Jij weerquote:Op zondag 5 november 2006 15:09 schreef Burbo het volgende:
Nu gaat het snel waarschijnlijk.
Moet je vaker doenquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 5 november 2006 15:13 schreef BB-King het volgende:
En toch zal Perez volgende wedstrijd weer op de bank beginnen.![]()
Weer?quote:Op zondag 5 november 2006 15:13 schreef BB-King het volgende:
Ik neem aan dat Ten Cate in een thuiswedstrijd tegen PSV wel met 3 aanvallers gaat spelen, en aangezien Babel nog geblesseerd is zal perez wel starten.quote:Op zondag 5 november 2006 15:13 schreef BB-King het volgende:
Ik begin steeds meer te vrezen dat dit permanent is, en niks met een vormdip te maken heeftquote:Op zondag 5 november 2006 15:12 schreef RayMania het volgende:
Heel erg slecht, veel balverlies, de Mul is nergens, Maduro is te traag.
Enige die redelijk spelen zijn Emanuelson, Sneijder en Perez.
gelukkig niet hequote:Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef Californication het volgende:
Fuck bijna 1-2 RKC-AZ.
Hij stond er alleen tegen Heerenveen naast, big deal zeg pff.quote:Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef leolinedance het volgende:
Waarom is Perez eigenlijk bankzitter? Hij heeft al veel belangrijke doelpunten voor ajax gemaakt en speelt altijd goed. Ik snap dat niet.e
Perez is geen bankzitter, sukkel.quote:Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef leolinedance het volgende:
Waarom is Perez eigenlijk bankzitter? Hij heeft al veel belangrijke doelpunten voor ajax gemaakt en speelt altijd goed. Ik snap dat niet.e
Hij staat toch in de basis?quote:Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef leolinedance het volgende:
Juisttttquote:Op zondag 5 november 2006 15:16 schreef xFriendx het volgende:
Heb bijna het idee dat een Huntelaar vaak scoort als de wedstrijd niet moeilijk is en die gewonnen wordt met 4-0 en hij simpelweg z'n puntje meepakt. Bij Perez heb ik het idee dat als het even niet lekker loopt hij vaak degene is die de boel doorbreekt door te scoren.
Sterker nog, het veld is van Henk zelfquote:Op zondag 5 november 2006 15:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kan het nou zijn dat ik dat ook op het shirt van Heracles zie staan?![]()
Sponsor van het kunstgras, dus kan bestquote:Op zondag 5 november 2006 15:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Kan het nou zijn dat ik dat ook op het shirt van Heracles zie staan?![]()
Ik dacht van niet. Ik meende dat hij vaak de wedstrijd openbrak als hij inviel. Waarom zei iemand net dan dat hij volgende week wel weer op de bank zal beginnen?quote:
Brak er iemand net niet z'n been?quote:Op zondag 5 november 2006 15:17 schreef Burbo het volgende:
Jammer voor Feyenoord die vaanval.
Hij wilt stoer overkomen.quote:Op zondag 5 november 2006 15:17 schreef leolinedance het volgende:
Oh dat dacht ik. Sorry. Waarom begin je nu te schelden?
Sommige mensen hebben geen verstand van voetbal, maar beseffen dat zelf nog niet.quote:Op zondag 5 november 2006 15:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom zei iemand net dan dat hij volgende week wel weer op de bank zal beginnen?
Negeer johquote:Op zondag 5 november 2006 15:18 schreef Californication het volgende:
[..]
Brak er iemand net niet z'n been?
Of ben je gewoon een ***********![]()
Jij bent raar!quote:Op zondag 5 november 2006 15:17 schreef Burbo het volgende:
Jammer voor Feyenoord die vaanval.
Oh oke, het ligt dus niet aan mij gelukkigquote:Op zondag 5 november 2006 15:19 schreef Californication het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen verstand van voetbal, maar beseffen dat zelf nog niet.
Nouja, als ik zo jouw sig lees...val jij wellicht ook onder die categorie.quote:Op zondag 5 november 2006 15:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh oke, het ligt dus niet aan mij gelukkig
Gaat dat team van jou nog vlammen in de 2e helft, of hoe zit datquote:Op zondag 5 november 2006 15:20 schreef Damzkieee het volgende:
Overal rust dunkt me...
hehe. PSV vrij matig trouwens gisteren. Geen krachten verspilt, en toch een nette 3-0quote:Op zondag 5 november 2006 15:21 schreef Californication het volgende:
[..]
Nouja, als ik zo jouw sig lees...val jij wellicht ook onder die categorie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |