Ikkequote:Op maandag 6 november 2006 13:35 schreef Feen het volgende:
FOK.nl is aangemaakt
Laat maar weten wie erbij wil
ik heb nog wel een 2 maanden trial liggen mail me maar op jpg97 [staartvaneenaap] hotmail punt com.quote:Op maandag 6 november 2006 14:26 schreef Gajes het volgende:
GVD! Mijn live is op! Ben nu divisie 1 aan het doen in ML op hoogste niveau! Kansen afmaken is niet mijn ding!
Gratis? Want het is voor mij een dure maand!quote:Op maandag 6 november 2006 14:29 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een 2 maanden trial liggen mail me maar op jpg97 [staartvaneenaap] hotmail punt com.
ya gratisquote:Op maandag 6 november 2006 14:32 schreef Gajes het volgende:
[..]
Gratis? Want het is voor mij een dure maand!
zal zo ff accepten, maat van mij zit nu ff online, maar komt goed.quote:Op maandag 6 november 2006 16:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb net application verstuurd voor Fok.nl group. Accepteren die hap!![]()
Wist je dat je mijn nieuwe beste vriend bent! Heb je net een mail gestuurd!quote:
heb wel 48 uur voor je! Ik was eerder!quote:
Lucius aanvoerderquote:Op maandag 6 november 2006 19:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien ook leuk om Master League team te posten. Feyenoord seizoen 2:
----------------Timmer----------------------
--Greene------Vlaar---Bahia--------Mignot----
----------------------------------------------
---De Guzman-------Lucius(C)-------Hofs------
----------------------------------------------
----Castelen-----Charisteas------Huysegems----
Subs (nieuw):
Koné
Mattson
3 weken zuid Spanje doet wonderen denk ikquote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef toma het volgende:
Na de winterstop zjin mijn spelers allemaal in vorm geraakt. Geen één speler met een blauw of grijs pijltje dat schuin of recht naar beneden wijst. Vrijwel allemaal schuin of recht naar boven.
Hoe komt dit ?
quote:Op maandag 6 november 2006 22:49 schreef toma het volgende:
Ajax seizoen 2 Master league
-----------------Stekelenburg-----------------
Grygera----Heitinga---Stam---Emanuelson
--------------------Maduro--------------------
--Gabri/Rosales--------------Sneijder------
--------------------Seedorf-------------------
----Rosenberg/Babel-----Huntelaar-------
Ik ben afgestapt van 4-3-3 omdat Huntelaar te weinig steun kreeg van achter. En als ik er een diepe aanvallend middenvelder achter zet dan ligt in de counter heel het middenveld open. Zo werkt t perfect.
niet lachen om Seedorf, hij is geniaal![]()
zelfs een maldini van 18 wilde niet naar Ajax komen terwijl ik m een salaris van 2500 aanboodquote:Op maandag 6 november 2006 23:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat je Seedorf uberhaupt hebt kunnen kopen. Geen enkele speler wilde naar Feyenoord komen.
Malouda was transfervrij dus die heb ik geprobeerd maar zelfs dubbele salaris accepteerde hij niet.
![]()
Sommigen kun je niet binnen als ze bijvoorbeeld op PC spelen en jij op PS2 en jullie hebben niet multi-platform gedaan. Volgens mij, dan. Of de room moet net 'mergen', dat de starter weggaat en jij net te laat binnengaat waardoor de room niet meer bestaat, zeg maar.quote:Op maandag 6 november 2006 23:11 schreef toma het volgende:
wanneer ik online wil en ik selecteer een lobby staat er steeds
"Could not enterLobby" Hoe komt da ?
2500? Dan ga ik failliet. De Guzman verdient trouwens het minst in m'n team.quote:Op maandag 6 november 2006 23:14 schreef toma het volgende:
[..]
zelfs een maldini van 18 wilde niet naar Ajax komen terwijl ik m een salaris van 2500 aanbood![]()
Had ook nog Del Piero, Messi, Davids en Ibrahimovich maar die wilden ook niet.
Ik probeer wel zoveel mogelijk ex-Ajacieden in mn team te kopen. Vind ik leuk
hoe meld ik me aan? pm naar jou ofzo??quote:Op maandag 6 november 2006 22:53 schreef Feen het volgende:
meld je zo ff aan bij de fok groep, dan accept ik je ff
Bij Data kun je naar Group gaan dacht ik, en dan zie je wel ergens iets staanquote:Op maandag 6 november 2006 23:28 schreef Flashwin het volgende:
[..]
hoe meld ik me aan? pm naar jou ofzo??
Heb net voor ik dvd-tje ging kijken 2x achter elkaar in blessuretijd verloren. Toen was ik wel even pissig.quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef Feen het volgende:
Net online 2-3 van arsenal gewonnen met valencia, k'had me hart vast, laatste minuut doet tegenstander dat hakkie achter standbeen met henry, gelukkig kon ik nog wegwerken.
Ben online nu met Ricardinho, nog steeds staat ie op applying ofzoquote:Op maandag 6 november 2006 23:38 schreef Feen het volgende:
nu online tegen barcelona, 2-3 voor, maar die gast lagt...pff irritant, wel op zijn helft gescoord.
Ik kan niet in een PS2 lobby volgens mij, heb ook dat multigedoe aanstaanquote:Op maandag 6 november 2006 23:56 schreef Feen het volgende:
jij zit in een pc lobby, daar kan ik niet in, weet iemand waarom? ik heb mulit platform aanstaan.
ow ja..is goed manquote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij Data kun je naar Group gaan dacht ik, en dan zie je wel ergens iets staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |