Goed alternatief ja..quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:55 schreef renz0r het volgende:
OB (ochtendbagger)
MB (middagbagger)
AB (Avondbagger)
quote:
kliekje, whahhhaaha alsof ik hier op fok! ergens bij hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:57 schreef remlof het volgende:
Die is gesloten omdat er vooral een vast kliekje aanwezig was en er regelmatig nutteloos werd postopgekrikt.
Daarmee is de doelstelling (het centraliseren van bagger in de nacht) verloren gegaan met dien gevolge het beeindigen van de reeks.
Dat is iets voor vrouwen, die hoef jij dus niet in je anus te stoppen gekkerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:57 schreef Sebasser het volgende:
alhoewel ik ranzige gedachten krijg bij OB
Ze wist nog niet dat NB al dagen gelden opgeheven isquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:05 schreef renz0r het volgende:
Chowi sloot het topic met de tekst: NB lijkt me voldoende.
Maar dat is er toch niet meer
sssstquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Tijd voor ANARCHIE!!!!!!111!!!!!!11
Hoe wil je dat bereiken? middels een revolutie?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Tijd voor ANARCHIE!!!!!!111!!!!!!11
Staken heeft geen zin... dan steken ze de vlag uitquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:07 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hoe wil je dat bereiken? middels een revolutie?![]()
Wat dacht je dat er vannacht open wasquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:09 schreef Quyxz_ het volgende:
We kunnen 's nachts toch nog gewoon NB openen ?
Goed plan!quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:07 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hoe wil je dat bereiken? middels een revolutie?![]()
Ja, ik heb er zelf in gepost, die toilet weetje.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er vannacht open was![]()
Dirk is daar al ruim een jaar mee bezig en het lukt hem nog niet echt hoe moeten we dat gaan doen danquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
We nemen Fok! over!!!1111!!!!!![]()
nou is het niet undercover meerquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:11 schreef xericax het volgende:
ik doop dit topic tot een undercover MB
ja, als het goed is, is NB op de dag altijd geslotenquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is het dicht?!
WAT?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zoals de TT zegt verzin hier het alternatief voor NB. Dat wegens onbegrijpbare redenen gesloten is :'(
Want er moet gewoon gebaggert worden snachts![]()
Het mag totaal niet op NB lijken maar het moet wel verkapte bagger zijn![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:15 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
WAT?
S-F.. zorg even dat ik weet wat er aan het handje is? Want ik ben nog steeds niet 's nachts naar Assen gekomen voor frikandellen en bier..
![]()
SoLquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[KTVDN] nr. niX...KutTopicVoorDeNacht
Zullen we daar eens mee bezig gaanquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[KTVDN] nr. niX...KutTopicVoorDeNacht
maar wel alleen 's nachts hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zullen we daar eens mee bezig gaan![]()
quote:
Godverdomme..quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
NB is verneukt door Sebasser die regelmatig zijn postcount kwam opkrikken met nog een paar matties. Verder was er een te select groepje aanwezig. SOL PS, PeZu,Twylight, Murp en ikzelf enzo.
NB kon niet meer alle baggeraars aantrekken en alle bagger in NB houden.
De kut newbies die ONZ volspammen snachts hebben het dus verneukt![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:14 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Godverdomme..
En ik had zo'n prachtige jpeg voor in de OP gecreëerd.
True, true.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
NB is verneukt door Sebasser die regelmatig zijn postcount kwam opkrikken met nog een paar matties. Verder was er een te select groepje aanwezig. SOL PS, PeZu,Twylight, Murp en ikzelf enzo.
NB kon niet meer alle baggeraars aantrekken en alle bagger in NB houden.
De kut newbies die ONZ volspammen snachts hebben het dus verneukt![]()
Bullshit, deze week heb ik nog niet eens wat in NB gepost..quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
NB is verneukt door Sebasser die regelmatig zijn postcount kwam opkrikken
Hoeveel andere users waren regelmatig hun postcount aan het verhogen door 29 posts achter elkaar te plaatsen ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bullshit, deze week heb ik nog niet eens wat in NB gepost..
Dus door mij issie niet gesloten![]()
Ik ben met een alternatief met bijbeheurend jpeg bezig!quote:
Is er al. -> België.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een alternatief voor Noord Brabant? Waarom zou ik dat willen?
Ik 2quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik ben toch een week of zo weggeweest
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:20 schreef renz0r het volgende:
True over dat zelfs NB te verbaggert is geraakt.
Je zou haast zeggen dat alleen select groepje erin mogen en dat mensen die het zelfs voor elkaar krijgen om NB kapot te maken (lees: te verbaggeren) dat die altijd geen toegang hebben tot een NB reeksch.
Je bevoorbeeld een script maken waarin staat dat een bepaald persoon niet in een topic kan reageren wanneer die begint met [NB].
Dan de tt van ieder NB topic wel beginnen met dat
Ik was undercover bij NB.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het was juist een select groepje. We hebben maar een paar nieuwelingen toegelaten. We zijn genaait van binnen uit
![]()
Kan niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:40 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Ik was undercover bij NB.
Jawel. Ik las alleen, snapte jullie humor niet, opende mijn eigen bagger topics en die kregen een slotje.quote:
Jij hebt er dus voor gezorgt dat NB dicht moest STERFOquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:42 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Jawel. Ik las alleen, snapte jullie humor niet, opende mijn eigen bagger topics en die kregen een slotje.
NB, goeie ouwe tijd. Stond bij de 'grondbeginsellen' ... Opende is een nachtelijke bagger topic voor de fun, mensen namen dat over en we hadde NBquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het was juist een select groepje. We hebben maar een paar nieuwelingen toegelaten. We zijn genaait van binnen uit
![]()
Vanaf deeltje 39 deed ik meequote:Op zaterdag 4 november 2006 22:43 schreef renz0r het volgende:
[..]
NB, goeie ouwe tijd. Stond bij de 'grondbeginsellen' ... Opende is een nachtelijke bagger topic voor de fun, mensen namen dat over en we hadde NB
Was ook leuk int begin. Daarna deed ik meer lurken dan posten...Toen was het niet meer leuk omdat zelfs dat te verbaggerd raakte...En nu het einde
Ik zal het goed maken. Vannacht zal ik baggeren totdat ik een ban krijg. (Dan kan ik eindelijk beginnen met leren voor m'n tentamensquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij hebt er dus voor gezorgt dat NB dicht moest STERFO![]()
Open nu een topic met tubgirl danquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:45 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Ik zal het goed maken. Vannacht zal ik baggeren totdat ik een ban krijg. (Dan kan ik eindelijk beginnen met leren voor m'n tentamens)
Ja, je hebt nu waarschijnlijk meer kijkers dan straks om 3 uurquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Open nu een topic met tubgirl danDan krijg je tenminste nog bekendheid
![]()
Komt er aan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Open nu een topic met tubgirl danDan krijg je tenminste nog bekendheid
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:17 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
DUDE! IK HEB EEN GENIAAL PLAN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk je van een NB - FB topic in 1?!?!?! MISSCHIEN KRIJGEN WE EEN STICKY!!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:18 schreef Qunix het volgende:
nb zuigt vanaf deel 40 of eerder zelfs.
Je hebt niets gemist hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Damn, zie net dat ik [MB] #1.5 gemist heb![]()
Het gaat om het gebaarquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist hoor![]()
Het is ze dit keer geluktquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:32 schreef DaMook het volgende:
Is er weer een poging ondernomen om de nacht bagger om zeep te helpen ? Dat is dan de 3e die ik ken (en de tigste als ik alle pogingen meetel die ik niet ken (niet meegemaakt heb)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |