Er is alléén maar middenweg bij mij.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
er is geen middenweg bij jou he?
Dan zijn ze denk ik bezig met wegwerkzaamhedenquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is alléén maar middenweg bij mij.![]()
![]()
Klopt! Doorgaand verkeer wordt omgeleid.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan zijn ze denk ik bezig met wegwerkzaamheden
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mike was even hier, maar weer heel snel weggerend. Mike was een wasmachine aan het repareren bij ecila111
Manu is vast televisie aan het kijken.
Mau is weer aan haar bank geplakt.
Nostalgist houdt de overige BB6-topics draaiende.
Flugel is haar krullen aan het herindelen.
Eend is op de vlucht.
aha, dus we hebben het nu toch over anale sex?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Klopt! Doorgaand verkeer wordt omgeleid.![]()
HOI MIKE! ZULLEN WE RELLEN IN DE FB?quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was naar de uni waar die kut 16 jarigen mijn ingang voor het kopieerapperaat versperden![]()
Daarna nog even boodschappen gedaan en doe dat nooit meer op zaterdag rond deze tijd
Ik ga altijd liefst om 9 uur of iets voor 9 zelfs!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
[/b]
ik wacht altijd tot n uur of 16
Hoi Glad-ijs!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:16 schreef Gladys het volgende:
hoi
You've got a one track mind!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
aha, dus we hebben het nu toch over anale sex?
dan slaap ik nogquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga altijd liefst om 9 uur of iets voor 9 zelfs!
quote:
heej Max en bommiequote:
Luie wezen!quote:
Neucken?quote:
hoiquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:16 schreef Gladys het volgende:
hoi
YEAH! Jij begint...quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
HOI MIKE! ZULLEN WE RELLEN IN DE FB?
uiteraard!quote:
heej klodderquote:
Bizarrrrrrrr.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:20 schreef Inodder het volgende:
ik ben ff douchen enzo weet je wel daarna boodschapjes doen lamaar zegguh
had al een voorschot gegeven eerder op de dag!quote:
heej lieve lithaquote:
eerst ff de grasmaaier over dat landpaadjequote:
Wie zegt dat ze lief is?quote:
valt niet veel te maaien hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
eerst ff de grasmaaier over dat landpaadje![]()
hoi lieve jappiequote:
quote:
IKquote:
Hoi narcist!quote:
En mag ik misschien vragen waar je dat uit kunt opmaken?quote:
heb je ook al gemaaid?quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
En mag ik misschien vragen waar je dat uit kunt opmaken?
Uiteraard!quote:
is dat een antwoord???quote:
quote:
En ik ben al de hele zo dag zo eil dat ik de letter g niet eens meet uit mijn muil weet te krijgenquote:
pest me nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ik ben al de hele zo dag zo eil dat ik de letter g niet eens meetuit mijn muil weet te krijgen
![]()
Even checken....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |