sommige links zijn heel erg oud en flauw.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:51 schreef NorthernStar het volgende:
[...]
Ik dacht dat die van break.com serieus waren. Had beter moeten weten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sommige links zijn heel erg oud en flauw.
jammer van die doedelzak...quote:Op zondag 5 november 2006 12:10 schreef TaLoN.NL het volgende:
Een heel recente toespraak van Alex Jones voor een "City Council"(10min)
Inderdaad, behoorlijk over-done.quote:
top top top.quote:Op dinsdag 7 november 2006 05:21 schreef NorthernStar het volgende:
Hoe betrouwbaar zijn stemcomputers?
Hacking Democracy (HBO Special) (google video)
Electronic voting machines count about 87% of the votes cast in America today. But are they reliable? Are they safe from tampering? From a current congressional hearing to persistent media reports that suggest misuse of data and even outright fraud, concerns over the integrity of electronic voting are growing by the day. And if the voting process is not secure, neither is America's democracy. The timely, cautionary documentary HACKING DEMOCRACY exposes gaping holes in the security of America's electronic voting system.
Daar gaan ze vandaag weer mee stemmen.
En in Nederland?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:33 schreef diinero het volgende:
Prettig Weekend Ondanks Alles (vragen over de moord op Theo van Gogh)
De documentaire van Katja Schuurman over de moord op Theo van Gogh heeft heel wat losgemaakt. Da's niet gek, want als de theorie van Katja klopt, is dat een afgang voor zowel Justitie en Mohammed B.
http://video.google.nl/videoplay?docid=1271020915452020476&hl=nl
ik ook gisteren voor het eerst gezien....quote:Op zondag 19 november 2006 13:06 schreef TaLoN.NL het volgende:
Prettig Weekend Ondanks Alles (vragen over de moord op Theo van Gogh)
---
Dankje die had ik nog niet gezien, nog meer bewijs dat ook onze overheid rot tot op het bot is. Mensen als Remkes, Donner, Zalm en Balkenende horen in de gevangenis thuis voor hoogverraad aan het Nederlandse volk!!! Tenminste, als je het mij vraagt.
En dit is de tegenhanger zegmaarquote:Op zondag 19 november 2006 19:07 schreef 6833-228 het volgende:
Deze is erg grappig:
http://globalresearch.ca/audiovideo/presaddress1.wmv
Ik had het over dat bloed drinken van die geit. Daar mogen volgens de vertaling alleen 33ste graad vrijmetselaars bij zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 18:45 schreef merlin693 het volgende:
diinero het was een eerste graads initiatie niet 33 ! (turkse mason lodge film)
quote:THE SATANIC WORSHIP.
Only 33rd degree masons can attend.
The grand master drinks the goat's blood which is sacrificed in the middle of the room and prays in Hebrew language and ends the satanic worship ritual.
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:51 schreef pietje77 het volgende:
Hier 1 van "the good guys/getuige" die "ons" roemt.
http://www.youtube.com/watch?v=QX1Epqfj3SY&mode=related&search=
Net als zo'n beetje ieder slachtoffer.
Thx voor de mooie link Pietje..quote:Former NYPD Officer Craig Bartmer was a 9/11 First Responder and a committed worker at Ground Zero. He, like many others who worked to clean Ground Zero, has developed respiratory illnesses as a result of the toxic dust inhaled at the site. Also like many others who were physically affected by the attacks, Craig Bartmer is now combating Post Traumatic Stress Disorder. In this interview he details his eyewitness account of the collapse of World Trade Centre Building 7. He also speaks out against the official 9/11 story, the lies told by the EPA about the air quality at Ground Zero and the critical need for a fresh independent investigation into the 9/11 attacks.
quote:BBC Newsnight Report on the CIA Assassination of Bobby Kennedy
BBC
Tuesday, November 21, 2006
Report begins around 15 mins into the broadcast.
http://prisonplanet.com/articles/november2006/211106Kennedy.htm
Over die film:quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:54 schreef Resonancer het volgende:
THE STORY EXPOSED IN THIS DVD:
quote:
Dear David Icke supporters,
While many of you have written to say how much you appreciate this movie, a few have said they were unhappy with the way we at TruthseekerTV chose to market the film. Some of you feel that our marketing was not genuine, that we represented the film as fact when it was and is FICTION based on fact, and portraying the great and courageous work of David Icke.
David told us over and over that the film had to be promoted as a MOVIE and not documentary fact and we apologize if we didn't make this clear enough in accordance with his wishes. It was not our intention to mislead, but we know that David is far from pleased to say the least that some could be left with the impression that the story was real.
>> verder
Ik kan niet zo gauw vinden wat "de feiten" waar de film "op gebaseerd is" zijn.quote:
Google video heeft ze verwijderd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:33 schreef diinero het volgende:
Het Grote Complot - De Wereld Verklaard
De zesdelige serie wil de kijker bewust maken van zijn eigen gedrag en toont aan dat complotten een normaal en onontkoombaar alledaags verschijnsel vormen. Psychologie, sociologie en politiek worden met elkaar verbonden door middel van feiten en analyses van grote internationale samenzweringen en machtsstructuren. De stelling is dat deze complotten als een logisch gevolg voortvloeien uit het menselijk gedrag en denken.
http://www.rvu.nl/rvu.php?i=1&l=0&n=593
Ook te zien op google video:
http://video.google.nl/videosearch?q=Het+Grote+Complot+-+De+Wereld+Verklaard&hl=nl&so=2&start=0
Thx, zeer sneaky omschreven van thruthseeker tvquote:
En ze hebben David Icke ook belazerd zo te lezen.quote:Op zondag 26 november 2006 13:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Thx, zeer sneaky omschreven van thruthseeker tv
Hij staat nu op google:quote:Op zondag 26 november 2006 13:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En ze hebben David Icke ook belazerd zo te lezen.
al mensen die deze hebben gezien?quote:Op zondag 26 november 2006 16:37 schreef zoalshetis het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5955663642317205059&q=%2Cmystery
ook leuk
Nee, maar morgen wil ik dat allemaal wel even bekijken...quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
al mensen die deze hebben gezien?
moet je doenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, maar morgen wil ik dat allemaal wel even bekijken...![]()
oh sorry joh. ik dacht serieus dat je hier juist ook kon reageren op die link. mea culpa. laat je het wel staan?quote:Op woensdag 29 november 2006 21:15 schreef NorthernStar het volgende:
@zoalshetis (en dat geldt natuurlijk voor allemaal)
Als je naar aanleiding van een link verder wilt discussieren, of wilt weten wat anderen ervan denken, wil je dan een nieuw topic openen? Dan kunnen we deze puur voor links houden. En ook om te voorkomen dat hier allerlei discussies door elkaar gaan lopen.
No prob.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh sorry joh. ik dacht serieus dat je hier juist ook kon reageren op die link. mea culpa. laat je het wel staan?
Dailymotion heeft ze verwijderdquote:Op zondag 26 november 2006 12:26 schreef diinero het volgende:
[..]
Google video heeft ze verwijderd.![]()
Maar ze staan nu wel op dailymotion.![]()
http://www.dailymotion.co(...)omplot-1-media-dutch
http://www.dailymotion.co(...)lot-2-politiek-dutch
http://www.dailymotion.co(...)complot-3-geld-dutch
http://www.dailymotion.co(...)mplot-4-oorlog-dutch
http://www.dailymotion.co(...)omplot-5-recht-dutch
http://www.dailymotion.co(...)omplot-6-macht-dutch
In het interview spelen ze een stukje van Loose Change af waarna Lynch er commentaar op geeft.quote:
David Lynch
zondag 3 december 2006 20:20 Ned 3
De Amerikaanse filmregisseur David Keith Lynch (1946) is vooral bekend door zijn surrealistische films die zowel sprookjesachtig als onheilspellend zijn. De films zijn een combinatie van seks, geweld, sterke beelden en technische perfectie en spelen zich vaak af in plattelandstadjes (Blue Velvet, Twin Peaks) of in de uitgestrektheid van Los Angeles (Lost Highway, Mulholland Drive).
Ik heb geen idee hoeveel hier van waar is, maar Porter Goss schijnt ook een duister CIA verleden te hebben.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:56 schreef 6833-228 het volgende:
Over de mislukte aanslag op Ronald Reagan in 1981 door John Hinckley Jr. bestaan ook een aantal complot-theorien:
De vader van Hinckley Jr., John Warnock Hinckley was een belangrijke financier van de campagne van George Bush Sr. Daarnaast had de broer van de dader, Scott Hinckley de dag na de aanslag een etentje gepland met Neil Bush. Mocht Reagan gedood zijn dan was Bush Sr. zo goed als zeker president geworden. Goed mogelijk dat allemaal toeval is, maar het is wel weer opmerkelijk. Het lijkt een beetje op dat etentje dat Bush Sr. had op 11 september met Shafig Bin Laden in het Ritz-Carlton hotel en op dat onbijt op de ochtend van 11 september waaraan de mogelijke financier van 9/11 Mahmoud Ahmad en de latere CIA directeur Porter Goss deelnamen.THE STRANGE CASE OF JOHN HINCKLEY JR. Hinckley Can Go Home
Hier nog een video van de aanslag (03:50 min)
Dus Bush, Goss, Seal, Drugs, Coups, mafia, etc... leuk vriendenclubje. En dit is slechts een klein deel van de Bush connecties. Als iemand nou de middelen en kennis had om dit hele netwerk te ontrafelen, wat zou dat de wereld schokken. Ik denk echt dat je hiermee bijna de gehele geschiedenis van de afgelopen eeuw mee kan herschrijven en je tot op zekere hoogte de derde of misschien zelfs tweede laag van de machtsstructuur in de wereld kan blootleggen.quote:Deposed CIA head Porter Goss was once a member of the CIA's super-secret Operation 40, an assassination squad which roamed through North and Central America during the 1960's.
It is the only extant photograph of the members of Operation Forty, the CIA’s assassination squad, taken in a Mexico City nightclub in 1963.
Barry Seal had been recruited at the age of 17, along with Lee Oswald, by CIA agent David Ferrie, at a two week summer camp of the Louisiana Civil Air Patrol in 1957.
The product of a patrician Connecticut upbringing, an elite preparatory school and Yale University, Goss entered the high-stakes espionage game being played out between the Florida Keys and the coast of Cuba after the CIA-backed coup against Castro collapsed at the Bay of Pigs.
"During his junior year, he met a CIA recruiter through his ROTC commanders,” reported the September 24, 2002 Orlando Sentinel, in a story headlined “TERRORISM FIGHT KEEPS REP. GOSS IN POLITICAL FRAY.”
“It is true I was in CIA from approximately the late 50's to approximately the early 70's,” Goss told antagonist Michael Moore.
Seal is seated third from left. Sitting right next to him (second from left) is Porter Goss. Beside Goss is notorious "freedom fighter" Felix Rodriguez (front left), a Cuban vice cop under the corrupt Mob-run Batista regime in Cuba who later became an Iran Contra operative and a confidant of the first George Bush.
On the other side of the table is the the only spook celebrant displaying any regard for tradecraft... Covering his face with his sport coat is Frank Sturgis, famous for being one of the Watergate burglars.
Beside Sturgis (front right) is another famous spook, at least among Kennedy assassination researchers, William Seymour, the New Orleans representative of the Double-Chek Corporation, a CIA front used to recruit pilots (like Seal). Seymour is regarded by many researchers as the man who on several notable occasions is said to have impersonated Lee Harvey Oswald, when that lone nut gunman was out of the country.
At the time it was taken the CIA's covert action chief in Mexico City was David Atlee Phillips, AKA Maurice Bishop, who reportedly met with Oswald in Dallas before the assassination.
Bron: http://www.madcowprod.com/05072006.html
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:02 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel hier van waar is, maar Porter Goss schijnt ook een duister CIA verleden te hebben.
[afbeelding]
[..]
Dus Bush, Goss, Seal, Drugs, Coups, mafia, etc... leuk vriendenclubje. En dit is slechts een klein deel van de Bush connecties. Als iemand nou de middelen en kennis had om dit hele netwerk te ontrafelen, wat zou dat de wereld schokken. Ik denk echt dat je hiermee bijna de gehele geschiedenis van de afgelopen eeuw mee kan herschrijven en je tot op zekere hoogte de derde of misschien zelfs tweede laag van de machtsstructuur in de wereld kan blootleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig om eerst even door te nemen (om ook de andere kant van de zaak te zien, want ik kan me niet voorstellen dat deze zaken besproken worden in deze documantaire):quote:In januari 2002 werd de Amerikaanse Wall Street Journal correspondent Daniel Pearl ontvoerd in Karachi, Pakistan. The Journalist and The Jihadi - The Murder of Daniel Pearl volgt het spoor terug van Pearls laatste levensjaren en van de gelijktijdige radicalisering van moslimstrijder Omar Sheikh.
Hij en Pearl kwamen beiden uit een gegoed milieu, volgden een goede opleiding, en ze stelden zich alle twee voor misstanden de wereld uit te helpen. Pearl geloofde dat hij met zijn verhalen in de krant een brug kon slaan tussen het westen en de wereld van de islam. Sheikh, geboren in Engeland en opgeleid aan de prestigieuze London School of Economics, ontwikkelde zich tot een militant moslim; hij geloofde in de weg van het geweld. De aanslag op het World Trade Centrum in New York veranderde de wereld en bracht deze twee mannen op elkaars pad, met als gevolg het dramatische levenseinde van Pearl. Ahmed Jamal en Ramesh Sharma reconstrueren in hun documentaire de gebeurtenissen die leidden tot zijn dood, en tekenen de verhalen op van familieleden, vrienden en bekenden van Pearl en Omar Sheikh.
Regie: Ahmed A. Jamal & Ramesh Sharma
Ned. bewerking: Gijs Meyer Swantee
Eindredactie: Doke Romeijn, Jos de Putter
net gekekenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2025737815077941161
zeer interessante video van 130 min. must see!
ik heb zelden mensen gezien die zoveel kennis hebben.quote:
"Are they still going by the weather phenomenon?"quote:Op maandag 15 januari 2007 19:52 schreef TaLoN.NL het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=931b077325
Onge-edit-ed nieuws over de O'hare Airport UFO.
iddquote:Op maandag 15 januari 2007 20:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Are they still going by the weather phenomenon?"
Geweldig!
Zou mooi zijn als ze die beelden te pakken weten te krijgen.
Ik had hem al even aangeklikt en her en der een paar minuutjes gekeken om te kijken waar het over gaat. Komt een beetje in de buurt van Icky (maar dan zonder shapeshifting) als ik het goed heb. Bloedlijnen ed. Interessant genoeg om eens helemaal te bekijken.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd
heb je dit al gezien: TRU Linkdump ?
yep. veel bekende dingen, maar zo precies omschreven, met een rustige, nederlandse stem.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik had hem al even aangeklikt en her en der een paar minuutjes gekeken om te kijken waar het over gaat. Komt een beetje in de buurt van Icky (maar dan zonder shapeshifting) als ik het goed heb. Bloedlijnen ed. Interessant genoeg om eens helemaal te bekijken.
die docu "worden wij wakker " is volgens mij wel een apart topic waard.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:53 schreef UncleScorp het volgende:
Hi Merlin
911 is zo passé![]()
Ik wil meer stuff van zoalshetis![]()
Worden Wij Wakker hoorde ik gister zelfs vernoemen op het werk (collega die met astrologie bezig is)
Spread the Word![]()
ik durfde het niet omdat ik niet zo'n truer ben en niet zo door één deur met 'n mod hier kan. vandaar mijn brave post in een topic, waarvan ik zeker weet dat het mag.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:50 schreef huupia het volgende:
[..]
die docu "worden wij wakker " is volgens mij wel een apart topic waard.![]()
ieman zin om een mooie op te maken?
ik dacht dat jij er een apart topic over zou openen ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:31 schreef zoalshetis het volgende:
jeemig, wat een dood forum. meer mensen de docu gezien?
Misschien heb je de verkeerde gequote en bedoelde je mij. Omdat ik een tijdje geleden inderdaad vertelde een apart topic te zullen openen over de documentaire "Out of the blue". Toevallig heb ik vandaag veel tijd en morgen ook nog. Het was een gigantische teringbaan, dat kan ik je wel vertellen. Nu staat alles in een word document en ben ik bezig met de uitwerking ervan, wat ook nog heel lang zal duren. Hopelijk kom ik vandaag een heel eind en kan ik het morgen afronden. Ik was het nog niet vergeten in ieder geval. Het duurde alleen veel langer dan ik had verwacht.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:47 schreef huupia het volgende:
[..]
ik dacht dat jij er een apart topic over zou openen ?
ik dacht jij. toen ik "be my guest" zei.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:47 schreef huupia het volgende:
[..]
ik dacht dat jij er een apart topic over zou openen ?
dat is een goede docu , maar ik bedoelde die docu over "worden wij wakker" , over 2012 en de new world orderquote:Op zondag 28 januari 2007 14:43 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Misschien heb je de verkeerde gequote en bedoelde je mij. Omdat ik een tijdje geleden inderdaad vertelde een apart topic te zullen openen over de documentaire "Out of the blue". Toevallig heb ik vandaag veel tijd en morgen ook nog. Het was een gigantische teringbaan, dat kan ik je wel vertellen. Nu staat alles in een word document en ben ik bezig met de uitwerking ervan, wat ook nog heel lang zal duren. Hopelijk kom ik vandaag een heel eind en kan ik het morgen afronden. Ik was het nog niet vergeten in ieder geval. Het duurde alleen veel langer dan ik had verwacht.![]()
Hier zijn de eerste 25 delen te vinden:quote:Adnan Khashoggi's mercenary army of global corporate criminals lives in Mafia mansions, basks in the political limelight, enjoys privileges of royalty in tyrannical desert dystopias, sips vodka in the shadow of gleaming Moscow spires. They are kings, Pentagon officials, priests, S&L thieves, assassins, prostitutes, nazis, Big Oil executives, metals merchants, New Age cultists, drug barons, boiler-room con artists, mobsters, dictators by the horde. And terrorists, of course.
quote:Sophia: Right, people want me to be absolutely precise. Umm, I say that the demolition wave is moving faster than gravity itself. It is making the path for the demolition, which is falling at free fall speed. Virtual free fall speed. Again it is hard to determine how long did it take for the towers to fall visually, and I know there is seismic data that pegs it, you know, a little more accurately.
Regardless, I tell people, these buildings fell in 10 seconds, they’re 110 stories. Now let’s just use our mouth to demonstrate this. If a pancake collapse can be described as “clunkity clunk” How many times can you say that in 10 seconds? And if one floor is “clunkity clunk clunkity clunk” you cannot say that 110 times in 10 seconds. So let’s even give it the benefit of the doubt, let’s just take off the “clunk”. Let’s just say “clunkity”. You can’t say that in 10 seconds, 110 times.
Caller: You’ve done such an excellent job of bringing that forward.
Een topic mag best maar een openingspost hoort uit meer te bestaan dan alleen wat linkjes. Daar is dit topic dan weer ideaal voor.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:09 schreef Nufon het volgende:
Als ik er niet eens een topic aan mag wijden, dan maar op deze manier!
Juist niet ideaal voor de opzet van mijn topic. Deze zogenaamde NWO Bestrijdingsfront komt regelmatig met nieuw materiaal, een soort wekelijks journaal zeg maar. De opzet was een topic waarin ik deze gang van zaken bijhoud, dus steeds de openingspost aanvul wanneer dat weer nodig is. Dat lijkt me ook een stuk overzichtelijker dan telkens hier een link te moeten plaatsen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een topic mag best maar een openingspost hoort uit meer te bestaan dan alleen wat linkjes. Daar is dit topic dan weer ideaal voor.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:51 schreef merlin693 het volgende:
Popular Mechanics Debunked series - "Pull it" REVISITED
http://video.google.ca/videoplay?docid=4530569594233714828
Hij vertelt ook van gewonden van de eerste explosie in de kelder, meer explosies en vreemde dingen op leegstaande etages.quote:
At 8.46 we hear this BOOOM!! An Explosion so hard that it pushed us upwards, the walls cracked, the false ceiling fell right on top of us, the sprinkler system got activated, there was water everywhere... the first thing that comes to my mind is, "O my God, the generator blew up right below us."
[...]
Seven seconds after, we hear "Pow!!" - the impact, all the way on the top, of the plane.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 04:32 schreef NorthernStar het volgende:
BBC Radio Interview met William Rodriguez (van 23 februari 2007) (31.17 min)
Naast het indrukwekkende persoonlijk verhaal vertelt Rodriguez een paar opmerkelijke dingen.
hmmm, ammoniumnitraatquote:Ik zette de radio af en ging door met de klim naar boven; opende deuren en liet mensen naar buiten, totdat ik op de drieendertigste verdieping kwam. Daar had ik een bergruimte met diverse spullen. Op elke zestiende verdieping had ik een kleine kast met spullen. Ik wilde stofmaskers pakken en ze aan de mensen geven die op hun weg naar buiten waren, vanwege de rook die in de trappenhuizen ontstond. Het was een bijtende rook. Het leek op ammoniak dat je keel dichtkneep. Ik sprak er (later) met professor Jones over (waarschijnlijk wordt hier Steven E. Jones bedoeld, noot f.h.). Ik sprak met experts en die zeiden dat het klonk als ammoniumnitraat.
http://www.waarheid911.nl/william_rodriguez.html#amoniumnitraat
quote:De stof wordt echter ook veel als explosief gebruikt, vooral in combinatie met benzine of kerosine
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ammoniumnitraat
quote:Terwijl we klommen hoorden we kleine explosies die afgingen, PAHH!, PAHH!, in verschillende delen van het gebouw.
Ik vroeg aan een brandweerman, wat zijn dat? Hij antwoordde: "Ik denk dat het de gastanks van de keukens zijn." Welnu, dat was erg onlogisch, omdat het een klasse A gebouw was. Alle keukens waren elektrisch! Dus dat klopte niet. Waar kwamen die explosies vandaan?
Er zijn er meer die opmerkelijke dingen zeggen:quote:Toen ik weer terug de gang inliep, hoorde ik iets zeer vreemds. Op de verdieping boven mij, de vierendertigste verdieping, hoorde ik dat er zware apparatuur werd verschoven. Jullie kennen de afvalcontainers als die over de vloer worden geschoven, deze stalen afvalcontainers? Het klonk precies als dat.
http://www.waarheid911.nl/william_rodriguez.html#amoniumnitraat
Volgens mij sloten de liften niet op elkaar aan, om 'n schoorsteeneffect te voorkomen..quote:Mike Pecoraro:
"When I walked out into the lobby, it was incredible, the whole lobby was soot and black, elevator doors were missing. The marble was missing off some of the walls. 20-foot section of marble, 20 by 10 foot sections of marble, gone from the walls. The west windows were all gone. They were missing. Broken glass everywhere, the revolving doors were all broken and their glass was gone. Every sprinkler head was going off. I am thinking to myself, how are these sprinkler heads going off? It takes a lot of heat to set off a sprinkler head."
OK, so just MAYBE the fireball racing down the elevator shaft could cause the black soot and missing doors. But really, blowing huge marble panels off of the walls. Blowing out all of the glass. I thought this was the same jet fuel that weakened the steel above to cause the pancake collapse? Remember, the plane hit 95 stories above.
http://st12.startlogic.co(...)round_explosions.htm
quote:Samuel Danner (electrical engineer for AmTrak), was involved in the clean-up at the Pentagon crash site and inspected the debris at the site. He said, "It was not a Boeing 757 that hit the Pentagon
He says that the plane was not a 757, no way. "It was like a humpback whale" he says. Size of a gulfstream 300, about 100 ft wingspan, one engine on the backside with a "V" tail and no windows he could see.
He smelled cordite and he saw a 3-foot single engine on the ground there.
http://www.lookingglassnews.org/viewstory.php?storyid=6636
quote:Two major 9/11 anomalies have been thoroughly documented, specifically:
1) The stand down of US air defense on the morning of 9/11 that ... all » permitted commercial jet aircraft to fly erratically and in restricted air space without challenge
2) Overwhelming physical evidence that World Trade Center buildings #1, #2, and #7 were brought down by controlled demolition
A third significant anomaly has not been discussed, let alone acknowledged: the reporting by the major US TV news networks in the first few hours immediately after the attacks.
Specifically:
1. MSNBC presented an elaborately detailed story about the lifestyle and anti-US philosophy of Osama bin Laden - while
both towers were still burning and long before Bin Laden had been accused by anyone.
2. Fox News featured a "man in the street" eye witness who explained in strangely formal language the science behind why the towers collapsed when most engineers and firemen were utterly baffled and in shock by what had just taken place.
3. CBS featured a Bush administration insider (and not identified as such) as a guest who actively worked to dissuade Dan Rather (and viewers) from speculating that there must have been explosive charges placed in the buildings for them to have collapsed the way they did.
How was it that these stories - based on no fact, no research and no inquirry - appeared in full blown form so quickly on US news networks and then became part of the core myths of what happened on 9/11?
Were these stories prepared in advance?
http://www.prisonplanet.com/articles/march2007/050307Solution.htm
http://www.thepriceofliberty.org/06/08/21/ward.htmquote:Bombs in the WTC Buildings Proves Nothing to Racist-Fascist Bigots
By Ed Ward, MD
quote:August 21, 2006
Fireman Lou Cacchioli was the first to grab me by the heart, mind and soul with his isolated courage by simply telling the truth about what he experienced to the only media that cared to ask about his eyewitness account of 9/11 on July 19, 2005. In the Arctic Beacon article, by Greg Szymanski, he related his observations during the efforts to save as many as he could with little regard for personal safety: "...there were bombs...elevator doors completely blown out... we heard this huge explosion that sounded like a bomb... another huge explosion like the first one hits.... Oh. My God, these bastards put bombs in here like they did in 1993! Then as soon as we get in the stairwell, I hear another huge explosion like the other two. Then I heard bang, bang, bang - huge bangs..."
For the first time, this article finally allows Lou to tell his story, the way he wanted to tell it - truthfully and to the best of his knowledge. The article gives more than just the facts as he lived them. It gives insight into the fate of all the heroes present on that despicable day. A fate that awaits other eyewitnesses of the clean up crews and city inhabitants that had inadequate or no protection because the EPA had stated the air was safe to breathe.
Geef me een paar uurtjes en ik edit een complete WTC toren weg.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Resonancer het volgende:
UH??
http://www.youtube.com/watch?v=HUl9kyH7cgA
Plane- No plane..9-11
maar wat als het origineel footage is geweest..?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Geef me een paar uurtjes en ik edit een complete WTC toren weg.
Dan is het vreemd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:56 schreef Orwell het volgende:
[..]
maar wat als het origineel footage is geweest..?
goeie docu dit! veel dingen die ik nog nergens anders heb gezien, door wie is dit gemaakt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef merlin693 het volgende:
Secret History of Amerika - the Occult background
http://video.google.com/videoplay?docid=-1928785499875945098&q=Secret+Societies+duration%3Along
Inderdaad, zeer goede docu, heb het een paar maanden geleden gezien.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
goeie docu dit! veel dingen die ik nog nergens anders heb gezien, door wie is dit gemaakt?
Als je goed kijkt zie je rechtsboven "iets" het beeld in komen dat vervolgens in een rechte lijn de toren in vliegt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Resonancer het volgende:
UH??
http://www.youtube.com/watch?v=HUl9kyH7cgA
Plane- No plane..9-11
Bekijk hem online hier!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:26 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Inderdaad, zeer goede docu, heb het een paar maanden geleden gezien.
Deel 2 is trouwens ook al uit. Het heet Riddles In Stone: The Secret Architecture Of Washington
Je kunt hem hieronder downloaden als je torrent hebt.
http://conspiracycentral.(...)c494ae940dd9.torrent
Leuke site!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:21 schreef Dannydeman het volgende:
Heb sinds september een website gemaakt, wordt dagelijks bijgehouden en staat vol met nieuws, artikelen en media. Mijn website behandeld alles wat niet is verklaard door de wetenschap, op een serieuze manier uiteraard. Het is geen skeptsiche site, maar één die alle mogelijkheden behandeld en op alle manieren ergens naar kijkt.
http://www.u-subjects.nl
Page 2:quote:Op zondag 26 november 2006 16:37 schreef zoalshetis het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5955663642317205059&q=%2Cmystery
ook leuk
Page 3:quote:Op maandag 27 november 2006 03:17 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Nineteen Eighty-Four (1984)
Hier te bekijken.
misschien zijn er nog meer dood, maar deze kwam ik tegen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:09 schreef Nufon het volgende:
Als ik er niet eens een topic aan mag wijden, dan maar op deze manier!
NWO Bestrijdingsfront, een groep (of een individu) die tracht de Nederlandse bevolking regelmatig te informeren over alles wat te maken heeft met de uiteindelijke vorming van een Nieuwe Wereld Orde.
Omdat deze groep regelmatig met dit soort filmpjes zal komen, zal ik ook deze openingspost regelmatig aanvullen.
Filmpje 1
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8899811277022360959&q=NWO+bevrijdingsfront
Filmpje 2
http://video.google.com/videoplay?docid=-1908015162567352434&hl=nl
Filmpje 3
http://video.google.com/videoplay?docid=2787849015190049166&hl=nl
Filmpje 4
http://video.google.com/videoplay?docid=-9088506879170065914&hl=nl
Ik zou hier nog even op reageren. We controleren er niet op. Users kunnen hier iets 'dumpen' om te delen met andere geinteresseerden en thats it. Het is niet bedoeld als up-to-date archief oid.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:42 schreef Da_Ripper het volgende:
@mods:
kweet niet of jullie af en toe de linx checken of ze dood zijn en/of jullie ze dan verwijderen, maar ik struin regelmatig de linkdump door en kom er soms een paar tegen die al dood zijn:
Zie ook Aan OpenYourMind - George Huntquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:29 schreef huupia het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6642758020554799808
george hunt uit 1992 in een verslag van unced, earth summit over hoe de nwo de millieubeweging overneemt en de hidden agenda
hmm, ik hoorde al bezorgde geluiden over al core en zijn film , maar dit is al 15 jaar geleden
shocking
klopt, ik reageerde toen vooral op het punt dat geld gewoon wordt gecreerd. die video van hunt was me ontschoten.quote:Op zondag 29 april 2007 00:02 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Zie ook Aan OpenYourMind - George Hunt
Je hebt er zelfs nog in gepost
Leesvoer:
Rapport van de Bruntland Commissie: World Commission on Environment and Development (WCED)
- Our Common Future
Rapport van de Earth Summit: The United Nations Conference on Environment and Development, Earth Summit (UNCED)
- Agenda 21
Interessant.quote:Op zondag 29 april 2007 13:21 schreef francorex het volgende:
PBS documentaie, de aanloop naar de oorlog met Irak.
Buying the war.
Ja da is.quote:
1 uur 48 min 45 sec. - 14 apr. 2007quote:Egyptologist Stephen S. Mehler has spent over 30 years researching the answers to these questions: • Was there a advanced prehistoric ... alle » civilization in ancient Egypt? • Who were the people who built the great pyramids? • Who carved the Great Sphinx? • Did the pyramids serve as energy devices and not as tombs for kings? Mahler believes the answers are "Yes!" An indigenous oral tradition still exists in Egypt, he has been able to uncover and study it with the help of a living master of this tradition, Abd'El Hakim Awyan. He has also been given permission to share these teachings -presented heretofore in fragments by other researchers-to the Western World, teachings that unfold a whole new understanding of ancient Egypt.
Dit gaat denk ik wel een leuke reeks worden.quote:
Negen 9/11 Mythes (1): dat zouden ze nooit doen
Dit is deel 1 van een tien-delige miniserie over 9/11. Elk deel zal een ander deel van de mythe bespreken. De komende week elke dag 2 mythes…
...
Volgens het officiële verhaal van 11 september werd Amerika, vanwege haar goedheid, aangevallen door fanatieke Arabische moslims die onze vrijheid haten. Dit verhaal heeft gediend als Heilige Mythe voor de Verenigde Staten sinds die noodlottige dag. Deze functie lijkt zorgvuldig te zijn uitgedacht. De eerstvolgende dag verklaarde President Bush zijn plannen om een “monumentale strijd van Goed tegen Kwaad” te leiden. Daarna, op 13 september, kondigde hij aan dat de volgende dag een Nationale Dag van Gebed en Gedachtenis aan de Slachtoffers van de Terroristische Aanslagen zou zijn. En op die dag gaf de President zelf, omringd door Billy Graham, een kardinaal, een rabbi en een imam, een preek in de nationale kathedraal waarin hij zei:
Onze verantwoordelijkheid aan de geschiedenis is duidelijk; deze aanvallen beantwoorden en de wereld bevrijden van het Kwaad. Ons is de oorlog verklaard door schimmigheid, misleiding en moord. Dit land is vreedzaam maar sterk wanneer het boos gemaakt wordt… Iedere generatie heeft de wereld vijanden van menselijke vrijheid voortgebracht. Ze hebben Amerika aangevallen omdat wij de bron en verdediger van vrijheid zijn. De toewijding van onze vaders is de roeping van deze tijd… Wij vragen de almachtige God om over ons land te waken en om ons geduld en wijsheid te schenken in alles dat gaat komen… En moge Hij ons land altijd leiden. God zegene Amerika.
Met deze nooit eerder vertoonde gebeurtenis, waarin de president van de Verenigde Staten een oorlogsverklaring geeft vanuit een kathedraal, zo stelde de Franse auteur Thiery Meyssan in 2002, “verklaarde de Amerikaanse regering… haar versie van de gebeurtenissen Heilig. Vanaf dat moment werd het betwijfelen van de officiële waarheid gezien als heiligschennis.”
...
wordt toch al gedaan? reclame voor het doemdenkende gedeelte van de mensheid.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:29 schreef francorex het volgende:
[..]
Grandioos, zouden ze een moeten gebruiken als reklameclip.![]()
Goeie post man!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef huupia het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JKRYnswV8ow
dit is deel 1 van 13 van Moon Secrets Revealed : John Lear & Richard Hoagland
voor de andere delen zoek op moon secrets in video.google of you tube
dit gaat over structures on the moon, minig operations e.d
ABSOLUTE AANRADER
ik heb zelf 5 delen tot nu toe geluisterd en vind het een mooi gesprek nu richard hoaglandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Goeie post man!
Paar dingen waar ik aan twijfel, omdat het eigen ingevingen zijn, zoals de 'soul machine' maar meer en deels geloof waardig.
Edit:
Er zit me alleen 1 ding echt super dwars, waarom als er serieuse vragen worden gesteld, zoals de bellers aan het einde van de show die vragen stellen over sterrenkijkers en hun visie op venus e.d., waarom komt er dan een antwoord als 'i don't know'. Stelt Lear zelf geen vragen aan mensen als Greer? Krijgt hij alleen domweg info en meer niet?
Ik denk trouwens dat je een verkeerde link had geplaatst, er staan namelijk 2 coast to coast radio uitzendingen met Lear en Hoagland.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef huupia het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JKRYnswV8ow
dit is deel 1 van 13 van Moon Secrets Revealed : John Lear & Richard Hoagland
voor de andere delen zoek op moon secrets in video.google of you tube
dit gaat over structures on the moon, minig operations e.d
ABSOLUTE AANRADER
http://en.wikipedia.org/wiki/James_H._Fetzerquote:James Henry Fetzer.
Jim tells us WHO was responsible for 9/11 and how he encourages the study of the possibility that high-tech weapons, including ground or space-based directed-energy military weapons, may have been used to bring down the Twin Towers. He has not endorsed any specific hypothesis about the destruction of the WTC, but he has expressed skepticism that conventional explosives, including thermite/thermate, could have brought about such devastating effects.
http://www.outtheretv.com/past_shows2007.cfm
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1496108383799557653&q=Dr.+James+H.+Fetzer
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:58 schreef francorex het volgende:
Could you send over rescuers, " i believe were dying, time is moving really really really really slow"
http://www.liveleak.com/view?i=1f4_1179038976
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:06 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://nw0.info/ vond ik laatst , staan wel wat leuke audiobooks op en documantaire`s allemaal legaal ..
Leuk gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:59 schreef Dannydeman het volgende:
Heb een nieuwe media gallerij gemaakt met 72 media bestanden..Allemaal in een super overichtelijke vormgeving. Volgens mij is het de grootste ufo/paranormaal gallerij van europa.
Thank youquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:18 schreef yvonne het volgende:
www.hemelbestormer.nl
Dit lijkt me wel wat voor de TRU mensen.
Ik heb dat al eens gedaan dat online bord maar ik merkte niets bijzonders.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
http://www.marnegebied.nl/ouija_bordtekst.htm
Ik ben benieuwd of iemand dit aandurft en ermee serieus om te gaan. Ik wacht op jullie reacties.
Een van de links in de reacties is deze:quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:05 schreef GaylordF0kker het volgende:
nieuwe theorie: ons zonnestelsel zit in een ander sterrenstelsel, we kijken dus naar de melkweg: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1250
Ik kan em niet vinden? Kan je misschien linkje posten aub?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:09 schreef Wolk het volgende:
Die film van de BBC kan je gewoon in hun archief vinden..
ik tiepte ´hallo´quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
http://www.marnegebied.nl/ouija_bordtekst.htm
Ik ben benieuwd of iemand dit aandurft en ermee serieus om te gaan. Ik wacht op jullie reacties.
alternative threequote:Heeft iemand nog een linkje naar die film/docu van BBC dat wetenschappers worden ontvoerd en naar mars worden getransporteerd? Die ene die maar 1x is uitgezonden en het de vraag is of dit express is e.d.
In die film, is een zogenaamd stuk met radio-contact tussen de astronauten en housten. Hoewel het al heel erg nep klinkt, vroeg ik me af of dit, net als de uitzending zelf, verzonnen was als 1 april grap door de makers, of dat ze bepaalde realiteit gemixed hadden met onwerkelijkheden?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:39 schreef merlin693 het volgende:
[..]
alternative three
http://www.thule.org/alt3.html
WTFquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:31 schreef MilkyWay het volgende:
http://www.youtube.com/ve(...)ch%3Fv%3DFsacu_z_4o8
(Je moet ingelogd & 18+ zijn om 'm te mogen zien)
he zoalshetis doe niet zo bozig vanavond!quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:27 schreef zoalshetis het volgende:
het is net als die amerikaanse nepvoorspelster: char.
nogmaals. iemand (meestal de gene die de mensen uitnodigd) trekt aan het glaasje en alle andere 'gelovigen' denken dat het een kracht is. stelletje slappe kutloosers. of in lieve woorden stelletje dombo's.
ok. ik ga toch zo 'slapen'. ben me ff aan het boosmaken voor een keiharde wippie.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
he zoalshetis doe niet zo bozig vanavond!
ja und?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok. ik ga toch zo 'slapen'. ben me ff aan het boosmaken voor een keiharde wippie.
Bizar zeg.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:31 schreef Nee het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AhhgOYrr3ks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |