is het definitief bekend nu?quote:Op zondag 5 november 2006 10:35 schreef borisz het volgende:
Saddam krijgt de strop
Ik vond haar daar echt heeel liefquote:Op zondag 5 november 2006 11:01 schreef MiLalaa het volgende:
Vulture!
Vul snel de prono in! Dan heb je maar een klein achterstandje en hou je de schade beperkt![]()
Alles goed verder?
Ik heb aan je gedacht tijdens de Moniek Kleinsman reportage![]()
en kribbig en verbeten. Ik vond haar vreee-se-lijk.quote:
Lekkerquote:Op zondag 5 november 2006 11:26 schreef MiLalaa het volgende:
Dinsdag gaat het trouwens gebeuren, dan ga ik een appeltaart bakken.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt heb geluisterd, was namelijk aan het werk. Maar het zag er wel lief uit vandaarquote:Op zondag 5 november 2006 11:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
en kribbig en verbeten. Ik vond haar vreee-se-lijk.
Maar ik dacht idd ook aan Remmz: 'zou ie kijken'
Oh shit, helemaal vergeten MiLalaa, en ik denk dat ik dat nog veel vaker ga doenquote:Op zondag 5 november 2006 11:01 schreef MiLalaa het volgende:
Vulture!
Vul snel de prono in! Dan heb je maar een klein achterstandje en hou je de schade beperkt![]()
Alles goed verder?
Ik heb aan je gedacht tijdens de Moniek Kleinsman reportage![]()
Yup, maar dat is alleen de laatste 5 minuten interessant.quote:Op zondag 5 november 2006 13:57 schreef Brahimov het volgende:
was de NY marathon niet vandaag?
nee dat mag je in HOOLS doenquote:Op zondag 5 november 2006 14:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup, maar dat is alleen de laatste 5 minuten interessant.
En over voetbal mag ik hier niet praten natuurlijk.
Zometeen ff kijken, maar wat ik heb gehoort was de scheidsrechter beroerd slecht. Maar hoe dan ook 0-3 is niet al te best.quote:
ja. wel jammer maar ook leuk. ik benieuwd wie er met gerrit opscheept wordtquote:Op zondag 5 november 2006 18:42 schreef MiLalaa het volgende:
de laatste al? jammer..
Prima OP hoorquote:Op zondag 5 november 2006 10:00 schreef Bruce117 het volgende:
Uit betrouwbare bron is gemeld dat er een OP komt.
Zodra CMT klaar is zal de OP hier geplaatst worden.
Ondertussen kunnen we ons weer vermaken met de mooie schaatssport
helaas wel. Dat betekent dat het bijna morgen isquote:Op zondag 5 november 2006 20:07 schreef Wombcat het volgende:
Da's wel laat ja. Het is al weer bijna bedtijd
Ja, dat is altijd jammer van die doordeweekse dagen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
helaas wel. Dat betekent dat het bijna morgen is, bijna weer werken
![]()
idd gelukkig heb ik nog wel wat vrije dagenquote:Op zondag 5 november 2006 21:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd jammer van die doordeweekse dagen.
Ik niet, ik heb nog maar net genoeg om rond kerst en oud en nieuw vrij te nemenquote:Op zondag 5 november 2006 21:33 schreef komrad het volgende:
[..]
idd gelukkig heb ik nog wel wat vrije dagen
Veel mensen zien het als een vervelende onderbreking van het weekend.quote:Op zondag 5 november 2006 21:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd jammer van die doordeweekse dagen.
We kunnen er een partij voor oprichtenquote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Veel mensen zien het als een vervelende onderbreking van het weekend.
Kunnen we dat dan niet democratisch gaan wijzigen.
Lijkt me best een goed idee, tenminste op het eerste oog.
Helaas zal het niet gaan werken.
werkenquote:Op zondag 5 november 2006 21:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
helaas wel. Dat betekent dat het bijna morgen is, bijna weer werken
![]()
naast de week van kerst blijft er ook niet heel veel meer over hoor, mss nog 1 weekjequote:Op zondag 5 november 2006 21:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb nog maar net genoeg om rond kerst en oud en nieuw vrij te nemen
Maar ik ben al een week of 5 op vakantie geweest dit jaar, dus mag eigenlijk niet klagen.
En rond kerst ga ik wel twee weken naar Lanzarote.![]()
Is het geen leuke functie dan?quote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef MiLalaa het volgende:
vanaf dat het winter wordt, zit ik gewoon liever lekker thuis op de bank met een dekentje (naast de kerstboom oid) ipv werken. En zeker nu met m'n wss nieuwe vaste functie, blugh
Zullen we samen een staatslot kopen en de jackpot winnen?quote:en eigenlijk zit ik in de zomer ook liever thuis, lekker in de tuin in de zon
![]()
het is een manusje van alles afvalbak taak heb ik het idee. Er wordt niet echt naar m'n wensen geluisterd. Hoe kunnen ze me dan graag willen behoudenquote:
Da's wel jammer, vooral ook omdat je er nog niet zo lang werkt (toch?).quote:Op zondag 5 november 2006 21:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het is een manusje van alles afvalbak taak heb ik het idee. Er wordt niet echt naar m'n wensen geluisterd. Hoe kunnen ze me dan graag willen behoudenStomme zooi, ik ben het meteen helemaal beu.
v/a augustus, uitzendwerk. Vond het leuk.quote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Wombcat het volgende:
Da's wel jammer, vooral ook omdat je er nog niet zo lang werkt (toch?).
Nou, dat kan toch. Gewoon je salaris omzetten in staatslotenquote:Op zondag 5 november 2006 21:46 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
v/a augustus, uitzendwerk. Vond het leuk.
ik ruil het graag in voor een staatslot![]()
dat is ingewikkeldquote:Op zondag 5 november 2006 21:52 schreef komrad het volgende:
Milalaa wordt het geen tijd voor een andere baan dan?
sorryquote:
Ja, ik vind mijn werk gewoon écht leukquote:
oh ............quote:Op zondag 5 november 2006 21:54 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat is ingewikkelden ook te ingewikkeld voor SC
ik doe alleen PMquote:Op zondag 5 november 2006 21:57 schreef komrad het volgende:
just trying to help. je kan anders ook mailen hoor
quote:Op zondag 5 november 2006 22:15 schreef snellejelle het volgende:
wanneer krijg ik een berichtje terug![]()
hmmm, jij stuurt ook niets terugquote:Op zondag 5 november 2006 22:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wanneer krijg ik een berichtje terug![]()
kunnen we 't lekker over jou hebbenquote:Op zondag 5 november 2006 22:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat, zitten jullie onderling ook te pm-en??
quote:Op zondag 5 november 2006 22:43 schreef snellejelle het volgende:
kunnen we 't lekker over jou hebben![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 22:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, moest je eens weten met wie ik het over jou heb..
Mag toch wel, of wil je het alleenrecht hebben.quote:Op zondag 5 november 2006 22:40 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat, zitten jullie onderling ook te pm-en??
Sssst, verklap nou niet allesquote:Op zondag 5 november 2006 22:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, moest je eens weten met wie ik het over jou heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |