je hoeft niet op een van de twee te stemmen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:10 schreef whosvegas het volgende:
Weet totaal niet wat ik moet gaan stemmen.
Adv z'n debat kan ik me keuze ook niet bepalen. Ze houden allemaal een mooi verhaaal. Het is me zelfs een paar keer opgevallen dat de waarheid (kan zo niet met voorbeelden komen) verdraait wordt. Hoe kan ik nou op basis van det gezwets m'n stem bepalen
Maar als alle lijstrekkers mee zouden doen, zou het natuurlijk het zelfde verhaal zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:11 schreef Asmodean het volgende:
[..]
je hoeft niet op een van de twee te stemmen natuurlijk
www.kieskompas.nlquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:21 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Maar als alle lijstrekkers mee zouden doen, zou het natuurlijk het zelfde verhaal zijn.
Volgens RTL4.quote:
Hij stemt PvdA...quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:46 schreef yeremy het volgende:
Ach en wat zegt het de Wilders Fan Maurice de Hond
Waar ken je hem van?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:05 schreef PJORourke het volgende:
Burgemeester Som van Kerkrade bijvoorbeeld. Wat een asshole is dat. En z'n talenkennis.
en nu echte voorbeelden graag, alleen die eerste komt in de buurt...quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:54 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Enkele topics met voorbeelden
Wouter Bos liegt en draait over ontslagrecht
Wouter Bos: Windvaan,Populist en/of draaikont.?
Wouter Bos en zijn belachelijke ideeen
Bronquote:'Debatstijl Wouter Bos agressief'
AMSTERDAM (ANP) - De manier waarop PvdA-lijsttrekker Wouter Bos vrijdagavond debatteerde met CDA-lijsttrekker Jan Peter Balkenende was agressief. Hij interrumpeerde veel, stelde directe vragen en vroeg vaak om het woord.
Dat heeft Lars Duursma, wereldkampioen debatteren, zaterdag gezegd naar aanleiding van een analyse van het debat van vrijdag tussen de twee politici bij RTL4.
,,De debatstijl van Bos was agressiever dan we van hem gewend zijn en dan je van een mogelijke minister-president zou verwachten'', zei Duursma, die ook directeur van trainings- en adviesbureau Debatrix is.
Uit de analyse van een softwareontwikkelaar, in opdracht van RTL4, bleek dat Bos minder lang (20.03 minuten) aan het woord was dan Balkenende (21.38 minuten).
Bedrijfsopening vorig jaar. Hij noemde zichzelf de "major of Kerkrade".quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waar ken je hem van?
Het is dat je uit Kerkrade komt, anders zou ik zeggen dat je d'r eentje van Vinkenslag was die niet zo van Leers hieldquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet waar je vandaan komt maar je komt zeker niet uit Limburg. Elke Limburger weet (of moet weten, maar ik vrees het ergste) hoe het CDA stelselmatig op provinciaal en gemeentelijk niveau door en door corrupt is geweest. Zelfverrijking, steekpenningen, snoepreisjes etc. Geloof me, geloof nooit een CDA'er in Limburg die zich bezighoudt met het bouwbeleid. Uit die cultuur komen mensen als Verhagen...
Sowieso aannemen dat politici (van welke partij dan ook) eerlijk zijn![]()
Nee uit Landgraaf kom ik, ben fan [quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:31 schreef Madine het volgende:
[..]
Het is dat je uit Kerkrade komt, anders zou ik zeggen dat je d'r eentje van Vinkenslag was die niet zo van Leers hield![]()
Ja, ik zie het.. weer de laatste minuut..quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:23 schreef Madine het volgende:
Ach, het hele verhaal rondom Heinrichs ken ik wel. Maar ik interesseer me verder nooit zo voor locale politiek, en dat soort onzin vinden we in iedere gemeente en met mensen van iedere partij.
Ik baseer m'n stem gewoon op het partijprogramma, en hoewel ik het niet overal mee eens ben, spreekt dat van 't CDA mij het meeste aan. Volgens mij was Limburg toch altijd een CDA-bolwerk, al was daar bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen al bijna niets meer van te merken.
Jammer van Roda in Grunn btw, rottige busreis terug is dat zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |