abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44765684
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:35 schreef SjonLok het volgende:
Leuk, zo'n eindejaarssprint. Vooral als je portefeuille 19% meer waard wordt in december.
Met?
  woensdag 27 december 2006 @ 17:36:15 #202
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_44768332
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:27 schreef Lassekjus het volgende:

[..]

Met?
Intereffekt China Warrants
  woensdag 27 december 2006 @ 19:47:52 #203
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_44772381
Vraagje. Ik ben zelf 'beginnend belegger'. Dit is mijn geringe en kleine portefeuille:

- 30 % Akzo Nobel
- 30 % Robeco
- 20 % Robeco Asia Pacific
- 20 % Emerging Markets

De aan-/verkoopkosten zijn al zo hoog dat met deze kleine bedragen waar ik mee speel je toch minstens 5% rendement wilt/moet hebben om wat over te houden volgensmij. Afgelopen jaar op papier met een portefeuille ING, CSM, Ahold, VNU, TNT en Philips wat geprobeerd en daarmee vanaf maart/april 16% rendement behaald.

Nu wil ik per 1/1/2007 mijn portefeuille aanvullen met nog een partij, die qua prijs op de helft zit van mijn portefeuille nu. Ik heb de opties teruggebracht tot 3 mogelijkheden :

- ING
- Robeco China fund (dit jaar 55% rendement..maar in het verlden behaalde resultaten....etc etc)
- Crucell

Kan hele verhalen hier neerzetten waarom ik voor de een of de ander zou moeten kiezen, maar ik kom er zelf niet helemaal uit. Voorkeur gaat uit naar eerstgenoemde and so on. Iemand van jullie ideeen/tips als dit de keuzemogelijkheden zouden zijn?
  woensdag 27 december 2006 @ 20:10:27 #204
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_44773201
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:47 schreef SnuggLe het volgende:
- ING
- Robeco China fund (dit jaar 55% rendement..maar in het verlden behaalde resultaten....etc etc)
- Crucell
Ik ben zelf erg fan van China. Ik denk dat China de komende paar jaar, wat zeg ik, de komende paar decennia flink zal blijven groeien. Met een economische groei van 10% per jaar laat het andere landen ver achter zich. India blijft nog enigzins in de buurt met 9%. Nederland heeft een economische groei van 3 a 4%.

Ik heb zelf Interffekt China Warrants.
  woensdag 27 december 2006 @ 22:31:17 #205
164159 LimboWes
WESLEYYYYYYYYYYYY
pi_44778756
Hoe denken jullie over aandelen nemen in Aalberts Industries??
www.iroll.nl
46 V. Rossi 46
pi_44780339
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:31 schreef LimboWes het volgende:
Hoe denken jullie over aandelen nemen in Aalberts Industries??
Ik heb een jaar terug een verslag van 100+ pagina's geschreven over dit bedrijf. Grootste probleem is dat het een bijeengeraapt pakket van bedrijven is (er is wel over nagedacht maar tik bij een beetje zoekmachine aalberts & overname in en je snapt m'n punt).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_44781832
Is kerstmis uitgaven een goede indicatie van een de economie van een land?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 28 december 2006 @ 00:24:17 #208
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_44782521
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is kerstmis uitgaven een goede indicatie van een de economie van een land?
Consumentenuitgaven zijn,naast de winsten van bedrijven, wel een belangrijk onderdeel van de economie van een land. Zonder stuwende kracht van consumentenuitgaven stokt de economische groei van een land, kijk maar naar Japan.
pi_44782667
Ik denk altijd dat het een goede indicatie is voor de korte economische termijn van een land, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik ze van de VS moet lezen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 28 december 2006 @ 00:34:14 #210
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_44782794
Zou je de kerstuitgaven niet kunnen zien als een indicator voor het consumentenvertrouwen?
Om kerstuitgaven als indicator voor de landseconomie te gebruiken is wat mij betreft (zonder daar al te diep over te hebben nagedacht) een stap te ver.
pi_44783057
Je kan het zo zien

Veel consumentenvetrouwen = veel kerstuitgaven
Weinig consumentenvertrouwen = minder kerstuitgaven = minder consuementenuitgaven = minder winsten = recessie
  donderdag 28 december 2006 @ 00:46:19 #212
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_44783083
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan het zo zien

Weinig consumentenvertrouwen = minder kerstuitgaven = minder consuementenuitgaven = minder winsten = recessie
Behalve dat de winsten niet alleen afhangen van binnenlandse bestedingen. Maar ik ben het met je eens dat er een correlatie is.
  donderdag 28 december 2006 @ 09:43:08 #213
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_44786816
quote:
Vraagje. Ik ben zelf 'beginnend belegger'. Dit is mijn geringe en kleine portefeuille:

- 30 % Akzo Nobel
- 30 % Robeco
- 20 % Emerging Markets

De aan-/verkoopkosten zijn al zo hoog dat met deze kleine bedragen waar ik mee speel je toch minstens 5% rendement wilt/moet hebben om wat over te houden volgensmij. Afgelopen jaar op papier met een portefeuille ING, CSM, Ahold, VNU, TNT en Philips wat geprobeerd en daarmee vanaf maart/april 16% rendement behaald.

Nu wil ik per 1/1/2007 mijn portefeuille aanvullen met nog een partij, die qua prijs op de helft zit van mijn portefeuille nu. Ik heb de opties teruggebracht tot 3 mogelijkheden :

- ING
- Crucell

Kan hele verhalen hier neerzetten waarom ik voor de een of de ander zou moeten kiezen, maar ik kom er zelf niet helemaal uit. Voorkeur gaat uit naar eerstgenoemde and so on. Iemand van jullie ideeen/tips als dit de keuzemogelijkheden zouden zijn?
Iemand anders......?
  donderdag 28 december 2006 @ 09:52:37 #214
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_44786893
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan het zo zien

Consumentenvertrouwen zegt niets in economisch opzicht. Onderzoek heeft uitgewezen dat er geen verband is tussen consumentenvertrouwen en de economie / beurskoersen later. Het enige verband dat gevonden is, is de ontwikkeling van de beurs tot dan toe - consumentenvertrouwen reageert dus achteraf.

Consumentenuitgaven rondom de feestdagen zijn ook niet zo belangrijk. De economie drijft op korte termijn op heel andere zaken.
Overal verstand van.
  donderdag 28 december 2006 @ 09:58:42 #215
57047 macondo
pi_44786982
quote:

- 30 % Akzo Nobel
- 30 % Robeco
- 20 % Emerging Markets

- ING
- Crucell

5% winst om quite te spelen, dat is wel heel extreem. Dan zijn de bedragen die je investeert echt te klein vrees ik. Misschien dat beleggingsfondsen (bv Robeco) waar je goedkoop in en uit kan stappen een betere oplossing voor je kan zijn.

Normaal gesproken zou ik zeggen, koop ING. Je hebt al genoeg risico in je portefeuille. Maar niet met een paar honderd euro, daar profiteert alleen de bank van.
Overal verstand van.
pi_44787033
Dus als het consumentenvertrouwen in elkaar dondert heeft dat geen gevolgen voor de winsten/beurzen?

Verder zijn kerstuitgaven natuurlijk slechts een punt, maar ik ben er wel van overtuigd dat als de economie goed gaat(en de mensen dus ook) dit wel een gevolg heeft tot een hogere kerstuitgaven.

P.S. Niet echt zo boeiend, maar de Hoge Raad van Argentinie heeft bepaald dat banken ongeveer 90% moeten terugbetalen van de devaluatie aan rekeninghouders. Ik moet er nog wat meer over lezen maar het lijkt me vrij onmogelijk dat al die mensen (50.000 mensen) hun geld terug krijgen
pi_44788417
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:10 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Ik ben zelf erg fan van China. Ik denk dat China de komende paar jaar, wat zeg ik, de komende paar decennia flink zal blijven groeien. Met een economische groei van 10% per jaar laat het andere landen ver achter zich. India blijft nog enigzins in de buurt met 9%. Nederland heeft een economische groei van 3 a 4%.

Ik heb zelf Interffekt China Warrants.
Naar dat fonds zit ik al maanden te kijken en elke keer bang dat ik hem op het moment van correctie koop.
Maar het gaat maar door met dat fonds. Volgens mij het best presterende fonds van afgelopen jaar.
Heb een jaar lang het japan property secure fonds gehad, haalde ook 20% op jaarbasis.
Ben nu weer op zoek naar iets nieuws. Misschien dat de Japanse small caps dit jaar gaan herstellen.
  donderdag 28 december 2006 @ 12:02:37 #218
57047 macondo
pi_44788832
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:46 schreef Lassekjus het volgende:

[..]

Naar dat fonds zit ik al maanden te kijken en elke keer bang dat ik hem op het moment van correctie koop.
Maar het gaat maar door met dat fonds. Volgens mij het best presterende fonds van afgelopen jaar.
Heb een jaar lang het japan property secure fonds gehad, haalde ook 20% op jaarbasis.
Ben nu weer op zoek naar iets nieuws. Misschien dat de Japanse small caps dit jaar gaan herstellen.
Als je toch in China wil beleggen, koop dan gewoon een indextracker op China. Scheelt enorm in de beheerskosten en je hebt geen gedoe met de warrants. Ik vertrouw een beleggingsfonds in warrants op een emerging market voor geen cent.
Overal verstand van.
pi_44789397
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:43 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Iemand anders......?
Vooruit dan...! Als je weinig geld hebt om te beleggen (< 1000 Euro), dan raad ik idd. aan om beleggingsfondsen te kopen.

De fondsen, die jij noemt heb of had ik allemaal...

Robeco belegt wereldwijd o.a. Microsoft. Ik ben iets aan het afbouwen...
Emerging Mkt. doen het de laatste 2 jaar prima. Echter voor 2007 dien je voorzichtig te zijn...
China, doet het ook prima de laatste 5 jaar. Dat fonds heb ik ook nog gehad (in guldens)...idd. China groeit nog steeds met 10%/jaar.

Die tip over China Warrants...Als het zo goed gaat als de Japanse Warrants van Intereffect, dan gaat het goed!
Zelf zou ik liever trackers op indices nemen bijv. HongKong of Shanghai.
Beleggingsfondsen kunnen ook een gepreid mandje vormen...

Zo beter?
  donderdag 28 december 2006 @ 12:55:59 #220
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_44790050
mn pharming aandelen gaan lekker, dit is al de 4e dag op rij met een fikse stijging
pi_44790167
Consumentenvertrouwen heeft toch meer te maken met de besteding aan "dure" & "luxe" producten zoals auto's. Die kalkoen & cadeautjes voor de kids zullen daar toch niet van afhangen (minder in ieder geval). Dus ik betwijfel of die correlatie wel zo sterk is.
  donderdag 28 december 2006 @ 13:08:10 #222
78918 SeLang
Black swans matter
pi_44790363
Consumentenvertrouwen is wel relevant voor de economie maar als belegger/ speculant kun je er weinig mee omdat het een lagging indicator is.
Er is maar één echte leading indicator en dat is de beurs zelf. Gezien de huidige beursrecords weet je vrij zeker dat er (behoudens onverwachte gebeurtenissen, oorlog, etc) in het 2de kwartaal van 2006 goede economische cijfers worden gepubliceerd.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 28 december 2006 @ 13:21:15 #223
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_44790755
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:46 schreef Lassekjus het volgende:

- De wereldwijde correctie is in mei/juni van dit jaar geweest. Daarna heb ik dit fonds gekocht. Het kan zijn dat er een nieuwe correctie aankomt, maar dat geld dan waarschijnlijk wederom voor elke beurs.
- Tijdens de correctie van mei/juni gingen mijn fondsen in Rusland, India en Oost-Europa harder onderuit. Ik heb het gevoel dat, vanwege de enorme economische groei, de Chinese beurs sneller uit zo'n dip klimt.
- Als je dat Intereffekt ding niet vertrouwd, dan is het Robeco fonds voor China een goed alternatief denk ik.

- Japan heb ik niet zoveel meer mee, sinds ik een artikel las in NRC. Ik heb hier een samenvatting geplaatst: [centraal] Beleggen & Aandelen deel 16
  donderdag 28 december 2006 @ 13:23:59 #224
3185 Adelante
To let it go now
pi_44790840
Vandaag weer eens even gekeken en ik ben blij met mijn Robeco Chinese Eq. van afgelopen jaar

Vanavond maar eens Chinees eten en een kleine fooi kan er dan wel af
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 28 december 2006 @ 13:36:48 #225
78918 SeLang
Black swans matter
pi_44791247
Ik ben hier natuurlijk weer de enige die sceptisch is over de Chinese beurs

Economische groei zegt niet alles, want weinig +10% is nog steeds weinig. China is een export economie en als zodanig is het Chinese bedrijfsleven bijna volledig afhankelijk van economische groei buiten China. Een dip in met name de USA/ Europa kan weleens heel hard aankomen want dan is er meteen dikke overcapaciteit terwijl de marges al flinterdun zijn. Interne Chinese vraag kan dat ondanks de hoge economische groei nooit opvangen. Er gaan dan dus wel een paar bedrijven omvallen.
Dan heb ik het nog niet gehad over het onderontwikkelde bankenstelsel, de ongedekte leningen en de onroeren goed bubbel. Je kunt gewoon wachten tot het domino effect zich voltrekt....

Nu deel ik wel de opvatting dat China (als land) op lange termijn een goede toekomst heeft, maar veel mensen lijken te denken dat een hoge economische groei in China automatisch tot succes op de beurs zal leiden. Die opvattig deel ik dan weer niet.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 28 december 2006 @ 13:42:52 #226
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_44791411
Dank voor wat uitleg/helderheid
Maar het is niet < 1000, eerder rond de 5.000 euro. Die 5% om quite te spelen is dan maybe iets te hoog wat ik zei, maar oke.
pi_44865617
Ik zou graag willen weten hoe je een klein bedrijf vindt wat activteiten onderneemt waarvan jezelf denkt, ja dit zou een goede kans maken voor de komende jaren.
Want je leest soms weleens van die verhalen van kleine ondernemingen die uit het niets de opeenvolgende jaren 100% of meer stijgen.

Ten tweede als je de onderneming hebt gevonden hoe verkrijg je er dan aandelen in?
Bij mijn rabo internet bankieren is de keuze toch erg gelimiteerd.
I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:22:05 #228
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_44865887
Nah, je kan nog best veel hoor bij Rabo Internetbankieren. Maar oke, wel /vooral in fondsen.

Overigens, iemand ooit gehoord van het Delta Deelnemeingen Fonds?
Maken veel reclame en volg het al een tijdje. Laatste 3 jaar meer dan 25% rendement....
Kan alleen niets vinden over aankoopkosten e.d. En ja, het zit ook in Rabobank internetbankieren ;-)
pi_44866083
Zoek je alleen de aankoopkosten? of ook jaarverslagen en andere data.
Persoonlijk kijk ik zelf niet naar de aankoopkosten,als ik om die paar procent moet zitten twijfelen.
I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:31:09 #230
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_44870342
Ook...gaat me er ook vooral om wat mensen er van denken/weten/etc.
quote:
Het fonds belegt in een beperkt aantal middelgrote ondernemingen die overwegend in Nederland zijn gevestigd. Deze beursgenoteerde ondernemingen kenmerken zich doordat ze - om uiteenlopende redenen - een te lage waardering kennen. De fondsmanager bemoeit zich actief met de gang van zaken binnen deze ondernemingen om zo de onderwaardering om te buigen in een waarde die op grond van het bedrijfsresultaat mag worden verwacht.
Het Delta Deelnemingen Fonds (DDF) is het best presterende fonds in de categorie "Aandelen Nederland".

Kosten van beheer: 0,3125%
http://www.deltadeelnemingenfonds.nl/
Zit te denken om hier wat in te stoppen...
Prestaties: http://www.deltadeelnemingenfonds.nl/prestaties.html
pi_44945539
AEX doorbreekt de magische 500-puntengrens.
Wat zal de AEX in 2007 te wachten staan?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:20:35 #232
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_44945885
Nog een stukkie omhoog, dan een correctie omdat iedereen opeens niet meer weet waarom we stegen, en dan vervolgens vlak het jaar uit.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:39:13 #233
38577 Racerat
Life's a ratrace
pi_44946381
Lekker dagje weer! Alles wederom als een pijl omhoog. Eind van de week maar 's wat winstjes pakken en dan weer opnieuw beginnen. Wat is het leven toch leuk
Biertje? Koekje d'r bij?
pi_44947513
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:07 schreef ryan_atwood het volgende:
AEX doorbreekt de magische 500-puntengrens.
Wat zal de AEX in 2007 te wachten staan?
Dalen naar 300
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:29:31 #235
38577 Racerat
Life's a ratrace
pi_44947740
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:21 schreef _Henry_ het volgende:

[..]

Dalen naar 300
Waar baseer je dat op?
Biertje? Koekje d'r bij?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:11:53 #236
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_44949139
Nu even een rally naar de 510-515, dan terug naar de 470. En dan weer rap (ivm bijkopen) naar de 490 om daar wat te sukkelen.

Mijn order voor wat China funds zijn niet overgekomen blijkbaar bij de bank Meteen 2% rendement misgelopen...
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:47:55 #237
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_45017695
Even een lame kick, ik heb 50 stuks Intereffekt China Warrants NV gekocht, om te kijken wat het doet. Iemand nog tips voor gewone aandelen?

Inside voorkennis miss.?!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:52:11 #238
72820 3st
immer besser
pi_45022674
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:31 schreef SnuggLe het volgende:
Ook...gaat me er ook vooral om wat mensen er van denken/weten/etc.
[..]

Zit te denken om hier wat in te stoppen...
Prestaties: http://www.deltadeelnemingenfonds.nl/prestaties.html
deltadeelnemingenfonds heeft in de afgelopen jaar goeie rendementen behaald zo goed zelfs dat de ing het product in zijn derdenfondsen heeft opgenomen
A dirty mind is a joy forever
pi_45026896
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:29 schreef Racerat het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:10:23 #240
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_45045363
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:52 schreef 3st het volgende:

[..]

deltadeelnemingenfonds heeft in de afgelopen jaar goeie rendementen behaald zo goed zelfs dat de ing het product in zijn derdenfondsen heeft opgenomen
Klopt ja.. ook gezien.
Maar toch heb ik het er niet helemaal op.
Heb maar wat geld in ING en China-fondjes gestopt. Die moeten het gaan doen.

Akzo ging gisteren ook wel redelijk overigens...vandaag alleen weer onderuit. Toch nu op 10%.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:44:42 #241
136816 Otto215
I am Lite!
pi_45188092
Eindelijk zit ik bij Binck ..

Eergister LogicaCMG gekocht binnen een paar dagen van plan Shell kopen, maar zal de olieprijs nog verder zakken?

http://www.belegger.nl/actueel.php?page=ta&analyse=olie

Hij kwam vandaag onder de 55 maar momenteel weerop 55,80 ( 19:44 )
jammer
pi_45188791
Vandaag callspread AKZO opgezet.

Call dec09 45 kopen
Call dec09 50 verkopen

kosten: 4,50 euro
maximale opbrengst: 10 euro
maximale winst: 5,50 euro
pi_45189000
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:44 schreef Otto215 het volgende:
binnen een paar dagen van plan Shell kopen
De Somalische regering heeft meegewerkt hoor, no war .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:07:02 #244
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_45189132
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:44 schreef Otto215 het volgende:

Eergister LogicaCMG gekocht binnen een paar dagen van plan Shell kopen, maar zal de olieprijs nog verder zakken?

Ik ook

Denken jullie dath et nog handig is om nog wat meer China Warrrants te kopen? (fonds)

En wat denken jlulie van Hagemeyer? Zal die nog gaan stijgen ofniet?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:22:01 #245
57047 macondo
pi_45189748
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:59 schreef _Henry_ het volgende:
Vandaag callspread AKZO opgezet.

Call dec09 45 kopen
Call dec09 50 verkopen

kosten: 4,50 euro
maximale opbrengst: 10 euro
maximale winst: 5,50 euro
Dat lijkt me bijzonder sterk. Je hebt het vast over de 45-55 callspread.
Overal verstand van.
pi_45190330
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:22 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat lijkt me bijzonder sterk. Je hebt het vast over de 45-55 callspread.
Ha, dat bedoel ik ja
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:58:43 #247
136816 Otto215
I am Lite!
pi_45191227
quote:
De olieprijs in New York daalt met USD 0,25 naar USD 55,84. Het warme winterweer in de VS, waardoor er minder stookolie wordt verbruikt, drukt nog altijd de prijzen. Sinds eind 2006 is de prijs voor een vat ruwe Texaanse olie met zo'n 11% gedaald.

Aandelen van olieconcerns vangen de hardste klappen op. Binnen de Dow Jones, die twaalf stijgers en achttien dalers telt, raakt Exxon Mobil 0,4% kwijt. Ook sectorgenoten Chevron (-0,7%), en ConocoPhilips (-2,2%) verliezen terrein.
Bron: BETTEN BEURSMEDIA NEWS

Ik wacht nog even
jammer
pi_45191455
Waarom koop je geen turbo's op de olie?
Ik bedoel, als je visie een stijgende oliprijs is dan is het kopen van RDS nou niet direct de beste optie.
Als je echter ook voor het bedrijf zelf gaat....
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:22:38 #249
136816 Otto215
I am Lite!
pi_45192174
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:04 schreef _Henry_ het volgende:
Waarom koop je geen turbo's op de olie?
Ik bedoel, als je visie een stijgende oliprijs is dan is het kopen van RDS nou niet direct de beste optie.
Als je echter ook voor het bedrijf zelf gaat....
Ik ben minderjarig . Ik mag niet in derivaten handelen van de staat
jammer
pi_45197658
Hmm, mijn broertje van 16 doet wel turbo's bij ABN AMRO. Opties mag hij dan weer niet, maar daarvoor moet je sowieso (ook als volwassene) een handtekening op een of ander papiervod zetten.

Dus vraag het nog eens na bij je bank, zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')