Ik Gerlos ligt er ook al wat.quote:Op maandag 13 november 2006 17:07 schreef Rnej het volgende:
zillertal ligt al vol met sneeuw ... iig totaan de 1500 meter
woohoo!
Dachstein ligt niet in het Zillertal hoor. Volgens mij is dat Salzburgerland en zit ik er dus in de buurt.quote:Op maandag 13 november 2006 17:36 schreef Rnej het volgende:
dachstein ligt in het zillertal....
dus.. ja?
Ga je daar ook in zo'n mooi hutje bovenop de berg zitten? OF gewoon in het dorp zelf een kamer?quote:Op maandag 13 november 2006 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
Dachstein ligt niet in het Zillertal hoor. Volgens mij is dat Salzburgerland en zit ik er dus in de buurt.
Freeride-arena Krippenstein ligt in Dachstein-West, dat gebied ziet er op papier wel goed uit.
Dat was een paar jaar geleden via Frosty Travel geloof ik mogelijk he? Volgens mij is Frosty niet veel meer, je hoort er niks meer van. Ik heb naar Krippenstein in ieder geval nog niets geboekt, ook geen hutje op de heuvel. Het lijkt me wel interessant en je kunt echt voor een appel en een ei een pensionnetje in de buurt boeken. Ik ga zelf ook niet naar Dachstein, maar naar Kaprun (ook Salzburgerland) en het hotel aldaar ziet er niet misselijk uit, maar het ligt gewoon in het dorp.quote:Op maandag 13 november 2006 18:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ga je daar ook in zo'n mooi hutje bovenop de berg zitten? OF gewoon in het dorp zelf een kamer?
hm, ok... misinformed....quote:Op maandag 13 november 2006 17:52 schreef XL het volgende:
[..]
Dachstein ligt niet in het Zillertal hoor. Volgens mij is dat Salzburgerland en zit ik er dus in de buurt.
Freeride-arena Krippenstein ligt in Dachstein-West, dat gebied ziet er op papier wel goed uit.
Hihi nja mijn vraag kwam eigenlijk op bij het lezen van jou tekst over ' Zillertal '. Wij zitten in het Lammertal bij RuBbach, vlakbij de Zwieselalm, mooi gebied,iets minder voor snowboarders maar je kan er goed je ei kwijt!quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
hm, ok... misinformed....
damn oostenrijkers zijn ook niet te vertrouwen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:59 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Hihi nja mijn vraag kwam eigenlijk op bij het lezen van jou tekst over ' Zillertal '. Wij zitten in het Lammertal bij RuBbach, vlakbij de Zwieselalm, mooi gebied,iets minder voor snowboarders maar je kan er goed je ei kwijt!
Kon inderdaad via Frosty toendertijd. Hoe het nu zit weet ik niet, maar hun site is iniedergeval bagger. Nergens kom je op uit waar je wat wil zoeken. Krippenstien lijkt me inderdaad ook wel tof, staat op mijn to-do-lijstje, alleen eventjes wachten tot mijn vriendin daarvoor goed genoeg kan boarden.quote:Op maandag 13 november 2006 18:45 schreef XL het volgende:
[..]
Dat was een paar jaar geleden via Frosty Travel geloof ik mogelijk he? Volgens mij is Frosty niet veel meer, je hoort er niks meer van. Ik heb naar Krippenstein in ieder geval nog niets geboekt, ook geen hutje op de heuvel. Het lijkt me wel interessant en je kunt echt voor een appel en een ei een pensionnetje in de buurt boeken. Ik ga zelf ook niet naar Dachstein, maar naar Kaprun (ook Salzburgerland) en het hotel aldaar ziet er niet misselijk uit, maar het ligt gewoon in het dorp.
leert die van jou het nou ook niet?!quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kon inderdaad via Frosty toendertijd. Hoe het nu zit weet ik niet, maar hun site is iniedergeval bagger. Nergens kom je op uit waar je wat wil zoeken. Krippenstien lijkt me inderdaad ook wel tof, staat op mijn to-do-lijstje, alleen eventjes wachten tot mijn vriendin daarvoor goed genoeg kan boarden.
Maar goed, zal wel een mooie trip worden waarschijnlijk..
Ah, je gaat ook op Flow overstappen?quote:
ja, daar vouwt de highback tenminste gewoon lekker om als je een bocht draaitquote:
Wat probeer je daar in vredesnaam te doen eigenlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
ja, daar vouwt de highback tenminste gewoon lekker om als je een bocht draait![]()
no, but seriously, productiefout ofzo....
ohja en die ":') actiefoto" ben ikke basje.. en ik weet dat hij er niet ruig uitziet, hoef je me niet te vertellen
, en ik weet ook dat jij weet dat ik dat ben.....
fs180quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat probeer je daar in vredesnaam te doen eigenlijk
vind k wel ruig dat je dat kan zien op die gare fotoquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:50 schreef Basje_B het volgende:
[..]
fs180
haha ja wist ik wel natuurlijk. gewon mooi hoe geconcentreerd je bezig bent
die binding krijg je zo nieuwe voor. Is burton toch?
zie je toch.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
vind k wel ruig dat je dat kan zien op die gare foto
en jah, krijg wel nieuw.. maar damn
je voelt je niet tof als je ineens een binding zonder board aan je voeten hebt zitten....![]()
jah, maar een frontside bocht met je voorste voet los is toch wat minder... tof.... ik ging gelukkig niet erg hard of vreemd op mn bek maar ik snapte er echt effe niets meer vanquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:14 schreef sander89 het volgende:
Ooh als iemand nog een goedkoop board zoekt met binding staat voor 149 euro bij de Lidl te koop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |