gaat nietquote:Op woensdag 8 november 2006 16:59 schreef Feen het volgende:
kom allemaal naar ps2/07 als jullie willen?
Ja zetten die wel in de volgende beginpost, zat aan titel te denken: FOK.nl group met PES6quote:Op woensdag 8 november 2006 17:04 schreef taart het volgende:
als we nou eens en lijst maken met alle gamertags!
Haha 3vs1 was erg grappig, ik gaat nu ff Jensen kijken. Roef en Marian van X-Factor komen optreden.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:14 schreef toma het volgende:
is er iemand die nog een potje wil spelen op de PC ?
Ik heb er wel 1 voor jequote:Op woensdag 8 november 2006 17:25 schreef Fargo het volgende:
Nou, laat PES7 maar snel komen op de PS3, dan kan ik eindelijk online! Die netwerkadapters voor de PS2 zijn echt nergens meer verkrijgbaar
Maak een Fok! Wikiquote:Op woensdag 8 november 2006 17:05 schreef Feen het volgende:
[..]
Ja zetten die wel in de volgende beginpost, zat aan titel te denken: FOK.nl group met PES6
En dan je nickname en pc/ps2/xbox vermelden..
i'm outtie
Welkom bij PES 6 Online.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:05 schreef rival het volgende:
fucking xbox live! heb de hele week tegen de computer gespeeld en ging net online..... jemig wat traag.. zomaar... het sloeg echt nergens op... bij een vrije trap bijvoorbeeld... zodra ik de knop indruk, duurt het even voordat de balk begint te lopen. echter als ik de knop weer loslaat gaat de balk nog eens tuk verder...... snap er niks van.. had toen ik em net binnen had 1 potje gespeeld en die ging gewoon goed.... vandaag 2 waar dit zo was....
ik heb t op de PS2 en PC al vaak gespeeld. Maar ik vind alleen een Playstation controller handig, met de rest kan ik niks.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:11 schreef hoM3r het volgende:
Mijn overstap van toetsenbord naar controller viel me erg zwaar, 8 verliespartijen op rij waar ik met toetsenbord nog nooit verloren heb. Ik wil alleen het spel spelen zoals het bedoelt is, en het gaat al steeds beter, laatste 2 potjes gelijkgespeeld. Als iemand tegen mij wil spelen hou ik me aanbevolen.
Ik heb voor PC een namaakcontroller van logitech.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:14 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb t op de PS2 en PC al vaak gespeeld. Maar ik vind alleen een Playstation controller handig, met de rest kan ik niks.
ligt aan de tv, als je op breedbeeld speelt, gaat het veel sneller, ik heb daar ook last van als ik bij een vriend speel op z'n 35 cm beeld ofzoiets, fucking traag.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:10 schreef satecl het volgende:
Jah idd, het probleem is alleen nu dat me broer de hele dag heeft gewerkt en dat hij nu wil spelen... het komt nog wel...
Ik vind online wel leuk omdat je tegen andere speelt. Maar het tempo vind ik wel heel laag en daarom kan je niet lekker combineren. Als ik singleplayer speel, speel ik in mijn kamer op breedbeeld, en online op me broerskamer(daar zit internetkabel) op kleiner TV+ geen breedbeeld, komt dat dan daardoor... of is het gewoon stukke trager dan singleplayer..?
haha net, brazil vs brazil, sta ik na 5 min. al met 1-0 achter. Zegt ie: 'Is This Your First Time You Play?' win ik uiteindelijk met 3-1.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:16 schreef Feen het volgende:
[..]
en speel bijna alleen maar online, zitten wel een hoop losers tussen hoor, gaan ze je uitschelden omdat je scoort...
lol ik heb Seedorfquote:Op woensdag 8 november 2006 20:18 schreef VoreG het volgende:
M'n 2e jaar in de ML, ben eindelijk van die kneuzen af. Tenminste ze zitten allemaal op de bank. Voor de rest bestaat m'n elftal uit redelijke spelers, met een paar uitschieters.
Carrick en Messie en Jose Mari, als je dat uitschieters mag noemen.
Die was onhaalbaar, veel te duur.quote:
Klopt, ik speel met een PS2 Controller op de PC. Wanneer ik iets wil zeggen toets ik het direct in bij mijn toetsenbord, je hoeft ook niet eerst een bepaalde toets in te klikken, gewoon direct tikken wat je wilt zeggen, ook tijdens de wedstrijd.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:16 schreef hoM3r het volgende:
Ik heb voor PC een namaakcontroller van logitech.
En chatten kan als je met controller speelt gewoon met toetsenbord als het goed is.
ik heb alles op regular staan. Word nu wel kampioen met 2 puntjes boven Chelsea maar dat ging vrij moeizaam.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die was onhaalbaar, veel te duur.
Maar ik heb alles op z'n moeilijkst staan, het is dan erg lastig om goede spelers binnen te halen.
Was een behoorlijk moeizaam seizoen met de Kneusjes. Maar de 2e league bestond uit clubs uit de Premier League die niet meer in de 1e divisie konden en Juve en Bayern.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:33 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb alles op regular staan. Word nu wel kampioen met 2 puntjes boven Chelsea maar dat ging vrij moeizaam.
Dat kan je zelf instellen, voortaan opletten als je de ML startquote:Op woensdag 8 november 2006 20:38 schreef satecl het volgende:
Met ML, promoveer ik met Man U. naar de hoge divisie, kom ik alleen maar bij italianenbeetje jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |