mijn bloeddruk, wat DOE je?quote:Op zondag 5 november 2006 14:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
rustig, dat zal hij zo ook wel zien
Chill! Vergissingen worden nu eenmaal gemaakt, je kunt dan best wat normaler reageren.quote:Op zondag 5 november 2006 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF?!
ik had het goeie antwoord eerder, EN Etcetera had ook al een keer geraden
ja okee. Sorryquote:Op zondag 5 november 2006 14:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Chill! Vergissingen worden nu eenmaal gemaakt, je kunt dan best wat normaler reageren.
jij ookquote:Op zondag 5 november 2006 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF?!
ik had het goeie antwoord eerder, EN Etcetera had ook al een keer geraden
Want?quote:Op zondag 5 november 2006 14:41 schreef ChopperMick het volgende:
had ik hem maar nooit gevraagd om mee te doen vanochtend
quote:Op zondag 5 november 2006 14:41 schreef ChopperMick het volgende:
had ik hem maar nooit gevraagd om mee te doen vanochtend
quote:Op zondag 5 november 2006 14:41 schreef Etcetera het volgende:
it's just a game, beetje kalmer mag ook hoor![]()
Just kidding, altijd leuk als er nieuwe spelers bij komen die lekker vlot zijn. Zeker op de zondagochtend als er niemand is. Je gaat lekker!quote:Op zondag 5 november 2006 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik kom hier voor jouw lol hoor
maar goed, zijn we eruit dan? Ben ik aan de beurt?
denk maar zo: het is een gezellig, maf, idioot groepje users dat heel gezellig en relaxed isquote:
Waar staat de afkorting VARA voor?quote:Op zondag 5 november 2006 14:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het lijkt me at Vipergts zo de fout herstelt, en dat Dr_Flash een nieuwe vraag stelt.
Jij dacht zeker meteen aan een vijandige actie naar een AKQ-newbie toequote:
Neequote:Op zondag 5 november 2006 14:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vereniging voor Arbeiders Radio Activiteiten?
Nee, maar ik ben gewend te vuur en te zwaard voor mijn belangen op te komenquote:Op zondag 5 november 2006 14:47 schreef Supersheep het volgende:
Jij dacht zeker meteen aan een vijandige actie naar een AKQ-newbie toe
Vereniging van Arbeiders en Radio Amateurs, jaquote:Op zondag 5 november 2006 14:48 schreef Homdeck het volgende:
Vereniging voor Arbeiders Radio Activiteiten? Amateurs
laat je vuur maar weg, volgens mij fikt wol aardig hard namelijk en dat vind schaapie niet leuk (wij ook niet trouwens)quote:Op zondag 5 november 2006 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben gewend te vuur en te zwaard voor mijn belangen op te komen(KLB, GC, PTA...)
Lekkere shoarma dacht ik aanquote:
En daarnaast stinkt dat behoorlijkquote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
laat je vuur maar weg, volgens mij fikt wol aardig hard namelijk en dat vind schaapie niet leuk (wij ook niet trouwens)
quote:Op zondag 5 november 2006 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekkere shoarma dacht ik aanEn dan weer dat vuur...
robert englundquote:Op zondag 5 november 2006 15:07 schreef ChopperMick het volgende:
acteur die Fredy Krueger speelt in Nigtmare on Elmstreet?
die jaquote:
De onlangs overleden Queen Mother Elisabeth 1?quote:Op zondag 5 november 2006 15:13 schreef Homdeck het volgende:
Wiens beeltenis verschijnt volgend jaar op de bankbiljetten van 20 britse ponden?
Op BRITSE ponden? Ik dacht het niet hequote:Op zondag 5 november 2006 15:14 schreef erkel het volgende:
George Best?
Paul McCartney?quote:Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef Homdeck het volgende:
allemaal fout
quote:Op zondag 5 november 2006 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op BRITSE ponden? Ik dacht het niet he
5 pond staatie opquote:Op zondag 5 november 2006 15:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok het is een Noord-Ier, maar hoorde vorige week iets met George Best en bankbiljetten. Dacht, waag een poging
quote:Northern Ireland soccer legend George Best is to be immortalised on one million commemorative Ŗ5 bank notes.
The Ulster Bank is to issue the limited edition notes as a tribute to the footballing genius next month to mark the first anniversary of his death
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |