Probeer pesfan.com, daar staat uitleg + filmpje voor elke move.quote:Op zondag 5 november 2006 14:34 schreef Frasier het volgende:
Waar kan ik een overzicht vinden met alle moves en tricks? In 't boekje staan er maar heel weinig. Ik neem aan dat dat niet alles is.
Ik speel op de pc maar kan als het goed is ook tegen PS2 spelers, nog niet gelukt overigens.quote:Op zondag 5 november 2006 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie spelen er trouwens allemaal op de PS2 online?
Mijn nick: Harregarre
Winstpercentage: 9.4% <--![]()
![]()
Zeur niet dat hoort er toch ook bij.quote:Op zondag 5 november 2006 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pff, ik denk dat ik er maar mee ga kappen. Net weer tegen een noob met Brazilië. Hij hostte de 1e helft. 2-0 voor hem omdat hij ontzettend liep te laggen. Toen moest ik hosten en in het begin voetbalde hij nog normaal maar toen ik enkele grote kansen kreeg begon hij heel laf de bal achterin rond te spelen. Toen heb ik gewoon gedisconnect, als je zo'n flikker bent, verdien je niet beter.![]()
Idd fucking moeilijkquote:Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef febster het volgende:
Serieus, wat is dat niveau op Regular toch kut. Ik verlies ALLE kopduels, een Robben wordt door iedereen ingehaald als hij sprint dus verlies ik alle aanvallen. Ik creeer 1 kans in een wedstrijd vn 15 min omdat geen 1 Y bal of wat voor bal dan ook aankomt etc. Bah bah, wat baal ik er van. In PES4 en 5 was het ook moeilijk, maar daarin had je iig het idee dat je langzaamaan beter werd, maar nu helemaal niks. Vind PES tegen de CPU dus geen kont aan, dan maar Live/tegen vrienden....
Blijven oefenen, de eerste paar dagen heb ik een paar keer op het punt gestaan om PES6 weer weg te doen en terug naar PES5 te gaan. Maar de aanhouder wint. Aan het begin verloor ik echt veel, nu domineer ik op het hoogste niveau de wedstrijden tegen de cpu. PES6 moet je gewoon helemaal nieuw benaderen. Probeer bij het sprinten af en toe af te wisselen met verschillende snelheden, daar weet de cpu ook geen raad mee. Dan loop je even wat langzamer en dan sprint je weer door.quote:Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef febster het volgende:
Serieus, wat is dat niveau op Regular toch kut. Ik verlies ALLE kopduels, een Robben wordt door iedereen ingehaald als hij sprint dus verlies ik alle aanvallen. Ik creeer 1 kans in een wedstrijd vn 15 min omdat geen 1 Y bal of wat voor bal dan ook aankomt etc. Bah bah, wat baal ik er van. In PES4 en 5 was het ook moeilijk, maar daarin had je iig het idee dat je langzaamaan beter werd, maar nu helemaal niks. Vind PES tegen de CPU dus geen kont aan, dan maar Live/tegen vrienden....
Zeur niet? Van die mensen die daar cheap-ass komen hangen met een snertinternetverbinding om vervolgens met Barcelona achterin rond te gaan spelen.quote:Op zondag 5 november 2006 16:37 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Zeur niet dat hoort er toch ook bij.
jawel met de knop voor te schietenquote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Prachtige goal van Perez [afbeelding]
Geen save functie [afbeelding]
Nee, Dat is toch andersquote:Op zondag 5 november 2006 21:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is offline ook.
Op zich een goed idee ja, maar wat is het maximum aantal leden?quote:Op zondag 5 november 2006 21:59 schreef steve-urkel het volgende:
kunnen we trouwens geen fok! groep maken?
ik speel het op topplayer en sta 3e in de master leage met ajax (autosave)... bij de kopduels(eigenlijk bij bijna elke pass) moet je je speler goed plaatsen(voor je man komen, moet je zelf doen)quote:Op zondag 5 november 2006 19:26 schreef febster het volgende:
dit is echt een goede tip. ben ik gisteren ook achter gekomen. ik had echt moeite om mannetje voorbij te komen (passte gewoon steeds rond tot ik bij het doel kwam) maar als je steeds wisselt met wel rennen/niet rennen dan weet de computer geen raad met je!quote:Op zondag 5 november 2006 19:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Probeer bij het sprinten af en toe af te wisselen met verschillende snelheden, daar weet de cpu ook geen raad mee. Dan loop je even wat langzamer en dan sprint je weer door.
nee!! ze hebben het gefixt!quote:Op maandag 6 november 2006 00:24 schreef hoM3r het volgende:
Het klopt dat op de PC nu het netwerk eruit ligt he?
Vind ik jammer.
Zat ik gisteren ook aan te denken.quote:Op zondag 5 november 2006 21:59 schreef steve-urkel het volgende:
kunnen we trouwens geen fok! groep maken?
Precies. Gisteren ook best wel goede wedstrijden gehad al was er een gast tussen die vloog overal in met een vliegende tackle.quote:Op maandag 6 november 2006 12:12 schreef Feen het volgende:
Harregarre, ik weet wat je bedoelt, sta je 1-0 voor is het 2e helft, ben je aan het aanvallen gaat ineens je beeld stotteren, is hij aan het aanvallen is het weg. Of dat het zo lagt dat als je hard langs de zijlijn loopt dat je mannetje te laat reageert als je op voorzet drukt en je de bal zo over de achterlijn loopt...
Dit soort dingen zijn echt irritant, krijg dan de neiging om harde slidings en tijdrekken toe te passen, maar ja mooiste is natuurlijk nog om alsnog te scoren en te winnen.....
Ik ben vanmiddag wel in voor een potje..
FOK!quote:Op maandag 6 november 2006 13:01 schreef Feen het volgende:
Ik ben nu online met pes6 op de ps2, zal ik zo'n group aanmaken?
Hoe zal ik um noemen:
Fok.nl
Fok Forum geen spaties mogelijk
Forum.fok.nl
etc?
Ikkequote:Op maandag 6 november 2006 13:35 schreef Feen het volgende:
FOK.nl is aangemaakt
Laat maar weten wie erbij wil
ik heb nog wel een 2 maanden trial liggen mail me maar op jpg97 [staartvaneenaap] hotmail punt com.quote:Op maandag 6 november 2006 14:26 schreef Gajes het volgende:
GVD! Mijn live is op! Ben nu divisie 1 aan het doen in ML op hoogste niveau! Kansen afmaken is niet mijn ding!
Gratis? Want het is voor mij een dure maand!quote:Op maandag 6 november 2006 14:29 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een 2 maanden trial liggen mail me maar op jpg97 [staartvaneenaap] hotmail punt com.
ya gratisquote:Op maandag 6 november 2006 14:32 schreef Gajes het volgende:
[..]
Gratis? Want het is voor mij een dure maand!
zal zo ff accepten, maat van mij zit nu ff online, maar komt goed.quote:Op maandag 6 november 2006 16:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb net application verstuurd voor Fok.nl group. Accepteren die hap!![]()
Wist je dat je mijn nieuwe beste vriend bent! Heb je net een mail gestuurd!quote:
heb wel 48 uur voor je! Ik was eerder!quote:
Lucius aanvoerderquote:Op maandag 6 november 2006 19:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien ook leuk om Master League team te posten. Feyenoord seizoen 2:
----------------Timmer----------------------
--Greene------Vlaar---Bahia--------Mignot----
----------------------------------------------
---De Guzman-------Lucius(C)-------Hofs------
----------------------------------------------
----Castelen-----Charisteas------Huysegems----
Subs (nieuw):
Koné
Mattson
3 weken zuid Spanje doet wonderen denk ikquote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef toma het volgende:
Na de winterstop zjin mijn spelers allemaal in vorm geraakt. Geen één speler met een blauw of grijs pijltje dat schuin of recht naar beneden wijst. Vrijwel allemaal schuin of recht naar boven.
Hoe komt dit ?
quote:Op maandag 6 november 2006 22:49 schreef toma het volgende:
Ajax seizoen 2 Master league
-----------------Stekelenburg-----------------
Grygera----Heitinga---Stam---Emanuelson
--------------------Maduro--------------------
--Gabri/Rosales--------------Sneijder------
--------------------Seedorf-------------------
----Rosenberg/Babel-----Huntelaar-------
Ik ben afgestapt van 4-3-3 omdat Huntelaar te weinig steun kreeg van achter. En als ik er een diepe aanvallend middenvelder achter zet dan ligt in de counter heel het middenveld open. Zo werkt t perfect.
niet lachen om Seedorf, hij is geniaal![]()
zelfs een maldini van 18 wilde niet naar Ajax komen terwijl ik m een salaris van 2500 aanboodquote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat je Seedorf uberhaupt hebt kunnen kopen. Geen enkele speler wilde naar Feyenoord komen.
Malouda was transfervrij dus die heb ik geprobeerd maar zelfs dubbele salaris accepteerde hij niet.
![]()
Sommigen kun je niet binnen als ze bijvoorbeeld op PC spelen en jij op PS2 en jullie hebben niet multi-platform gedaan. Volgens mij, dan. Of de room moet net 'mergen', dat de starter weggaat en jij net te laat binnengaat waardoor de room niet meer bestaat, zeg maar.quote:Op maandag 6 november 2006 23:11 schreef toma het volgende:
wanneer ik online wil en ik selecteer een lobby staat er steeds
"Could not enterLobby" Hoe komt da ?
2500? Dan ga ik failliet. De Guzman verdient trouwens het minst in m'n team.quote:Op maandag 6 november 2006 23:14 schreef toma het volgende:
[..]
zelfs een maldini van 18 wilde niet naar Ajax komen terwijl ik m een salaris van 2500 aanbood![]()
Had ook nog Del Piero, Messi, Davids en Ibrahimovich maar die wilden ook niet.
Ik probeer wel zoveel mogelijk ex-Ajacieden in mn team te kopen. Vind ik leuk
hoe meld ik me aan? pm naar jou ofzo??quote:Op maandag 6 november 2006 22:53 schreef Feen het volgende:
meld je zo ff aan bij de fok groep, dan accept ik je ff
Bij Data kun je naar Group gaan dacht ik, en dan zie je wel ergens iets staanquote:Op maandag 6 november 2006 23:28 schreef Flashwin het volgende:
[..]
hoe meld ik me aan? pm naar jou ofzo??
Heb net voor ik dvd-tje ging kijken 2x achter elkaar in blessuretijd verloren. Toen was ik wel even pissig.quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef Feen het volgende:
Net online 2-3 van arsenal gewonnen met valencia, k'had me hart vast, laatste minuut doet tegenstander dat hakkie achter standbeen met henry, gelukkig kon ik nog wegwerken.
Ben online nu met Ricardinho, nog steeds staat ie op applying ofzoquote:Op maandag 6 november 2006 23:38 schreef Feen het volgende:
nu online tegen barcelona, 2-3 voor, maar die gast lagt...pff irritant, wel op zijn helft gescoord.
Ik kan niet in een PS2 lobby volgens mij, heb ook dat multigedoe aanstaanquote:Op maandag 6 november 2006 23:56 schreef Feen het volgende:
jij zit in een pc lobby, daar kan ik niet in, weet iemand waarom? ik heb mulit platform aanstaan.
ow ja..is goed manquote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij Data kun je naar Group gaan dacht ik, en dan zie je wel ergens iets staan
ja vroeg ik me ook af. bij PES5 hadden ze alleen punten, maar dat had niet zoveel betekenis over je skills. Als je gewoon veel speelde stond je ook hoog genoteerd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:10 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe zit die rating in elkaar eigenlijk? Gelijkmatig verdeeld tussen 0 en 1000? Dus dat de beste 10% een score van 900 of meer hebben?
Heb je ook al geprobeerd een 1 jarig contract aan te bieden?quote:Op maandag 6 november 2006 23:16 schreef toma het volgende:
Geld heb ik genoeg, Had zelfs voor Ibrahimovich 18000 geboden met een salaris van 1700 maar hij wilde nog steeds niet.
Waar kan je opzoeken wat die pijltjes en balkjes inhouden, dat regulate condition zeg maar ik snap er namelijk geen hol vanquote:Op dinsdag 7 november 2006 02:19 schreef Flashwin het volgende:
haha net iemand 6-0 koek gegeven...maar khad wel geluk dat 3/4 van mn team een rood pijltje had
Ik heb Kalou gewoon voor één jaar 'terug'-gekocht! Best redelijk elftalletje zo!quote:Op maandag 6 november 2006 23:14 schreef toma het volgende:
[..]
zelfs een maldini van 18 wilde niet naar Ajax komen terwijl ik m een salaris van 2500 aanbood![]()
Had ook nog Del Piero, Messi, Davids en Ibrahimovich maar die wilden ook niet.
Ik probeer wel zoveel mogelijk ex-Ajacieden in mn team te kopen. Vind ik leuk
Ja ik zag 'm maar ik heb gisteren getraind. Ik zal hem je vanavond mailen, mits je een potje tegen mij speelt en mij laat winnen met 10-1 . Gamertag is PieAir.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:24 schreef Gajes het volgende:
Gisteren weer 2 potjes online gedaan, maar scoren is echt nog dramatisch voor mij!
Pssst JPG97
Heb je een mailtje gestuurd maar geen reactie?
OK! Ik laat je wel een keer winnen dan. Zal je even toevoegen! Doe je ranked match of player match? En nogmaals erg tof van je! Kom ik deze dure maanden weer door!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:49 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja ik zag 'm maar ik heb gisteren getraind. Ik zal hem je vanavond mailen, mits je een potje tegen mij speelt en mij laat winnen met 10-1 . Gamertag is PieAir.
Oh ja en Max westerman krijgt er ook wel 1
Nee man je hoeft me niet te laten winnen hahaha dat was een grapje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:57 schreef Gajes het volgende:
[..]
OK! Ik laat je wel een keer winnen dan. Zal je even toevoegen! Doe je ranked match of player match? En nogmaals erg tof van je! Kom ik deze dure maanden weer door!![]()
na 9 uur denk ik! Hoeveel win/loss sta je?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee man je hoeft me niet te laten winnen hahaha dat was een grapje.
Anders voelt het niet bevredigend zo'n overwinning.
Hoe laat ben je online vanavond?
0-2 ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:37 schreef Gajes het volgende:
[..]
na 9 uur denk ik! Hoeveel win/loss sta je?
Ik heb net ook een paar potjes gespeeld, maar nu doen de servers het niet meer volgens mij. 3 gewonnen en 1 gelijk trouwensquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef skremble het volgende:
Online spelen op de PC lukt niet, iemand anders daar last van nu? Ik heb de game net in huis, geregistreed en alles maar nu krijg ik een Error bij het verbinding maken.
Suggesties?
http://www.pesgaming.com/home.php?page=formarrowsquote:Op dinsdag 7 november 2006 07:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Waar kan je opzoeken wat die pijltjes en balkjes inhouden, dat regulate condition zeg maar ik snap er namelijk geen hol van
JA KKSERVERquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:16 schreef Saekerhett het volgende:
GODVER, lekker bezig net, stond 7-1 voor, kapt de server er mee, connection lost, wedstrijd telt niet meer
Ja ik snap ook niet waarom ze hem voor op de cover hebben genomen.? Die gast presteert de afgelopen 2 jaar echt extreem wisselvallig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:23 schreef HomerJ het volgende:
Adriano is echt kut in dit spel, die gast heeft al meer dan een half jaar niet gescoord maar hij is verreweg het beste in het hele spel. Enigste grote minpunt in dit spel vind ik
Gebrek aan edit mode, replays opslaan zijn meer irritaties want de gameplay is zoooo goed en word steeds beter. Ook nog geen 1 wedstrijd lag gehad![]()
"Ik wil op jullie cover, mits ik de beste speler in het spel ben"quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:23 schreef HomerJ het volgende:
Adriano is echt kut in dit spel, die gast heeft al meer dan een half jaar niet gescoord maar hij is verreweg het beste in het hele spel. Enigste grote minpunt in dit spel vind ik
Gebrek aan edit mode, replays opslaan zijn meer irritaties want de gameplay is zoooo goed en word steeds beter. Ook nog geen 1 wedstrijd lag gehad![]()
Volgens mij is het precies zo gegaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:26 schreef taart het volgende:
[..]
"Ik wil op jullie cover, mits ik de beste speler in het spel ben"
Uh, nee dat vind ik niet. Eerder zoiets als bij Fifa. Een competitie waarin je elke week tegen een andere club speelt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ze hadden gewoon bij online games alle teams even sterk moeten maken, dan had je tenminste ook nog eens andere tegenstanders als Inter, Barca, Arsenal e.d.
Zeker. Over de vleugel aanvallen enz enz. Elke strategie geeft toch weer een ander soort opening. Je moet dus echt kijken naar je mogelijkheden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik speelde altijd 4-4-2, maar sinds ik 4-3-3 met de punt naar voren speel, gaat het stukken beter. Heb het gevoel dat formaties in deze versie nog meer invloed hebben dan in PES5.
ik ook 433..in principe gewoon de opstelling van Barca maar mijn RB fungeert als 3de CB (meestal Thuram) en mijn LB is een WB (Zambrotta) defensief sta je dan echt ijzersterkquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik speelde altijd 4-4-2, maar sinds ik 4-3-3 met de punt naar voren speel, gaat het stukken beter. Heb het gevoel dat formaties in deze versie nog meer invloed hebben dan in PES5.
Tof bedankt!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:49 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja ik zag 'm maar ik heb gisteren getraind. Ik zal hem je vanavond mailen, mits je een potje tegen mij speelt en mij laat winnen met 10-1 . Gamertag is PieAir.
Oh ja en Max westerman krijgt er ook wel 1
haha noep dat je dr bent ga dan lekker Fifa spelenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:57 schreef Henkmanz het volgende:
God wat word ik chagrijnig van dit kutspel. Ik ben zojuist overgestapt van Pro5 naar 6 en het is echte 'n prutsspel. Uiteraard speel ik op Top Player -pro 4 en 5 allebei ook 5 of 6 sterren gespeeld- maar _NIKS_ gaat goed: Je moet je passes bij voorkeur zo scheel mogelijk geven want dan komen ze eventueel nog aan bij iemand van jouw team, passes naar de man worden uiteraard onderschept door een tegenstander die op het moment dat jij op de knop drukt toehapt om de bal te pakken: dat bestáát niet in het echt. Ik speel met Barcelona tegen Rosenborg (of all teams): die gare hoerenverdedigers zijn sneller bij de bal dan ronaldinho, eto'o kan niet op tegen de enorme kracht van de rechtsback van Rosenborg en Messi, Guily én Saviola zijn niet snel en behendig genoeg om de linksback van Rosenborg voorbij te komen. Niet mét, niet zonder turbo. Niet mét, niet zonder R2. Niet mét, niet zonder Marseille Roulette. Het is ONMOGELIJK om fatsoenlijk te spelen met dit hoerenspel dat zo geprogrammeerd dat als je een mooie vrije mogelijkheid krijgt je de bal praktisch het stadion uittrapt of dat je de bal een tik geeft die ik met mijn slappe piemel harder vooruit kan krijgen, wat een kansloze bende.
De bal zwabbert maar een beetje rond, ik heb 's goed replays bekeken van mijn wedstrijden en de bal heeft een soort magnetische afwijking naar de keeper. Daar moet je 's goed op letten, kun je lachen. Soms schiet de bal van een rechte lijn ineens in de handen van de keeper (scheelt een klein bochtje, moet je maar 's kijken).
Verdedigen is ook niet te doen. Ook hier het voorbeeld van Rosenborg - Barca: Braaten en Iversen zijn onhoudbaar voor Puyol, Thuram en Marques. Alles al geprobeerd: met of zonder r2 vast, met of zonder blokje of kruisje, afstand houden of snel toeslaan, sliding of afwachten, maakt geen flikker uit. Yssouf Kone rent vol overgave mijn strafschop gebied in en ik kan hem niet tegenhouden.
Godverdomme. wat kan ik me nu ergeren aan een spel.
En hoe hard ik ook scheld, ik wil verdomme nog blijven spelen ook
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:57 schreef Henkmanz het volgende:
God wat word ik chagrijnig van dit kutspel. Ik ben zojuist overgestapt van Pro5 naar 6 en het is echte 'n prutsspel. Uiteraard speel ik op Top Player -pro 4 en 5 allebei ook 5 of 6 sterren gespeeld- maar _NIKS_ gaat goed: Je moet je passes bij voorkeur zo scheel mogelijk geven want dan komen ze eventueel nog aan bij iemand van jouw team, passes naar de man worden uiteraard onderschept door een tegenstander die op het moment dat jij op de knop drukt toehapt om de bal te pakken: dat bestáát niet in het echt. Ik speel met Barcelona tegen Rosenborg (of all teams): die gare hoerenverdedigers zijn sneller bij de bal dan ronaldinho, eto'o kan niet op tegen de enorme kracht van de rechtsback van Rosenborg en Messi, Guily én Saviola zijn niet snel en behendig genoeg om de linksback van Rosenborg voorbij te komen. Niet mét, niet zonder turbo. Niet mét, niet zonder R2. Niet mét, niet zonder Marseille Roulette. Het is ONMOGELIJK om fatsoenlijk te spelen met dit hoerenspel dat zo geprogrammeerd dat als je een mooie vrije mogelijkheid krijgt je de bal praktisch het stadion uittrapt of dat je de bal een tik geeft die ik met mijn slappe piemel harder vooruit kan krijgen, wat een kansloze bende.
De bal zwabbert maar een beetje rond, ik heb 's goed replays bekeken van mijn wedstrijden en de bal heeft een soort magnetische afwijking naar de keeper. Daar moet je 's goed op letten, kun je lachen. Soms schiet de bal van een rechte lijn ineens in de handen van de keeper (scheelt een klein bochtje, moet je maar 's kijken).
Verdedigen is ook niet te doen. Ook hier het voorbeeld van Rosenborg - Barca: Braaten en Iversen zijn onhoudbaar voor Puyol, Thuram en Marques. Alles al geprobeerd: met of zonder r2 vast, met of zonder blokje of kruisje, afstand houden of snel toeslaan, sliding of afwachten, maakt geen flikker uit. Yssouf Kone rent vol overgave mijn strafschop gebied in en ik kan hem niet tegenhouden.
Ik moest ook flink wennen aan de vele vernieuwingen in t spel. Vooral het moeilijk scoren is mijn grootste ergernis. Maar wanneer je veel oefent komt t vanzelf, het draait weer allemaal om ballans, een beetje heel veel moet ik zeggen. Soms wanneer je in een duel zit, je word geduwt en eigenlijk staat alleen de keeper er nog voor dan kun je bijna nooit scoren. Terugleggen of uitkappen werkt wel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:57 schreef Henkmanz het volgende:
Je moeder is een noepquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:08 schreef Flashwin het volgende:
[..]
haha noep dat je dr bent ga dan lekker Fifa spelen![]()
nee maar in het beginnen was het voor mij, hardcore pes5 speler, ook wennnen. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt, wil je niet anders. Dit spel is weer de bomb! Als ze nou ook die kkonline service verbeteren, ben ik helemaal tevreden
Het scoren kan me echt irriteren inderdaad, de schoten die er in pro 5 hoe dan ook in gingen gaan hier huizenhoog over (dan heb ik het over pass --> one-touch shot), dat vind ik irritant. In het echt had ik hem er zelfs nog ingeschoten. Maar dat terzijde, dat wordt gewoon weer wennen aan manier van scoren. Dat laatste heb je inderdaad gelijk inquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
Ik moest ook flink wennen aan de vele vernieuwingen in t spel. Vooral het moeilijk scoren is mijn grootste ergernis. Maar wanneer je veel oefent komt t vanzelf, het draait weer allemaal om ballans, een beetje heel veel moet ik zeggen. Soms wanneer je in een duel zit, je word geduwt en eigenlijk staat alleen de keeper er nog voor dan kun je bijna nooit scoren. Terugleggen of uitkappen werkt wel.
het is moeilijker dan de vorige delen. Maar dat is ook de charme van het spel vooraal voor de fanatieke PES-spelers (zoals ik).
wat? je ps2? je xbox?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:08 schreef Feen het volgende:
Valencia - Juventus, 1-0 voor 80e minuut 2-0 voor en ja hoor hij disconnect..
ik wil vanavond wel maar hoe kan ik een speler toevoegen ? Ik kan alleen naar lobbies en Rooms gaan om daar spelers te zoekenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is er iemand die vanavond een potje op de PC wilt spelen tegen elkaar.
Online gamerstag: SpankTheMonke (de y paste niet)
Knal anders even in de OP alle gamertags / consoles onder elkaar.
Zeg maar hoe laat, dan kom ik Online.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef toma het volgende:
ik wil vanavond wel maar hoe kan ik een speler toevoegen ? Ik kan alleen naar lobbies en Rooms gaan om daar spelers te zoeken
Ben nog even met andere dingen bezig. Kan het ook om 10 uur / Half 11quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zeg maar hoe laat, dan kom ik Online.Volgens mij heb je ook een search functie waarmee de hele server afgezocht wordt.
Over een kwartier, of nu?
Yo is cool. Ga ik ff Groningen - Nac kijken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:47 schreef toma het volgende:
Ben nog even met andere dingen bezig. Kan het ook om 10 uur / Half 11
Mijn naam is gewoon : Toma
maar dan wel met hoofdletter T
Ik kom er aan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:52 schreef Flashwin het volgende:
kom maar..ik heet BennyNL
hoe zit het met die FOK! group, beetje active??
Kzit in PC/07
hehe, nee de tegenstander disconnect,quote:
je bent nu aan het spelen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:14 schreef Feen het volgende:
Ja dat is wel kicken, altijd tegen duitser maar vooral op het einde...
Hey steve urkel, join zo ff me room, die heet FOK!
Ja gaar man. Die room van ons zat ineens vol, en toen was jij ineens weg.quote:
Thanks, lolquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Henkmanz, i feel your pain man. Heb exact hetzelfde doorgemaakt. Heeft me lange tijd gekost voordat ik eindelijk weer een lekker potje PES kan spelen. Zit nu op een punt dat ik er weer net zo van geniet als van PES5. Dus nog even volhouden gozah, je moet weer over dat klote punt heen om er aan te wennen.![]()
Die bal lag er lekker in ja. Stond klaar om het in de tweede helft af te maken, kut Konami servers weer.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:50 schreef toma het volgende:
3e wedstrijd ik maakte de 1-0 door Dida voorbij te spelen maar in de rust kapt mijn connectie er mee
ja idd, maar één gast kon wel goeie acties maken. Af en toe ging t een beetje stroef bij ons omdat we met zn 2e naar 1 tegenstander sprinten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die bal lag er lekker in ja. Stond klaar om het in de tweede helft af te maken, kut Konami servers weer.
Wat liepen die gasten de hele tijd tijdens de wedstrijd voor vage opmerkingen te maken joh.Stelletje smeerlappen, hele tijd dikke overtredingen, kreeg er nog eentje rood.
Jah, eerste potje was dat nog zeker even wennen. Maar tweede en derde potje ging het een stuk beter, toch wel heel anders dat samen spelen. En samen constant rennen naar de bal is ook niet echt verstandig, want dan komen er gaten in je veldbezetting. Maar goed 2 van de 3 min of meer gewonnen, lekkere score.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef toma het volgende:
ja idd, maar één gast kon wel goeie acties maken. Af en toe ging t een beetje stroef bij ons omdat we met zn 2e naar 1 tegenstander sprinten.![]()
Maar dat maakte niet uit. sommige steekpasjes waren briljant.
Ik zocht je net met player search, maar kon je niet vinden. Ik zit in PC07.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:55 schreef Flashwin het volgende:
hey kom anders met zn 4en dan..welke room zitten jullie?
ik gebruik de logitech dual action..precies dezelfde vorm en lay out als een ps2 controllerquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Feen het volgende:
spelen jullie met een controller op de pc? is dat te doen?
Ik speel op de PC met een PS2 controler, werkt perfect.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Feen het volgende:
spelen jullie met een controller op de pc? is dat te doen?
ok tnx, maat van mij gaat ook pc versie kopen, kan ik um ff die controller aanradenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ik gebruik de logitech dual action..precies dezelfde vorm en lay out als een ps2 controller
Ik heb op PC Server 07 een room gemaakt, naam FOK! FOK! FOK!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:58 schreef toma het volgende:
ik wil nog wel een potje ? Iemand een server ?
kom naar pc 07..ik probeer nu ook in te loggenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:58 schreef toma het volgende:
ik wil nog wel een potje ? Iemand een server ?
Voor de PS2 controller gebruik in een PS2 USB Gamepad Converter, voor een euro of 15 geloof ik, bij de Media Markt gekocht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:59 schreef toma het volgende:
ej ik heb ook nog een PS1 controller hoe sluit ik die aan op mn PC ?
Je telefoonnummer als gebruikersnaam?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef hoM3r het volgende:
Mijn naam in het spel is 0626782924 (Dat is niet mijn schuld) Wij hebben trouwens ook die logitech controller ja.
zit er nog steeds op thoughquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:02 schreef Feen het volgende:
ps2 server nog steeds plat
idem hier..quote:
Kan je die player profile niet wissen en dan een nieuwe aanmaken met je eigen naam?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:04 schreef hoM3r het volgende:
Nee het is het oude mobiele nummer van mijn broertje, hij heeft om 1 of andere reden alle 3 de player files al van een naam voorzien, 1 voor hemzelf, 1 voor een vriend van ons, en dus één keer zijn telefoonnummer, dus ik speel nou maar met dat oude telefoonnummer.
Mooi toch
Kan dat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:12 schreef Feen het volgende:
[..]
Kan je die player profile niet wissen en dan een nieuwe aanmaken met je eigen naam?
Nou ja het lukt me niet geloof ik, maar ik vind dit ook wel uniekquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:18 schreef Feen het volgende:
voor ps2 als ik weet i.i.g. wel, ga ik op het profile staan en dan rondje is delete.....
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:25 schreef toma het volgende:
Als je nu opnieuw inlogt dan zie je dat ze bezig zijn met nood-onderhoud tussen 23.30 en 0.30
free training doen! dat is dan jouw team tegen een keeper.... kan je blijven schieten op doel!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:45 schreef steve-urkel het volgende:
hoe kan ik het beste oefenen met scoren?
Same problem hier. Ik scoor ook wel regelmatig, maar het zijn vaak dezelfde type doelpunten. Intikkers, het gecontroleerde schot in de verre hoek, kopballen. Wat ik ook regelmatig doe is direct schieten uit een dieptepass, het liefst schuin vanaf de zijkant, dan gaan ze loeihard strak over de grond.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:45 schreef steve-urkel het volgende:
ik kan niet scoren![]()
vanochtend 1 potje online gespeeld.. 2-2 gelijk..
gister 3-0 gewonnen
maar ik heb geen idee hoe ik de bal nu daadwerkelijk goed op de goal geschoten krijg.. de goals die ik maak zijn meestal intikkers, en 1 geplaatst schot in de hoek..
heb 7 jaar lang pro evolution soccer 2 gespeeld op de psx (1 dus) maar dit is heel andere koek.. amateur win ik alles gemakkelijk, maar op regular scoor ik nauwelijks en kom ik heel vaak op gelijke spelen (0-0)..
hoe kan ik het beste oefenen met scoren?
in 4 gingen die er bij mij met bosjes in.. in 5 was het in het begin een ramp. heb het eindelijk helemaal door en gaan er ook super in.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De stiffies lukken me ook voor geen meter meer, pas 1x met een stif gescoord.
Gebruik jij in PES6 de L1 of R1 stif?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:02 schreef rival het volgende:
in 4 gingen die er bij mij met bosjes in.. in 5 was het in het begin een ramp. heb het eindelijk helemaal door en gaan er ook super in.
nu met 6 moet ik weer opnieuw leren!heb er gisteren wel 1tje in gekregen op die manier!
![]()
ik doe het met L, de knop waarmee ik ook mannetje verwissel! die met R hoor ik nu voor het eerstquote:Op woensdag 8 november 2006 14:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gebruik jij in PES6 de L1 of R1 stif?
In PES5 gebruikte ik altijd de L1 stif, maar in PES6 gaat die voor geen meter, dus ben weer op R1 overgestapt, maar dan moet je echt dicht op de keeper staan. In de training gaat die er 9/10 x in, maar in de wedstrijd 1/20.
xbox? zo ja, gamertag? zal ik je eens laten zien hoe het moetquote:Op woensdag 8 november 2006 14:08 schreef Flashwin het volgende:
hha heb geen enkele wedstrijd vandaag nog verloren..mensen schijnen niet te snappen dat constant solo runs vanaf de middellijn maken niet werkt in deze PES
en ook van die gasten die met elke verdediger en middenvelder gaan dribbelen, maar wanneer hun Henry of Ronaldinho de bal krijgt, daarmee gelijk passen
nope PC, maar op de Xbox zou ik je ook koek gevenquote:Op woensdag 8 november 2006 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
xbox? zo ja, gamertag? zal ik je eens laten zien hoe het moet
Dat was in deel 5 ook al zo. Je hebt 2 soort lobjes.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:07 schreef rival het volgende:
ik doe het met L, de knop waarmee ik ook mannetje verwissel! die met R hoor ik nu voor het eerstik dacht dat je met R een rustig maar geplaatst schot deed!
Goede tip, nooit bij stil gestaan eigenlijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:08 schreef Flashwin het volgende:
en ook van die gasten die met elke verdediger en middenvelder gaan dribbelen, maar wanneer hun Henry of Ronaldinho de bal krijgt, daarmee gelijk passen
oke oke, nou die gebruik ik dus!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat was in deel 5 ook al zo. Je hebt 2 soort lobjes.
De L heeft een hoger traject.
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Goede tip, nooit bij stil gestaan eigenlijk.![]()
Rematch nu?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:14 schreef Flashwin het volgende:nu je het zegt..jij deed dat ook wel behoorlijk vaak
![]()
is goed, ff snel 1tje..welke room zit je?? kmoet zo weg namelijkquote:
Ik ga nu inloggen, zeg maar waar ik heen moet.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:16 schreef Flashwin het volgende:
is goed, ff snel 1tje..welke room zit je?? kmoet zo weg namelijk
PC 04quote:Op woensdag 8 november 2006 14:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik ga nu inloggen, zeg maar waar ik heen moet.
Geen zwart scherm, maar ik zie wel onze rating en punten niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:34 schreef Flashwin het volgende:
wtf krijg jij een zwart scherm spank??
ja als ik naar application list gaat bij member recruitment moet jouw aanvraag erbij staan, maar die staat er niet bij. Anders moeten we ff een room afspreken vanmiddag, dan kan ik het 1 op 1 doen, dan werkt het 100% welquote:Op woensdag 8 november 2006 14:24 schreef Darkzell het volgende:
Hij geeft dan aan dat je wil joinen dus wrs moet jij (of wie dan ook) de aanvraag nog accepteren.
ja ik had ook connection lost..2de keer achter elkaar alquote:Op woensdag 8 november 2006 14:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Geen zwart scherm, maar ik zie wel onze rating en punten niet.
Leuke pot btw.
Hm, niet echt op gelet.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:45 schreef Flashwin het volgende:
hey je deed het trouwens weer hepassen met henry maar wel dribbelen met bijna alle andere spelers
als je online komt dan voeg ik je ff toequote:Op woensdag 8 november 2006 16:29 schreef satecl het volgende:
kan iemand me uitleggen hoe je je inlogt in de group van FOK... ik heb een PS2 (nickname: Sateck)...?
Ik snap die online zooi niet echt bij pes6
gaat nietquote:Op woensdag 8 november 2006 16:59 schreef Feen het volgende:
kom allemaal naar ps2/07 als jullie willen?
Ja zetten die wel in de volgende beginpost, zat aan titel te denken: FOK.nl group met PES6quote:Op woensdag 8 november 2006 17:04 schreef taart het volgende:
als we nou eens en lijst maken met alle gamertags!
Haha 3vs1 was erg grappig, ik gaat nu ff Jensen kijken. Roef en Marian van X-Factor komen optreden.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:14 schreef toma het volgende:
is er iemand die nog een potje wil spelen op de PC ?
Ik heb er wel 1 voor jequote:Op woensdag 8 november 2006 17:25 schreef Fargo het volgende:
Nou, laat PES7 maar snel komen op de PS3, dan kan ik eindelijk online! Die netwerkadapters voor de PS2 zijn echt nergens meer verkrijgbaar
Maak een Fok! Wikiquote:Op woensdag 8 november 2006 17:05 schreef Feen het volgende:
[..]
Ja zetten die wel in de volgende beginpost, zat aan titel te denken: FOK.nl group met PES6
En dan je nickname en pc/ps2/xbox vermelden..
i'm outtie
Welkom bij PES 6 Online.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:05 schreef rival het volgende:
fucking xbox live! heb de hele week tegen de computer gespeeld en ging net online..... jemig wat traag.. zomaar... het sloeg echt nergens op... bij een vrije trap bijvoorbeeld... zodra ik de knop indruk, duurt het even voordat de balk begint te lopen. echter als ik de knop weer loslaat gaat de balk nog eens tuk verder...... snap er niks van.. had toen ik em net binnen had 1 potje gespeeld en die ging gewoon goed.... vandaag 2 waar dit zo was....
ik heb t op de PS2 en PC al vaak gespeeld. Maar ik vind alleen een Playstation controller handig, met de rest kan ik niks.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:11 schreef hoM3r het volgende:
Mijn overstap van toetsenbord naar controller viel me erg zwaar, 8 verliespartijen op rij waar ik met toetsenbord nog nooit verloren heb. Ik wil alleen het spel spelen zoals het bedoelt is, en het gaat al steeds beter, laatste 2 potjes gelijkgespeeld. Als iemand tegen mij wil spelen hou ik me aanbevolen.
Ik heb voor PC een namaakcontroller van logitech.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:14 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb t op de PS2 en PC al vaak gespeeld. Maar ik vind alleen een Playstation controller handig, met de rest kan ik niks.
ligt aan de tv, als je op breedbeeld speelt, gaat het veel sneller, ik heb daar ook last van als ik bij een vriend speel op z'n 35 cm beeld ofzoiets, fucking traag.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:10 schreef satecl het volgende:
Jah idd, het probleem is alleen nu dat me broer de hele dag heeft gewerkt en dat hij nu wil spelen... het komt nog wel...
Ik vind online wel leuk omdat je tegen andere speelt. Maar het tempo vind ik wel heel laag en daarom kan je niet lekker combineren. Als ik singleplayer speel, speel ik in mijn kamer op breedbeeld, en online op me broerskamer(daar zit internetkabel) op kleiner TV+ geen breedbeeld, komt dat dan daardoor... of is het gewoon stukke trager dan singleplayer..?
haha net, brazil vs brazil, sta ik na 5 min. al met 1-0 achter. Zegt ie: 'Is This Your First Time You Play?' win ik uiteindelijk met 3-1.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:16 schreef Feen het volgende:
[..]
en speel bijna alleen maar online, zitten wel een hoop losers tussen hoor, gaan ze je uitschelden omdat je scoort...
lol ik heb Seedorfquote:Op woensdag 8 november 2006 20:18 schreef VoreG het volgende:
M'n 2e jaar in de ML, ben eindelijk van die kneuzen af. Tenminste ze zitten allemaal op de bank. Voor de rest bestaat m'n elftal uit redelijke spelers, met een paar uitschieters.
Carrick en Messie en Jose Mari, als je dat uitschieters mag noemen.
Die was onhaalbaar, veel te duur.quote:
Klopt, ik speel met een PS2 Controller op de PC. Wanneer ik iets wil zeggen toets ik het direct in bij mijn toetsenbord, je hoeft ook niet eerst een bepaalde toets in te klikken, gewoon direct tikken wat je wilt zeggen, ook tijdens de wedstrijd.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:16 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb voor PC een namaakcontroller van logitech.
En chatten kan als je met controller speelt gewoon met toetsenbord als het goed is.
ik heb alles op regular staan. Word nu wel kampioen met 2 puntjes boven Chelsea maar dat ging vrij moeizaam.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die was onhaalbaar, veel te duur.
Maar ik heb alles op z'n moeilijkst staan, het is dan erg lastig om goede spelers binnen te halen.
Was een behoorlijk moeizaam seizoen met de Kneusjes. Maar de 2e league bestond uit clubs uit de Premier League die niet meer in de 1e divisie konden en Juve en Bayern.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:33 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb alles op regular staan. Word nu wel kampioen met 2 puntjes boven Chelsea maar dat ging vrij moeizaam.
Dat kan je zelf instellen, voortaan opletten als je de ML startquote:Op woensdag 8 november 2006 20:38 schreef satecl het volgende:
Met ML, promoveer ik met Man U. naar de hoge divisie, kom ik alleen maar bij italianenbeetje jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |