Laaste berichten:
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 04:49 schreef indahnesia.com het volgende:Ai, dat heb ik dan gemist..
![]()
zelfs niet eens meegelezen omdat ik niet dicht bij internet was. Nou ja..
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 05:22 schreef MissHobje het volgende:Ik hoop dat het weer eens lekker weer wordt!
Steeds maar die hoosbuien.. kou.. kortom echt bagger weer!
Dus... ik heb een vriendelijk verzoek voor veel zonneschijn
![]()
, kou mits sneeuw en anders wat warmer.
Speedy heb je nog een fijn weer praatje ?
@indah: Je hebt heel veel gemist
![]()
Hoewel je niet in het noorde woonde heb je 1 nov eigenlijk niet veel gemist
@ misshobje:
Wat zal ik zeggen...
Vandaag zal het voor een groot deel van het land overwegend droog blijven, alleen in de kustprovincies maakt kans op een enkel buitje. De temperatuur liggen rond de 11 graden bij een matig, aan zee een vrijkrachte wind zal ondanks de zon toch nog fris aanvoelen.
In de nacht in de kustprovincies kans op een bui, elders droog en opklaringen. Ik verwacht geen mist. De temperatuur liggen rond de 5 graden.
Overmorgen zien we vooral in het noorden enkele buitjes, elders zal het droog blijven en zal de zon zich ook laten zien. De wind is matig in het binnenland en vrijkrachtig langs de kust. De temperatuur liggen dan weer rond de 11 graden, maar door de wind zal het opnieuw kouder aanvoelen.
Maandag:
Het zal overwegend droog blijven, de zon laat zich goed zien. De temperatuur liggen dan rond de 13 graden, maar de wind zal opnieuw de kouder laten aanvoelen.
Dinsdag:
Het zal overwegend droog blijven, maar in zeeland zal later op de middag een enkele bui kunnen binnen komen. De temperatuur liggen dan rond de 12 graden, al zal de wind de gevoelenstemperatuur weer laten zakken.
Woensdag:
Een dag met redelijk veel bewolking, we krijgen in de middag te maken met buien. De temperatuur liggen rond de 12 graden, maar in de buien zal het wel eens een stuk kouder zijn. De wind is vrij krachtig in het binnenland, aan de kust mogelijk krachtig.
Donderdag:
Opnieuw zien we weer buien. De temperatuur liggen rond de 10 graden. De wind is vrij krachtig in het binnenland en krachtig langs de kust, mogelijk dat in de avond langs de westkust een harde wind komt te staan. In de nacht vallen opnieuw buien die mogelijk gepaart kunnen gaan met hagel en windstoten.
Vrijdag:
Buien met kans op hagel en windstoten, de temperatuur liggen rond de 9 graden bij een vrij krachtige tot harde wind.
Zaterdag en zondag:
Beide dagen zien we de zon, paar buitjes. De temperatuur liggen rond de 8 a 10 graden bij een afnemende wind.
Voor die week daarop: Normale temperaturen, elke dag kans op een bui, op sommige dagen veel wind
LET OP! dit zijn verwachtingen. Kortom, ga geen discussie hierover maken mocht deze voorspellingen fout zijn. Geliefde dan je eigen weerbericht graag