Goed alternatief ja..quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:55 schreef renz0r het volgende:
OB (ochtendbagger)
MB (middagbagger)
AB (Avondbagger)
quote:
kliekje, whahhhaaha alsof ik hier op fok! ergens bij hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:57 schreef remlof het volgende:
Die is gesloten omdat er vooral een vast kliekje aanwezig was en er regelmatig nutteloos werd postopgekrikt.
Daarmee is de doelstelling (het centraliseren van bagger in de nacht) verloren gegaan met dien gevolge het beeindigen van de reeks.
Dat is iets voor vrouwen, die hoef jij dus niet in je anus te stoppen gekkerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:57 schreef Sebasser het volgende:
alhoewel ik ranzige gedachten krijg bij OB
Ze wist nog niet dat NB al dagen gelden opgeheven isquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:05 schreef renz0r het volgende:
Chowi sloot het topic met de tekst: NB lijkt me voldoende.
Maar dat is er toch niet meer
sssstquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Tijd voor ANARCHIE!!!!!!111!!!!!!11
Hoe wil je dat bereiken? middels een revolutie?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Tijd voor ANARCHIE!!!!!!111!!!!!!11
Staken heeft geen zin... dan steken ze de vlag uitquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:07 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hoe wil je dat bereiken? middels een revolutie?![]()
Wat dacht je dat er vannacht open wasquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:09 schreef Quyxz_ het volgende:
We kunnen 's nachts toch nog gewoon NB openen ?
Goed plan!quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:07 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hoe wil je dat bereiken? middels een revolutie?![]()
Ja, ik heb er zelf in gepost, die toilet weetje.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er vannacht open was![]()
Dirk is daar al ruim een jaar mee bezig en het lukt hem nog niet echt hoe moeten we dat gaan doen danquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed plan!![]()
We nemen Fok! over!!!1111!!!!!![]()
nou is het niet undercover meerquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:11 schreef xericax het volgende:
ik doop dit topic tot een undercover MB
ja, als het goed is, is NB op de dag altijd geslotenquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is het dicht?!
WAT?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zoals de TT zegt verzin hier het alternatief voor NB. Dat wegens onbegrijpbare redenen gesloten is :'(
Want er moet gewoon gebaggert worden snachts![]()
Het mag totaal niet op NB lijken maar het moet wel verkapte bagger zijn![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:15 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
WAT?
S-F.. zorg even dat ik weet wat er aan het handje is? Want ik ben nog steeds niet 's nachts naar Assen gekomen voor frikandellen en bier..
![]()
SoLquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[KTVDN] nr. niX...KutTopicVoorDeNacht
Zullen we daar eens mee bezig gaanquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[KTVDN] nr. niX...KutTopicVoorDeNacht
maar wel alleen 's nachts hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zullen we daar eens mee bezig gaan![]()
quote:
Godverdomme..quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
NB is verneukt door Sebasser die regelmatig zijn postcount kwam opkrikken met nog een paar matties. Verder was er een te select groepje aanwezig. SOL PS, PeZu,Twylight, Murp en ikzelf enzo.
NB kon niet meer alle baggeraars aantrekken en alle bagger in NB houden.
De kut newbies die ONZ volspammen snachts hebben het dus verneukt![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:14 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Godverdomme..
En ik had zo'n prachtige jpeg voor in de OP gecreëerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |