Zo, ik word net wakkerquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:36 schreef Kleintje het volgende:
Hoe is het met ik80??? En met jou nu Sweaty? Nog een beetje kunnen slapen???
Het is 2 december maar ik ga mijn best voor je doenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:09 schreef Saffier het volgende:
Of te dronken zijn om de naam van je pasgeboren zoon te kunnen onthouden bij het aangeven en dan zeggen; 'Het was iets met een O, doe maar Casper.' van Casper het spookje. Hoe het kind eigenlijk had moeten heetten (?) weet ik niet meer, maar het leek er echt niet op! (was iets van Olaf dacht ik).
Ik zou trouwens ook hels worden als me dat geflikt zou worden.
Mwana ik blijf je 'volgen' vind het zo apart dat jij op 5 december bent uitgerekend en nu (gelukkig) nog zwanger bent!
Al had hij de naam van Jehova zelve ertussen gezet, het was gewoon niet de afspraak.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:25 schreef Vivi het volgende:
Armen? Doe dan "Armin", dat vind ik nog wel wat hebben. Maar ik zou idd ook woest worden zeg!!!
Hahaha ik zal het je nog mooier vertellen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:04 schreef YPPY het volgende:
Leuk om een andere Wielewaalganger te zien p_iglet. Die vakanties red je zwanger idd niet.
Waaah! Gefeli!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:38 schreef ik80 het volgende:
Ik meld me heel even, Lotte Marjolein is geboren vanmorgen, zware bevalling, knip gezet, lig lekker in bed!
6 pond, 11:30 begonnen, 6:30 geboren.
Hehe, in Israël is Oren een doodgewone jongensnaam.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, hij had er nog eentje aan toegevoegd. Heette mijn kind ineens ook "Armen". (En Benen? 'Armen als in "Harmen" op zijn Zwols?).
Hier, maar wel erg moe. Dus vandaar dat ik alleen 's avonds even lurk.... Ben gisterochtend nog naar de HA geweest. Ben niet blij met pukkie. Hij/zij beweegt veel te weinig. Sinds zaterdag echt maar 1 of 2 keer per dag gevoeld en had zondag echt een half uur moeten porren om iets los te krijgen. Dus maandagochtend met de tranen heel hoog naar de HA. Daar gerustgesteld. Heb 5 minuten lang een hartslag aangehoord. De dokter hield de doptone en net zo lang op tot mijn tranen weg waren. Wat is het toch een toffe gast.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:15 schreef Stiekemurd het volgende:
Even tussen alle felicitaties door... waar is Chacama?
goed onthouden Linda. En dat was ook in de combi met bezoek aan Gyn.... dussuh....Alleen was het toen 39wk en 5 dagen...en nu 36wk en 5 dagen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:07 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer de trigger toch
Sterkte hoor, met de laatste loodjes!![]()
Ja, want ik ging ook als een gek voorraden inslaan op het laatst. Maar hou nog maar een paar daagjes binnen dan...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:20 schreef chacama het volgende:
[..]
goed onthouden Linda. En dat was ook in de combi met bezoek aan Gyn.... dussuh....Alleen was het toen 39wk en 5 dagen...en nu 36wk en 5 dagen.
Gevalletje wishful thinking ook hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 13:21 schreef Githa het volgende:
Lanceer datumMwana, wat weet jij het vaak leuk te vertellen!
Mooi dat alles in orde is
Het carpaal tunnel syndroom.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:09 schreef nikky het volgende:
Welkom Bibikuif
Mooie echo Slaapmeisje
Ik kom ook net van de verloskundige en de check up was weer helemaal in orde. Ukkie is niet zo groot zei ze ( DANK DANK!!! ) maar niet te klein ofzo dus moest me geen zorgen maken. Koppie ligt naar beneden.
Ijzer was goed en Suiker een 3.9 was ook goed.
Ik heb wel nog altijd veel last van het vocht vasthouden en ze dacht aan het kard-nog-iets-tunnelsyndroom.
Toffe naam.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:38 schreef ik80 het volgende:
Ik meld me heel even, Lotte Marjolein is geboren vanmorgen, zware bevalling, knip gezet, lig lekker in bed!
6 pond, 11:30 begonnen, 6:30 geboren.
Hier wel, tenminste, de eerste echo werd bij de vk gedaan!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
kapitein volgens mij zijn de verloskundigen met een eigen echo apparaat met een loep te vinden hoor. Wel lekker dat je morgenochtend al voor een termijnecho mag. Het is zo leuk om lekker te gluren
Ja ik hoorde het. Hoofdpijn en of sterretjes zien is gelijk bellen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
carpaal tunnel syndroom? Oef, wel even in de gaten houden hoor nikky. Gelukkig was alles goed met jullie ukkie en dat is toch altijd weer fijn nieuws
Ik heb me hier erg over druk gemaakt tijdens de zwangerschap, terwijl het meestal gewoon vocht is en dit na de bevalling verdwenen zal zijn.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het. Hoofdpijn en of sterretjes zien is gelijk bellen..
Klopt. Ik heb mijn polsbeschermers om van de skates. En mijn matras ligt al enkele weken met het voeteneind omhoog. Ik drink kamille thee en brandnetelthee. Maar het helpt allemaal niet zoveel helaas. Ik blijf enorm veel vocht vasthouden. Savonds kan ik bijna niet meer op mijn voeten staan. Mijn vingers staan op spanning als ik ze krom en doen soms gewoon pijn. En ik heb het zo verschrikkelijk warm. Vooral smorgens. Ik zou het liefste in een korte broek en een singlet op kantoor willen zitten. Terwijl mijn collega's het koud hebben gloei ik gewoon.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:32 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik heb me hier erg over druk gemaakt tijdens de zwangerschap, terwijl het meestal gewoon vocht is en dit na de bevalling verdwenen zal zijn.
Maar er is natuurlijk wel een kleine kans dat het meer is dan vocht, fijn dat je vk het ook in de gaten houdt!
Mij gaven ze toen de tip om te slapen met van die skate-handschoentjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |