abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 november 2006 @ 00:35:19 #76
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_43313708
Heb geen slaap , ruzie met hubbie (over kerst notabene ). Ik verveel me haha.
Nou ja misschien moet ik toch maar een poging gaan wagen om te gaan slapen. Misschien krijg ik over een uurtje wel weeen... tuurlijk!
Slaap lekker allemaal
pi_43315490
Brent! Zo schattig!
pi_43316417
Hoe is het met ik80??? En met jou nu Sweaty? Nog een beetje kunnen slapen???
pi_43316567
goedemorgen!
wie heeft er al een lading water en een baby verloren ?

Pannekoek..spannend joh !
Bij mijn vk is er ook een echo-apparaat dus kregen we een echo... dan zie je het hartje wel kloppen.
Horen met dopler-app. is nog te vroeg denk ik.

Ik ben nu 10+3 weken, en mijn broeken zitten zéér irritant!
Echt, ik doe al snel de knoop/rits los.. bizar.
Gisteren zei een collega dat ze al wel duidelijk zag dat mijn platte buik weg is.

Nu zaterdag ga ik met mijn moeder en zus op zoek naar een trouwjurk, -pak of -rok
maar ik denk dat ik ook aan een normale positiebroek moet gaan denken.
Is dat niet te snel? Ik bedoel, het is niet zo dat het al een buikje is van het kindje.. het voelt zo overdreven!
Kan je zo'n broek al aan zonder dat het opvalt dat er nog een redelijk lege zak aan de voorkant hangt ? Echt opvullen lukt ook niet!
Of.. alvast een buikband kopen en die om een normale broek doen omdat rits/knoop open staat ?
pi_43316593
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijne luisterde wel naar het hartje die eerste keer
Maar ik was toen ook al 12 weken zwanger

Hoever ben jij nu?
weekje of 9, denk ik.
pi_43316620
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 08:48 schreef marit1978 het volgende:
goedemorgen!
wie heeft er al een lading water en een baby verloren ?

Pannekoek..spannend joh !
Bij mijn vk is er ook een echo-apparaat dus kregen we een echo... dan zie je het hartje wel kloppen.
Horen met dopler-app. is nog te vroeg denk ik.

Ik ben nu 10+3 weken, en mijn broeken zitten zéér irritant!
Echt, ik doe al snel de knoop/rits los.. bizar.
Gisteren zei een collega dat ze al wel duidelijk zag dat mijn platte buik weg is.

Nu zaterdag ga ik met mijn moeder en zus op zoek naar een trouwjurk, -pak of -rok
Is dat niet te snel? Ik bedoel, het is niet zo dat het al een buikje is van het kindje.. het voelt zo overdreven!
Kan je zo'n broek al aan zonder dat het opvalt dat er nog een redelijk lege zak aan de voorkant hangt ? Echt opvullen lukt ook niet!
Of.. alvast een buikband kopen en die om een normale broek doen omdat rits/knoop open staat ?
marit, bij mij zitten mijn broeken ook niet meer lekker. Ik heb nu een spijkerbroek en een gewone zwarte broek (zwangerschap) gekocht. Ik moet zeggen een verademing . Zitten heel goed en geen lege zak aan de voorkant. Weet precies wat je denkt " nu al ??", maar ik heb er erg veel plezier van ! Doen dus maar gewoon...
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:53:09 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43316623
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 08:48 schreef marit1978 het volgende:
Ik zou gewoon 1 (of 2) broeken in een maatje groter kopen. Het is na de bevalling toch ook (meestal) niet zo dat je zo weer in je oude maatje kan dus die broeken gebruik je vast nog wel een keer. Dan hoef je nu idd niet met een echte positiebroek te gaan lopen al. Hoewel dat trouwens volgens mij wel kan, vaak is het elastiek en als je er dan een lang shirt overheen doet valt het helemaal niet op.
pi_43316959
Dat elastiek in de zwangerschapsbroeken is vaak verstelbaar, en als er een tricot band bovenaan zit, is die best nog strak in het begin. Hij rekt mee met je buik, dus nu ik (nog steeds ) mijn zwangerschapsbroek draag, zit er wel een zak.
Helemaal niet raar hoor, dat je al wat ziet. Best kans dat het ook door je darmen komt, die opeens ook anders gaan doen tijdens de zwangerschap.

[ Bericht 0% gewijzigd door linda856763 op 07-11-2006 09:25:58 ]
Eva
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:18:12 #84
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43316987
Wij zijn er uit qua naam, de naam die ik al sinds ik klein was in m'n hoofd had voor een evt. toekomstige zoon bleek ook een van de favo namen van mijn lieffie, en dat terwijl het echt geen naam is die je dagelijks hoort ofzo.

Het was dan ook binnen een minuut beklonken, daarna zaten we elkaar een beetje schaapachtig aan te kijken
Zo van: "Euhh..dat was het?!"

Nou ja, ook weer geregeld

En Brighteyes, jij mag niks verklappen met je olifantengeheugen...

[ Bericht 3% gewijzigd door Vivi op 07-11-2006 11:43:03 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:19:33 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43317010
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 09:18 schreef Vivi het volgende:
En Brighteyes, jij mag niks verklappen met je olifantengeheugen...

Ik zeg niks!
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:21:09 #86
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43317035
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 09:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zeg niks!
pi_43317113
Vivi wat bijzonder! Ik wou dat wij dat ook hadden ... (we hebben nogal moeite met een naam kiezen)
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:33:46 #88
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43317228
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 09:26 schreef Suzanna het volgende:
Vivi wat bijzonder! Ik wou dat wij dat ook hadden ... (we hebben nogal moeite met een naam kiezen)
Nou, je kiest iig leuke namen dus deze keer zal het ook wel lukken
pi_43317632
ik zal zaterdag maar gewoon eens gaan passen ja !

qua naam.. de jongensnaam is al bekend hier!
voelt echt goed!
Meisjesnaam is lastiger, er staat er wel een op 1 . maar echt goed voelt het niet nog

gelukkig hebben we nog tijd zat !
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:08:38 #90
103793 kozakken
Living the life
pi_43317790
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
weet alleen niet of er veel veranderd na dit alles qua bezoekjes verloskundige in de toekomst als die toekomst er wel komen gaat....
Als ik denk dat ik lees wat ik hier lees
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:18:39 #91
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43317973
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:08 schreef kozakken het volgende:

[..]

Als ik denk dat ik lees wat ik hier lees
Volgens mij schrijft ze gewoon over een hypothese hoor.
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:32:24 #92
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43318255
Kapitein Pannekoek, toen ik de eerste keer naar de vk ging was het ook alleen maar intake, bloed afnemen en bloeddruk meten. Pas 2 weken later de echo (toen was ik 12 weken) en pas de volgende afspraak zouden ze het hartje laten horen.

En idd de broeken, je hebt ze met zo'n aantrekstiek, maar die vond ik persoonlijk niet zo fijn. Stiekbroeken wel, met zo'n band eraan zeg maar. Die kun je in het begin (en na de zwangerschap ook idd) omslaan.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43318604
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 09:26 schreef Suzanna het volgende:
Wij waren het hier ook bijna nergens over eens hoor. Maar we hebben in ieder geval overeen kunnen komen dat de roepnaam voor beide kanten (Nederlands en Armeens) uit te spreken moet zijn. Voorts mag hij op die roepnaam na al zijn vrouwelijke familieleden vernoemen (das bij hem nogal belangrijk) ook als daar acrobatische keelklanken of eindeloze consonantenclusters in voorkomen.
Gelukkig hadden we al een meisjesnaam in de ijskast staan sinds 1,5 zwangerschap. En hij weet inmiddels hoe hellig ik wordt als hij stiekem toch andere namen gaat opgeven .
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43318751
Begrijp ik daar uit dat ie bij de eerdere een andere naam dan afgesproken heeft aangegeven?
Mijn opa heeft dat gedaan met mijn moeders naam. Mijn oma was not impressed.
Syllables govern the world
pi_43318887
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:52 schreef reese.com het volgende:
Begrijp ik daar uit dat ie bij de eerdere een andere naam dan afgesproken heeft aangegeven?
Mijn opa heeft dat gedaan met mijn moeders naam. Mijn oma was not impressed.
Nou, hij had er nog eentje aan toegevoegd. Heette mijn kind ineens ook "Armen". (En Benen? 'Armen als in "Harmen" op zijn Zwols?). Had zijn zus hem aan de telefoon even opgestookt.
Ik ken trouwens wel meer van dat soort horkenverhalen. "Ja, ik vond Maarten toch leuker" -> huwelijkscrisis.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43318991
Keigaaf Karin en Peet

Leuk om een andere Wielewaalganger te zien p_iglet. Die vakanties red je zwanger idd niet.

Wat is Brent een schatje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 7 november 2006 @ 11:09:27 #97
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_43319123
Of te dronken zijn om de naam van je pasgeboren zoon te kunnen onthouden bij het aangeven en dan zeggen; 'Het was iets met een O, doe maar Casper.' van Casper het spookje. Hoe het kind eigenlijk had moeten heetten (?) weet ik niet meer, maar het leek er echt niet op! (was iets van Olaf dacht ik).
Ik zou trouwens ook hels worden als me dat geflikt zou worden.

Mwana ik blijf je 'volgen' vind het zo apart dat jij op 5 december bent uitgerekend en nu (gelukkig) nog zwanger bent!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 7 november 2006 @ 11:25:35 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43319532
Armen? Doe dan "Armin", dat vind ik nog wel wat hebben. Maar ik zou idd ook woest worden zeg!!!
pi_43319572
Mijn opa voegde er de naam van mijn oma aan toe, Maria, vindt ze vast leuk dacht ie. Vervolgens denkt nu iedereen dat ze katholiek zijn terwijl ze niet gelovig zijn dus oma was pissed.

De eerste naam veranderen lijkt me inderdaad best een aanleiding tot huwelijkscrisis.
Syllables govern the world
  dinsdag 7 november 2006 @ 11:29:02 #100
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43319622
Wel grappig btw, ik heb een tijd op het gemeentehuis gewerkt en dan kwamen er wel eens van die ontzettend hyper vaders met bloeddoorlopen ogen een kindje aangeven, en dan zeiden ze

"Ik kom een dochter aangeven! "

En dan waren wij heel flauw he, dan zeiden we (met zo'n gortdroog ambtenarengezicht):

"Dat kan meneer, wat heeft de kleine precies uitgespookt?"

Waarop die vader dan ietwat verwilderd om zich heen keek, want na een nacht radbraken viel het kwartje niet meer zo snel

[ Bericht 3% gewijzigd door Vivi op 07-11-2006 11:42:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')