Dat verpest de eindconclusie.quote:Op zondag 5 november 2006 14:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
waarom geen percentage bij het aantal allochtonen?
http://www.wouterwindvaan.nl/quote:Wat Wil WouterWindvaan?
Steun bieden aan het Nederlandse weekdier. Want ruggengraatloze wezens krijgen veel te weinig waardering. WouterWindvaan doet daar wat aan! Hier vind je nuttige informatie over weekdieren en kun je, door het bestellen van een WouterWindvaan (wappert met alle winden mee!) heel Nederland laten zien dat je bent begaan met weekdieren. De opbrengsten komen ten goede aan het wetenschappelijke onderzoek naar weekdieren. Heus.
Ps: Alle gelijkenis met bestaande personen is puur toevallig.
Nog steeds jammer dat CDA en VVD niet van de eigen kracht uit kunnen gaan maar het moeten hebben van het zeuren over Bosquote:Op zondag 5 november 2006 14:42 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
[..]
http://www.wouterwindvaan.nl/
daar wilde ik nog niet aan beginnenquote:Op zondag 5 november 2006 14:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat verpest de eindconclusie.
lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 5 november 2006 14:42 schreef tvlxd het volgende:
Laten we lief beginnen en samengezind verklaren dat de Elsevier, aantoonbaar, een kutblad is.
Nee.quote:Op zondag 5 november 2006 14:42 schreef tvlxd het volgende:
Laten we lief beginnen en samengezind verklaren dat de Elsevier, aantoonbaar, een kutblad is.
Irak kan nog goed komen, want in Algerije ging het ook goed?quote:
We zijn nu in de fase aanbeland dat alle politieke uitingen per definitie gezeik en gezeur zijn...quote:Op zondag 5 november 2006 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat CDA en VVD niet van de eigen kracht uit kunnen gaan maar het moeten hebben van het zeuren over Bos
Ik heb dan nooit gedaan, dus kan ik het niet nog een keer doen.quote:Op zondag 5 november 2006 14:45 schreef MrX1982 het volgende:
Leg anders nog een keer uit tvlxd aan de hand van Al Gore dat we kapot gaan en de wereld op instorten staat.
Een tijd terug kwam zo'n actualiteitenprogramma ook met mensen die onder de armoedegrens leefde. De één "moest" iedere maand een paar honderd euro naar haar familie in het buitenland overmaken en de ander was parttime freelance fotograaf maar kon daar net niet van rondkomen. Tjah, dan moet je maar een bijbaan nemen. Bovendien vraag ik me af hoe die lowlife's het doen die weigeren te werken maar toch zat geld lijken te hebben.quote:Op zondag 5 november 2006 14:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat soort informatie is zeer interessant. Daaruit valt meteen te concluderen dat "armoede" in Nederland zelf gecreëerde ellende is. Precies wat ik altijd al dacht.
Het is geen flame, het is gewoon geraaskal.quote:Op zondag 5 november 2006 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
Zondag flame dag.
Dat is niet zo heel moeilijk: met wietplantages valt al aardig wat te verdienen, en zo zijn er nog wel wat meer lucratieve bezigheden in de schaduweconomiequote:Op zondag 5 november 2006 14:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Bovendien vraag ik me af hoe die lowlife's het doen die weigeren te werken maar toch zat geld lijken te hebben.
Ja, Socrates.quote:Op zondag 5 november 2006 14:49 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Het is geen flame, het is gewoon geraaskal.
Dit is een burgerinitiatief. Net als de "kots op Bos-hyve".quote:Op zondag 5 november 2006 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat CDA en VVD niet van de eigen kracht uit kunnen gaan maar het moeten hebben van het zeuren over Bos
Dat is ook wel weer waar natuurlijk.quote:Op zondag 5 november 2006 14:46 schreef Reya het volgende:
[..]
We zijn nu in de fase aanbeland dat alle politieke uitingen per definitie gezeik en gezeur zijn...
Het blijft proberen te winnen door op anderen te zeiken in plaats van zelf wat te doen.quote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dit is een burgerinitiatief. Net als de "kots op Bos-hyve".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |