quote:
Oompa Loompaquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
omg waar heb je dat vandaan getoverd![]()
![]()
Wibi Soerjadi?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hmz, hij kwam me echt enorm bekend voor, en nee, niet van dat plaatje van CDP
Ik vond het echt zo zielig toen ie de deur uit liep, ik wilde bijna dat HJ tevoorschijn kwam en zou zeggen 'Hugo! Grapje! Je bent door!'quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:52 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Ik werd een beetje droevig van zijn over-exposure. De eerste beelden waren grappig, daarna werd het aandoenlijk en daarna gewoon zielig.
En hij geloofde zo erg in zichzelf, met z'n zanglessen en ademhalingstechnieken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vond het echt zo zielig toen ie de deur uit liep, ik wilde bijna dat HJ tevoorschijn kwam en zou zeggen 'Hugo! Grapje! Je bent door!'.
.
Vond het ook wel misbruik van de naïviteit van die man.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:52 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Ik werd een beetje droevig van zijn over-exposure. De eerste beelden waren grappig, daarna werd het aandoenlijk en daarna gewoon zielig.
Nja, ik vind het een beetje moeilijk. Eigenlijk zou je zwakzinnigen moeten verbieden mee te doen. Maar om Claudia en die andere kneuzen uit IDO heb ik me kapot gelachen, dat had ik ook weer niet willen missen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Vond het ook wel misbruik van de naïviteit van die man.
Moet je wel flink bukkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:40 schreef roque79 het volgende:
Vond hem wel schattig en aandoenlijk.
Echt zo iemand waar je je arm om heen wilt slaan en tegen wilt zeggen: Alles komt goed.
99,9 % kijkt juist om dit soort losers te zien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Vond het ook wel misbruik van de naïviteit van die man.
ik vond hem juist een lieve stumper, de stumperds waar ik om lach zijn types als Roef en Marian.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:32 schreef Fokyou2 het volgende:
[..]
99,9 % kijkt juist om dit soort losers te zien.
Degene met een gouwe keeltje en showmodelachtige types
zijn maar bijzaak..leuk voor de commercie en jury.
Niets is leuker dan op de bank met een grote zak chips en Ranja met een rietje![]()
zitten kijken naar al die stumpers..toch![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |