is het definitief bekend nu?quote:Op zondag 5 november 2006 10:35 schreef borisz het volgende:
Saddam krijgt de strop
Ik vond haar daar echt heeel liefquote:Op zondag 5 november 2006 11:01 schreef MiLalaa het volgende:
Vulture!
Vul snel de prono in! Dan heb je maar een klein achterstandje en hou je de schade beperkt![]()
Alles goed verder?
Ik heb aan je gedacht tijdens de Moniek Kleinsman reportage![]()
en kribbig en verbeten. Ik vond haar vreee-se-lijk.quote:
Lekkerquote:Op zondag 5 november 2006 11:26 schreef MiLalaa het volgende:
Dinsdag gaat het trouwens gebeuren, dan ga ik een appeltaart bakken.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt heb geluisterd, was namelijk aan het werk. Maar het zag er wel lief uit vandaarquote:Op zondag 5 november 2006 11:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
en kribbig en verbeten. Ik vond haar vreee-se-lijk.
Maar ik dacht idd ook aan Remmz: 'zou ie kijken'
Oh shit, helemaal vergeten MiLalaa, en ik denk dat ik dat nog veel vaker ga doenquote:Op zondag 5 november 2006 11:01 schreef MiLalaa het volgende:
Vulture!
Vul snel de prono in! Dan heb je maar een klein achterstandje en hou je de schade beperkt![]()
Alles goed verder?
Ik heb aan je gedacht tijdens de Moniek Kleinsman reportage![]()
Yup, maar dat is alleen de laatste 5 minuten interessant.quote:Op zondag 5 november 2006 13:57 schreef Brahimov het volgende:
was de NY marathon niet vandaag?
nee dat mag je in HOOLS doenquote:Op zondag 5 november 2006 14:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup, maar dat is alleen de laatste 5 minuten interessant.
En over voetbal mag ik hier niet praten natuurlijk.
Zometeen ff kijken, maar wat ik heb gehoort was de scheidsrechter beroerd slecht. Maar hoe dan ook 0-3 is niet al te best.quote:
ja. wel jammer maar ook leuk. ik benieuwd wie er met gerrit opscheept wordtquote:Op zondag 5 november 2006 18:42 schreef MiLalaa het volgende:
de laatste al? jammer..
Prima OP hoorquote:Op zondag 5 november 2006 10:00 schreef Bruce117 het volgende:
Uit betrouwbare bron is gemeld dat er een OP komt.
Zodra CMT klaar is zal de OP hier geplaatst worden.
Ondertussen kunnen we ons weer vermaken met de mooie schaatssport
helaas wel. Dat betekent dat het bijna morgen isquote:Op zondag 5 november 2006 20:07 schreef Wombcat het volgende:
Da's wel laat ja. Het is al weer bijna bedtijd
Ja, dat is altijd jammer van die doordeweekse dagen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
helaas wel. Dat betekent dat het bijna morgen is, bijna weer werken
![]()
idd gelukkig heb ik nog wel wat vrije dagenquote:Op zondag 5 november 2006 21:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd jammer van die doordeweekse dagen.
Ik niet, ik heb nog maar net genoeg om rond kerst en oud en nieuw vrij te nemenquote:Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef komrad het volgende:
[..]
idd gelukkig heb ik nog wel wat vrije dagen
Veel mensen zien het als een vervelende onderbreking van het weekend.quote:Op zondag 5 november 2006 21:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd jammer van die doordeweekse dagen.
We kunnen er een partij voor oprichtenquote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Veel mensen zien het als een vervelende onderbreking van het weekend.
Kunnen we dat dan niet democratisch gaan wijzigen.
Lijkt me best een goed idee, tenminste op het eerste oog.
Helaas zal het niet gaan werken.
werkenquote:Op zondag 5 november 2006 21:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
helaas wel. Dat betekent dat het bijna morgen is, bijna weer werken
![]()
naast de week van kerst blijft er ook niet heel veel meer over hoor, mss nog 1 weekjequote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb nog maar net genoeg om rond kerst en oud en nieuw vrij te nemen
Maar ik ben al een week of 5 op vakantie geweest dit jaar, dus mag eigenlijk niet klagen.
En rond kerst ga ik wel twee weken naar Lanzarote.![]()
Is het geen leuke functie dan?quote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef MiLalaa het volgende:
vanaf dat het winter wordt, zit ik gewoon liever lekker thuis op de bank met een dekentje (naast de kerstboom oid) ipv werken. En zeker nu met m'n wss nieuwe vaste functie, blugh
Zullen we samen een staatslot kopen en de jackpot winnen?quote:en eigenlijk zit ik in de zomer ook liever thuis, lekker in de tuin in de zon
![]()
het is een manusje van alles afvalbak taak heb ik het idee. Er wordt niet echt naar m'n wensen geluisterd. Hoe kunnen ze me dan graag willen behoudenquote:
Da's wel jammer, vooral ook omdat je er nog niet zo lang werkt (toch?).quote:Op zondag 5 november 2006 21:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het is een manusje van alles afvalbak taak heb ik het idee. Er wordt niet echt naar m'n wensen geluisterd. Hoe kunnen ze me dan graag willen behoudenStomme zooi, ik ben het meteen helemaal beu.
v/a augustus, uitzendwerk. Vond het leuk.quote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Wombcat het volgende:
Da's wel jammer, vooral ook omdat je er nog niet zo lang werkt (toch?).
Nou, dat kan toch. Gewoon je salaris omzetten in staatslotenquote:Op zondag 5 november 2006 21:46 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
v/a augustus, uitzendwerk. Vond het leuk.
ik ruil het graag in voor een staatslot![]()
dat is ingewikkeldquote:Op zondag 5 november 2006 21:52 schreef komrad het volgende:
Milalaa wordt het geen tijd voor een andere baan dan?
sorryquote:
Ja, ik vind mijn werk gewoon écht leukquote:
oh ............quote:Op zondag 5 november 2006 21:54 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat is ingewikkelden ook te ingewikkeld voor SC
ik doe alleen PMquote:Op zondag 5 november 2006 21:57 schreef komrad het volgende:
just trying to help. je kan anders ook mailen hoor
quote:Op zondag 5 november 2006 22:15 schreef snellejelle het volgende:
wanneer krijg ik een berichtje terug![]()
hmmm, jij stuurt ook niets terugquote:Op zondag 5 november 2006 22:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wanneer krijg ik een berichtje terug![]()
kunnen we 't lekker over jou hebbenquote:Op zondag 5 november 2006 22:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat, zitten jullie onderling ook te pm-en??
quote:Op zondag 5 november 2006 22:43 schreef snellejelle het volgende:
kunnen we 't lekker over jou hebben![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 22:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, moest je eens weten met wie ik het over jou heb..
Mag toch wel, of wil je het alleenrecht hebben.quote:Op zondag 5 november 2006 22:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat, zitten jullie onderling ook te pm-en??
Sssst, verklap nou niet allesquote:Op zondag 5 november 2006 22:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 november 2006 22:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Die zijn te jong voor jequote:Op zondag 5 november 2006 22:49 schreef MiLalaa het volgende:
het interview met Affelay en Aissati na wedstrijd tegen AC Milan
![]()
ja ik had natuurlijk liever een interview met Cannavaro gehadquote:
Uiteraard.quote:
hmm, dat eerste wel maar dat tweede...quote:Op zondag 5 november 2006 23:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik wil best wel weer onder de 20 zijn en voor PSV voetballen.
quote:Op zondag 5 november 2006 23:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik wil best wel weer onder de 20 zijn en voor PSV voetballen.
waarom heb jij nog geen PMquote:Op zondag 5 november 2006 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Kinders, kinders, moet ik me er even mee bemoeien hier tussen al dat gemiep
wat is een PMquote:
Private Messages.quote:Op zondag 5 november 2006 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat is een PM
En nee dit is geen grap maar ik ben er dan ook een tijdje uit geweest he
Volgens mij zei hij juist dat ie er een hekel aan had, dieren in bedquote:Op zondag 5 november 2006 23:13 schreef MiLalaa het volgende:
Martin Gaus (ja.. die..) slaapt met dieren IN zijn bed![]()
oh bij jou staat ie ook op 2?quote:Op zondag 5 november 2006 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zei hij juist dat ie er een hekel aan had, dieren in bed
Of heb ik poep in mijn oren
Dat stond ie wel jaquote:
Ik moet er nog aan wennen dat het weer begonnen isquote:Op zondag 5 november 2006 23:24 schreef Brahimov het volgende:
En dan gaat het nog niet eens over schaatsen![]()
quote:
Ik zou zeggen, neem nog een lijntjequote:Op zondag 5 november 2006 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Eigenlijk moet je tijdens het schaatsseizoen in het zuiden van deze planeet moeten zijn
haha, leeuwarden is hartstikke ver weg!quote:Op zondag 5 november 2006 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Gaan we trouwens nog een meet organiseren tijdens de WB in Heerenveen...
Ik heb toch niet voor niks een vriendje in Leeuwarden gezocht he
en daar ben je blij meequote:Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef Remzz het volgende:
Ik ga binnenkort waarschijnelijk in Leeuwarden wonen
ja vertel mij wat, maar ja de liefde zit diep zeg maarquote:Op zondag 5 november 2006 23:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
haha, leeuwarden is hartstikke ver weg!
Leeuwarden is best tof hoor, ben er nu een paar keer wezen stappen enzo... valt helemaal niet tegenquote:
grapjequote:Op zondag 5 november 2006 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Leeuwarden is best tof hoor, ben er nu een paar keer wezen stappen enzo... valt helemaal niet tegen
Ik moet zeggen dat ik het zelfde dacht als jij toen ik er nog nooit geweest wasquote:Op zondag 5 november 2006 23:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
grapje
ik ben er nog nooit geweest
okee, 't zou wel prettig zijn als je er kan gaan wonen ja. dan hoef je niet zolang weer te reizenquote:Op zondag 5 november 2006 23:31 schreef Remzz het volgende:
Ik ga er net 2 maand naar school en ik vind het echt serieus een hele leuke stad
Nee valt volgensmij wel mee. En het is een van de goedkoopste studentensteden in Nederland dat is altijd handigquote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
okee, 't zou wel prettig zijn als je er kan gaan wonen ja. dan hoef je niet zolang weer te reizen
is het moeilijk een kamer te vinden daar?
slaap lekkerquote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef MiLalaa het volgende:
welterusten!
handig! hopelijk vind je een mooie kamer danquote:Op zondag 5 november 2006 23:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee valt volgensmij wel mee. En het is een van de goedkoopste studentensteden in Nederland dat is altijd handig.
slaap lekker en PM zequote:Op zondag 5 november 2006 23:43 schreef TheVulture het volgende:
ga ook slapen mensen, 't was weer ouderwets gezellig...
Het was gistermorgen pas om 11 uur bedtijdquote:Op zondag 5 november 2006 20:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's wel laat ja. Het is al weer bijna bedtijd
't is onderhand al middagquote:Op maandag 6 november 2006 12:09 schreef MiLalaa het volgende:
Goeiemorgenik zit weer lekker te niksen
quote:Op maandag 6 november 2006 12:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ohjasanger heeft me in de war gebracht
Wel eerst je super-slowchat-licentie halen he. Examens af te halen bij de heer M. Mosley.quote:Op maandag 6 november 2006 14:12 schreef LedZep het volgende:
Ik wil eigenlijk ook best slowchatten in SPT
Dus hier ben ik !
Ik sta op acceptabele hoogte in de sportstats-lijst (oke, het komt alleen maar omdat ik het bodybuilding-topic volspam, maar never mind ), dat geeft mij vast en zeker een vrijgeleidequote:Op maandag 6 november 2006 14:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wel eerst je super-slowchat-licentie halen he. Examens af te halen bij de heer M. Mosley.
* Bruce117 past de stats meteen aanquote:Op maandag 6 november 2006 14:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik sta op acceptabele hoogte in de sportstats-lijst (oke, het komt alleen maar omdat ik het bodybuilding-topic volspam, maar never mind ), dat geeft mij vast en zeker een vrijgeleide![]()
Als non schaatsuser mag je in deze SC niet reageren toch?quote:Op maandag 6 november 2006 15:01 schreef Remzz het volgende:
En je moet je groep kiezen:
Schaatsuser - non schaatsuser
Ik kies strategisch voor schaatsuserquote:Op maandag 6 november 2006 15:01 schreef Remzz het volgende:
een nieuwe userquote:Op maandag 6 november 2006 14:12 schreef LedZep het volgende:
Ik wil eigenlijk ook best slowchatten in SPT
Dus hier ben ik !
Slimquote:Op maandag 6 november 2006 15:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik kies strategisch voor schaatsuser![]()
April weerquote:Op maandag 6 november 2006 15:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Als non schaatsuser mag je in deze SC niet reageren toch?
Reuze gezelligquote:
Welkom in de stats dan maarquote:Op maandag 6 november 2006 16:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Reuze gezellig
Ik zat de maanden hiervoor als een soort kluizenaar in het BB-topic, maar omdat ik zelf meer krachtsporter dan bodybuilder (vieze anabolenspuiters!![]()
) ben EN mijn interesse breder ligt dan dumbbells en oud ijzer EN omdat ik een ontzettend sociaal (
) persoon ben, ga ik hier even gezellig doen
![]()
Altijd leuk als er gezellige mensen bijkomenquote:Op maandag 6 november 2006 16:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Reuze gezellig
Ik zat de maanden hiervoor als een soort kluizenaar in het BB-topic, maar omdat ik zelf meer krachtsporter dan bodybuilder (vieze anabolenspuiters!![]()
) ben EN mijn interesse breder ligt dan dumbbells en oud ijzer EN omdat ik een ontzettend sociaal (
) persoon ben, ga ik hier even gezellig doen
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 11:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schopje naar UVT.
ik ben neutraal. Zwisterland, zeg maarquote:Op maandag 6 november 2006 15:01 schreef Remzz het volgende:
martin feigenwinter...quote:Op maandag 6 november 2006 18:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
ik ben neutraal. Zwisterland, zeg maar![]()
waar ligt dat ???quote:Op maandag 6 november 2006 18:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
ik ben neutraal. Zwisterland, zeg maar![]()
Een topic met zo'n verderfelijke titel moet snel volgespamd worden. Zoals ooit eens een Hools-topic met carnaval in de titel binnen enkele uren volgegooid is.quote:
je gaat je dan afvragen wat hij wel verbeterd heeft.. stond er eerst zwisderlandquote:Op maandag 6 november 2006 18:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Editen en dan zo'n kapitale fout laten staan. Tsssk.
Ik weet het, maar heb zwijgplicht.quote:Op maandag 6 november 2006 18:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je gaat je dan afvragen wat hij wel verbeterd heeft.. stond er eerst zwisderland
Mjah, het is ook wat flauwquote:Op maandag 6 november 2006 18:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Editen en dan zo'n kapitale fout laten staan. Tsssk.
quote:Op maandag 6 november 2006 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
mitt, gooi anders maar gewoon op slot hoor.
Dat gebeurt vanzelf welquote:Op maandag 6 november 2006 19:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
mitt, gooi anders maar gewoon op slot hoor.
en een topickick natuurlijk.quote:Op maandag 6 november 2006 21:20 schreef LedZep het volgende:
Ik plaats hierbij een post-opkrik én topic-volgooi post !
quote:Op maandag 6 november 2006 21:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is dat een pipette in je avatar?
ja, leukquote:Op maandag 6 november 2006 21:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Rosay. In Eindhoven of Rotterdam.
weet even niet meer waar ik die foto gemaakt heb
Sterkte de komende dagen voor jullie alledriequote:Op maandag 6 november 2006 22:46 schreef Spooky4u het volgende:
Wat kan Fok! je toch opbeuren na een klotedag:
Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 1
Veel sterkte gewenst de komende tijd!quote:Op maandag 6 november 2006 22:46 schreef Spooky4u het volgende:
Wat kan Fok! je toch opbeuren na een klotedag:
Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 1
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:42 schreef Spooky4u het volgende:
Ja, gelukkig wel, het proces na de operatie valt op dit moment nog 200% mee.
Het zwaardere werk komt vrijdag pas, wanneer het gips verwijderd wordt en wijzelf moeten gaan verschonen.
Maar we hebben ervaring en tuurlijk zien we er wel tegenop, maar het gaat helemaal goed komen.
De ervaring tot nu toe qua organisatie in het ziekenhuis is vele malen beter als vorige keer.
Klinkt gezien de situatie dus nog niet zo slecht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:42 schreef Spooky4u het volgende:
Ja, gelukkig wel, het proces na de operatie valt op dit moment nog 200% mee.
Het zwaardere werk komt vrijdag pas, wanneer het gips verwijderd wordt en wijzelf moeten gaan verschonen.
Maar we hebben ervaring en tuurlijk zien we er wel tegenop, maar het gaat helemaal goed komen.
De ervaring tot nu toe qua organisatie in het ziekenhuis is vele malen beter als vorige keer.
quote:[12:23:25] * @BS moest hardop gniffelen om M|TT's mopje
BS lacht om alles wat ik zeg, dan denkt ie dat hij erbij hoort.quote:
Muhahahahahahahaquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het weer zover?
Die heb ik zelfs speciaal uitgelogd. Te makkelijk met hemquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je had beter met zjoerntje kunnen komen, want die probeert mij ook altijd belachelijk te komen, maar dat lukt natuurlijk niet want hij is limburgs
Verdonk zou je zo het land uitsturenquote:want die probeert mij ook altijd belachelijk te komen
Jij bent ook Limburger hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je had beter met zjoerntje kunnen komen, want die probeert mij ook altijd belachelijk te komen, maar dat lukt natuurlijk niet want hij is limburgs
Aah, de welbekende afleidingsmanoeuvre. In de hoop dat wij nu die Limbo met z'n geboren achtergrond gaan pesten in plaats van jou.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Limburger!quote:
Aardig gelukt lijkt me.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aah, de welbekende afleidingsmanoeuvre. In de hoop dat wij nu die Limbo met z'n geboren achtergrond gaan pesten in plaats van jou.
Dat je nog hele zinnen kan typen met al die anabolen in je lijf!quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:10 schreef LedZep het volgende:
Waar gaat dit in godsnaam over
Oh ja: Limburg(er)
Opletten BS.... die anabolenslikkers zijn vaak verdomde sterkquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat je nog hele zinnen kan typen met al die anabolen in je lijf!
Ik stond er zelf ook versteld vanquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat je nog hele zinnen kan typen met al die anabolen in je lijf!
Ja, die schaatsers ( schaatsenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:19 schreef XL het volgende:
[..]
Opletten BS.... die anabolenslikkers zijn vaak verdomde sterk![]()
Misschien is het ook wel een Rotterdammer en hij kent je Limburgse afkomst ook al!
Weert in de polder.quote:
Hey wouter, vorige pagina's koos je nog voor de schaatskliekquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ja, die schaatsers ( schaatsen) pimpen maar al te vaak met hun huge (
) benen, maar ze worden gepwnd als een Limburger in het squatrek
![]()
Twee kliekjes en een wereldvreemde kikker hebben we hier.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:08 schreef Spooky4u het volgende:
Zijn er hier kliekjes?
O GOD, hij nu ook hier! Kssst!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:26 schreef TJDoornbos het volgende:
De next F1 watcher meld zich.
quote:
Één wereldvreemde kikker maar?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:10 schreef XL het volgende:
[..]
Twee kliekjes en een wereldvreemde kikker hebben we hier.
scherenquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar is de kliek van het Iraanse dames-touwtrekteam?
Waarom mag een fan van de jonge schaatstalenten Wüst en Kramer (en stiekum ook Gerritsen) hier niet komenquote:
Omdat schaatsen geen sport is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Waarom mag een fan van de jonge schaatstalenten Wüst en Kramer (en stiekum ook Gerritsen) hier niet komen![]()
Vertel wat is het dan?quote:
Ik kies nog steeds voor de schaatskliek, ik maakte alleen een mooie metafoor om Limburgers te pestenquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:01 schreef XL het volgende:
[..]
Hey wouter, vorige pagina's koos je nog voor de schaatskliek![]()
Heej, schaatsen wel een subforum en F1 nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:32 schreef Spooky4u het volgende:
Dat niet, schaatsen is OWS en dat is een subforum.
We blijven nationalisten natuurlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Heej, schaatsen wel een subforum en F1 niet![]()
Had even gewaarschuwd, voordat ik HOOLS opende.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het gaat straks echt op Hools lijken hier.
Zwitserlandquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:18 schreef Bruce117 het volgende:
* Bruce117 wil stelt zich als neutrale poster op.
OWS is al een tijdje dichtquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:32 schreef Spooky4u het volgende:
Dat niet, schaatsen is OWS en dat is een subforum.
vandaar dat al die schaatstroep hier staatquote:
Is F1 dan wel een sport?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Heej, schaatsen wel een subforum en F1 niet![]()
Yep.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:03 schreef XL het volgende:
[..]
vandaar dat al die schaatstroep hier staat![]()
Dus eigenlijk allebei een eigen subforumquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is F1 dan wel een sport?
Beetje in autotjes rondrijden![]()
Hm. Heeft dan nog wel een overeenkomst met schaatsen: daar rijden ze ook maar een beetje in de rondte.
http://schaatsen.fok.nl/quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus eigenlijk allebei een eigen subforum
Of samen in één subforum. Het rondjes rijden forum.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus eigenlijk allebei een eigen subforum
van baanwielrennen blijven jullie af!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of samen in één subforum. Het rondjes rijden forum.
Oh ja, dat kan daar ook nog bijquote:
Geen goed plan dus, dan gaan na 2 weken de users van andere rondjes-sporten klagen dat schaatsen eruit moet omdat het geen sport is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan daar ook nog bij
En Atletiek op de baan ook.
Hm. begint al aardig op het sportforum te lijken dan.
Hebben ze tenminste wat te klagen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:05 schreef XL het volgende:
[..]
Geen goed plan dus, dan gaan na 2 weken de users van andere rondjes-sporten klagen dat schaatsen eruit moet omdat het geen sport is.
Ontkracht anders even mijn serieuze topic even Bruce117quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:07 schreef Bruce117 het volgende:
Gaaaap.
Herhaling van zetten...
Saaaaai, voorspelbaar,.........
Ow, waren we serieus?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:09 schreef XL het volgende:
[..]
Ontkracht anders even mijn serieuze topic even Bruce117
of een mod schaatsfanquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hebben ze tenminste wat te klagen.
Of we maken een schaatsfan mod, dan heeft die wat te doen![]()
Niet nodig.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:09 schreef XL het volgende:
[..]
Ontkracht anders even mijn serieuze topic even Bruce117
Nee nee hier niet, ik heb speciaal na klachten van Bruce, Falco en anderen op IRC een serieus topic gemaakt om schaatsen te dissen, zodat ik hier niet zo vaak van die flauwe grapjes hoef te maken.quote:
Neem nou pfaf, die doet zo weinig met zijn modtaken dat het hem nooit van zijn leven kan verpesten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kun je van mods nog iets maken dan? Ik dacht dat dat al bij voorbaat een hopeloze zaak was/
Jij bent duidelijk aan het integrerenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:15 schreef sanger het volgende:
Heej, schaatsen is ook leuk! En hoort bij Nederland als snert en boerenkool! Dat verdient ook een eigen forum (net als F1 overigens).
Dat kan idd prima in CUL.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:18 schreef XL het volgende:
Hoezo?
Snert en boerenkool hoeven toch ook geen apart subforum?
Als het kul was, dan kon schaatsen daar ook mooi naartoe.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kan idd prima in CUL.
Of was het kul
Met F1 natuurlijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:20 schreef XL het volgende:
[..]
Als het kul was, dan kon schaatsen daar ook mooi naartoe.
Misschien..................quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk aan het integreren![]()
Ik stem voor een apart XL subforum, als voorbeeld voor ONZ.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:18 schreef XL het volgende:
Hoezo?
Snert en boerenkool hoeven toch ook geen apart subforum?
F1 is wel leuk!quote:
Nee, F1 is wel eerlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet leuk is?
het is alleen net zo veel sport als schaatsen
Ben ik niet met je eens. Het is totaal niet met elkaar te vergelijken. Schaatsen is een sport waar het puur op individueel en persoonlijke fysiek aankomt. F1 is meer een teamsport, waar niet alleen fysieke kunde maar ook technische inzicht en kunde een grote rol spelt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
het is alleen net zo veel sport als schaatsen
Ik eigenlijk vooral voor wielrennenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien..................
de reden dat ik in SPT kwam is vanwege de F1 topics. Dat neemt niet weg dat ik andere sporten ook heel interessant vind. Voetbal, schaatsen, darten, American Football, ijshockey (willekeurige volgorde) hebben ook mijn interesse. Eigenlijk alles waar een competitie element in zit.
En ik heb gemerkt dat het in de bar best wel leuk en gezellig kan zijn.
Schaatsen is niet minder eerlijkquote:
Later misschien, heb nu niet zoveel zin om echt serieus te doen.quote:Ik nodig je uit mijn serieuze topic: Het ‘Ik-doe-het-voor-jan-lul-aspect’ in Schaatsen
Op het gevaar af toch serieus te worden: ik bedoel ook niet dat het hetzelfde is als schaatsen, bij beide speelt het fysieke aspect een vrij grote rol. Zonder lichamelijk in conditie te zijn win je niet in de F1, en ook niet in het schaatsen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het is totaal niet met elkaar te vergelijken. Schaatsen is een sport waar het puur op individueel en persoonlijke fysiek aankomt. F1 is meer een teamsport, waar niet alleen fysieke kunde maar ook technische inzicht en kunde een grote rol spelt.
Eerst wilde ik hier niet posten, nu gebeurde dat door die kutcookiesquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:28 schreef snellejelle het volgende:
Dit is gewoon een truc van XL zodat het topic sneller dicht zit
* Bruce117 bedenkt vast een mooie schaatstitelquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:30 schreef XL het volgende:
[..]
Eerst wilde ik hier niet posten, nu gebeurde dat door die kutcookiestoch.
Dan kan ik natuurlijk net zo goed pfafweer helpen, als er bij de volgende weer schaatsen in de titel staat blijf ik weer weg. In het andere topic staat waarom schaatsen niet eerlijk is Wombcat.
verleidelijk...quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:30 schreef XL het volgende:
[..]
Eerst wilde ik hier niet posten, nu gebeurde dat door die kutcookiestoch.
Dan kan ik natuurlijk net zo goed pfafweer helpen, als er bij de volgende weer schaatsen in de titel staat blijf ik weer weg. In het andere topic staat waarom schaatsen niet eerlijk is Wombcat.
De volgende staat al:quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
* Bruce117 bedenkt vast een mooie schaatstitel
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef mitt het volgende:
ik verander gewoon alle topictitels.
Zo.
Het heeft gesproken.
mod misbruikquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef mitt het volgende:
Zo.
Het heeft gesproken.
kutmodquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef mitt het volgende:
Zo.
Het heeft gesproken.
mitt en ik hebben even overlegd op IRC en hebben besloten dat we dit soort taalgebruik niet kunnen tolereren.quote:
quote:
Toch wel, het beste team wint als ze ook de beste coureur hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |