Zo, ik word net wakkerquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:36 schreef Kleintje het volgende:
Hoe is het met ik80??? En met jou nu Sweaty? Nog een beetje kunnen slapen???
Het is 2 december maar ik ga mijn best voor je doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:09 schreef Saffier het volgende:
Of te dronken zijn om de naam van je pasgeboren zoon te kunnen onthouden bij het aangeven en dan zeggen; 'Het was iets met een O, doe maar Casper.' van Casper het spookje. Hoe het kind eigenlijk had moeten heetten (?) weet ik niet meer, maar het leek er echt niet op! (was iets van Olaf dacht ik).
Ik zou trouwens ook hels worden als me dat geflikt zou worden.
Mwana ik blijf je 'volgen' vind het zo apart dat jij op 5 december bent uitgerekend en nu (gelukkig) nog zwanger bent!
Al had hij de naam van Jehova zelve ertussen gezet, het was gewoon niet de afspraak.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:25 schreef Vivi het volgende:
Armen? Doe dan "Armin", dat vind ik nog wel wat hebben. Maar ik zou idd ook woest worden zeg!!!
Hahaha ik zal het je nog mooier vertellen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:04 schreef YPPY het volgende:
Leuk om een andere Wielewaalganger te zien p_iglet. Die vakanties red je zwanger idd niet.
Waaah! Gefeli!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:38 schreef ik80 het volgende:
Ik meld me heel even, Lotte Marjolein is geboren vanmorgen, zware bevalling, knip gezet, lig lekker in bed!
6 pond, 11:30 begonnen, 6:30 geboren.
Hehe, in Israël is Oren een doodgewone jongensnaam.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, hij had er nog eentje aan toegevoegd. Heette mijn kind ineens ook "Armen". (En Benen? 'Armen als in "Harmen" op zijn Zwols?).
Hier, maar wel erg moe. Dus vandaar dat ik alleen 's avonds even lurk.... Ben gisterochtend nog naar de HA geweest. Ben niet blij met pukkie. Hij/zij beweegt veel te weinig. Sinds zaterdag echt maar 1 of 2 keer per dag gevoeld en had zondag echt een half uur moeten porren om iets los te krijgen. Dus maandagochtend met de tranen heel hoog naar de HA. Daar gerustgesteld. Heb 5 minuten lang een hartslag aangehoord. De dokter hield de doptone en net zo lang op tot mijn tranen weg waren. Wat is het toch een toffe gast.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:15 schreef Stiekemurd het volgende:
Even tussen alle felicitaties door... waar is Chacama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |