Ja hallo jij denkt dat ze blijven liggen als je zegt wacht even ik moet even een foto makenquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:59 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Pics or it didn't happen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:00 schreef veldmuis het volgende:
Dat topic was er ff geleden ook.
Toen in KLB omdat [TS] niet mee mocht doen.
Whehe, jouw hert lijkt op Balkenende.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:00 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb een hert in m'n tuin
[afbeelding]
christenherten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:00 schreef Pony-Lover het volgende:
[afbeelding]
Verkapte ik geil op vieze jonge lelijke meisjes postquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:01 schreef SuperRogier het volgende:
Doe eerst ff pic van je zusje; misschien is het al schokkend genoeg
Jij snapt de hint niet geheelquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verkapte ik geil op vieze jonge lelijke meisjes post![]()
Verkapt ik geil op mn eigen zusje maar ik verberg het met een 'verkapt...-post'quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verkapte ik geil op vieze jonge lelijke meisjes post![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:05 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Verkapt ik geil op mn eigen zusje maar ik verberg het met een 'verkapt...-post'.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:05 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Jij snapt de hint niet geheelMisschien is je zusje al banwaardig
Ik ken je al langer dan vandaag, ouwe geitebreier!quote:
Maar ze lag wel te vozen met dat wichtquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:06 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik ken je al langer dan vandaag, ouwe geitebreier!![]()
jullie zijn allebei een stel smeerlappenquote:
Hoiquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
jullie zijn allebei een stel smeerlappen
en ben dol op jullie beide![]()
Hoiquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik heb nog 2 flessen drank liggen![]()
Hij woont in Assen, zullen we heen? Als we met de trein gaan haalt ie ons met zn fiets op zegt iequote:
Die 2 flessen zien er aantrekkelijk uitquote:
Kom een keer langs zou ik zeggenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:16 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Hij woont in Assen, zullen we heen? Als we met de trein gaan haalt ie ons met zn fiets op zegt ie..
Naja, technisch gezien moet hij dat nog zeggen maar hij werkt wel even mee.
We kunnen best eens langsgaan hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:16 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Hij woont in Assen, zullen we heen? Als we met de trein gaan haalt ie ons met zn fiets op zegt ie..
Naja, technisch gezien moet hij dat nog zeggen maar hij werkt wel even mee.
Mijn koelkast is groot genoeg dus een flesje of 20 is geen probleemquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:20 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
We kunnen best eens langsgaan hoor![]()
moet ie wel meer dan 2 flessen hebben![]()
Deal!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn koelkast is groot genoeg dus een flesje of 20 is geen probleem![]()
Aangezien jij op zaterdag altijd weinig te doen schijnt te hebben stel ik voor dat je met MILF op een zaterdag komt ?quote:
Normaal heb ik zaterdag wel een leven..quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aangezien jij op zaterdag altijd weinig te doen schijnt te hebben stel ik voor dat je met MILF op een zaterdag komt ?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aangezien jij op zaterdag altijd weinig te doen schijnt te hebben stel ik voor dat je met MILF op een zaterdag komt ?![]()
Dat bevestig ik .... hij kan dansen als een mallequote:Op zaterdag 4 november 2006 23:28 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Normaal heb ik zaterdag wel een leven.... maar voor S-F maak ik altijd een uitzondering
..
Je vind het geil he..quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:29 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Dat bevestig ik .... hij kan dansen als een malle
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:28 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ja de laatste paar zaterdagen waren beschamend doelloos, vorige zaterdag niet daarentegen
![]()
Nu rust ik uit van onze uberhippe swingdansavond van school![]()
FAP FAP FAPquote:
Met BH's van hun geile zus aanquote:
Havo 1e klasquote:Op zondag 5 november 2006 00:16 schreef Jugaros het volgende:
wat voor niveau op school zouden ze doen....![]()
![]()
sssstquote:Op zondag 5 november 2006 00:24 schreef murp het volgende:
verkapt NB topic...
quote:Op zondag 5 november 2006 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hold me back once more when i am opening the door hold me back and hold me tight i wanne be with you tonight
kan ik m klikken als mn vriendin een meter van mij vandaan zit?quote:Op zondag 5 november 2006 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
voor de luisteraars http://www.thehistory.nl/main2.html site met geluid![]()
Zekerquote:Op zondag 5 november 2006 00:35 schreef murp het volgende:
[..]
kan ik m klikken als mn vriendin een meter van mij vandaan zit?![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ZekerZown site van een plaatselijke muziek toko
![]()
Ook het enige dat hier in Assen te doen is voor 13 jarige breezer sletjes op de TT naquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ook het enige dat hier in Assen te doen is voor 13 jarige breezer sletjes op de TT na![]()
is het een radiostream??quote:Op zondag 5 november 2006 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
voor de luisteraars http://www.thehistory.nl/main2.html site met geluid![]()
Een simpele site met 3 nummers die steeds afgespeeld wordenquote:Op zondag 5 november 2006 00:48 schreef murp het volgende:
[..]
is het een radiostream??
of zijn het maar een paar liedjes??![]()
![]()
![]()
![]()
ik wou dat ik 13 was!![]()
3 maarquote:Op zondag 5 november 2006 00:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een simpele site met 3 nummers die steeds afgespeeld worden![]()
white trainquote:
klein beetje...quote:Op zondag 5 november 2006 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lijkt er wel een beetje op ja
Rukkerquote:
Ook met zusjes van 14 en 15 die elkaar vingeren enzoquote:Op zondag 5 november 2006 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je zo geilt op zusjes en verhalen erover moet je op www.bajalaan.nl kijken staan allemaal zusje/broertje sexverhalen en ouders met kinderen en familiesex enzo op
Oja ik ben eindellijk weer op FOK sinds dinsdag dus ben weer gelukkig
quote:Op zondag 5 november 2006 01:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ook met zusjes van 14 en 15 die elkaar vingeren enzo![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 01:47 schreef most_wanted het volgende:
IK VIND DAT HELEMAAL NIET LEUK HE
I second that.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:59 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Pics or it didn't happen.
hey, het balkenhert!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:00 schreef Pony-Lover het volgende:
[afbeelding]
Die banner op die sitequote:Op zondag 5 november 2006 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je zo geilt op zusjes en verhalen erover moet je op www.bajalaan.nl kijken staan allemaal zusje/broertje sexverhalen en ouders met kinderen en familiesex enzo op
Oja ik ben eindellijk weer op FOK sinds dinsdag dus ben weer gelukkig
Heb ff mijn post aangepast anders gaan jullie nog verkeerde dingen denken van mijquote:
*begin verkeerd over je te denken*quote:Op zondag 5 november 2006 12:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ff mijn post aangepast anders gaan jullie nog verkeerde dingen denken van mij
WTFBBQ!quote:Op zondag 5 november 2006 12:18 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
LOL! GEFOPT! HAIHAIHAHIHIAHAIHIAHAIHHIIIIIHIIIHHIHI!![]()
Dat was je zusjes lekkere vriendin niet! Dat was ik met een pruik op!![]()
![]()
;d ;d
wat is NB?quote:Op zondag 5 november 2006 14:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit topic heeft meer lurkers als het nieuwe [FB NB] topic![]()
quote:“En pap, hihihi, vind je het geil dat je tweelingdochters met elkaar geilen?”.
Verdorie ik kreeg het steeds warmer, en Bianca ging gewoon door met haar zusje te likken.
Wat een baggerverhaalquote:Op zondag 5 november 2006 17:49 schreef Canisfire het volgende:
http://www.bajalaan.nl/ge(...)exuele_gevoelens.htm
Bah vervelend zeg je moet de hele tijd scrollen en je pik weer los laten.
quote:Op zondag 5 november 2006 19:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wil ze ook een levensverzekering met je afsluiten?
quote:
Pijltje naar beneden biedt wonderenquote:Op zondag 5 november 2006 17:49 schreef Canisfire het volgende:
http://www.bajalaan.nl/ge(...)exuele_gevoelens.htm
Bah vervelend zeg je moet de hele tijd scrollen en je pik weer los laten.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Loop ik der kamer binnen ligt ze op der bed met der beste vriendin te zoenen![]()
![]()
Hahahaha![]()
Ze is minderjarig jaquote:
quote:
Mag jij dat zomaar zeggen van Jenifuuur?quote:Op zondag 5 november 2006 23:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die hun pruimpje smacht naar een zeer warme penis
quote:Op maandag 6 november 2006 12:46 schreef Blauwbaard het volgende:
Ma kwam nu met haar mond bij Lisa’s lippen en begon met haar dochter te tongen.
En door door Lisa’s vinger’s aan zijn pik werd Dirk’s lat ook harder.
Hij had nooit gedacht dat zijn eigen dochter hem zo kon opgeilen.![]()
![]()
![]()
OMFG People!quote:Op maandag 6 november 2006 12:46 schreef Blauwbaard het volgende:
Ma kwam nu met haar mond bij Lisa’s lippen en begon met haar dochter te tongen.
En door door Lisa’s vinger’s aan zijn pik werd Dirk’s lat ook harder.
Hij had nooit gedacht dat zijn eigen dochter hem zo kon opgeilen.![]()
![]()
![]()
* Trapt TS van zijn zusje af... *quote:Op donderdag 9 november 2006 00:36 schreef murp het volgende:
en, hoe gaat het nu met je zusje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |