Maar ze sluiten op 30 april wel het winterseizoen af met een feest. Vervolgens is er 1 mei feest voor de opening van het zomerseizoen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kaprun sluit niet af. Dat is een Gletser
Anyway, ik kan iedereen nog wel eens de afsluitingsweek aanbevelen in Valtho. Tenminste, als je eens een keer wil boarden en leuk feesten met een heleboel boarders. Gaat dus ook voor een groot gedeelte om het wereldje en niet alleen maar puur om het boarden.
Aan de andere kant is het altijd super gezellig en een niet al te duur weekje aan het einde van het seizoen.
Gaan we dan wel gezellig met de trein omhoog?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef XL het volgende:
[..]
Maar ze sluiten op 30 april wel het winterseizoen af met een feest. Vervolgens is er 1 mei feest voor de opening van het zomerseizoen.![]()
Je moet dan met de gondelquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:26 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Gaan we dan wel gezellig met de trein omhoog?
ahhha dat heb ik altijd met Van Der Vaart. Die gast is voor me gevoel al 30 maar is maar iets ouder als ik.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:30 schreef Komakie het volgende:
2 in de top 10 is best aardig
Luc van Ommen... Ik dacht dat die gast zo langzamerhand bejaard was. Blijkt dat hij gewoon even oud is als ik
Van Der Vaart is jonger dan ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:57 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ahhha dat heb ik altijd met Van Der Vaart. Die gast is voor me gevoel al 30 maar is maar iets ouder als ik.
Terje dan. Voor gevoel was die erbij toen snowboarden begon maar die is nog geen 40
Ik heb geen Xbox en ga er ook niet 1 kopen maar ik baal er wel van dat Amped er niet voor de PC isquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:06 schreef ForumGek het volgende:
Ik kwam met mijn grote opruiming van eergisteren nog een doos tegen van het spel X-games Pro Boarder. Met o.a. Terje, Tina Basich, Peter Line, Daniel Franck, Todd Richards, Morgan Lafonte, Jamie Lynn.
Echt een heel lelijk spel, maar helemaal grijs gespeeld op mijn pentium 1 233mhz. Hij liep dan ook voor geen meter met alles op 480 *640 en low graphics!
Deze screens zijn nog met een redelijk goede pc gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben nu weer helemaal hooked aan Amped2 op de xbox. Wat een heerlijk spel. Denk er overna om mijn xbox te verkopen en dan Amped3 te kopen en dan een xbox360 erbij, maar ik vind die controller maar niks.
Zou best kunnen, heb 2 nog nooit gespeeld maar deel 1 was echt moeilijk. Heb hem nooit uit kunnen spelen en ik heb er toch de nodige uurtjes ingestoken. Vooral het onderdeel waarbij je een helling afscheurde achter een pro aan, waarbij je op dezelfde punten als de pro tricks moest doen en moest zorgen dat je meer punten dan hem moest halen was naarmate je verder kwam in het spel echt ondoenbaarquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:18 schreef Komakie het volgende:
Ik dacht dat ze Amped 2 juist makkelijker hebben gemaakt omdat Amped1 te veel simulatie was en daardoor bijna onspeelbaar
Pfieuw... dat zeg je net op tijd.quote:Op zondag 12 november 2006 12:58 schreef Kentaro het volgende:
er staat een skieer in je avatar
Hehe..quote:Op zondag 12 november 2006 13:06 schreef XL het volgende:
[..]
Pfieuw... dat zeg je net op tijd.
Ik had hem bijna verteld over de video die ik ooit van een wintersport heb gemaakt.![]()
Tering !quote:Op zondag 12 november 2006 12:04 schreef Basje_B het volgende:
TRAVIS RICE
![]()
http://www.tackyworld.com/snowboard/videos/vis_video.asp?id=32012
Je kunt op Youtube maar 100mb per filmpje kwijtquote:Op zondag 12 november 2006 21:15 schreef XL het volgende:
Wat je in ieder geval nodig hebt is een camera met een snelle auto-focus en een goede automatische witbalans. Dat kan natuurlijk bijna niet in die externe lens zitten, bovendien trilt je helm als een gek en is wat je ziet niet hetgene dat je wilt filmen. Je kunt dus beter de gewone camera met de hand vasthouden. Zo hebben wij dat bij onze film ook gedaan, ons filmpje is echter een dvd van 3 gig. Dus die ga ik niet op youtube zetten.
Hehe dat het beeld zeg maar 1 bij 1 centimeter groot is op mijn beeldschermquote:Op zondag 12 november 2006 23:50 schreef ForumGek het volgende:
OF zo sterk comprimeren zodat jij met je 24" flatscreen een stuk of wat pixels ziet en er niks duidelijks uit kan opmaken !
