weekje of 9, denk ik.quote:Op maandag 6 november 2006 20:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijne luisterde wel naar het hartje die eerste keer
Maar ik was toen ook al 12 weken zwanger
Hoever ben jij nu?
marit, bij mij zitten mijn broeken ook niet meer lekker. Ik heb nu een spijkerbroek en een gewone zwarte broek (zwangerschap) gekocht. Ik moet zeggen een verademingquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:48 schreef marit1978 het volgende:
goedemorgen!
wie heeft er al een lading water en een baby verloren ?
Pannekoek..spannend joh !
Bij mijn vk is er ook een echo-apparaat dus kregen we een echo... dan zie je het hartje wel kloppen.
Horen met dopler-app. is nog te vroeg denk ik.
Ik ben nu 10+3 weken, en mijn broeken zitten zéér irritant!
Echt, ik doe al snel de knoop/rits los.. bizar.
Gisteren zei een collega dat ze al wel duidelijk zag dat mijn platte buik weg is.
Nu zaterdag ga ik met mijn moeder en zus op zoek naar een trouwjurk, -pak of -rok
maar ik denk dat ik ook aan een normale positiebroek moet gaan denken.
Is dat niet te snel? Ik bedoel, het is niet zo dat het al een buikje is van het kindje.. het voelt zo overdreven!
Kan je zo'n broek al aan zonder dat het opvalt dat er nog een redelijk lege zak aan de voorkant hangt ? Echt opvullen lukt ook niet!
Of.. alvast een buikband kopen en die om een normale broek doen omdat rits/knoop open staat ?
Ik zou gewoon 1 (of 2) broeken in een maatje groter kopen. Het is na de bevalling toch ook (meestal) niet zo dat je zo weer in je oude maatje kan dus die broeken gebruik je vast nog wel een keer. Dan hoef je nu idd niet met een echte positiebroek te gaan lopen al. Hoewel dat trouwens volgens mij wel kan, vaak is het elastiek en als je er dan een lang shirt overheen doet valt het helemaal niet op.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:48 schreef marit1978 het volgende:
Nu zaterdag ga ik met mijn moeder en zus op zoek naar een trouwjurk, -pak of -rok
maar ik denk dat ik ook aan een normale positiebroek moet gaan denken.
Is dat niet te snel? Ik bedoel, het is niet zo dat het al een buikje is van het kindje.. het voelt zo overdreven!
Kan je zo'n broek al aan zonder dat het opvalt dat er nog een redelijk lege zak aan de voorkant hangt ? Echt opvullen lukt ook niet!
Of.. alvast een buikband kopen en die om een normale broek doen omdat rits/knoop open staat ?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:18 schreef Vivi het volgende:
En Brighteyes, jij mag niks verklappen met je olifantengeheugen...![]()
![]()
Nou, je kiest iig leuke namen dus deze keer zal het ook wel lukkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:26 schreef Suzanna het volgende:
Vivi wat bijzonder! Ik wou dat wij dat ook hadden... (we hebben nogal moeite met een naam kiezen)
quote:Op maandag 6 november 2006 21:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
weet alleen niet of er veel veranderd na dit alles qua bezoekjes verloskundige in de toekomst als die toekomst er wel komen gaat....
Volgens mij schrijft ze gewoon over een hypothese hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:08 schreef kozakken het volgende:
[..]Als ik denk dat ik lees wat ik hier lees
Wij waren het hier ook bijna nergens over eens hoor. Maar we hebben in ieder geval overeen kunnen komen dat de roepnaam voor beide kanten (Nederlands en Armeens) uit te spreken moet zijn. Voorts mag hij op die roepnaam na al zijn vrouwelijke familieleden vernoemen (das bij hem nogal belangrijk) ook als daar acrobatische keelklanken of eindeloze consonantenclusters in voorkomen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:26 schreef Suzanna het volgende:
Vivi wat bijzonder! Ik wou dat wij dat ook hadden... (we hebben nogal moeite met een naam kiezen)
Nou, hij had er nog eentje aan toegevoegd. Heette mijn kind ineens ook "Armen". (En Benen? 'Armen als in "Harmen" op zijn Zwols?). Had zijn zus hem aan de telefoon even opgestookt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:52 schreef reese.com het volgende:
Begrijp ik daar uit dat ie bij de eerdere een andere naam dan afgesproken heeft aangegeven?
Mijn opa heeft dat gedaan met mijn moeders naam. Mijn oma was not impressed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |