abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43228310
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:04 schreef Genverbrander het volgende:
De Telegraaf is niet alleen uitgesproken rechts, maar ook uitgesproken niet-inhoudelijk. Twee keer fout dus.

Maar ach, aan de andere kant is het een beetje vraag en aanbod. Het is de grootste krant van Nederland dus dit is blijkbaar wat de mensen wíllen lezen.
Ben blij dat je zo overtuigd over jezelf bent!

Wat vind jij dan een goede krant? Als je nu gaat roepen de Volkskrant en dan ook nog erbij gaat verkondigen dat die objectief is neem ik je al helemaal nooit meer serieus. De Volkskrant is ongeveer het partijblaadje van de PvdA..
pi_43228325
Even voor de duidelijkheid is lees de telegraaf niet.
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:32:50 #53
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_43228326
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:32 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Wat vind jij dan een goede krant? Als je nu gaat roepen de Volkskrant en dan ook nog erbij gaat verkondigen dat die objectief is neem ik je al helemaal nooit meer serieus. De Volkskrant is ongeveer het partijblaadje van de PvdA..
Het welbekende NRC Handelsblad?
Humans dont deserve to live...
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:39:53 #54
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43228465
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:26 schreef Heberg het volgende:
[afbeelding]
Zo iemand neem je toch niet serieus. Daarnaast bewijst deze foto ook weer dat hij geen X-factor heeft.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43228509
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 10:47 schreef Kaalhei het volgende:
Ach, de Telegraaf heeft tenminste het lef om toe te geven partijdig te zijn.
Nee, dat waren ze in de oorlog ook niet.
pi_43228689
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:01 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Het artikel gaat voor meer dan de helft over de X-factor. Geen inhoudelijke verslaggeving.

Hoezo 'Nu is de media een keer links'? De Telegraaf is toch altijd al zo rechts? En alle media die rechtse mensen bestempelen als links, zouden die zoiets doen dan? Zie je de NOS al zo duidelijk partij kiezen? Of Buitenhof? Of Nova?

Natuurlijk niet, om de doodeenvoudige reden dat die media niet links zijn maar objectief.
Iemand die in het sprookje gelooft dat objectieve media bestaan.

zaterdag 4 november 2006 @ 11:49:47 #57
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_43228694
De voorpagina begint al in te werken:
quote:
Ik weet dan echt niet waar die 50% naar hebben gekeken, maar Balkenende was toch echt de winnaar. Bos kwam niet overtuigend over en gaf de indruk dat hij zijn eigen woorden niet eens geloofde. Zijn lichaamstaal gaf een ander beeld dan zijn mond uitsprak. Niet geloofwaardig en zeker niet een charisma voor een premier. Nee Balkenende was en is de winnaar.
Pugna Pro Patria
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:53:12 #58
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43228769
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:49 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mooie lijst toont dus weer aan dat rechts in de media niets te vertellen heeft
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43228790
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:24 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Als jij nou op de plaats van Henk Temming ging zitten bij X-Factor, dan moeten we dit jaar absoluut gaan scoren.
Henk Temming lijkt me wel ok, ik heb het programma alleen nog nooit gezien itt een paar afleveringen van idols

Smits moet zich alleen bij z'n leest houden. Hij is misschien goed in het vinden van snelscorende eendagsvliegen die je ook net zo snel weer kunt loodsen. Een prima marketingsman die de muziek zelf maar bijzaak vindt. Maar dat hij daar toevallig z'n werk in heeft gevonden betekent niet automatisch dat hij ook verstand heeft van politiek.

Dit is wat anders dan nieuw talent scouten, Bos en Balkenende staan dagelijks voor de TV camera's met elkaar in debat. Het lijkt me niet dat die 2 nog nerveus zijn voor zoiets. Smits had duidelijk een rechtse voorkeur en liet dit maar al te graag blijken. Hij zag dat Bos het redelijk goed deed en probeerde dmv deze steken dit wat af te zwakken. Dat ze zo zwaar tilden aan die stropdas terwijl ze bij muzikale scoutingen het graag zo los mogelijk zien verbaasde me ook.

En dan komt zoiets ook nog op de voorpagina van de Telegraaf, het gaat helemaal nergens over. Wie volgt? Johan Derksen met een analyse van de gekozen strategie?
pi_43228916
De Telegraaf
pi_43228966
De Telegraaf is gewoon een papieren versie van de Story en Party in één.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:02:23 #62
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43228974
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:00 schreef SCH het volgende:
De Telegraaf
Volgens mij neem je alleen de media die niet anti links is serieus he
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43228995
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:02 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ik neem goede media serieus.
En De Telegraaf is het afgelopen jaar een ramp.
pi_43229033
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:53 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Mooie lijst toont dus weer aan dat rechts in de media niets te vertellen heeft
Hey schreeuwlelijk, die lijst toont helemaal niks aan. De Telegraaf is nog altijd met een enorme voorsprong de grootste krant van Nederland.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2006 12:05:51 ]
pi_43229066
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hey schreeuwlelijk, die lijst toont helemaal niks aan. De Telegraaf is nog altijd met een enorme voorsprong de grootste krant van Nederland.
maar die neem je dan weer niet serieus.
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:07:36 #66
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43229071
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

De grootste krant ja, maar wil dat zeggen dat de andere kranten bij elkaar niet veel meer mensen bereiken?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43229095
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:02 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso behoorlijk sneu als je jezelf 'anti-links' of 'anti-rechts' noemt. Daarmee kom je in essentie namelijk niet verder dan elkaar afzeiken. Ik heb meer waardering voor mensen die zich richten op de inhoud en niet op het etiket.
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:12:21 #68
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_43229182
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso behoorlijk sneu als je jezelf 'anti-links' of 'anti-rechts' noemt. Daarmee kom je in essentie namelijk niet verder dan elkaar afzeiken. Ik heb meer waardering voor mensen die zich richten op de inhoud en niet op het etiket.

anti-links

smerig krakerstuig
Humans dont deserve to live...
pi_43229220
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 10:54 schreef Jurgen21 het volgende:
Daarom ben ik abonnee van die krant, de enige krant in dit land die schaamteloos partij kiest voor CDA en VVD. En het mooie is nog: op zaterdag wordt de krant gelezen door bijna twee miljoen mensen, die dus allemaal weer lezen dat Bos ongeloofwaardig is en Balkenende X-factor heeft.

Go Telegraaf
whahaahahah jij bent lid van de telegraaf !!!!!!!!!!!!?????????????????
Punk !
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:22:51 #70
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_43229401
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:49 schreef BladE-l----- het volgende:

[..]

[afbeelding]
HP/De Tijd is nu niet bepaald een betrouwbaar onderzoek. Ze onderzoeken partijlidmaatschap, geen partijvoorkeur. Er zijn nauwelijks columnisten van Elsevier en Telegraaf: twee media met uitgesproken rechtse columnisten. En er is geen columnist opgenomen van HP/De Tijd zelf. Is dat een vreemd soort valse bescheidenheid?

Zijn de niet columnisten geen lid van een partij? Is het lidmaatschap onbekend? Hoe dan ook: het enige wat je dan kunt concluderen is dat linkse columnisten zich sneller aan een partij verbinden dan rechtse columnisten. Niet dat het meerderheid van de columnisten links zijn, want daarvoor mis ik te veel rechtse namen in het onderzoek. (De Winter, Smalhout, Hoogland).
I am a black hole shitting into the void
pi_43229446
Ze quoten gewoon Henk Jan Smits, ik zie het probleem niet.

Als de Volkskrant of NRC maandag zegt: Wouter Bos heeft X-factor, hoor je niemand erover.
pi_43229518
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:32 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Inderdaad, de Volkskrant staat vol met PvdA propaganda. Die krant is nog minder objectief dan de Telegraaf.
live life
pi_43229631
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:10 schreef Sidekick het volgende:

[..]

X-factor en voorloper Idols zijn juist groot geworden door al die mislukkelingen waar we met zijn allen flink om kunnen lachen. Balkenende past in het rijtje van Herman Berghuis en Kevin van der Starre.
.
pi_43229646
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:27 schreef Tharalom het volgende:

[..]

Inderdaad, de Volkskrant staat vol met PvdA propaganda. Die krant is nog minder objectief dan de Telegraaf.
Whahah lees je de krant wel eens?

De Volkskrant kwam met het fraudeverhaal van de PvdA Amsterdam.
pi_43229652
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:22 schreef Gimmick het volgende:

[..]

HP/De Tijd is nu niet bepaald een betrouwbaar onderzoek. Ze onderzoeken partijlidmaatschap, geen partijvoorkeur. Er zijn nauwelijks columnisten van Elsevier en Telegraaf: twee media met uitgesproken rechtse columnisten. En er is geen columnist opgenomen van HP/De Tijd zelf. Is dat een vreemd soort valse bescheidenheid?

Zijn de niet columnisten geen lid van een partij? Is het lidmaatschap onbekend? Hoe dan ook: het enige wat je dan kunt concluderen is dat linkse columnisten zich sneller aan een partij verbinden dan rechtse columnisten. Niet dat het meerderheid van de columnisten links zijn, want daarvoor mis ik te veel rechtse namen in het onderzoek. (De Winter, Smalhout, Hoogland).
Je hoeft geen genie te zijn om door te hebben dat HP/De Tijd en Elsevier voornamelijk Liberalen in hun gelederen zullen hebben.
Maar de genoemde media in het onderzoek hebben nog geen jaar geleden een "onafhankelijk" onderzoek laten publiceren, waaruit zou blijken dat zowel links als rechts gelijk in de media werd besproken. Dat maakt ze hypocriet.

Overigens is het lidmaatschap van een partij toch wel blijk van een voorkeur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')