Ik Gerlos ligt er ook al wat.quote:Op maandag 13 november 2006 17:07 schreef Rnej het volgende:
zillertal ligt al vol met sneeuw ... iig totaan de 1500 meter
woohoo!
Dachstein ligt niet in het Zillertal hoor. Volgens mij is dat Salzburgerland en zit ik er dus in de buurt.quote:Op maandag 13 november 2006 17:36 schreef Rnej het volgende:
dachstein ligt in het zillertal....
dus.. ja?
Ga je daar ook in zo'n mooi hutje bovenop de berg zitten? OF gewoon in het dorp zelf een kamer?quote:Op maandag 13 november 2006 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
Dachstein ligt niet in het Zillertal hoor. Volgens mij is dat Salzburgerland en zit ik er dus in de buurt.
Freeride-arena Krippenstein ligt in Dachstein-West, dat gebied ziet er op papier wel goed uit.
Dat was een paar jaar geleden via Frosty Travel geloof ik mogelijk he? Volgens mij is Frosty niet veel meer, je hoort er niks meer van. Ik heb naar Krippenstein in ieder geval nog niets geboekt, ook geen hutje op de heuvel. Het lijkt me wel interessant en je kunt echt voor een appel en een ei een pensionnetje in de buurt boeken. Ik ga zelf ook niet naar Dachstein, maar naar Kaprun (ook Salzburgerland) en het hotel aldaar ziet er niet misselijk uit, maar het ligt gewoon in het dorp.quote:Op maandag 13 november 2006 18:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ga je daar ook in zo'n mooi hutje bovenop de berg zitten? OF gewoon in het dorp zelf een kamer?
hm, ok... misinformed....quote:Op maandag 13 november 2006 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
Dachstein ligt niet in het Zillertal hoor. Volgens mij is dat Salzburgerland en zit ik er dus in de buurt.
Freeride-arena Krippenstein ligt in Dachstein-West, dat gebied ziet er op papier wel goed uit.
Hihi nja mijn vraag kwam eigenlijk op bij het lezen van jou tekst over ' Zillertal '. Wij zitten in het Lammertal bij RuBbach, vlakbij de Zwieselalm, mooi gebied,iets minder voor snowboarders maar je kan er goed je ei kwijt!quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
hm, ok... misinformed....
damn oostenrijkers zijn ook niet te vertrouwen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:59 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Hihi nja mijn vraag kwam eigenlijk op bij het lezen van jou tekst over ' Zillertal '. Wij zitten in het Lammertal bij RuBbach, vlakbij de Zwieselalm, mooi gebied,iets minder voor snowboarders maar je kan er goed je ei kwijt!
Kon inderdaad via Frosty toendertijd. Hoe het nu zit weet ik niet, maar hun site is iniedergeval bagger. Nergens kom je op uit waar je wat wil zoeken. Krippenstien lijkt me inderdaad ook wel tof, staat op mijn to-do-lijstje, alleen eventjes wachten tot mijn vriendin daarvoor goed genoeg kan boarden.quote:Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef XL het volgende:
[..]
Dat was een paar jaar geleden via Frosty Travel geloof ik mogelijk he? Volgens mij is Frosty niet veel meer, je hoort er niks meer van. Ik heb naar Krippenstein in ieder geval nog niets geboekt, ook geen hutje op de heuvel. Het lijkt me wel interessant en je kunt echt voor een appel en een ei een pensionnetje in de buurt boeken. Ik ga zelf ook niet naar Dachstein, maar naar Kaprun (ook Salzburgerland) en het hotel aldaar ziet er niet misselijk uit, maar het ligt gewoon in het dorp.
leert die van jou het nou ook niet?!quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kon inderdaad via Frosty toendertijd. Hoe het nu zit weet ik niet, maar hun site is iniedergeval bagger. Nergens kom je op uit waar je wat wil zoeken. Krippenstien lijkt me inderdaad ook wel tof, staat op mijn to-do-lijstje, alleen eventjes wachten tot mijn vriendin daarvoor goed genoeg kan boarden.
Maar goed, zal wel een mooie trip worden waarschijnlijk..
Ah, je gaat ook op Flow overstappen?quote:
ja, daar vouwt de highback tenminste gewoon lekker om als je een bocht draaitquote:
Wat probeer je daar in vredesnaam te doen eigenlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja, daar vouwt de highback tenminste gewoon lekker om als je een bocht draait![]()
no, but seriously, productiefout ofzo....
ohja en die ":') actiefoto" ben ikke basje.. en ik weet dat hij er niet ruig uitziet, hoef je me niet te vertellen
, en ik weet ook dat jij weet dat ik dat ben.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |