen uit? Roda JC thuis in de beker, met die omhaal? Afgelopen week toch weer 2 goals in de Uefa Cup? Ook scoort hij bijna altijd tegen Feyenoord, ja je moet er maar staan. Zijn goal tegen Inter... nou blabla.quote:Op zondag 5 november 2006 15:16 schreef xFriendx het volgende:
Heb bijna het idee dat een Huntelaar vaak scoort als de wedstrijd niet moeilijk is en die gewonnen wordt met 4-0 en hij simpelweg z'n puntje meepakt. Bij Perez heb ik het idee dat als het even niet lekker loopt hij vaak degene is die de boel doorbreekt door te scoren.
quote:Op zondag 5 november 2006 15:25 schreef borisz het volgende:
nu nog ff die quote van de OP van het vorig topic naar dit topic halen![]()
Inderdaad, Ajax gooit de wedstrijd altijd te laat op slot.quote:Op zondag 5 november 2006 15:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
![]()
Nu hopen dat Ajax snel de score weet uit te breiden.
Jaap Stam.quote:
quote:
Met 10 man?quote:Op zondag 5 november 2006 15:37 schreef Corksterr het volgende:
Nou, vóór de 60e minuut wil ik 0-2. Niet weer na 80 minuten ofzo.
Gewoon in beroep gaan...quote:
Ik zal niet de calimero nu gaan uithangen.quote:
hij komt intackelen, mis met z'n ene been, licht z'n andere poot op, speler valt > roodquote:Op zondag 5 november 2006 15:38 schreef Corksterr het volgende:
Wat gebeurde er?
Idd, als dit blijft staan wil ik NOOIT en NOOIT meer gelul horen dat de KNVB pro Ajax is...quote:
Nee man, philips bond. Al jaren zo.quote:Op zondag 5 november 2006 15:39 schreef Jasza het volgende:
KAKKERLAKKEN BOND OLE OLEEEEEE
Dan heb je het geluid verkeerd staan denk ik...quote:Op zondag 5 november 2006 15:40 schreef twi het volgende:
De hele wedstrijd hoor je de fans van Heracles niet, en nu vieren ze massaal feest
je moet toch wat te vieren hebben als je in almelo woontquote:Op zondag 5 november 2006 15:40 schreef twi het volgende:
De hele wedstrijd hoor je de fans van Heracles niet, en nu vieren ze massaal feest
En nu krijgen jullie alles voor. Maar dan ook echt alles. Zelfs al maakt een Heraclied een overtreding, is het een vrije trap voor Heraclesquote:Op zondag 5 november 2006 15:40 schreef Damzkieee het volgende:
Scheids fluit wel erg bevoordeeld voor Heracles moet ik eerlijk zeggen, zijn we niet gewend. Meestal krijgen we als kleine club alles tegen...
En nog gaan we winnen dus laat ze maar juichen.quote:Op zondag 5 november 2006 15:40 schreef twi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |