Ik niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:57 schreef milagro het volgende:
Als Balk er iets van gezegd had toen, was "iedereen" over Balk heengevallen, want "oh gut, hoor, een bijdehante Marokkaan, daar kan ie niet tegen, hoor"
True.quote:hij heeft dus wijselijk zo'n mond gehouden en Meneer B. zichzelf lekker voor schut laten zetten.
Ik ook niet, maar jaaaaaaaaa, ligt gevoelig hier ,he ,kritiek op multiple choice typesquote:
Inderdaad, beschaving heb je in je en hoef je dat boek niet te lezen, lomperikken zullen van het bestaan niet afweten, dat leest zowiezo niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een dooddoeners. Dat boek van de jonkheer hoef ik niet meer te lezen.
Die jongeheer vond ik bijster oninteressant.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een dooddoeners. Dat boek van de jonkheer hoef ik niet meer te lezen.
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:01 schreef Aoristus het volgende:
wat is een multiple choice type, milagro?
Is dat erg dat ze komenquote:Op donderdag 9 november 2006 00:09 schreef Suko het volgende:
Morgen Mini en Maxi die allang al afscheid hadden genomen en toch maar weer niet. Bedtijd.
Vond je? Ik vond die jonkheer juist wel geinig. Die bavaria-knakker die steeds met het beste bier van nederland aan moest komen, die was irritant. Kamp was trouwens wel weer een echte gentleman, zoals altijd.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Die jongeheer vond ik bijster oninteressant.
En dat al een paar jaar.quote:
Gelukkig wordt hij meteen op z'n plaats gezet.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:52 schreef Suko het volgende:
Oh gelukkig, de rotzooi wordt door buitenlanders veroorzaakt zegt Kamp. Jonkheer Watje is een beetje wereldvreemd.
Een gentlemen maar ondertussen wel even de allochtonen de schuld geven van alle zwerfvuil in Nederlandquote:Op donderdag 9 november 2006 00:38 schreef DinaDani het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond die jonkheer juist wel geinig. Die bavaria-knakker die steeds met het beste bier van nederland aan moest komen, die was irritant. Kamp was trouwens wel weer een echte gentleman, zoals altijd.
Op de site staat dit: naast Mini en Maxi dus deze gasten: * Renate van der Zee over eerwraak, samen met een slachtoffer. * Alexander Pechtold: tijd voor een D66-wanhoopsoffensief?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanavond bij P&W
-Karel de Rooij en Peter de Jong. Zij vormen samen het duo Mini en Maxi en zijn binnenkort te zien in het toneelstuk 'The Sunshine Boys' dat ook weer over een duo gaat. In 'Pauw & Witteman' onthullen ze het geheim van goede duo's.
-Margriet Sitskoorn schreef het boek 'Het maakbare brein'.
Ik had dat van de TVgids.nl gekopieerd vanochtendquote:Op donderdag 9 november 2006 21:21 schreef Suko het volgende:
[..]
Op de site staat dit: naast Mini en Maxi dus deze gasten: * Renate van der Zee over eerwraak, samen met een slachtoffer. * Alexander Pechtold: tijd voor een D66-wanhoopsoffensief?
We wachten het wel af.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |