[ bron ]quote:A Saudi court has sentenced a gang rape victim to 90 lashes of the whip because she was alone in a car with a man to whom she was not married.
[ bron ]quote:A suspected terrorist who spent years in a secret
CIA prison should not be allowed to speak to a civilian attorney, the Bush administration argues, because he could reveal the agency's closely guarded interrogation techniques.
They're everywhere!quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de grip van de PvdA op de media via allerlei obscure bureautjes ontkennen of wel soms?
[..]
Ook PvdA'er.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:49 schreef Apropos het volgende:
Ik kan ook geen oordeel geven wie er nu het best uit de verf kwam.
Ik ben zelfs bereid ''dood'' op z'n GeenStijls te schrijven wanneer dit het overlijden van deze proleet kan bewerkstelligen.quote:
Volgens mij had Koefnoen zoiets al eens in een sketch gedaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:53 schreef tvlxd het volgende:
Twee kandidaten voor het premierschap -lijkt wel voetbal- die debatteren en worden beoordeeld door Mr. X-Factor. Hallo Nederland 2006.
drama queen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ben zelfs bereid ''dood'' op z'n GeenStijls te schrijven wanneer dit het overlijden van deze proleet kan bewerkstelligen.
Ik ben het deze keer zelfs met jou eens.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:53 schreef tvlxd het volgende:
Twee kandidaten voor het premierschap -lijkt wel voetbal- die debatteren en worden beoordeeld door Mr. X-Factor. Hallo Nederland 2006.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |