IK ga wel een avondje yvonneren voor hetzelfde doelquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
True true...het ging mij dan ook niet zo zeer om lijfsbehoud maar een blik op de adminfiles lijken mij wel een nobel streven na zoveel dienstjaren
*PROEST*quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef luciano het volgende:
Ik wil chas wel ff " inwijden " hier hoor !
Kom die rooie hier maar ophalen!!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef luciano het volgende:
Chas is van MIJ , ze heeft rood haar , OPZOUTUH!
WHAHAHAHHAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef luciano het volgende:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef luciano het volgende:
ik zeur niet, want het is 3-0 Faaaaaaarrrrrrrffffffffffaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
zeur eens niet zo![]()
en ga je mic zoeken
![]()
Bilspleet? Ja om jou op je kop te schijten, vies stuk stront van het burenforum!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:16 schreef luciano het volgende:
Les 1 ) Haal je benen eens uit de knoop voor je een avatar post !
Spreidstand wordt meer gewaardeerd in FB. ( Versas bilspleet staat ook altijd wijd open hier ! )
Nee dankje, wil vandaag mijn eten binnenhouden!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef luciano het volgende:
Ben jij ook niet benieuwd naar dat kruispunt van die 2 goddelijke benen / dijen op haar avatar Bommelt ?![]()
![]()
![]()
LOLLLLLLLLLLL Hij vind ut anders altijd wel heel lekker, zei hij!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:16 schreef luciano het volgende:
Les 1 ) Haal je benen eens uit de knoop voor je een avatar post !
HUH? Die zitten nooit in de knoop!![]()
Spreidstand wordt meer gewaardeerd in FB. ( Versas bilspleet staat ook altijd wijd open hier ! )
Hij krijgt echt klop!quote:
Ik zit nog in mijn 5 jarige proeftijd hoor ! , Ik kan nog terug hier !quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bilspleet? Ja om jou op je kop te schijten, vies stuk stront van het burenforum!![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zeur niet, want het is 3-0 Faaaaaaarrrrrrrffffffffffaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
Dan moet je vooral beginnen met vijanden maken gekkehuis!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:20 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn 5 jarige proeftijd hoor ! , Ik kan nog terug hier !![]()
Makkelijk scoren als je een fb opent op een modloze dag duh!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:21 schreef luciano het volgende:
Komt er tenminste weer eens wat leven in de brouwerij hier als ik een topic open .. deze gaat harder dan SC...........
Kan ook een teken van gebrek aan smaak zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:19 schreef luciano het volgende:
Je vergeet dat meer dan 50% van mijn vriendinnen roodharig was lieve schat ... dus ik denk dat het wel gaat lukken hoor !
quote:
WAT ?quote:
ishetookniet,hebflugeltjevanmorgennoggezienenalsjehetmakkelijkervindtypenzonderspatiesgeeftdatvolgensmijaandatjenietblindtyptquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:23 schreef luciano het volgende:
Weetikveeldatditeenmodlozedagis,jajullielezenhetgoed,hettyptveelmakkelijkerzonderspaties.
ff replyen voor het effect!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ishetookniet,hebflugeltjevanmorgennoggezienenalsjehetmakkelijkervindtypenzonderspatiesgeeftdatvolgensmijaandatjenietblindtypt
pik wat doe je nouquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ishetookniet,hebflugeltjevanmorgennoggezienenalsjehetmakkelijkervindtypenzonderspatiesgeeftdatvolgensmijaandatjenietblindtypt
Die rooie krijgt net visite horen gladys en ik net op skypequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat loesje eens serieus werk moet gaan maken van die rooie...![]()
ik hoorde nixquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die rooie krijgt net visite horen gladys en ik net op skype![]()
Cheise...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat betekent dat er NOG een serieus FB aan kan gaan komen !quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed argument Banu , hoe denken JULLIE er over mederellers ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:28 schreef Manu82 het volgende:
Die COS loopt ook voor geen meter, zou net zo goed samengevoegd kunnen worden met SC
heb het over chas EI!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:30 schreef luciano het volgende:
[..]
Dat betekent dat er NOG een serieus FB aan kan gaan komen !![]()
ik denk groot: [BB SC/COS/FB 118] beter dan maar de hele meuk combineren!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:31 schreef luciano het volgende:
[..]
Goed argument Banu , hoe denken JULLIE er over mederellers ?
cheisequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Cheise...![]()
Loes...hold that thought......toch iig tot ze de visite buiten de deur hebben gewerkt
![]()
IK vind de combinatie zoals in [BB SC/COS/FB 118] beter dan maar de hele meuk combineren! mi toch het beste...heb je geen nieuwe topics meer nodig ook!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het best te beargumenten dat we de FB in deze vorm voortzetten en de COS gewoon opheffen, er volgt toch geen hond die streams
pok pok pok pok pooookquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:31 schreef luciano het volgende:
[..]
[/vtmode]quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:31 schreef luciano het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat er geen zelfregulerend vermogen onder de users isquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK vind de combinatie zoals in [BB SC/COS/FB 118] beter dan maar de hele meuk combineren! mi toch het beste...heb je geen nieuwe topics meer nodig ook!
allemaaaaaaaal :quote:
Chicken !quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
[/vtmode]
helaas k ga vanavond stappen ff omkleden zo en naar kammeraad
quote:
Ik vind dat we het goed doen vandaag!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat er geen zelfregulerend vermogen onder de users is![]()
bek houwe luus k zij al voor dat je deze actie begon dat ik tv ging kijkequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef luciano het volgende:
[..]
Chicken !
( en dat geldt OOK voor TaLitha + Buufie ....... ze durven niet hier , NEWBIEZZZZZZZZZZZ ! )
Ik doe zo wel ff een rondje lang de topics...neem ik gelijk DGK ff mee.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind dat we het goed doen vandaag!
We hebben laten zien dat we ook zonder mods het forum in prima staat houden!
Heeft er iemand nog de cos gechecked? Strax is daar een megarel aan de hand zonder dat we het weten !
Gecheckt, 5 posts per uurquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind dat we het goed doen vandaag!
We hebben laten zien dat we ook zonder mods het forum in prima staat houden!
Heeft er iemand nog de cos gechecked? Strax is daar een megarel aan de hand zonder dat we het weten !
IK heb ONZ net gepakt en ga zo een rondje psychpaten en flora en fauna doen !quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik doe zo wel ff een rondje lang de topics...neem ik gelijk DGK ff mee.![]()
![]()
Schatje maakt gehakt van jouw aars als ze zou willen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:38 schreef luciano het volgende:
Schatje is niet geauhtoriseerd hier , PFT
Ik zou wel van schatje...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Schatje maakt gehakt van jouw aars als ze zou willen...![]()
![]()
Dacht ut wel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK heb ONZ net gepakt en ga zo een rondje psychpaten en flora en fauna doen !![]()
Wij zijn goed bezig!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dacht ut wel.....als Banu dan ook eindelijk eens een keer de handjes uit zijn zakken haalt ipv kontinu met zijn jongeheer te zitten spelen.
![]()
Zei je nou dat schatje hem in mijn aars prakt ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Schatje maakt gehakt van jouw aars als ze zou willen...![]()
![]()
Goed gezien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
Modactie in politiek, check!
'Schijnheilige Bos speelt op de man'
Heb ook ff gewaarschuwd: [COS #486] Op elke pindakaaspotje past een dekseltjequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed gezien.![]()
Vraag jij gelijk ff een ban aan.![]()
Wat denk je zelf...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:48 schreef luciano het volgende:
Nog 11 posts , woooooohoooooooooooo
[ FB #5 ] ...............................................
[FB5 Het zelfregulerende gedrag der users!]quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:48 schreef luciano het volgende:
Nog 11 posts , woooooohoooooooooooo
[ FB #5 ] ...............................................
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
[FB5 Het zelfregulerende gedrag der users!]
Mooi topictitel!
Omdat we geen knopjes extra hebben gekregenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
EN WAAROM IS DIT BAGGERTOPIC NOG NIET GESLOTEN![]()
Het exitdiner van zondagavond...
Sorry Peet....we kunnen wel corrigerend optreden maar slotjesrechten hebben we nog niet...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
EN WAAROM IS DIT BAGGERTOPIC NOG NIET GESLOTEN![]()
Het exitdiner van zondagavond...
Ik heb er wel weer 3 pageviews bijquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat we geen knopjes extra hebben gekregen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |