Welkequote:Op maandag 6 november 2006 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, zie die linkjes in het Ajax topic maar eens.
Schijnbaar denken jullie in Eindhoven zo. Ajax-PSV & PSV - Ajax zijn toppers, maar er zijn maar 2 klassiekers in Nederland en dat zijn die tussen Feyenoord & Ajax.quote:Op maandag 6 november 2006 11:50 schreef J-Will het volgende:
Mensen die vinden dat Ajax - Feyenoord nog een klassieker is, zijn blijven hangen in '92 toen die clowns uit Rotterdam nog een topclub waren. De laatste 15 jaar is PSV - Ajax de klassieker geweest. Feyenoord heeft geen enkele aanspraak op de titel 'topclub'. Het is dat PSV en zijn supporters veel gemoedelijker zijn dan de Rotterdammers, daardoor is de rivaliteit tussen PSV en Ajax (de enige topclubs in Nederland) misschien wat minder. Maar Feyenoord - Ajax of andersom kun ja al minstens vijf jaar geen klassieker meer noemen.
Op resultaat kunnen spelen.quote:Op maandag 6 november 2006 12:55 schreef Erwtensoep het volgende:
In de zin van?
Uit Utrecht, uit Heerenveen en vooral uit feyenoord waren inderdaad niet onaardig en in vergelijking met het ajax van de vorige jaren misschien zelfs wel indrukwekkend.quote:Op maandag 6 november 2006 13:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Mwa ik vind de resultaten van Ajax ook niet onaardig moet ik zeggen. Maar goed we zullen zien.
Maar de wedstrijden van psv vind je wel indrukwekkend?quote:Op maandag 6 november 2006 13:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Uit Utrecht, uit Heerenveen en vooral uit feyenoord waren inderdaad niet onaardig en in vergelijking met het ajax van de vorige jaren misschien zelfs wel indrukwekkend.
Voor de rest valt het allemaal reuze mee in mijn optiek......
Je kunt in ieder geval niet ontkennen dat PSV met speels gemak een wedstrijd wint, alwaar Ajax nog wel eens een steekje wil laten vallen.quote:Op maandag 6 november 2006 13:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar de wedstrijden van psv vind je wel indrukwekkend?
Buiten AZ uit om eigenlijk niet echt nee.quote:Op maandag 6 november 2006 13:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar de wedstrijden van psv vind je wel indrukwekkend?
Niet bepaald nee als je kijkt naar de tegenstanders.quote:Op maandag 6 november 2006 13:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Buiten AZ uit om eigenlijk niet echt nee.
Maar het feit dat PSV zich na 4 wedstrijden al geplaatst heeft voor de 2e ronde CL is toch redelijk indrukwekkend of vind je van niet Snertie?
AZ? feyenoord? Bordeaux?quote:Op maandag 6 november 2006 13:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind psv juist in de topwedstrijden veel geluk hebben, zoals tegen az, feyenoord, bordeaux, galatasaray uit en liverpool. Met een beetje minder geluk verliezen ze die wedstrijden of spelen ze gelijk.
Gerrard binnenkant paal...quote:Op maandag 6 november 2006 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
psv - liverpool was inderdaad een echte 0-0 kut wedstrijd. Waarin PSV echt niet slechter was. Al was Liverpool toen wel in slechte doen. En volgens mij was de beste kans met de uitbtraak Kone bal op de lat, ook voor PSV.
Het is andersom niet anders dus kan je geen ongelijk gevenquote:Op maandag 6 november 2006 13:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar sorry dat ik niet zo onder de indruk ben van psv
quote:Wegereef leidsman bij Ajax - PSV
Jan Wegereef zal aanstaande zondag in de Amsterdam ArenA de fluit hanteren bij de topper tussen Ajax en PSV. Dit maakte de KNVB vandaag bekend.
De 44-jarige scheidsrechter was in het verleden al eerder de leidsman in twee onderlinge ontmoetingen. De Eindhovenaren zegevierden in beide duels, 1999/2000 en 2002/2003, met respectievelijk 2-0 en 1-3.
Nee hoor. Iedereen is gewoon stiekem PSV-erquote:Op maandag 6 november 2006 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Aandoenlijk toch, de blinde haat van alles en iedereen tegen Ajax.
De minst slechte WTF man?quote:Op maandag 6 november 2006 16:02 schreef Dos37 het volgende:
Hup PSV dan maar de minst slechte van de 2.
gezien de populariteit van de Ajax topics is het eerder dat iedereen stiekem voor Ajax isquote:Op maandag 6 november 2006 16:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee hoor. Iedereen is gewoon stiekem PSV-er
Envy is a beautiful thing.quote:Op maandag 6 november 2006 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gezien de populariteit van de Ajax topics is het eerder dat iedereen stiekem voor Ajax is.
Ach ja, men doet maar... Ik vind het alleen altijd zo aandoenlijk.
Zegt het jou iets dat er maar 2 wedstrijden per jaar zijn die we ten koste van alles willen winnen?quote:Op maandag 6 november 2006 11:50 schreef J-Will het volgende:
Mensen die vinden dat Ajax - Feyenoord nog een klassieker is, zijn blijven hangen in '92 toen die clowns uit Rotterdam nog een topclub waren. De laatste 15 jaar is PSV - Ajax de klassieker geweest. Feyenoord heeft geen enkele aanspraak op de titel 'topclub'. Het is dat PSV en zijn supporters veel gemoedelijker zijn dan de Rotterdammers, daardoor is de rivaliteit tussen PSV en Ajax (de enige topclubs in Nederland) misschien wat minder. Maar Feyenoord - Ajax of andersom kun ja al minstens vijf jaar geen klassieker meer noemen.
quote:Op maandag 6 november 2006 17:32 schreef Maikalo het volgende:
Hoelang is PSV nu een eredivisieclub?
vanwaar die meer wedstrijden?quote:De twee clubs die het meeste tegen elkaar hebben gespeeld van de top-3 zijn toch echt Ajax en Feyenoord.
Pol van Boekelquote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Welke scheids hadden ze dan moeten kiezen, het is allemaal bagger.
Dat was echt waardeloos jaquote:Op maandag 6 november 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij heb je braamhaar in gedachte.
Die wedstrijd van de rode kaart voor VDV was idd Braamhaar. En die omstreden Vennegoor goal was met Bossen. Tenzij ik een incident met Wegereef over het hoofd zie, moeten we het dus zonder de hulp van de scheids doenquote:Op maandag 6 november 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij heb je braamhaar in gedachte.
Volgens mij ook Wegereef, ze hadden hem juist moeten belonen voor het feit wat hij deedquote:Op maandag 6 november 2006 18:10 schreef Nashje het volgende:
Bij welke schijts kreeg Chivu rood?
quote:Op maandag 6 november 2006 17:32 schreef Maikalo het volgende:
Die TT moet echt aangepast worden hoor. Ajax-PSV of PSV-Ajax is echt geen klassieker! Het is een topper. Zijn er ooit wel eens echte rellen geweest bij een wedstrijd tussen die twee? Hoelang is PSV nu een eredivisieclub? De twee clubs die het meeste tegen elkaar hebben gespeeld van de top-3 zijn toch echt Ajax en Feyenoord. Dat is de enige echte klassieker. Daarnaast heb je toppers zoals Ajax tegen PSV of Feyenoord tegen PSV, en tegenwoordig AZ tegen de top-3 clubs. Daarnaast heb je dus derby's. (Vitesse tegen NEC, of NAC tegen Willem II om de twee meest voor de hand liggende te noemen)
Play-offs he, daar doen wij nooit aan mee.quote:Op maandag 6 november 2006 17:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]net zoalng als Ajax en Feyenoord
[..]
vanwaar die meer wedstrijden?
Super-cup / JC Schaal dacht ikquote:
Ik probeer aan te geven dat zo'n Ajax-Feyenoord gewoon een veel meer beladen wedstrijd is. Dat uit zich 9 van de 10 keer in rellen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook geen echte klassieker. Maar dit is natuurlijk een argument die kant noch wal raakt.
ik hoop iig met je meequote:Op maandag 6 november 2006 19:07 schreef Pritt het volgende:
Tsja de overwinning is terecht, cut me some slack na een dag knoeste arbeid.
quote:Op maandag 6 november 2006 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
jij volgt echt geen voetbal of wel![]()
1x winst, 1x gelijk, 1x verlies bij de laatste 3 Ajax - PSV's voor de competitie.quote:Op maandag 6 november 2006 21:24 schreef Zwansen het volgende:
trouwens, hoe vaak hebben we eik verloren in de competitie van Ajax de afgelopen jaren?
Ik doel eik op de afgelopen 10 jaar.quote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
1x winst, 1x gelijk, 1x verlies bij de laatste 3 Ajax - PSV's voor de competitie.
dat vroeg je nietquote:Op maandag 6 november 2006 21:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik doel eik op de afgelopen 10 jaar.
In de laatste 22 Ajax - PSV's heeft Ajax 1 keer gewonnen? Hou op johquote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef Zwansen het volgende:
Ah, van de laatste 22 ontmoetingen won PSV 13 maal van Ajax, 8 keer gelijk en verloor het 1 keer.
Uit: 7 keer winst, 3 keer gelijk en 1 keer verlies.
In de beker verloor PSV de laatste 3 keer juist weer.
Ik denk dat hij ook de edities in eindhoven mee telt. En dan alleen voor de competitie. Dan denk ik dat het zo maar eens zou kunnen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In de laatste 22 Ajax - PSV's heeft Ajax 1 keer gewonnen? Hou op joh
Ajax-PSV en PSV-Ajax ja.quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In de laatste 22 Ajax - PSV's heeft Ajax 1 keer gewonnen? Hou op joh
even alles bij elkaar optellenquote:
Maar nu ben ik toch wel huiverig voor Koné. Die jongen is erg in vorm.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Laat Kone er maar langs lopen, als ze Farfan maar tegenhouden.
Vorig jaar was Kone veruit de slechtste man op het veld
Lijkt wel alsof bij PSV'ers de historie altijd uit de laatste 10 jaar bestaatquote:Op maandag 6 november 2006 21:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik doel eik op de afgelopen 10 jaar.
maar komt Vermaelen op Farfan te staan? Want dan zal dat tegenhouden ook lastig wordenquote:Op woensdag 8 november 2006 09:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Laat Kone er maar langs lopen, als ze Farfan maar tegenhouden.
Vorig jaar was Kone veruit de slechtste man op het veld
Wij hebben tenminste historie in de laatste 10 jaar, jullie moeten alweer 11 jaar terug.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof bij PSV'ers de historie altijd uit de laatste 10 jaar bestaat
Jullie hebben in de laatste 10 jaar ook een CL gewonnenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste historie in de laatste 10 jaar, jullie moeten alweer 11 jaar terug.
Die van 2005 ook niet...quote:Op woensdag 8 november 2006 12:24 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij begint MrMills over historie en vraagt Zwansen alleen maar naa de uitslagen de laatste 10 jaar. Daar kun je meestal nog enige trend in herkenen. De Ajax - PSV van 1965 zal weinig te maken hebben met die van dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |