abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43220406
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef budha het volgende:

[..]

Bos eindigde met een slap verhaal over voedselpakketten.

En laat je geen zand in de ogen werpen door het voedselbank verhaal. Zoveel mensen komen daar ook weer niet. Het krijgt echter overdreven veel aandacht van linkse politici en media.
Helemaal mee eens, het wórdt ook best overdreven, dat is het punt niet.

Alleen Bos maakt daar heel slim gebruik van ('niet in MIJN land!') en Balkenende heeft daar totaal geen weerwoord op, daar hoef je toch geen Bos-fan voor te zijn om dat te zien?
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:31:31 #102
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_43220532
Ik geloof dat de Fok!-ers hun verstand wel gebruiken vanavond
Pugna Pro Patria
pi_43220708
Alleen mensen zonder hersens smsen voor een poll
pi_43220715
Ik vond Balkenende ook qua vorm beter. Hij straalde echt iets uit van zelfverzekerdheid, staat duidelijk achter zijn eigen beleid, en het kwam over alsof hij wilde zeggen: 'kom maar op'. Met dat minzame glimlachje van iemand die beter weet dan dromerig geblaat, en ervan uitgaat dat iedereen dat inziet. Het Miss World gehalte van Bos was, zoals al gezegd, veel te hoog. Vooral zijn verhaaltje over de probleemwijken. Lekker contreet, Wouter, daar kunnen we echt wat mee!

Maar ja, Bos was weer lekker populistisch aan het blaten op het 'dat dat kan in een land als Nederland'-niveau, en makkelijk graaien bij een nihil deel van de bevolking, als oplossing voor veel problemen.

Verder vond ik het opvallend dat er een aantal keer over en weer discussie werd gevoerd over concrete feiten (beloften) uit de verkiezingsprogramma's. Ik ga toch even uitzoeken hoe dat nou zit; ik neig ernaar om Balkenende te geloven over bijvoorbeeld de huren. Maar om zomaar aan te nemen dat Bos met zulke Marijnissen-demagogie aan komt zetten, nee. Dat vereist controle.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:41:32 #105
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_43220866
Balkenende zelfverzekerd??
Hij stond erbij als een ondergesneeuwde kneus met nerveuze lachjes (die met vlagen arrogant en superieur overkwamen). Daarbij komt dat hij foute grapjes maakte
pi_43220938
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:41 schreef Sammy3000 het volgende:
Hij stond erbij als een ondergesneeuwde kneus met nerveuze lachjes (die met vlagen arrogant en superieur overkwamen). Daarbij komt dat hij foute grapjes maakte
Ik vond het geen nerveuze lachjes, hij keek alsof hij geduldig afwachtte wat Bos te zeggen had, waar Bos zich vooral nerveus stond op te dringen om zijn tegenstander af te zeiken, voordat hij überhaupt zijn zin af kom maken.
pi_43220943
wordt 't debat van net mss nog een keer herhaald binnenkort?
ik heb 't gemist
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:44:32 #108
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_43220948
Vooralsnog een mega-overwinning voor Balkenende op FOK!
Pugna Pro Patria
pi_43220967
Tijdens de Elsevier "hoe kunnen we het zo brengen dat het lijkt alsof Bos de zwakkeling was" stemmingmakerij nabeschouwing werd ook nog genoemd dat Bos heel slim hamerde op allerlei punten die veel mensen naar de SP lokken.

Zulke slimmigheidjes heb ik niet gezien bij Balkenende om ouderen bij de Pvda weg te jagen.
pi_43221018
Ik vond de hele presentatie van RTL 4 ongelooflijk partijdig, maar wat wil je met ex-CDA'er Frits Wester
En dan die rechtse Elsevier kerel hamert er nog even op door gesteund door die botte Idols lul

Hier op Fok wordt het er ook niet beter op trouwen, maar wat kan je anders verwachten van die anti-linkse mensen hier

Balkenende zegt nooit iets en praat in algemeenheden, ik geloof juist dat Bos wel degelijk gelooft in wat hij zegt
Een heer met stijl
pi_43221045
quote:
Zo komt hij eigenlijk altijd over ja.. en hij had de lachers op zijn hand, dat deed hij goed.

Persoonlijk vond ik hem ook daarom de winnaar, aangezien hij zichzelf bleef en bos heel anders overkwam dan normaal.
quote:
Tijdens de Elsevier "hoe kunnen we het zo brengen dat het lijkt alsof Bos de zwakkeling was" stemmingmakerij ...
Er zat een rechtse, een linkse en een neutraal persoon.. ik weet niet naar welke zender je hebt gekeken, maar de psp was een soort pre-sp..
klik hier
pi_43221088
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef Jurgen21 het volgende:
Vooralsnog een mega-overwinning voor Balkenende op FOK!
Moet je eens naar de exit-poll op geenstijl kijken.
pi_43221170
quote:
Inderdaad.
Duidelijk een teken van nervositeit, "oh gauw ook een grapje verzinnen anders ziet iedereen dat ik gespannen ben"
pi_43221222
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Inderdaad.
Duidelijk een teken van nervositeit, "oh gauw ook een grapje verzinnen anders ziet iedereen dat ik gespannen ben"
1 van de basisregels van presenteren, de lachers op je hand hebben is het ijs breken..
Had het eerder van Bos verwacht.
klik hier
pi_43221225
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef Irritinus het volgende:

[..]

Zo komt hij eigenlijk altijd over ja.. en hij had de lachers op zijn hand, dat deed hij goed.

Persoonlijk vond ik hem ook daarom de winnaar, aangezien hij zichzelf bleef en bos heel anders overkwam dan normaal.
[..]

Er zat een rechtse, een linkse en een neutraal persoon.. ik weet niet naar welke zender je hebt gekeken, maar de psp was een soort pre-sp..
Henk Jan Smit neutraal?
pi_43221249
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Henk Jan Smit neutraal?
Heb hem geen woord over de inhoud horen zeggen...
klik hier
pi_43221259
quote:

[..]

[..]

Die rechtse persoon suckte. Die had het helemaal niet over het debat, maar alleen maar over zijn haat tegenover Bos en zijn beleid.
pi_43221274
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef rebel6 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, het wórdt ook best overdreven, dat is het punt niet.

Alleen Bos maakt daar heel slim gebruik van ('niet in MIJN land!') en Balkenende heeft daar totaal geen weerwoord op, daar hoef je toch geen Bos-fan voor te zijn om dat te zien?
Tja, ik denk dat je gelijk hebt. Maar als Balkende mijn verhaal zou gebruiken zou ie publiekelijk afgeslacht worden

Mijn indruk van het debat is dat Balkenende een nipte overwinning heeft behaald. Hij kwam rustig over maar iig scherp genoeg om Bos aan te kunnen. Toch vind ik het allemaal wat slap. Er zou eens wat meer over concrete oplossingen moeten worden gesproken en ik wil graag een duidelijke visie over het energiebeleid horen. Dat wordt denk ik een van de belangrijkste thema's.
pi_43221456
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Die rechtse persoon suckte. Die had het helemaal niet over het debat, maar alleen maar over zijn haat tegenover Bos en zijn beleid.
Daar heb je, vind ik persoonlijk, gelijk in. Maar toch wel bijzonder dat een zeer nuchter en heel erg links (Lijsttrekster van de psp) persoon balkenende als winnaar aanwijst.
klik hier
pi_43221459
Bos met ruime voorsprong... alleen al die laatste minuut. Ik neem het jp niet kwalijk, maar het was wel overduidelijk dat hij niet was voorbereid en grote pluim voor Bos, zeer creatief. Het hele debat heeft mij duidelijk gemaakt dat JP nog wel even op dezelfde (zero tolerance) voet verder wil en Bos terecht kiest voor een dikke sociale correctie
pi_43221525
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:54 schreef budha het volgende:

[..]

Tja, ik denk dat je gelijk hebt. Maar als Balkende mijn verhaal zou gebruiken zou ie publiekelijk afgeslacht worden
Dat staat me ook zo tegen van Balk, Bos was duidelijk dat hij voedselbanken niet overdreven vindt en het klonk nog oprecht ook. Waar bleef de mening van Balk?
quote:
Mijn indruk van het debat is dat Balkenende een nipte overwinning heeft behaald. Hij kwam rustig over maar iig scherp genoeg om Bos aan te kunnen. Toch vind ik het allemaal wat slap. Er zou eens wat meer over concrete oplossingen moeten worden gesproken en ik wil graag een duidelijke visie over het energiebeleid horen. Dat wordt denk ik een van de belangrijkste thema's.
Ach je moet nooit teveel verwachten van een televisiedebat.
Maar het mag idd nog wat concreter en energiebeleid is zeker ook een belangrijk punt, mogen ze uitleggen hoe dat nou zit met de gasrekening en Slochteren.
pi_43222403
Ik vind het ook jammer dat ze niet over het energiebeleid zijn begonnen had wel eens willen horen wat hun mening er over was.
klik hier
pi_43222800
Overduidelijk Bos. Op argumenten al helemaal.

Balkenende bleek slecht te zijn voorbereid. Kon niet 1 maatregel tegen de rijken bedenken. Aan de andere kant : ze waren er ook niet...

Gewoon a-sociaal beleid. Balk door het ijs gezakt.
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:16:17 #124
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43223294
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Balkenende bleek slecht te zijn voorbereid. Kon niet 1 maatregel tegen de rijken bedenken. Aan de andere kant : ze waren er ook niet...
Dat was dan ook een onzinvraag. Ook de uitkeringen van mensen met een vette bankrekening zijn verhoudingsgewijs minder geworden. De sociale voorzieningen etc.
Ze zijn net zo aangepakt als iedereen. Waarom dan apart maatregelen Ze maken ook minder gebruik van veel voorzieningen dus misschien zou je ze juist wel moeten ontzien.
pi_43223422
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 01:16 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Dat was dan ook een onzinvraag. Ook de uitkeringen van mensen met een vette bankrekening zijn verhoudingsgewijs minder geworden. De sociale voorzieningen etc.
Ze zijn net zo aangepakt als iedereen. Waarom dan apart maatregelen Ze maken ook minder gebruik van veel voorzieningen dus misschien zou je ze juist wel moeten ontzien.
Het is overduidelijk dat de onderkant van de samenleving veel meer te lijden heeft gehad door de maatregelen van het kabinet.
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:25:28 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43223479
quote:

PSP was voorloper van GroenLinks en niet van de SP, met het mooiste verkiezingsaffiche ooit:

hing in 1971 in mijn kamertje
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_43223514
Deze poll maakt maar één ding duidelijk. Niet wie de winnaar van het debat was, maar dat Fok! beduidend rechtser is dan de gemiddelde Nederlander. Maar da's eigenlijk geen nieuws.
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:28:26 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43223553
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 01:27 schreef dVTB het volgende:
Deze poll maakt maar één ding duidelijk. Niet wie de winnaar van het debat was, maar dat Fok! beduidend rechtser is dan de gemiddelde Nederlander. Maar da's eigenlijk geen nieuws.
Klopt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:31:25 #129
77575 NiTiN
Move On Up
pi_43223608
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 01:25 schreef golfer het volgende:

[..]

PSP was voorloper van GroenLinks en niet van de SP, met het mooiste verkiezingsaffiche ooit:

[afbeelding]

Het had zo een Sony reclame kunnen zijn

nee denk voor die tijd een best gewaagde plaat. Wel een passende slogan erbij trouwens. Alleen die deurmat, dat kan echt niet meer.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_43223640
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:09 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

PvdA'ers lachen graag anderen uit dus.
zo slecht. Hoe oud ben je? 9?

Volgens mij heeft Bos toch wel gewonnen. Ze waren allebei niet goed, maar Balkenende stond toch een paar keer met zijn mond vol tanden.
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:33:10 #131
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43223648
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 01:31 schreef NiTiN het volgende:

nee denk voor die tijd een best gewaagde plaat. Wel een passende slogan erbij trouwens. Alleen die deurmat, dat kan echt niet meer.
Ach, die komt ook steeds meer terug in de mode.
Poef.....gone! ©golfer
pi_43223670
Ik vind niet dat 1 van de twee gewonnen heeft.
Nergens is de ander in zijn standpunten omvergeworpen door zijn tegenstander.
En beiden ratelden met de vereiste emotionele geladenheid, uiteindelijk gewoon netjes hun partij programma op.

En iedereen die hier stemt, stemt toch gewoon uit vooraf bepaalde politieke visie en niet uit objectieve ervaringsbelevenis.
Zinloze poll dus...

Misschien wel leuk, amusant, en wat verder dan ook, maar compleet zinloos.
pi_43223708
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond de hele presentatie van RTL 4 ongelooflijk partijdig, maar wat wil je met ex-CDA'er Frits Wester [afbeelding]
En dan die rechtse Elsevier kerel hamert er nog even op door gesteund door die botte Idols lul

Hier op Fok wordt het er ook niet beter op trouwen, maar wat kan je anders verwachten van die anti-linkse mensen hier

Balkenende zegt nooit iets en praat in algemeenheden, ik geloof juist dat Bos wel degelijk gelooft in wat hij zegt
Idd. Het was op rtl "politics on ice"
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_43223770
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 01:36 schreef i2Them2 het volgende:
Het was op rtl "politics on ice"
Nou, dan was Balkenende wel sneller onderuit gegaan. Die man kan niet eens op een skateboard overeind blijven...
pi_43223921
Stemmen mensen naar hun politieke voorkeur of naar wat ze van het debat vonden??
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:50:16 #136
161073 Viper20
Geniet van elke nieuwe dag !
pi_43223961
Bos
pi_43223967
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 01:48 schreef kenz het volgende:
Stemmen mensen naar hun politieke voorkeur of naar wat ze van het debat vonden??
Wat denk je?

Lijkt me een beetje een geval van de gemakkelijkst te beantwoorden vraag ooit...
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:51:51 #138
161073 Viper20
pi_43223997
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 01:48 schreef kenz het volgende:
Over het debat natuurlijk, daar gaat het toch ook over
pi_43224026
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kut ik klikte op Bos
ik ook perongeluk met opzet..
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:54:11 #140
161073 Viper20
pi_43224043
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 01:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

ik ook perongeluk met opzet..
Zou ik ook zeggen
pi_43224125
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef Irritinus het volgende:

[..]

Heb hem geen woord over de inhoud horen zeggen...
Kom op man, als je wat belangrijks wil zeggen moet je wel weten waar je 't over hebt. Smit zat daar als houdingsdeskundige. Voor hem ging 't om lichaamstaal enzo. Kvond 'm nog best objectief en serieus overkomen (als je 't vergelijkt met Idols en weet ik 't wat kan het ook niet anders natuurlijk).
  zaterdag 4 november 2006 @ 02:02:19 #142
161073 Viper20
pi_43224203
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 01:58 schreef MarchingHome het volgende:

[..]

Kom op man, als je wat belangrijks wil zeggen moet je wel weten waar je 't over hebt. Smit zat daar als houdingsdeskundige. Voor hem ging 't om lichaamstaal enzo. Kvond 'm nog best objectief en serieus overkomen (als je 't vergelijkt met Idols en weet ik 't wat kan het ook niet anders natuurlijk).
Henk Jan Smits was toch best direct en serieus !

Wat is er dan mis
pi_43225602
[..]

Idd. Het was op rtl "politics on ice"
[/quote]

Irritant om inderdaad af te korten tot idd.
pi_43226907
Was een gelijkspel, maar van een oppositieleider mag je toch meer verwachten. Dus Balkenende.
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:22:10 #145
22579 Momitsu
Ignorance is bliss
pi_43227219
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 01:25 schreef golfer het volgende:

[..]

[afbeelding]

Bij mijn pa ook. Ik heb nog wel eens meegefolderd toen ik 6 jaar was lol. Mijn pa ging ook naar vvd bijeenkomsten over kernwapens, de boel een beetje de kast opjagen hehe.
pi_43227377
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 01:58 schreef MarchingHome het volgende:

[..]

Ik vond het te suggestief. Vooral die opmerking over dat Bos zo'n 'enorme' blunder had begaan met het ernaast zitten van de leeftijd van de dochter van Balkenende. Smits: "en toen zag je 'm zo omhoog kijken van waar 'ging' dit fout".

Wat er waar te nemen was is dat het publiek na iedere opmerking ging applaudiseren en dat nu ook deed zodat Bos even geen mogelijkheid had om iets te zeggen. Bos keek gewoon omhoog en wachte tot hij weer de gelegenheid kreeg om iets te zeggen, dacht waarschijnlijk aan het volgende onderwerp.

Smits mag dan een houdingsdeskundige zijn hij is geen gedachtenlezer. Hoe had Bos anders moeten staan om zoiets te vermijden? Als een robot recht vooruitkijkend? Z'n ogen dicht? In 'alle' gevallen had Smits deze opmerking kunnen plaatsen.

Ik vond het helemaal geen blunder, het had niks met politiek te maken.. vond het al knap dat hij iig iets wist over het prive leven van Balkenende. Hij gebruikte het voorbeeld ook niet direct als aanval maar voor een onderwerp waar ze beide op ongeveer dezelfde lijn zaten.
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:58:03 #147
161033 Zijkant
Sta op en ga zitten.
pi_43227702
Idd. Laat Balkenende maar premier blijven
Waarom de deur dicht doen als je er toch zo weer uit moet?
pi_43227834
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 01:32 schreef i2Them2 het volgende:

[..]

zo slecht. Hoe oud ben je? 9?
Zelfs een kind van 9 moet wel doorhebben dat de mensen die steeds begonnen te lachen als Balkenende wat zei het PvdA publiek was. Publiek er bij is gewoon irritant.
pi_43229494
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:05 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Zelfs een kind van 9 moet wel doorhebben dat de mensen die steeds begonnen te lachen als Balkenende wat zei het PvdA publiek was. Publiek er bij is gewoon irritant.
Ik zat me ook de hele tijd te ergeren aan die gozer achter Bos, die bij elke zin ja zat te knikken
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:35:31 #150
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_43229678
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:26 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zat me ook de hele tijd te ergeren aan die gozer achter Bos, die bij elke zin ja zat te knikken
dat deden mensen achter Balkenende net zo goed

maar het publiek was wel tyfusirritant, voegt echt (behalve irritatie) helemaal niks toe
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')