Ja hallo jij denkt dat ze blijven liggen als je zegt wacht even ik moet even een foto makenquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:59 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Pics or it didn't happen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:00 schreef veldmuis het volgende:
Dat topic was er ff geleden ook.
Toen in KLB omdat [TS] niet mee mocht doen.
Whehe, jouw hert lijkt op Balkenende.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:00 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb een hert in m'n tuin
[afbeelding]
christenherten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:00 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb een hert in m'n tuin
[afbeelding]
Verkapte ik geil op vieze jonge lelijke meisjes postquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:01 schreef SuperRogier het volgende:
Doe eerst ff pic van je zusje; misschien is het al schokkend genoeg
Jij snapt de hint niet geheelquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verkapte ik geil op vieze jonge lelijke meisjes post![]()
Verkapt ik geil op mn eigen zusje maar ik verberg het met een 'verkapt...-post'quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verkapte ik geil op vieze jonge lelijke meisjes post![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:05 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Verkapt ik geil op mn eigen zusje maar ik verberg het met een 'verkapt...-post'.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:05 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Jij snapt de hint niet geheelMisschien is je zusje al banwaardig
Ik ken je al langer dan vandaag, ouwe geitebreier!quote:
Maar ze lag wel te vozen met dat wichtquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:06 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik ken je al langer dan vandaag, ouwe geitebreier!![]()
jullie zijn allebei een stel smeerlappenquote:
Hoiquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:12 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
jullie zijn allebei een stel smeerlappen
en ben dol op jullie beide![]()
Hoiquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik heb nog 2 flessen drank liggen![]()
Hij woont in Assen, zullen we heen? Als we met de trein gaan haalt ie ons met zn fiets op zegt iequote:
Die 2 flessen zien er aantrekkelijk uitquote:
Kom een keer langs zou ik zeggenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:16 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Hij woont in Assen, zullen we heen? Als we met de trein gaan haalt ie ons met zn fiets op zegt ie..
Naja, technisch gezien moet hij dat nog zeggen maar hij werkt wel even mee.
We kunnen best eens langsgaan hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:16 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Hij woont in Assen, zullen we heen? Als we met de trein gaan haalt ie ons met zn fiets op zegt ie..
Naja, technisch gezien moet hij dat nog zeggen maar hij werkt wel even mee.
Mijn koelkast is groot genoeg dus een flesje of 20 is geen probleemquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:20 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
We kunnen best eens langsgaan hoor![]()
moet ie wel meer dan 2 flessen hebben![]()
Deal!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn koelkast is groot genoeg dus een flesje of 20 is geen probleem![]()
Aangezien jij op zaterdag altijd weinig te doen schijnt te hebben stel ik voor dat je met MILF op een zaterdag komt ?quote:
Normaal heb ik zaterdag wel een leven..quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aangezien jij op zaterdag altijd weinig te doen schijnt te hebben stel ik voor dat je met MILF op een zaterdag komt ?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aangezien jij op zaterdag altijd weinig te doen schijnt te hebben stel ik voor dat je met MILF op een zaterdag komt ?![]()
Dat bevestig ik .... hij kan dansen als een mallequote:Op zaterdag 4 november 2006 23:28 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Normaal heb ik zaterdag wel een leven.... maar voor S-F maak ik altijd een uitzondering
..
Je vind het geil he..quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:29 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Dat bevestig ik .... hij kan dansen als een malle
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:28 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ja de laatste paar zaterdagen waren beschamend doelloos, vorige zaterdag niet daarentegen
![]()
Nu rust ik uit van onze uberhippe swingdansavond van school![]()
FAP FAP FAPquote:
Met BH's van hun geile zus aanquote:
Havo 1e klasquote:Op zondag 5 november 2006 00:16 schreef Jugaros het volgende:
wat voor niveau op school zouden ze doen....![]()
![]()
sssstquote:Op zondag 5 november 2006 00:24 schreef murp het volgende:
verkapt NB topic...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |