[ bron ]quote:A Saudi court has sentenced a gang rape victim to 90 lashes of the whip because she was alone in a car with a man to whom she was not married.
[ bron ]quote:A suspected terrorist who spent years in a secret
CIA prison should not be allowed to speak to a civilian attorney, the Bush administration argues, because he could reveal the agency's closely guarded interrogation techniques.
They're everywhere!quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de grip van de PvdA op de media via allerlei obscure bureautjes ontkennen of wel soms?
[..]
Ook PvdA'er.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:49 schreef Apropos het volgende:
Ik kan ook geen oordeel geven wie er nu het best uit de verf kwam.
Ik ben zelfs bereid ''dood'' op z'n GeenStijls te schrijven wanneer dit het overlijden van deze proleet kan bewerkstelligen.quote:
Volgens mij had Koefnoen zoiets al eens in een sketch gedaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:53 schreef tvlxd het volgende:
Twee kandidaten voor het premierschap -lijkt wel voetbal- die debatteren en worden beoordeeld door Mr. X-Factor. Hallo Nederland 2006.
drama queen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ben zelfs bereid ''dood'' op z'n GeenStijls te schrijven wanneer dit het overlijden van deze proleet kan bewerkstelligen.
Ik ben het deze keer zelfs met jou eens.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:53 schreef tvlxd het volgende:
Twee kandidaten voor het premierschap -lijkt wel voetbal- die debatteren en worden beoordeeld door Mr. X-Factor. Hallo Nederland 2006.
Zeg dat wel,quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:53 schreef tvlxd het volgende:
Kom nou toch, gebakkenluchtnichten als Henk Jan Smits moeten geweerd worden.quote:
gestenigd zou ik zelfs willen voorstellen, in een real-life soapsituatiequote:Op zaterdag 4 november 2006 17:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kom nou toch, gebakkenluchtnichten als Henk Jan Smits moeten geweerd worden.
Veel te lief.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
gestenigd zou ik zelfs willen voorstellen, in een real-life soapsituatie
Het is weer eens wat anders dan de bekende PO nichten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:05 schreef Apropos het volgende:
Kom nou toch, gebakkenluchtnichten als Henk Jan Smits moeten geweerd worden.
Da's helemaal zo'n gelul. ''Levensgrote X-factor.'' Als je niet weet wat iets is, kun je ook niet weten hoe groot het is, Hollywoodhomunculus.quote:
PO? Neem je z'n taalgebruik nu ook al over?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan de bekende PO nichten.
Blijf jij meer zingen onder de douche.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:08 schreef Apropos het volgende:
PO? Neem je z'n taalgebruik nu ook al over?
Ik zing inderdaad veel meer in de douche dan mijn huisgenoten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Blijf jij meer zingen in de douche.
Ik durf te wedden dat de x factor een Amerikaanse uitvinding is. Misschien is Malcolm er mee begonnenquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Da's helemaal zo'n gelul. ''Levensgrote X-factor.'' Als je niet weet wat iets is, kun je ook niet weten hoe groot het is, Hollywoodhomunculus.
Dan zou het een Schotse uitvinding zijn. Van Meneer Klein. En dan zouden we hier werkelijk met pooierlatijn te maken hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de x factor een Amerikaanse uitvinding is. Misschien is Malcolm er mee begonnen
Macolm McLaren?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de x factor een Amerikaanse uitvinding is. Misschien is Malcolm er mee begonnen
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:17 schreef MrX1982 het volgende:
Suriname leeft grotendeels van drugsgeld
Schuld van de VOC.
Ali B zingt tegenwoordig ook al Engels?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:20 schreef tvlxd het volgende:
[..]
I'm sorry
For something I didn't do
Lynched somebody
But I didn't know who
You blame me
For slavery
A hundred years before I was born
Guilty of being white [x4]
I'm sorry
Lynched somebody
But I didn't know who
You blame me
For slavery
Guilty of being white [4x]
I'm convicted
Of a racist crime
I've only served
19 years of my life
I'm sorry
Lynched somebody
But I didn't know who
You blame me
For slavery
Guilty of being white [3x]
Guilty of being right
Ja, die van something's jumping in my shirt en de sex pistols daarvoorquote:
Klinkt het als Ali B.?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ali B zingt tegenwoordig ook al Engels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |