die heeft ook een carrieremove gemaakt zegquote:De president van de Britse centrale bank Mervyn King maakte dit maandag bekend.
ooh, die dichter van rond 1800....quote:
Pijltjes gooien, knaakjes vangenquote:Op zondag 5 november 2006 15:21 schreef Homdeck het volgende:
![]()
[..]
die heeft ook een carrieremove gemaakt zeg![]()
nee. zijn professie had alles met geld te maken en hij was een schot.quote:Op zondag 5 november 2006 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zit het goede antwoord er al tussen?
quote:Op zondag 5 november 2006 15:27 schreef BrandX het volgende:
schotten wel, schotse games zijn toch al een paar eeuwen oud dacht ik
maarreh on topic: wilde gok: alan smith? was geloof ik de grondlegger van het liberalisme
Heet die niet Adam?quote:Op zondag 5 november 2006 15:27 schreef BrandX het volgende:
schotten wel, schotse games zijn toch al een paar eeuwen oud dacht ik
maarreh on topic: wilde gok: alan smith? was geloof ik de grondlegger van het liberalisme
zo heet hij inderdaadquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 15:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zo heet hij inderdaad![]()
alan smith is bij mijn weten een voetballer
ChopperMick +1
Hč, maar die zaten toch in Split Enz?quote:Op zondag 5 november 2006 15:38 schreef ChopperMick het volgende:
Neleos +1
met dank aan Lienekien voor de tweede broer...
Bronquote:Split Enz was a successful New Zealand band during the late 1970s and early 1980s featuring brothers Tim Finn and Neil Finn.
Klopt, maar ook in Crowded House. De overige 2 bandleden op de foto horen bij CH, en niet bij SE.quote:Op zondag 5 november 2006 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hč, maar die zaten toch in Split Enz?
[..]
Bron
TheSilentEnigma + 1quote:Op zondag 5 november 2006 15:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Smiths
Morrisey en Johnny Marr
Californiaquote:Op zondag 5 november 2006 15:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Doe mij maar 25 van de 50 staten van Amerika.
Doe ik toch?quote:Op zondag 5 november 2006 15:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wel 25 in een post. Anders staan er straks met pijn en moeite 24, en pikt iemand zo het punt in.
handig dat je dat nu even meldtquote:Op zondag 5 november 2006 15:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wel 25 in een post. Anders staan er straks met pijn en moeite 24, en pikt iemand zo het punt in.
nooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 5 november 2006 15:53 schreef ChrisJX het volgende:
25staten
Alle 25 goed! DR_FLASH + 1quote:Op zondag 5 november 2006 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
California
Florida
Ohio
Oklahoma
mississippi
Missouri
Texas
Montana
Alaska
Hawaii
Delaware
Massachusetts
Pennsylvania
Illinois
Idaho
North Dakota
South Dakota
North Carolina
South Carolina
Georgia
Oregon
Washington
Connecticut
Nevada
Nebraska
en nog alfabetisch ook, googlertquote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef BrandX het volgende:
lijssie
moi aussiquote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef ChopperMick het volgende:
jammer dat ik niet zo snel typ.....![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ik de eerste was met 25 in 1 post
Netjes op volgrodequote:
Tofquote:Op zondag 5 november 2006 15:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Alle 25 goed! DR_FLASH + 1
mooi. dan gaat de google-motie van flash gelijk van tafel!quote:Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
Netjes op volgrode
Je hebt ook een dubbele
Reden is duidelijk, timing was minder.quote:Op zondag 5 november 2006 15:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sorry voor de late aanvulling, maar met een antwoord waar zoveel verschillende antwoorden mogelijk zijn, zou ik het niet eerlijk vinden als 5 mensen een lijstje met ca. 15 staten posten waarvan een hoop dubbele, en dat nummer 6 enkel met één staat het punt binnen hengelt. Vandaar.
Met dubbele NOG maar aan 47 komen?quote:Op zondag 5 november 2006 15:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
mooi. dan gaat de google-motie van flash gelijk van tafel!![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met dubbele NOG maar aan 47 komen?![]()
Dan geen google, mij zal het niet boeien hoor
quote:Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef ChrisJX het volgende:
Theems?
quote:Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef Lienekien het volgende:
De Clyde.
quote:Op zondag 5 november 2006 15:58 schreef Homdeck het volgende:
mersey?
Neequote:Op zondag 5 november 2006 16:01 schreef EdwardJobHopper het volgende:
De Tyne?
Sh*t, net een vraag over mijn dada gemistquote:Op zondag 5 november 2006 15:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Doe mij maar 25 van de 50 staten van Amerika.
Dat is toch bij Limerick, dus Iers?quote:Op zondag 5 november 2006 16:02 schreef Etcetera het volgende:
shannon?
En bij Clonmacnoise en nog bij wat meer pletsjes. En Iers idd. En dat hoort ook bij "de britse eilanden". Waarom denk je dat ik die vraag *zo* stel?quote:Op zondag 5 november 2006 16:03 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Dat is toch bij Limerick, dus Iers?
quote:Op zondag 5 november 2006 16:06 schreef EdwardJobHopper het volgende:
*edit: woops, je zei niet 'GB' maar de Britse eilanden. Dan is er niks aan de hand, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |