En, personeelsopties?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Omdat onze aandeelhouders anders nee zeggen waarschijnlijk.
Waarom zou het stijgen met de introductie van die SUV?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
Spyker gaat niet echt lekker, bijna een euro gedaald nadat ik het gekocht heb. Hopelijk trekt het bij met de komst van de SUV in febuari.
das een goeie inderdaadquote:Op donderdag 7 december 2006 12:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Waarom zou het stijgen met de introductie van die SUV?
Nieuw model, meer orders (cijfers ervan reeds bekend) = meer geld = stijging aandeel. Mijn beredenering.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Waarom zou het stijgen met de introductie van die SUV?
Als die cijfers van die nieuwe orders al bekend zijn, dan is die info dus ook al verwerkt in de huidige aandelenprijs en zal dus niet meer stijgen (in elk geval niet vanwege deze reden)... Maar dat is dan mijn beredeneringquote:Op donderdag 7 december 2006 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nieuw model, meer orders (cijfers ervan reeds bekend) = meer geld = stijging aandeel. Mijn beredenering.![]()
Tja, Fokker was de enige Nederlandse vliegtuigbouwer en die beloofden ook van alles. Volgens mij is een aandeel Spyker niet veel meer dan een brok sentiment en die komst van de SUV is allang in de koers meegenomen.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:32 schreef honesty het volgende:
En Nederlands enige autofabrikant:) Dus de moeite waard om in te investeren. Zeker als ze in 2006 zwarte cijfers gaan schrijven zoals beloofd op de trading update. Waarom ik zelf niet handel in spyker, ik rij er liever in;)
Zoals iemand anders al stelde... oud nieuws, als het aandeel omhoog zou gaan als die verkopen gaan lopen van de SUV's - dan koopt iedereen die aandelen wel. Volgens jouw redenering zou je ook Heineken kunnen komen, met die zomer voor de boeg. Lekker warm weer, veel bier verkopen, veel winst..quote:Op donderdag 7 december 2006 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nieuw model, meer orders (cijfers ervan reeds bekend) = meer geld = stijging aandeel. Mijn beredenering.![]()
Het gaat nog steeds niet goed in Japan. Sterker nog, het gaat eigenlijk steeds slechter daar.quote:Groei economie Japan lager
08 dec 2006
De Japanse economie, na de Verenigde Staten de grootste ter wereld, is in het derde kwartaal minder gegroeid dan eerst werd aangenomen. Volgens een nieuwe raming van de Japanse regering bedroeg de groei 0,2 procent ten opzichte van de voorgaande drie maanden.
In een eerdere opgave was sprake van 0,5 procent groei.
De groei van de investeringen in kapitaalgoederen, zoals machines, was lager dan eerst werd opgegeven. Daarnaast was er sprake van een terugval van de consumentenbestedingen. Analisten houden er toch rekening mee dat de Japanse rente deze maand omhoog zou kunnen gaan. Ze baseren die verwachting op het feit dat de Japanse economie wel groeit, al is het tempo niet al te hoog.
Ik zit zelf ook in qurius al vanaf het moment dat het magnus was. Het gaat vrij lekkerquote:Op donderdag 7 december 2006 23:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Zoals iemand anders al stelde... oud nieuws, als het aandeel omhoog zou gaan als die verkopen gaan lopen van de SUV's - dan koopt iedereen die aandelen wel. Volgens jouw redenering zou je ook Heineken kunnen komen, met die zomer voor de boeg. Lekker warm weer, veel bier verkopen, veel winst..
Spyker zal wel echt gaan stijgen als de verkoopmarge op die SUV dingen hoger zal zijn dan verwacht. Ik zeg uitdrukkelijk niet dat het aandeel niet zal stijgen hoor - maar gewoon niet om jouw redenen.
Zelf zit ik vooral in indextrackers van iShares. Ik volg de Nikkei, Emerging Markets, de Footsie, de S&P 500 en vooral natuurlijk de Dow Jones Eurostoxx (zeg maar de AEX van Europa). Met de andere helft zit ik onder meer in Royal Dutch Shell, Randstad, Qurius, ABN, CSM en Wessanen (auw).
Een van de weinige penny stocks waar het goed mee gaat. Voorheen penny stock, trouwensquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook in qurius al vanaf het moment dat het magnus was. Het gaat vrij lekker
beleg jij eigenlijk als hobby? Als werk ? Als leuke inkomst? Heb je nog enige tip en tricks ? Bijna op elk beleggings forum is het wel rete druk, alleen daar staat zoveel onzin tussen. En hier post bijna niemand in het beleggen en aandelen topic. Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen beleggen ?quote:Op maandag 11 december 2006 19:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Een van de weinige penny stocks waar het goed mee gaat. Voorheen penny stock, trouwens
Ik kan verder zo zelf niet veel nieuws vinden van pharming bij binck of rabo. Ik zie dat het afgelopen 12 maand nou ook weer niet zo actief is geweest, kheb ooit wel eens overwogen om in te stappen, destijds niet gedaan, zoals ik het nu zie ben ik blij dat ik dat niet gedaan hebquote:Op maandag 11 december 2006 20:21 schreef ASSpirine het volgende:
Pharming steeg toch omdat ze een goedkeuring hebben gekregen voor één van hun producten. Met medicijnen moet het toch altijd worden goedgekeurd door een overkoepelende orgaan dacht ik, hoe het heet weet ik momenteel niet...
Kan ook zijn dat ik een andere bedrijf in gedachte heb dat in dezelfde sector zit. Ik meen zoiets te hebben gelezen.
Ik heb alleen maar corus aandelenquote:Op maandag 11 december 2006 20:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kan verder zo zelf niet veel nieuws vinden van pharming bij binck of rabo. Ik zie dat het afgelopen 12 maand nou ook weer niet zo actief is geweest, kheb ooit wel eens overwogen om in te stappen, destijds niet gedaan, zoals ik het nu zie ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb
en oh ja... fuck yeah aan de corus turbo's![]()
![]()
![]()
Sinds ik toch maar een student ben met een 20 / 30 uur in de week werken, en studie er bij verveel ik me vaak nogquote:Op maandag 11 december 2006 21:51 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar corus aandelen
Nu "slechts" 200 stuks. Had er ooit 1000, maar dat was nog voordat ze 1 nieuwe aandeel voor 5 oude ruilden
Turbo's zal ik me eens moeten inlezen, kzal dan wel een account moeten openen bij Binck. Voor zover ik me kan herinneren doet Rabobank niet aan Turbo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |