Wacht maar tot je een keer op een paar echte bindingen hebt gestaan.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:23 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ben er inmiddels al 5 jaar zoet mee en geen problemen (serieus!).. mja er zal vast een verschil zijn in de bindingen dat geloof ik wel, maar ik heb dus zoals ik al zei nog steeds geen negatieve ervaring met klik..
fawking ranzig filmpje......quote:Op woensdag 15 november 2006 15:13 schreef Basje_B het volgende:
Kentero heeft hot tub toch met wintersport. Denk hier maar aan als je er straks inzit.
http://www.ebaumsworld.com/2006/11/hot-tub-mishap.html
is van de weblog trouwens
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:43 schreef Bramvanlith het volgende:
jeeej, morgen maar weer eens mn board gebruiken in Landgraaf... ff een 8 uur duurende sesie eruit pompen(das misschien overdreven) + dat ik nog een keer wil oefenen voor mn anwarter herkansing
![]()
Valt op zich nog wel mee hoeveel duurder ze zijn. Ik vind die Sony dingen ook wel vrij prijzig. Alles van Sony trouwens. (verkapte "waarom-is-die-tyfus-PS3-zo-duur-reactie"quote:Op woensdag 15 november 2006 23:31 schreef Rnej het volgende:
nah, ik bedoel dus de echte "in ear" skait .. die je dus in je gehoorkanaal propt, die van sennheiser zijn ietsje beter dan die van sony, maar ook gelijk veel duurder meestal... maar vanaf een eurootje of 50 zijn ze goed te doen
whaha vind ikzelf wel meevallen (heb t nu niet over de ps3)quote:Op donderdag 16 november 2006 00:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Valt op zich nog wel mee hoeveel duurder ze zijn. Ik vind die Sony dingen ook wel vrij prijzig. Alles van Sony trouwens. (verkapte "waarom-is-die-tyfus-PS3-zo-duur-reactie")
En wat is er precies mis met Skoda-rijders?quote:Op woensdag 15 november 2006 23:30 schreef XL het volgende:
Wat moeten we hier nu met oordoppen?? We zijn toch geen skoda-rijders???
Die moet je wel volgen. Daar kun je dus aan vragen welke oordoppen je moet hebben. Waarom je dat aan snowboarders vraagt is mij een raadsel.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:07 schreef BrakkeAap het volgende:
[..]
En wat is er precies mis met Skoda-rijders?![]()
Het gaat prima zonder oordoppen hoor!
Beetje flauw Lars, ik ben beter van je gewendquote:Op donderdag 16 november 2006 10:12 schreef XL het volgende:
[..]
Die moet je wel volgen. Daar kun je dus aan vragen welke oordoppen je moet hebben. Waarom je dat aan snowboarders vraagt is mij een raadsel.
ja nja.... ik had liever gehad dat mijn c60s + t6 gewoon heel blijven....quote:Op donderdag 16 november 2006 13:29 schreef Steven184 het volgende:
Dat natuurlijk wel weer even lekker, jij hebt ook geen geluk he
Het nieuwe snowboarder magazine viel trouwens net op me deurmat, dus dalijk als ik klaar ben met leren maar eens eventjes kijken of er wat nuttigs instaat.
http://www.nu.nl/news/888(...)erkochte_PS3%27.htmlquote:Op donderdag 16 november 2006 00:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Valt op zich nog wel mee hoeveel duurder ze zijn. Ik vind die Sony dingen ook wel vrij prijzig. Alles van (verkapte "waarom-is-die-tyfus-PS3-zo-duur-reactie")
Ik denk ook over die stap, een ps3 hoef ik sowieso niet (bij gebrek aan goede xbox games). Dus misschien een xbox360 + Amped3 + PGR3 + Tony Hawk Project 8. Dat lijkt me wel leuk om mee te beginnen.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:25 schreef beerke het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/888(...)erkochte_PS3%27.html
Gewoon nu een Xbox 360 met Gears of War en Amped 3 aanschaffen. Over 3 jaar is de PS3 betaalbaar. Dan lekker overstappen. Doe ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |