Leuk he?quote:
Welke Anoushka, lieverd?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:57 schreef Talitha het volgende:
Ben me nog steeds aan het afvragen waar ik die Anoushka eerder heb gezien.![]()
![]()
Die donkere dame die gisteren meedeed aan Rat van Fortuin. Buuf en ik weten zeker dat we haar eerder hebben gezien. Maar waar........?quote:
Mwa, gewoon een veel voorkomend typje. En lijken ze trouwens niet allemaal...quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die donkere dame die gisteren meedeed aan Rat van Fortuin. Buuf en ik weten zeker dat we haar eerder hebben gezien. Maar waar........?![]()
Foute Demins!quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:13 schreef demins het volgende:
[..]
Mwa, gewoon een veel voorkomend typje. En lijken ze trouwens niet allemaal...![]()
Mike was even hier, maar weer heel snel weggerend.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:47 schreef Talitha het volgende:
Zal ik even een SC-streamverslagje doen?
Stoere buuf is het dak op haar huis aan het zetten.
Jappie is opgesloten door zijn familie.
Demins is in slaap gesukkeld.
Bommie doet boodschappies voor moeder de vrouw.
Puntoortje doet 'leuke dingen' (wat is er nou leuker dan SC-en).
Kribbet is mogelijk spoorloos, al is ie 24 uur geleden nog gesignaleerd.
Bommie is aan het kotsen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:47 schreef Talitha het volgende:
Zal ik even een SC-streamverslagje doen?
Stoere buuf is het dak op haar huis aan het zetten.
Jappie is opgesloten door zijn familie.
Demins is in slaap gesukkeld.
Bommie doet boodschappies voor moeder de vrouw.
Puntoortje doet 'leuke dingen' (wat is er nou leuker dan SC-en).
Kribbet is mogelijk spoorloos, al is ie 24 uur geleden nog gesignaleerd.
Hey mag ik jou een redelijk algemene vraag stellen?quote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey mag ik jou een redelijk algemene vraag stellen?
Hoe sta jij er tegenover om anaal genomen te worden?quote:
Niet tegenover maar vóór dan toch?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe sta jij er tegenover om anaal genomen te worden?
Was naar de uni waar die kut 16 jarigen mijn ingang voor het kopieerapperaat versperdenquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mike was even hier, maar weer heel snel weggerend.
Manu is vast televisie aan het kijken.
Mau is weer aan haar bank geplakt.
Nostalgist houdt de overige BB6-topics draaiende.
Flugel is haar krullen aan het herindelen.
Eend is op de vlucht.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet tegenover maar vóór dan toch?![]()
HEIR HEIR!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daarna nog even boodschappen gedaan en doe dat nooit meer op zaterdag rond deze tijd
Doe ik vanavond na zessen: lekker rustig.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was naar de uni waar die kut 16 jarigen mijn ingang voor het kopieerapperaat versperden![]()
Daarna nog even boodschappen gedaan en doe dat nooit meer op zaterdag rond deze tijd
Ik heb alleen je vraag gecorrigeerd, maar nog geen antwoord gegeven.quote:
Geef dan eens antwoord!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb alleen je vraag gecorrigeerd, maar nog geen antwoord gegeven.![]()
Als jij graag gepostema'd wordt dan heb ik daar geen bezwaar tegen.quote:
nee doos, ik wil jou postma'en!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als jij graag gepostema'd wordt dan heb ik daar geen bezwaar tegen.![]()
Je spreekt wel erg graag in bevelen trouwens.![]()
Andere manieren om tot jou door te dringen bestaan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je spreekt wel graag in bevelen trouwens.![]()
Wel anaal/ niet anaal? Wees eens duidelijk?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee doos, ik wil jou postma'en!
Einde discussie, de bui is alweer overquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wel anaal/ niet anaal? Wees eens duidelijk?![]()
Die bestaan zeker. Maar een dergelijke subtiele aanpak gaat jou niet lukken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Andere manieren om tot jou door te dringen bestaan?![]()
dus hou ik het gewoon op de makkelijke manierquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die bestaan zeker. Maar een dergelijke subtiele aanpak gaat jou niet lukken.![]()
Zou best leuk zijn om een subtiele, verfijnde Bommie mee te maken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus hou ik het gewoon op de makkelijke manier![]()
die heb jij vaker meegemaakt...graaf maar eens in je korte termijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou best leuk zijn om een subtiele, verfijnde Bommie mee te maken.![]()
Dat klopt, maar dat is alweer minder 'korte termijn' dan jij denkt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
die heb jij vaker meegemaakt...graaf maar eens in je korte termijn![]()
En het wor steeds minder korte termijn zolang je me blijft tarten, vrouwmenschquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is alweer minder 'korte termijn' dan jij denkt.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
En het wor steeds minder korte termijn zolang je me blijft tarten, vrouwmensch![]()
op je knieen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben op m'n knieen gegaan. Als dat niet genoeg is dan houdt het op.
![]()
Als ik nee zeg beledig ik je geloof ik ...dus ik zwijg even voor het momentquote:
Heel verstandig! Eens kijken hoelang je dat volhoudt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik nee zeg beledig ik je geloof ik ...dus ik zwijg even voor het moment![]()
pffffffffffffffff niet langer dan ditquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heel verstandig! Eens kijken hoelang je dat volhoudt.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
pffffffffffffffff niet langer dan dit![]()
Ik vind jou ook 1 van de liefste vrouwen op dit forum heur!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:47 schreef Talitha het volgende:
Had ik al gezegd dat Bommie heel erg lief is? Niet? Bij deze dan.![]()
Eén van de 100 liefste vrouwen bedoel je zeker.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind jou ook 1 van de liefste vrouwen op dit forum heur!
als er 100 van jouw kaliber waren was er nooit een rel op dit forumquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eén van de 100 liefste vrouwen bedoel je zeker.![]()
Je vind me een degelijk trutje hè?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
als er 100 van jouw kaliber waren was er nooit een rel op dit forum![]()
er is geen middenweg bij jou he?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je vind me een degelijk trutje hè?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |