Dat verpest de eindconclusie.quote:Op zondag 5 november 2006 14:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
waarom geen percentage bij het aantal allochtonen?
http://www.wouterwindvaan.nl/quote:Wat Wil WouterWindvaan?
Steun bieden aan het Nederlandse weekdier. Want ruggengraatloze wezens krijgen veel te weinig waardering. WouterWindvaan doet daar wat aan! Hier vind je nuttige informatie over weekdieren en kun je, door het bestellen van een WouterWindvaan (wappert met alle winden mee!) heel Nederland laten zien dat je bent begaan met weekdieren. De opbrengsten komen ten goede aan het wetenschappelijke onderzoek naar weekdieren. Heus.
Ps: Alle gelijkenis met bestaande personen is puur toevallig.
Nog steeds jammer dat CDA en VVD niet van de eigen kracht uit kunnen gaan maar het moeten hebben van het zeuren over Bosquote:Op zondag 5 november 2006 14:42 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
[..]
http://www.wouterwindvaan.nl/
daar wilde ik nog niet aan beginnenquote:Op zondag 5 november 2006 14:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat verpest de eindconclusie.
lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 5 november 2006 14:42 schreef tvlxd het volgende:
Laten we lief beginnen en samengezind verklaren dat de Elsevier, aantoonbaar, een kutblad is.
Nee.quote:Op zondag 5 november 2006 14:42 schreef tvlxd het volgende:
Laten we lief beginnen en samengezind verklaren dat de Elsevier, aantoonbaar, een kutblad is.
Irak kan nog goed komen, want in Algerije ging het ook goed?quote:
We zijn nu in de fase aanbeland dat alle politieke uitingen per definitie gezeik en gezeur zijn...quote:Op zondag 5 november 2006 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat CDA en VVD niet van de eigen kracht uit kunnen gaan maar het moeten hebben van het zeuren over Bos
Ik heb dan nooit gedaan, dus kan ik het niet nog een keer doen.quote:Op zondag 5 november 2006 14:45 schreef MrX1982 het volgende:
Leg anders nog een keer uit tvlxd aan de hand van Al Gore dat we kapot gaan en de wereld op instorten staat.
Een tijd terug kwam zo'n actualiteitenprogramma ook met mensen die onder de armoedegrens leefde. De één "moest" iedere maand een paar honderd euro naar haar familie in het buitenland overmaken en de ander was parttime freelance fotograaf maar kon daar net niet van rondkomen. Tjah, dan moet je maar een bijbaan nemen. Bovendien vraag ik me af hoe die lowlife's het doen die weigeren te werken maar toch zat geld lijken te hebben.quote:Op zondag 5 november 2006 14:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat soort informatie is zeer interessant. Daaruit valt meteen te concluderen dat "armoede" in Nederland zelf gecreëerde ellende is. Precies wat ik altijd al dacht.
Het is geen flame, het is gewoon geraaskal.quote:Op zondag 5 november 2006 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
Zondag flame dag.
Dat is niet zo heel moeilijk: met wietplantages valt al aardig wat te verdienen, en zo zijn er nog wel wat meer lucratieve bezigheden in de schaduweconomiequote:Op zondag 5 november 2006 14:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Bovendien vraag ik me af hoe die lowlife's het doen die weigeren te werken maar toch zat geld lijken te hebben.
Ja, Socrates.quote:Op zondag 5 november 2006 14:49 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Het is geen flame, het is gewoon geraaskal.
Dit is een burgerinitiatief. Net als de "kots op Bos-hyve".quote:Op zondag 5 november 2006 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat CDA en VVD niet van de eigen kracht uit kunnen gaan maar het moeten hebben van het zeuren over Bos
Dat is ook wel weer waar natuurlijk.quote:Op zondag 5 november 2006 14:46 schreef Reya het volgende:
[..]
We zijn nu in de fase aanbeland dat alle politieke uitingen per definitie gezeik en gezeur zijn...
Het blijft proberen te winnen door op anderen te zeiken in plaats van zelf wat te doen.quote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dit is een burgerinitiatief. Net als de "kots op Bos-hyve".
Bij man bijt hond hadden ze tijdje terug ook een item over voedselbanken. Het stereotype volk was er weer. Rokend, asociaal en een was in aanraking geweest met justitie. Nu mogen mensen van mij roken maar klaag dan niet dat je arm bent want als je arm bent doe je het roken als eerste in de ban.quote:Op zondag 5 november 2006 14:47 schreef sizzler het volgende:
Een tijd terug kwam zo'n actualiteitenprogramma ook met mensen die onder de armoedegrens leefde. De één "moest" iedere maand een paar honderd euro naar haar familie in het buitenland overmaken en de ander was parttime freelance fotograaf maar kon daar net niet van rondkomen. Tjah, dan moet je maar een bijbaan nemen. Bovendien vraag ik me af hoe die lowlife's het doen die weigeren te werken maar toch zat geld lijken te hebben.
Right. Welkom in de echte wereld, waarin heroïneverslaafden en alcoholisten in feite rijke stinkerds zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 14:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nu mogen mensen van mij roken maar klaag dan niet dat je arm bent want als je arm bent doe je het roken als eerste in de ban.
Niemand dwingt je toch om heroïne te gebruiken of alcoholist te zijn?quote:Op zondag 5 november 2006 14:56 schreef tvlxd het volgende:
Right. Welkom in de echte wereld, waarin heroïneverslaafden en alcoholisten in feite rijke stinkerds zijn.
Wat moet jouw wereldbeeld heerlijk zijn, de kinderlijke naiviteit spat van het scherm als de pus van een allang weer vergeten Idols-kandidaat.quote:Op zondag 5 november 2006 14:54 schreef MrX1982 het volgende:
Nu mogen mensen van mij roken maar klaag dan niet dat je arm bent want als je arm bent doe je het roken als eerste in de ban.
Ja een mens wordt geboren met een sigaret in zijn mond.quote:Op zondag 5 november 2006 14:58 schreef Sidekick het volgende:
Wat moet jouw wereldbeeld heerlijk zijn, de kinderlijke naiviteit spat van het scherm als de pus van een allang weer vergeten Idols-kandidaat.
Nee, meestal niet, maar dat was het punt ook niet echt. hè...quote:Op zondag 5 november 2006 14:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Niemand dwingt je toch om heroïne te gebruiken of alcoholist te zijn?
Je moest eens weten...quote:Of is bij jou de alcohol wel eens miraculeus in je mond gekomen zonder daarvoor je handen te gebruiken?
Die Idolsvergelijkingen van jou worden alleen nog door SCH met gelach begroet. Tel uit je winst.quote:Op zondag 5 november 2006 14:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat moet jouw wereldbeeld heerlijk zijn, de kinderlijke naiviteit spat van het scherm als de pus van een allang weer vergeten Idols-kandidaat.
De rest neemt het wel serieus.quote:Op zondag 5 november 2006 15:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die Idolsvergelijkingen van jou worden alleen nog door SCH met gelach begroet. Tel uit je winst.
Hoe kan je dan klagen geen geld te hebben maar wel te roken. Wat een doelbewuste keuze is. Als je weinig geld heb zou je verwachten dat je je prioriteiten verlegt naar de primaire zaken zoals eten en een dak boven je hoofd.quote:Op zondag 5 november 2006 14:59 schreef tvlxd het volgende:
Nee, meestal niet, maar dat was het punt ook niet echt. hè...
Alcohol wat tot je komt zonder dat je er iets voor doet. Dat is knap....quote:Je moest eens weten...
Wanneer je er van uitgaat dat mensen rationele beslissingen gaan maken in een dergelijke situatie wel. Feitelijk zorgt schuldenproblematiek - wmb de belangrijkste oorzaak van 'voedselbankgedrag' - voor best wat stress. Het is vrij algemeen bekend dat stress in de meeste gevallen voor een toename in rook- en drinkgedrag zorgt.quote:Op zondag 5 november 2006 14:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bij man bijt hond hadden ze tijdje terug ook een item over voedselbanken. Het stereotype volk was er weer. Rokend, asociaal en een was in aanraking geweest met justitie. Nu mogen mensen van mij roken maar klaag dan niet dat je arm bent want als je arm bent doe je het roken als eerste in de ban.
Tsja, echt blij ben ik daar ook niet mee. Ik denk echter niet dat mensen direct veranderen als de politiek stopt met ze een slachtofferrol aanpraten - belangrijlker is dat mensen ervan doordrongen raken dat schuldenproblematiek bij voorkeur bij de wortel aangepakt dient te worden, en dat is saneren. Er is best veel mogelijk qua schuldhulpverlening, maar uiteindelijk zal het initiatief altijd vanuit mensen zelf moeten komen.quote:Die mensen lijken zo blind te zijn voor hun eigen falen dat ze er nooit meer uitkomen en de politiek versterkt dat beeld alleen maar dat het zielige mensen die buiten hun schuld naar de voedselbank moeten.
Dat is dus jouw fout: jij gaat uit van doelbewuste keuzes en prioriteiten verleggen. Leuk in het bedrijfsleven, maar niet toepasbaar op de echte mensen-wereld. Nu kan je gelijk hebben dat het zo zou moeten zijn, maar zo is het niet...quote:Op zondag 5 november 2006 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe kan je dan klagen geen geld te hebben maar wel te roken. Wat een doelbewuste keuze is. Als je weinig geld heb zou je verwachten dat je je prioriteiten verlegt naar de primaire zaken zoals eten en een dak boven je hoofd.
niet alle mensen zijn daartoe in staatquote:Op zondag 5 november 2006 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe kan je dan klagen geen geld te hebben maar wel te roken. Wat een doelbewuste keuze is. Als je weinig geld heb zou je verwachten dat je je prioriteiten verlegt naar de primaire zaken zoals eten en een dak boven je hoofd.
Is dat zo gek?quote:Op zondag 5 november 2006 15:05 schreef MrX1982 het volgende:
Alcohol wat tot je komt zonder dat je er iets voor doet. Dat is knap....
Het kopen van sigaretten/shag, het opsteken van een sigaret/shag is geen doelbewuste keuze?quote:Op zondag 5 november 2006 15:07 schreef tvlxd het volgende:
Dat is dus jouw fout: jij gaat uit van doelbewuste keuzes en prioriteiten verleggen. Leuk in het bedrijfsleven, maar niet toepasbaar op de echte mensen-wereld. Nu kan je gelijk hebben dat het zo zou moeten zijn, maar zo is het niet...
Ook goed.quote:Op zondag 5 november 2006 15:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het kopen van sigaretten/shag, het opsteken van een sigaret/shag is geen doelbewuste keuze?
Als ik straks een sigaret uit mijn pakje Luckies haal is dat een doelbewuste keuze.
Het verwarrende is dat jouw normale en sarcastische posts niet uit elkaar te houden zijn omdat het beide als een lul op een drumstel slaat als muzikale ondersteuning van het optreden van Apropos in X-Factor.quote:Op zondag 5 november 2006 14:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja een mens wordt geboren met een sigaret in zijn mond.
Gewetensvraag; waarom zouden wij die mensen moeten helpen?quote:Op zondag 5 november 2006 15:07 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
niet alle mensen zijn daartoe in staat
Ik deed My Way in Idols.quote:[b]Op zondag 5 november 2006 15:11 schreef Sidekick het volgende:[/
als muzikale ondersteuning van het optreden van Apropos in X-Factor.
Dat ligt eraan wat je onder helpen verstaatquote:Op zondag 5 november 2006 15:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Gewetensvraag; waarom zouden wij die mensen moeten helpen?
omdat we met z'n allen een samenleving vormenquote:Op zondag 5 november 2006 15:11 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vanwege ons geweten?quote:Op zondag 5 november 2006 15:11 schreef Apropos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |