quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:31 schreef Yildiz het volgende:
Dit topic gaat zo tering-snel. Je zou zo een tubgirl kunnen posten.
Bos met zijn miss-world uitspraken ''ik wil vrede'' ''iedereen rijk'' antwoorden is verre van zinnig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Balkenende zegt dan ook niets zinnigs.
Verhagen is alleen wel een stuk onsympathieker dan Bos, dus daar zou het CDA weinig punten mee scoren, denk ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef Strolie75 het volgende:
De fout vsn JP is dat hij Bos inhoudelijk probeert te bestrijden in plaats van ook eens wat steken onder de gordel uit te delen. Wat dat betreft had het CDA beter Maxime Verhagen kunnen sturen, die had de vloer aangeveegd met Woutertje.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:31 schreef Yildiz het volgende:
Dit topic gaat zo tering-snel. Je zou zo een tubgirl kunnen posten.
die van Balkenende wel eens gezien?quote:
Idd. Vooral over die vrijheid van meningsuiting. Lekker makkelijk praten als ie 't zelf niet hoeft te doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:32 schreef bolivian het volgende:
Ernstig op de man spelen, Wouter.
quote:
Straffen of gewoon bijdragen zodat iemand die letterlijk niks te vreten heeft dat wel eens kan doen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat doen ze aldus waarom nog meer? Straffen omdat je er hard voor gewerkt hebt?
ja. Dat getuigt van lef. En het verdedigen van Nederlandse normen en waarden en idealen. Balkenende kan/durft/wil dat niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:32 schreef Arcee het volgende:
Bos gaat als premier in Indonesië het homohuwelijk verdedigen. Daar zitten we op te wachten.
Als het naar Afrika etc gaat vind ik het best maar hier kan iedereen zichzelf wel reddenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Straffen of gewoon bijdragen zodat iemand die letterlijk niks te vreten heeft dat wel eens kan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |