Paar domme gele kaarten maar dat mag geen reden zijn, hij is toch ook wel 1 van de belangrijkste redenen dat we het record van Gomes gaan verslaan!quote:Op zondag 5 november 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom moet Stam lager volgens jou. Noem een wedstrijd waarin hij niet goed heeft gespeeld.
Volgens mij had hij niet echt een herhaling kunnen zijn, of ze moeten in Almelo een scherm hebben hangen. Hij zal het gewoon hebben laten bezinken en na alle ophef van Ajacieden hebben gedacht dat 'ie fout zat.quote:Op zondag 5 november 2006 17:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als in: hij trok de verkeerde kaart of als in: na het zien van een herhaling?
Die is te goed voor de basis!quote:Op zondag 5 november 2006 17:06 schreef Black-Death het volgende:
Waarom zit Roger nou steeds op de bank?
Het record van Gomes zal me een worst wezen, zolang we maar kampioen worden met Jaap. Ook al doen we dat door elke wee met 4-3 te winnen.quote:Op zondag 5 november 2006 17:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Paar domme gele kaarten maar dat mag geen reden zijn, hij is toch ook wel 1 van de belangrijkste redenen dat we het record van Gomes gaan verslaan!
Met Emanuelson is er al genoeg nonchalance in het elftal.quote:Op zondag 5 november 2006 17:06 schreef Black-Death het volgende:
Waarom zit Roger nou steeds op de bank?
quote:Op zondag 5 november 2006 17:11 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien wie er de scheids mee heeft.
Net als in de finale van de gatorade cup en de jc schaal?quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 16:30 schreef twi het volgende:
Ten Cate
Wat valt je het meeste op?
"Dat ik nog nooit zoveel mijn naam heb gezien (wijzend op de reclame van TenCate achter 'm). Naja, da's de rijke tak van de familie he?"
Geloof dat maar niet, Simons is een heel goede speler maar hij heeft Sneijder nog nooit in zijn zak gehad.quote:
speelt inderdaad als een dweil. Ik zeg: roger erinquote:Op zondag 5 november 2006 17:25 schreef Messenga het volgende:
Wat zijn hier de meningen over Maduro eigenlijk? ajax-onwaardig wat mij betreft.
Die is het kwijt, geen idee wat er met hem is, maar hij speelt elke week zwaar onder demaat.quote:Op zondag 5 november 2006 17:25 schreef Messenga het volgende:
Wat zijn hier de meningen over Maduro eigenlijk? ajax-onwaardig wat mij betreft.
Inderdaad, hij speelde niet best. Overigens wel twee opmerkingen hierbij: veel domme fouten maakte hij vandaag zelf goed, en hij voorkwam hoogstpersoonlijk de 1-1 bij die bizarre scrimmage. Met name 1 hele zwakke breedtepass toonde vandaag z'n gebrek aan vertrouwen, voor de rest was hij matig. Net zoals Vermaelen vandaag trouwens, die was ook niet best.quote:Op zondag 5 november 2006 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is het kwijt, geen idee wat er met hem is, maar hij speelt elke week zwaar onder demaat.
Toen waren er nog teveel zwakke schakels aanwezig in het elftal van PSV. Nu staat het achterin eindelijk weer eens als een huis, de organisatie is in orde en alleen Mendéz kan nog in de weg liggen. Koné en Farfán zijn in topvorm, Afellay speelt vogelvrij in een aanvallende rol achter de spitsen en we hebben een "portero" genaamd Gomes die elke doelpoging onschadelijk lijkt te maken. Ajax heeft met Sneijder en Perez jongens die veel kunnen creëren, daarom zal PSV het met Mendéz (die weet niet wat mee verdedigen is) in de basis best lastig krijgen tegen Ajax, maar ik verwacht dat onze spitsen het de Ajax-verdediging moeilijk genoeg zullen maken om met de 3 punten naar Eindhoven terug te keren. 't wordt in ieder geval een spannende wedstrijd.quote:Op zondag 5 november 2006 17:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Net als in de finale van de gatorade cup en de jc schaal?
Ja dat ben ikquote:Op zondag 5 november 2006 17:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Zeg dentheman
Ben jij niet toevallig die gast die Davids kent?
En kom jij ook voor in het boeke godenzonen van Ajax 10 jaar later*?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |