Gewoon in beroep gaan...quote:
Ik zal niet de calimero nu gaan uithangen.quote:
hij komt intackelen, mis met z'n ene been, licht z'n andere poot op, speler valt > roodquote:Op zondag 5 november 2006 15:38 schreef Corksterr het volgende:
Wat gebeurde er?
Idd, als dit blijft staan wil ik NOOIT en NOOIT meer gelul horen dat de KNVB pro Ajax is...quote:
Nee man, philips bond. Al jaren zo.quote:Op zondag 5 november 2006 15:39 schreef Jasza het volgende:
KAKKERLAKKEN BOND OLE OLEEEEEE
Dan heb je het geluid verkeerd staan denk ik...quote:Op zondag 5 november 2006 15:40 schreef twi het volgende:
De hele wedstrijd hoor je de fans van Heracles niet, en nu vieren ze massaal feest
je moet toch wat te vieren hebben als je in almelo woontquote:Op zondag 5 november 2006 15:40 schreef twi het volgende:
De hele wedstrijd hoor je de fans van Heracles niet, en nu vieren ze massaal feest
En nu krijgen jullie alles voor. Maar dan ook echt alles. Zelfs al maakt een Heraclied een overtreding, is het een vrije trap voor Heraclesquote:Op zondag 5 november 2006 15:40 schreef Damzkieee het volgende:
Scheids fluit wel erg bevoordeeld voor Heracles moet ik eerlijk zeggen, zijn we niet gewend. Meestal krijgen we als kleine club alles tegen...
En nog gaan we winnen dus laat ze maar juichen.quote:Op zondag 5 november 2006 15:40 schreef twi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |