abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:57:29 #151
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43434393
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 01:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Kaprun sluit niet af. Dat is een Gletser

Anyway, ik kan iedereen nog wel eens de afsluitingsweek aanbevelen in Valtho. Tenminste, als je eens een keer wil boarden en leuk feesten met een heleboel boarders. Gaat dus ook voor een groot gedeelte om het wereldje en niet alleen maar puur om het boarden.
Aan de andere kant is het altijd super gezellig en een niet al te duur weekje aan het einde van het seizoen.
Maar ze sluiten op 30 april wel het winterseizoen af met een feest. Vervolgens is er 1 mei feest voor de opening van het zomerseizoen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:26:38 #152
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43435226
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef XL het volgende:

[..]

Maar ze sluiten op 30 april wel het winterseizoen af met een feest. Vervolgens is er 1 mei feest voor de opening van het zomerseizoen.
Gaan we dan wel gezellig met de trein omhoog?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:27:23 #153
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43435240
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Gaan we dan wel gezellig met de trein omhoog?
Je moet dan met de gondel
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 10 november 2006 @ 19:30:50 #154
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43435350

Luc van Ommen heeft de FIS big air in het Zweedse Stockholm op zijn naam geschreven. Tijdens de sterk bezette wedstrijd, die als opwarmer voor de World Cup van aanstaande zaterdag diende, liet Huizenaar zien terug te zijn op dit onderdeel.

Van Ommen focuste zich in aanloop naar de Olympische Spelen van 2006 op het onderdeel halfpipe en deed op de big air voor het laatst in 2003 mee. Hij werd toen 19e op de wereld kampioenschappen in Oostenrijkse Kreischberg.

Er stonden in Stockholm nog vijf Nederlanders aan de start. Dolf van der Wal(Huizen) haalde ook de beste tien. Hij werd zevende. Sjors Massar (Delft) werd vijftiende, David Mol(Huizen) eindigde als achttiende, Joy Geenen
(Valkenswaard) twintigste, en Tobias Aalderink (Almere) werd
vijfentwintigste van negenentwintig deelnemers.

Uitslag:
FIS big air Stockholm, 9 november 2006
1. Luc van Ommen (NED)
2. Benedikt Nadig (ZWI)
3. Christian Haller (ZWI)
4. Andreas Wiig (NOR)
5. Chris Soerman (ZWE)
6. Martin Sandberg (ZWE)
7. Dolf van der Wal (NED)
8. Thomas Franc (TSJ)
9. Gian Luca Cavigelli (ZWI)
10. Hampus Mosseson (ZWE)
15. Sjors Massar (NED)
18. David Mol (NED)
20. Joy Geenen (NED)
25. Tobias Aalderink (NED)

switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  vrijdag 10 november 2006 @ 21:30:26 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43439362
2 in de top 10 is best aardig

Luc van Ommen... Ik dacht dat die gast zo langzamerhand bejaard was. Blijkt dat hij gewoon even oud is als ik
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:57:24 #156
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43441726
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:30 schreef Komakie het volgende:
2 in de top 10 is best aardig

Luc van Ommen... Ik dacht dat die gast zo langzamerhand bejaard was. Blijkt dat hij gewoon even oud is als ik
ahhha dat heb ik altijd met Van Der Vaart. Die gast is voor me gevoel al 30 maar is maar iets ouder als ik.

Terje dan. Voor gevoel was die erbij toen snowboarden begon maar die is nog geen 40
  zaterdag 11 november 2006 @ 01:12:23 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43445118
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:57 schreef Basje_B het volgende:

[..]

ahhha dat heb ik altijd met Van Der Vaart. Die gast is voor me gevoel al 30 maar is maar iets ouder als ik.

Terje dan. Voor gevoel was die erbij toen snowboarden begon maar die is nog geen 40
Van Der Vaart is jonger dan ik

Terje is pas net 34 geworden... Die gast zei op zijn 26ste dat hij niet mee ging doen aan de Olympische Spelen (Boycot). Grappig dat je op die leeftijd al zo'n beslissing neemt terwijl je op dat moment gewoon de beste half pipe rijder ter wereld bent.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_43447975
Ik kwam met mijn grote opruiming van eergisteren nog een doos tegen van het spel X-games Pro Boarder. Met o.a. Terje, Tina Basich, Peter Line, Daniel Franck, Todd Richards, Morgan Lafonte, Jamie Lynn.

Echt een heel lelijk spel, maar helemaal grijs gespeeld op mijn pentium 1 233mhz. Hij liep dan ook voor geen meter met alles op 480 *640 en low graphics !

Deze screens zijn nog met een redelijk goede pc gemaakt .

Ik ben nu weer helemaal hooked aan Amped2 op de xbox. Wat een heerlijk spel. Denk er overna om mijn xbox te verkopen en dan Amped3 te kopen en dan een xbox360 erbij, maar ik vind die controller maar niks.
Fingerspitzgefühl
  zaterdag 11 november 2006 @ 12:11:23 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43449677
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:06 schreef ForumGek het volgende:
Ik kwam met mijn grote opruiming van eergisteren nog een doos tegen van het spel X-games Pro Boarder. Met o.a. Terje, Tina Basich, Peter Line, Daniel Franck, Todd Richards, Morgan Lafonte, Jamie Lynn.

Echt een heel lelijk spel, maar helemaal grijs gespeeld op mijn pentium 1 233mhz. Hij liep dan ook voor geen meter met alles op 480 *640 en low graphics !

Deze screens zijn nog met een redelijk goede pc gemaakt .
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben nu weer helemaal hooked aan Amped2 op de xbox. Wat een heerlijk spel. Denk er overna om mijn xbox te verkopen en dan Amped3 te kopen en dan een xbox360 erbij, maar ik vind die controller maar niks.
Ik heb geen Xbox en ga er ook niet 1 kopen maar ik baal er wel van dat Amped er niet voor de PC is

X-games Pro Boarder heb ik ook nog gespeeld
Er was nog zo'n spel een paar jaar geleden. Ik weet alleen niet meer hoe het heet. Was echt een vette game. Beste snowboardspel op de PC naar mijn mening.

Jammer dat snowboardgames niet meer op de PC uitkomen
pi_43455631
Maarja aan de ene kant wel, maar aan de andere kant spelen ze ook ruk. De besturing van Tony Hawk is niet leuk voor snowboard games, dat maakt het té makkelijk.

Amped 2 op de xbox is echt een heel goed spel. Ik ben even wezen informeren op internet hoe amped3 is maar als je via gamespot die filmpjes ziet en de review leest. Dan is het niet zo gaaf als deel 2. Ook de makers van het spel vonden Amped2 te moeilijk en te veel simulatie (ja gek, dat is juist het vette aan dat hele spel), nu hebben ze bij amped3 allemaal gare shit erin gedaan, nu lijkt ie me helemaal niet zo tof. En die besturing zit ik ook nog beetje mee te knoeien, maar dat maakt het ook weer gaaf. Ik ben soms 4 uur bezig met 1 opdracht te halen, maar als je hem dan haalt is het té relaxt. Zit nu op 92% ofzo, ik moet hem ff halen binnenkort !

Maar er moeten überhaupt meer snowboard games komen, SSX is wel hééél erg arcade, wat dat betreft is Amped3 misschien nog wel leuk. Maar het gaat niet echt de goede kant op heb ik het idee.

die nieuwe tony hawk schijnt wel weer heel vet te zijn...

Enfin, het wordt met de dag kouder en de ski-oorden beginnen al langzaam vol te sneeuwen !
Fingerspitzgefühl
  zaterdag 11 november 2006 @ 16:43:52 #161
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43455695
1080: Avalanche!

Now You're Playing With Power
  zaterdag 11 november 2006 @ 18:18:26 #162
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43457975
1080 snowboarding heb ik wel nog gehad. Voorloper van 1080 Avalanche!
Ook vette game. Alleen jammer dat je geen 360+grab kon maken. Alleen eerst een 360 en daarna een grab. Dat was wel beetje gaar. Voor de rest was het wel leuk

Amped 2 te veel simulatie
Ik dacht dat ze Amped 2 juist makkelijker hebben gemaakt omdat Amped1 te veel simulatie was en daardoor bijna onspeelbaar
  zondag 12 november 2006 @ 07:27:48 #163
71115 Rnej
I walk the line
pi_43469728
jeuj, zometeen lekker werken
  zondag 12 november 2006 @ 10:01:41 #164
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_43470336
HIHI ik doe toch liever SSx en heb em nu ook op de PSP leuk voor in de late uurtjes tijdens wintersport
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  zondag 12 november 2006 @ 11:52:33 #165
72282 360sjors
King of the Hill
pi_43471811
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:18 schreef Komakie het volgende:

Ik dacht dat ze Amped 2 juist makkelijker hebben gemaakt omdat Amped1 te veel simulatie was en daardoor bijna onspeelbaar
Zou best kunnen, heb 2 nog nooit gespeeld maar deel 1 was echt moeilijk. Heb hem nooit uit kunnen spelen en ik heb er toch de nodige uurtjes ingestoken. Vooral het onderdeel waarbij je een helling afscheurde achter een pro aan, waarbij je op dezelfde punten als de pro tricks moest doen en moest zorgen dat je meer punten dan hem moest halen was naarmate je verder kwam in het spel echt ondoenbaar
  zondag 12 november 2006 @ 12:04:25 #166
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43472038
pi_43472602
Heb echt een doodziek plan bedacht voor deze winter!

Wil een Samsung VP X210L gaan kopen. Dit is een zeer compacte digitale videocamera met een losse lens. Zodoende kan ik de extra lens gewoon op mijn helm vasttapen of iets in die trant, en vervolgens lekker knallen en zodoende alle tricks vastleggen op de gevoelige fotocel. Lijkt me echt onwijs om al die dingen straks terug te zien op beeld en daar iets leuks van de monteren...

Hebben jullie ooit zoiets ondernomen, of sowieso jezelf vast laten leggen op video?

Samsung VP X210L
pi_43473395
er staat een skieer in je avatar
  zondag 12 november 2006 @ 13:06:02 #169
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43473593
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:58 schreef Kentaro het volgende:
er staat een skieer in je avatar
Pfieuw... dat zeg je net op tijd.
Ik had hem bijna verteld over de video die ik ooit van een wintersport heb gemaakt.
pi_43473689
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:06 schreef XL het volgende:

[..]

Pfieuw... dat zeg je net op tijd.
Ik had hem bijna verteld over de video die ik ooit van een wintersport heb gemaakt.
Hehe..

Maar vertel, hoe heb je die video gemaakt destijds? En host hem natuurlijk even op Googlevideo of Youtube ofzo.
pi_43473804
Kan die externe lens wel tegen de lage temperaturen? En het moet een verdomd goede lens zijn wil hij het beeld goed vast kunnen leggen, want het gaat alles behalve vloeiend. Tenzij je gaat snowboarden in de powder, dan wil het nog wel, maar met ski's zal het niet werken denk ik !
Fingerspitzgefühl
pi_43473820
quote:
Tering !
Fingerspitzgefühl
pi_43474479
van mij slingert er ergens in topic nummer weet niet meer een filmpje van een 360, ben helaas vergeten op welke site ik hem toen gezet heb Gisteren weer eens op de bigair air bag gejumpt in SZW, is stiekum toch wel leuk. Je kan gewoon 900's en backflips en alles inzetten. En voor de gelegenheid stond er weer een grote kicker op baan 3.
  zondag 12 november 2006 @ 21:08:44 #174
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43488571
Van mij is recentelijk nog een filmpje neergezet hier.

Daarnaast nog een paar keer gefilmd bij opleidingen van de OSV (snowboardlerarenopleiding)

Ik heb ook wel eens filmpjes gemaakt met me fototoestel. Om een indicatie te krijgen hoe bepaalde moves eruit zien is het wel handig. Maar prive nooit met een camera gedaan.
Als ik dat zou doen, zou ik ook een echt goeie camera willen gebruiken met effecten enzo. Moet er wel een beetje vet uitzien natuurlijk. En anders gaan dat soort dingen me ook te snel vervelen.
  zondag 12 november 2006 @ 21:15:02 #175
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43488832
Wat je in ieder geval nodig hebt is een camera met een snelle auto-focus en een goede automatische witbalans. Dat kan natuurlijk bijna niet in die externe lens zitten, bovendien trilt je helm als een gek en is wat je ziet niet hetgene dat je wilt filmen. Je kunt dus beter de gewone camera met de hand vasthouden. Zo hebben wij dat bij onze film ook gedaan, ons filmpje is echter een dvd van 3 gig. Dus die ga ik niet op youtube zetten.
pi_43490215
Een vriend van me heeft het ook uit de hand gedaan. Niet vanuit jezelf, maar de ander filmen zegmaar. Leuk als de aandacht teveel naar de camera gaat, en de cameraman onderuit gaat terwijl het beeld op een ander gericht is
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  zondag 12 november 2006 @ 22:19:59 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43491429
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:15 schreef XL het volgende:
Wat je in ieder geval nodig hebt is een camera met een snelle auto-focus en een goede automatische witbalans. Dat kan natuurlijk bijna niet in die externe lens zitten, bovendien trilt je helm als een gek en is wat je ziet niet hetgene dat je wilt filmen. Je kunt dus beter de gewone camera met de hand vasthouden. Zo hebben wij dat bij onze film ook gedaan, ons filmpje is echter een dvd van 3 gig. Dus die ga ik niet op youtube zetten.
Je kunt op Youtube maar 100mb per filmpje kwijt

Of wou je het filmpje opsplitsen in parts van 2sec per filmpje?
pi_43494638
OF zo sterk comprimeren zodat jij met je 24" flatscreen een stuk of wat pixels ziet en er niks duidelijks uit kan opmaken !
Fingerspitzgefühl
  maandag 13 november 2006 @ 00:39:35 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43496072
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:50 schreef ForumGek het volgende:
OF zo sterk comprimeren zodat jij met je 24" flatscreen een stuk of wat pixels ziet en er niks duidelijks uit kan opmaken !
Hehe dat het beeld zeg maar 1 bij 1 centimeter groot is op mijn beeldscherm

Met een resolutie van 1920x1200 is dat ook niet zo moeilijk
  maandag 13 november 2006 @ 14:49:13 #180
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_43508151
Jeuj...
Volgens de webcams is Tignes al een beetje wit
En ze zeggen ook nog eens dat er slecht weer aan komt.
Nog een weekje, dan zit ik er. Spannend!
  maandag 13 november 2006 @ 15:28:33 #181
154880 Bolter
Awesomeness
pi_43509417
Ik zit de webcams ook al flink te volgen, in de 10 daagse vooruitzichten komt er idd wel wat sneeuw aan, hulde!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_43510679
bij ons was het eerst wit, toen weer groen en het zag er gisteren een beetje wit uit....
nog maar 52 dagen te gaan....
  maandag 13 november 2006 @ 17:07:18 #183
71115 Rnej
I walk the line
pi_43512858
zillertal ligt al vol met sneeuw ... iig totaan de 1500 meter

woohoo!
  maandag 13 november 2006 @ 17:35:54 #184
75736 Gstyles
pi_43513934
Nog mensen hier die naar regio Dachstein west in Oostenrijk gaan?
  maandag 13 november 2006 @ 17:36:58 #185
71115 Rnej
I walk the line
pi_43513961
dachstein ligt in het zillertal....

dus.. ja?
  maandag 13 november 2006 @ 17:44:52 #186
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43514184
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:07 schreef Rnej het volgende:
zillertal ligt al vol met sneeuw ... iig totaan de 1500 meter

woohoo!
Ik Gerlos ligt er ook al wat.
  maandag 13 november 2006 @ 17:52:26 #187
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43514408
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:36 schreef Rnej het volgende:
dachstein ligt in het zillertal....

dus.. ja?
Dachstein ligt niet in het Zillertal hoor. Volgens mij is dat Salzburgerland en zit ik er dus in de buurt.
Freeride-arena Krippenstein ligt in Dachstein-West, dat gebied ziet er op papier wel goed uit.
pi_43515843
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:52 schreef XL het volgende:

[..]

Dachstein ligt niet in het Zillertal hoor. Volgens mij is dat Salzburgerland en zit ik er dus in de buurt.
Freeride-arena Krippenstein ligt in Dachstein-West, dat gebied ziet er op papier wel goed uit.
Ga je daar ook in zo'n mooi hutje bovenop de berg zitten? OF gewoon in het dorp zelf een kamer?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 13 november 2006 @ 18:45:16 #189
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43516018
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:40 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ga je daar ook in zo'n mooi hutje bovenop de berg zitten? OF gewoon in het dorp zelf een kamer?
Dat was een paar jaar geleden via Frosty Travel geloof ik mogelijk he? Volgens mij is Frosty niet veel meer, je hoort er niks meer van. Ik heb naar Krippenstein in ieder geval nog niets geboekt, ook geen hutje op de heuvel. Het lijkt me wel interessant en je kunt echt voor een appel en een ei een pensionnetje in de buurt boeken. Ik ga zelf ook niet naar Dachstein, maar naar Kaprun (ook Salzburgerland) en het hotel aldaar ziet er niet misselijk uit, maar het ligt gewoon in het dorp.
  maandag 13 november 2006 @ 19:25:47 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43517689
Forsty heeft nog steeds reizen.
Ze doen dat geloof ik ook in samenwerking met Cellblock en BSC de Bilt.
  dinsdag 14 november 2006 @ 07:34:27 #191
71115 Rnej
I walk the line
pi_43533429
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:52 schreef XL het volgende:

[..]

hm, ok... misinformed....

damn oostenrijkers zijn ook niet te vertrouwen
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:23:57 #192
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43535709
Kwam nog vette actie foto tegen.

Kan alleen niet zien wie het is. Mocht de rider zichzelf zien melddit van even. Er ligt er loaded sponsercontract klaar.

dinsdag 14 november 2006 @ 10:59:44 #193
75736 Gstyles
pi_43536522
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 07:34 schreef Rnej het volgende:

[..]

hm, ok... misinformed....

damn oostenrijkers zijn ook niet te vertrouwen
Hihi nja mijn vraag kwam eigenlijk op bij het lezen van jou tekst over ' Zillertal '. Wij zitten in het Lammertal bij RuBbach, vlakbij de Zwieselalm, mooi gebied,iets minder voor snowboarders maar je kan er goed je ei kwijt!
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:00:48 #194
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_43536545
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:59 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Hihi nja mijn vraag kwam eigenlijk op bij het lezen van jou tekst over ' Zillertal '. Wij zitten in het Lammertal bij RuBbach, vlakbij de Zwieselalm, mooi gebied,iets minder voor snowboarders maar je kan er goed je ei kwijt!
pi_43536917
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef XL het volgende:

[..]

Dat was een paar jaar geleden via Frosty Travel geloof ik mogelijk he? Volgens mij is Frosty niet veel meer, je hoort er niks meer van. Ik heb naar Krippenstein in ieder geval nog niets geboekt, ook geen hutje op de heuvel. Het lijkt me wel interessant en je kunt echt voor een appel en een ei een pensionnetje in de buurt boeken. Ik ga zelf ook niet naar Dachstein, maar naar Kaprun (ook Salzburgerland) en het hotel aldaar ziet er niet misselijk uit, maar het ligt gewoon in het dorp.
Kon inderdaad via Frosty toendertijd. Hoe het nu zit weet ik niet, maar hun site is iniedergeval bagger. Nergens kom je op uit waar je wat wil zoeken. Krippenstien lijkt me inderdaad ook wel tof, staat op mijn to-do-lijstje, alleen eventjes wachten tot mijn vriendin daarvoor goed genoeg kan boarden.

Maar goed, zal wel een mooie trip worden waarschijnlijk..
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:35:11 #196
75736 Gstyles
pi_43537380
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:15 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Kon inderdaad via Frosty toendertijd. Hoe het nu zit weet ik niet, maar hun site is iniedergeval bagger. Nergens kom je op uit waar je wat wil zoeken. Krippenstien lijkt me inderdaad ook wel tof, staat op mijn to-do-lijstje, alleen eventjes wachten tot mijn vriendin daarvoor goed genoeg kan boarden.

Maar goed, zal wel een mooie trip worden waarschijnlijk..
leert die van jou het nou ook niet?!
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:10:25 #197
71115 Rnej
I walk the line
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:15:07 #198
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_43539989
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:10 schreef Rnej het volgende:

[afbeelding]
Ah, je gaat ook op Flow overstappen?
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:17:08 #199
71115 Rnej
I walk the line
pi_43540053
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:15 schreef XL het volgende:

[..]

Ah, je gaat ook op Flow overstappen?
ja, daar vouwt de highback tenminste gewoon lekker om als je een bocht draait

no, but seriously, productiefout ofzo....

ohja en die ":') actiefoto " ben ikke basje.. en ik weet dat hij er niet ruig uitziet, hoef je me niet te vertellen , en ik weet ook dat jij weet dat ik dat ben.....
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:32:34 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43540523
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:17 schreef Rnej het volgende:

[..]

ja, daar vouwt de highback tenminste gewoon lekker om als je een bocht draait

no, but seriously, productiefout ofzo....

ohja en die ":') actiefoto " ben ikke basje.. en ik weet dat hij er niet ruig uitziet, hoef je me niet te vertellen , en ik weet ook dat jij weet dat ik dat ben.....
Wat probeer je daar in vredesnaam te doen eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')