abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 december 2006 @ 15:57:16 #101
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_44165015
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 15:04 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Omdat onze aandeelhouders anders nee zeggen waarschijnlijk.
En, personeelsopties?
Overal verstand van.
pi_44165460
Damn, das lekker. + 92%.

Iemand nog aandeel-kooptips?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_44171483
tvp
pi_44202490
Van der Moolen
  woensdag 6 december 2006 @ 19:57:49 #105
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_44203619
+92% zie je met aandelen niet zo vaak:) -92% gelukkig ook niet. Nadat de olievooraden in amerika drastisch afgenomen zijn(nadat ze vorige maand nog genoeg olie hadden) hoop en verwacht ik dat de olieprijs weer boven de 63 dollar per vat uitkomen. Ik hoop het alleen voor mijn positie.
Pharming deed vandaag bijna 6% in het duitje alleen weer niemand waarom, wordt vervolgd. Pharming was afgelopen maand een bleeder in mijn groene port. maar nu is dat ook weer rechtgetrokken en staat die ook een klein beetje in het groen.
Liefde, leven , geven!!!!
pi_44203654
Pharming steeg laatst ook al eens 5-6% op een dag. Heb ik ook nog zitten overwegen.

Spyker gaat niet echt lekker, bijna een euro gedaald nadat ik het gekocht heb. Hopelijk trekt het bij met de komst van de SUV in febuari.
  woensdag 6 december 2006 @ 21:58:31 #107
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_44208189
Als Pharming stijgt ziet iedereen het als ze dalen lijkt niemand op te letten:) Pharming is in mijn ogen wel koopwaardig maar ik zal eerst even afwachten hoe dit afloopt. Als het voorkennis is staat er iets te gebeuren maar als het niks is zakt de koers de komende dagen gewoon weer weg. Pharming zweeft het laatste jaar tussen de 3,30 en de 3,70. Dus dood geld tot er een medicijn wordt goedgekeurd, maar dan verwacht ik vuurwerk(geen 92% op een dag, maar 29% moet dan mogelijk zijn)
pi_44212305
laatste 4 dagen weer leuk wat winst met
Hagemeyer NV Turbo Long 3,45
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 7 december 2006 @ 12:49:18 #109
57047 macondo
pi_44219972
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:58 schreef Jaguarized het volgende:

Spyker gaat niet echt lekker, bijna een euro gedaald nadat ik het gekocht heb. Hopelijk trekt het bij met de komst van de SUV in febuari.
Waarom zou het stijgen met de introductie van die SUV?
Overal verstand van.
pi_44220207
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:49 schreef macondo het volgende:

[..]

das een goeie inderdaad
Macondo waar zit jij eigenlijk in ?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_44233623
quote:
Op donderdag 7 december 2006 12:49 schreef macondo het volgende:

[..]

Nieuw model, meer orders (cijfers ervan reeds bekend) = meer geld = stijging aandeel. Mijn beredenering.
pi_44233833
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:10 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Nieuw model, meer orders (cijfers ervan reeds bekend) = meer geld = stijging aandeel. Mijn beredenering.
Als die cijfers van die nieuwe orders al bekend zijn, dan is die info dus ook al verwerkt in de huidige aandelenprijs en zal dus niet meer stijgen (in elk geval niet vanwege deze reden)... Maar dat is dan mijn beredenering
pi_44234011
Dat zou kunnen inderdaad. Ik wil het nog even aanzien.
  donderdag 7 december 2006 @ 22:15:36 #114
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_44235673
Spyker is wel een beweeglijk aandeel. Het stijgt en daalt flink harder dan de AEX. Dus als de koers weer omhoog gaat, dan is er een mooie winst mee te maken.

Wat ik verder positief vind aan Spyker is dat het duidelijk een ambitieus bedrijf is. En het blijft niet bij woorden, ook de daden mogen er zijn: goede verkopen van hun coupe/cabrio, meedoen in de F1, een SUV lanceren.

Voor mensen met lef en geloof lijkt het me een prima aandeel.
  donderdag 7 december 2006 @ 22:32:51 #115
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_44236047
En Nederlands enige autofabrikant:) Dus de moeite waard om in te investeren. Zeker als ze in 2006 zwarte cijfers gaan schrijven zoals beloofd op de trading update. Waarom ik zelf niet handel in spyker, ik rij er liever in;)
pi_44237081
quote:
Op donderdag 7 december 2006 22:32 schreef honesty het volgende:
En Nederlands enige autofabrikant:) Dus de moeite waard om in te investeren. Zeker als ze in 2006 zwarte cijfers gaan schrijven zoals beloofd op de trading update. Waarom ik zelf niet handel in spyker, ik rij er liever in;)
Tja, Fokker was de enige Nederlandse vliegtuigbouwer en die beloofden ook van alles. Volgens mij is een aandeel Spyker niet veel meer dan een brok sentiment en die komst van de SUV is allang in de koers meegenomen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 7 december 2006 @ 23:31:54 #117
57047 macondo
pi_44237495
quote:
Op donderdag 7 december 2006 21:10 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Zoals iemand anders al stelde... oud nieuws, als het aandeel omhoog zou gaan als die verkopen gaan lopen van de SUV's - dan koopt iedereen die aandelen wel. Volgens jouw redenering zou je ook Heineken kunnen komen, met die zomer voor de boeg. Lekker warm weer, veel bier verkopen, veel winst..

Spyker zal wel echt gaan stijgen als de verkoopmarge op die SUV dingen hoger zal zijn dan verwacht. Ik zeg uitdrukkelijk niet dat het aandeel niet zal stijgen hoor - maar gewoon niet om jouw redenen.

Zelf zit ik vooral in indextrackers van iShares. Ik volg de Nikkei, Emerging Markets, de Footsie, de S&P 500 en vooral natuurlijk de Dow Jones Eurostoxx (zeg maar de AEX van Europa). Met de andere helft zit ik onder meer in Royal Dutch Shell, Randstad, Qurius, ABN, CSM en Wessanen (auw).
Overal verstand van.
  vrijdag 8 december 2006 @ 10:31:06 #118
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_44243392
quote:
Groei economie Japan lager
08 dec 2006
De Japanse economie, na de Verenigde Staten de grootste ter wereld, is in het derde kwartaal minder gegroeid dan eerst werd aangenomen. Volgens een nieuwe raming van de Japanse regering bedroeg de groei 0,2 procent ten opzichte van de voorgaande drie maanden.

In een eerdere opgave was sprake van 0,5 procent groei.

De groei van de investeringen in kapitaalgoederen, zoals machines, was lager dan eerst werd opgegeven. Daarnaast was er sprake van een terugval van de consumentenbestedingen. Analisten houden er toch rekening mee dat de Japanse rente deze maand omhoog zou kunnen gaan. Ze baseren die verwachting op het feit dat de Japanse economie wel groeit, al is het tempo niet al te hoog.
Het gaat nog steeds niet goed in Japan. Sterker nog, het gaat eigenlijk steeds slechter daar.

Ik heb gelukkig al mijn investeringen teruggetrokken uit Japan. Ik zie veel meer kansen in China, waar ik momenteel alles op heb ingezet.
pi_44250631
quote:
Op donderdag 7 december 2006 23:31 schreef macondo het volgende:

[..]

Zoals iemand anders al stelde... oud nieuws, als het aandeel omhoog zou gaan als die verkopen gaan lopen van de SUV's - dan koopt iedereen die aandelen wel. Volgens jouw redenering zou je ook Heineken kunnen komen, met die zomer voor de boeg. Lekker warm weer, veel bier verkopen, veel winst..

Spyker zal wel echt gaan stijgen als de verkoopmarge op die SUV dingen hoger zal zijn dan verwacht. Ik zeg uitdrukkelijk niet dat het aandeel niet zal stijgen hoor - maar gewoon niet om jouw redenen.

Zelf zit ik vooral in indextrackers van iShares. Ik volg de Nikkei, Emerging Markets, de Footsie, de S&P 500 en vooral natuurlijk de Dow Jones Eurostoxx (zeg maar de AEX van Europa). Met de andere helft zit ik onder meer in Royal Dutch Shell, Randstad, Qurius, ABN, CSM en Wessanen (auw).
Ik zit zelf ook in qurius al vanaf het moment dat het magnus was. Het gaat vrij lekker
  maandag 11 december 2006 @ 19:37:03 #120
57047 macondo
pi_44335281
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik zit zelf ook in qurius al vanaf het moment dat het magnus was. Het gaat vrij lekker
Een van de weinige penny stocks waar het goed mee gaat. Voorheen penny stock, trouwens
Overal verstand van.
pi_44336969
Pharming steeg toch omdat ze een goedkeuring hebben gekregen voor één van hun producten. Met medicijnen moet het toch altijd worden goedgekeurd door een overkoepelende orgaan dacht ik, hoe het heet weet ik momenteel niet...

Kan ook zijn dat ik een andere bedrijf in gedachte heb dat in dezelfde sector zit. Ik meen zoiets te hebben gelezen.
pi_44337007
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:37 schreef macondo het volgende:

[..]

Een van de weinige penny stocks waar het goed mee gaat. Voorheen penny stock, trouwens
beleg jij eigenlijk als hobby? Als werk ? Als leuke inkomst? Heb je nog enige tip en tricks ? Bijna op elk beleggings forum is het wel rete druk, alleen daar staat zoveel onzin tussen. En hier post bijna niemand in het beleggen en aandelen topic. Ik kan me niet voorstellen dat er maar zo weinig mensen beleggen ?
pi_44337185
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:21 schreef ASSpirine het volgende:
Pharming steeg toch omdat ze een goedkeuring hebben gekregen voor één van hun producten. Met medicijnen moet het toch altijd worden goedgekeurd door een overkoepelende orgaan dacht ik, hoe het heet weet ik momenteel niet...

Kan ook zijn dat ik een andere bedrijf in gedachte heb dat in dezelfde sector zit. Ik meen zoiets te hebben gelezen.
Ik kan verder zo zelf niet veel nieuws vinden van pharming bij binck of rabo. Ik zie dat het afgelopen 12 maand nou ook weer niet zo actief is geweest, kheb ooit wel eens overwogen om in te stappen, destijds niet gedaan, zoals ik het nu zie ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb

en oh ja... fuck yeah aan de corus turbo's

[ Bericht 15% gewijzigd door sitting_elfling op 11-12-2006 20:40:47 ]
pi_44339523
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik kan verder zo zelf niet veel nieuws vinden van pharming bij binck of rabo. Ik zie dat het afgelopen 12 maand nou ook weer niet zo actief is geweest, kheb ooit wel eens overwogen om in te stappen, destijds niet gedaan, zoals ik het nu zie ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb

en oh ja... fuck yeah aan de corus turbo's
Ik heb alleen maar corus aandelen
Nu "slechts" 200 stuks. Had er ooit 1000, maar dat was nog voordat ze 1 nieuwe aandeel voor 5 oude ruilden
Turbo's zal ik me eens moeten inlezen, kzal dan wel een account moeten openen bij Binck. Voor zover ik me kan herinneren doet Rabobank niet aan Turbo's
pi_44339805
quote:
Op maandag 11 december 2006 21:51 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar corus aandelen
Nu "slechts" 200 stuks. Had er ooit 1000, maar dat was nog voordat ze 1 nieuwe aandeel voor 5 oude ruilden
Turbo's zal ik me eens moeten inlezen, kzal dan wel een account moeten openen bij Binck. Voor zover ik me kan herinneren doet Rabobank niet aan Turbo's
Sinds ik toch maar een student ben met een 20 / 30 uur in de week werken, en studie er bij verveel ik me vaak nog , vandaar dat ik van aandelen naar turbo's/speeders ben overgestapt. Het gaat in die zin voor mij sneller. Hogere rendementen in kortere tijd. Kheb nog wel aandelen, op de aex alleen nog in qurius en corus op dit moment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')