Ik teken bezwaar aan: oneigenlijk gebruik van mijn naam.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij zojuist een "talithaatje" danwel een in een modern jasje gehezen "inodder" gelaaien hebt.![]()
"intonatie bommels....intonatie"![]()
[BB SC 114] Waar Day nog even wakker was en toen ging slapenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:14 schreef Inodder het volgende:
vol had je willen zeggen?
kan ook hequote:Op vrijdag 3 november 2006 21:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[BB SC 114] Waar Day nog even wakker was en toen ging slapen
Excuus daarvoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik teken bezwaar aan: oneigenlijk gebruik van mijn naam.![]()
Je noemt me niet alleen dom, maar ook nog eens ouderwets!![]()
Fluugs en Day zullen hun allert toch wel aan hebben staanquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:19 schreef versabommie het volgende:
vraag me af of iemand commentaar gaat geven: Uit de mailbox van de FA's en mods #2.
Iedereen weet dat Fluugs en Day glijen op me..dus die zullen wel beter weten om te reagerenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Fluugs en Day zullen hun allert toch wel aan hebben staan
Maar een jaloerse mod kan natuurlijk héél gevaarlijk zijn!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Fluugs en Day glijen op me..dus die zullen wel beter weten om te reageren![]()
Ach jaloers of niet, hun liefde voor mij zal hun negatieve gevoelens doen verblekenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar een jaloerse mod kan natuurlijk héél gevaarlijk zijn!![]()
zender!?!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[i]MEDEDELING![/i]
![]()
OM 21:44 OFTEWEL 4 MINUTEN BEGINT HET WEER!
[afbeelding]
[i]EINDE MEDEDELING![/i]
![]()
Nederland 3 natuurlijk!quote:
Geil Puntjuh is er weer!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:41 schreef puntoortje het volgende:zo ben ik weer
hoi bommie
hoi talitha
hoi manu
hoi jappie
hoi noddie
hoi peter
Hoi Oortjes!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:41 schreef puntoortje het volgende:zo ben ik weer
hoi bommie
hoi talitha
hoi manu
hoi jappie
hoi noddie
hoi peter
We hebben trouwens 24 uur per dag weerquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[i]MEDEDELING![/i]
![]()
OM 21:44 OFTEWEL 4 MINUTEN BEGINT HET WEER!
[afbeelding]
[i]EINDE MEDEDELING![/i]
![]()
Wat zei zegt...quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:41 schreef puntoortje het volgende:zo ben ik weer
hoi bommie
hoi talitha
hoi manu
hoi jappie
hoi noddie
hoi peter
hoi buuf!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat zei zegt...
en ik ben er ook weer![]()
Hoi oortjes...
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Buddy Jappie spreads the love nogal zuinigjes.![]()
![]()
Fantastisch hequote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
...die misreadings heten definitief "Inodders" vanaf nu.![]()
![]()
heej inodderquote:
Vogens mij heb ik weer een(d)s iets gemistquote:
tjonge wat een welkomquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:53 schreef Jappie het volgende:
Hoi allemaalvoor wie het afgelopen half uur is binnen komen zeilen.
Zit ik me ook steeds af te vragen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Bommie, waar ken ik die Annouska van?? is die al eens eerder op tv geweest ofzo??
Hoi taliiet!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zit ik me ook steeds af te vragen!
Hoi buuf
hoi buuuuufquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat zei zegt...
en ik ben er ook weer![]()
Hoi oortjes...
Hoe moet ik dat zien?!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:57 schreef Gladys het volgende:
op talpa is leukKlasgenoten met jezus van nazareth
![]()
hoi gladysquote:
is bij 'nieuw dier' sketchprogrammaquote:
die kwam mij eerlijkgezegd ook bekend voorquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Bommie, waar ken ik die Annouska van?? is die al eens eerder op tv geweest ofzo??
Kan ik dus niet tegen... dat ik er niet op kan komen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoi taliiet!
bekende kop.. en ik heb het idee dat ze, waar ik haar eerder zag, iedere keer heel dom giegelde...
gehoorzaamde je mij maarquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Image" is everything..."love"
is nothing.....obey my ego.
![]()
![]()
ik dus ook niet...quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan ik dus niet tegen... dat ik er niet op kan komen.![]()
![]()
quote:
ze kwam me ook bekend voor maar ben al blij dat ze opgerot is..quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dus ook niet...
Bommie, lievurd, zou je even willen helpen...![]()
merk er anders niet zo veel van hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben van nature een zeer volgzaam typ...
ah lief dat je er aan denkt je bent de eerstequote:
dan is ie nu ook niet snel... WE DON"T NEED NO WATER LET THE F**KING MONEY BURNquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze kwam me ook bekend voor maar ben al blij dat ze opgerot is..
trouwens niet eerlijk, jop was niet steeds de snelsteHoop dat al zijn geld verbrand!
Ik móet het weten!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dus ook niet...
Bommie, lievurd, zou je even willen helpen...![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Image" is everything..."love"
is nothing.....obey my ego.
![]()
![]()
ach, zolang je weer beugels kan tillen is het al weer te doen nietwaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
ah lief dat je er aan denkt je bent de eerste![]()
N stuk beter k voel ze nog wel maar t is best dragelijk k heb geen tabletten meer genomen maar des te meer alcohol![]()
ik ben al aan't googelen...quote:
That's Just The Way it isquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach, zolang je weer beugels kan tillen is het al weer te doen nietwaar![]()
Heerlijk, als je je zo hard op steltquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan is ie nu ook niet snel... WE DON"T NEED NO WATER LET THE F**KING MONEY BURN![]()
Tot strax, geile nymf!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:15 schreef Gladys het volgende:
is ook ff lama's kijken... tot dadelijk maar weer
hoe weet jij datquote:
Voor mij hoef je het ook niet te laten hoor! Zwaai maar lekker met je ego.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry Tal....ik kon het niet laten..![]()
![]()
ik vind Ruud wel leuk eigenlijk...quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind Ruud wel leuk eigenlijk...![]()
![]()
...toch blijft het opvallend dat je met bepaalde posts van mij totaal geen moeite hebt om ze te ontleden...quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor mij hoef je het ook niet te laten hoor! Zwaai maar lekker met je ego.![]()
![]()
heee Bong!quote:
Puur toeval.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
...toch blijft het opvallend dat je met bepaalde posts van mij totaal geen moeite hebt om ze te ontleden...![]()
Manlief is weer bezig met de krakerscompetitie dus heb TV op 3 staanquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
manlief is in controle over de tv. dus geen lama's...![]()
vindtie stom...
Ga je ook Raymann kijken?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Manlief is weer bezig met de krakerscompetitie dus heb TV op 3 staan
ow, dat kan ik misschien nog wel even opperen!quote:
ik ben nu klaar met tvquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:56 schreef Inodder het volgende:
zo bommels wat moeten we nu gaan zien tot nu toe succesvolle keuzes
Rellen bij Raymann?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Soka sokaaaaaaaaaa![]()
![]()
Waarom? Wil je dan rellen?![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, dat kan ik misschien nog wel even opperen!![]()
wij doen hier nog steeds dat dansje van een van die comedians. rowing a kano, big fish little fish cardboard box... flossing your nose...![]()
was echt hylarisch...![]()
Heb ik gemist, maar klinkt wel leuk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, dat kan ik misschien nog wel even opperen!![]()
wij doen hier nog steeds dat dansje van een van die comedians. rowing a kano, big fish little fish cardboard box... flossing your nose...![]()
was echt hylarisch...![]()
En weer een inodder!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
![]()
k heb t goevoel dat ik weer wat gemist heb
dan gaat ie hier op tmf of zoietsquote:
je moet die dingen die je zegt maar eens uitbeelden op muziek...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik gemist, maar klinkt wel leuk.
HAMMYYYYYYYYYYYYYY!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:01 schreef Inodder het volgende:
mtv ies iets over je ava op
Bedoelde in het badje als ik Raymann ging kijkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Rellen bij Raymann?Hoe wil je dat gaan aanpakken?
OK, ben al weer wegquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:06 schreef versabommie het volgende:
fok is weer retetraag op sommige onderdelen
Kun je het niet even filmen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je moet die dingen die je zegt maar eens uitbeelden op muziek...![]()
je ziet echt hele disco's die bewegingen maken.en nu kan ik nog maar heel moeilijk naar dansende mensen kijken...
![]()
die flossing your nose gaat een beetje met een peppie heupswing...![]()
Da's goed hoor! Ik volg jouw voorbeeld wel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Bedoelde in het badje als ik Raymann ging kijken
Dat heb jij ook wel eens op sommige onderdelen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:06 schreef versabommie het volgende:
fok is weer retetraag op sommige onderdelen
ik ben bang dat dat niet gaat..quote:
Mag jij liegen?¿quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben bang dat dat niet gaat..![]()
woon in Frieslân weet je wel, daar zijn we nog niet zo digitaal...![]()
![]()
![]()
Ik wou net voorstellen om sharepoint bij je te installenquote:
Gelukkig zijn jij en ice en deb er altijd weer om me te corrigerenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:12 schreef chas het volgende:
[..]
Dat heb jij ook wel eens op sommige onderdelen!![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wou net voorstellen om sharepoint bij je te installen![]()
gooi t dan meteen op you tube kan de rest ook mee genietenquote:
PLeur je skype ff aan, kenne we losquote:
WIJ weten het inderdaad beter!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
Gelukkig zijn jij en ice en deb er altijd weer om me te corrigeren![]()
Hela, mag dat wel van mij????!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
Ik wou net voorstellen om sharepoint bij je te installen![]()
te laat! ben al bezig!quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TXkTGiF9bU4
deze gebruik ik ook nog vaak: you take your zakje....
denk dat ik m wel vind![]()
deze man deed ook : it's a fokker... met zijn middelvinger omhoog....quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
"Put it in my zakje": de nieuwe Barry White.
![]()
Doe nou ff rustig...ik kan JOUW computer nu laten stuiteren hequote:
Jouw schuld, je hebt de boel weer gesust met je zalvende postingsquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:32 schreef Talitha het volgende:
Die anarchie is trouwens ver te zoeken.![]()
Dat kun je wel leuk roepen, maar geef eens voorbeelden dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jouw schuld, je hebt de boel weer gesust met je zalvende postings![]()
al je postings!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat kun je wel leuk roepen, maar geef eens voorbeelden dan?![]()
Dus als ik niet meer post, dan heeft de anarchie vrij spel?quote:
flauw!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dus als ik niet meer post, dan heeft de anarchie vrij spel?
Dat gaan we dan even testen.
*maakt broek los...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb zwaar getafeld en veel knoflook gegeten.
Wie wil er een kusje?![]()
gewoon jezelf blijven, meisje, gewoon jezelf blijvenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed doen bij jou hè...![]()
![]()
Ik had erop kunnen wachten dat het meteen weer ordinair zou worden opgevat... ben al wegquote:
Jij komt hier met een stinkende mond, of er twee bunzingen in hebben liggen jongen vragen wie er ff door die walm heen met je wil bekken en gaat mijn bescheiden repliek dan als ordinair beschouwenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik had erop kunnen wachten dat het meteen weer ordinair zou worden opgevat... ben al weg![]()
Gooi je broek open, zou ik zo zeggen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb zwaar getafeld en veel knoflook gegeten.
Wie wil er een kusje?![]()
ben denk ik hopeloos uit vorm, en het siert de dames in kwestie niet dat ze na al die kostbare tijd die ik voor alle dames over heb me na 1 enkele post steeds zo laten vallenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou Bommie, je weet de dames wel weg te jagen vanaaf...![]()
Zodat de lucht van 't één de ander...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:58 schreef chas het volgende:
[..]
Gooi je broek open, zou ik zo zeggen!
trut!quote:
misschien moet je in de leer gaan bij iemand?!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben denk ik hopeloos uit vorm, en het siert de dames in kwestie niet dat ze na al die kostbare tijd die ik voor alle dames over heb me na 1 enkele post steeds zo laten vallen![]()
HuH???quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou Bommie, je weet de dames wel weg te jagen vanaaf...![]()
Een kusje is niet hetzelfde als bekkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij komt hier met een stinkende mond, of er twee bunzingen in hebben liggen jongen vragen wie er ff door die walm heen met je wil bekken en gaat mijn bescheiden repliek dan als ordinair beschouwen![]()
Iedereen heeft zo zijn haar/zijn manier, toch?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien moet je in de leer gaan bij iemand?!![]()
Jappie weet het altijd leuk te brengen en ook Demins weet zijn weg![]()
![]()
![]()
laat mij nou ff lekker Bommie stangen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:01 schreef chas het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn haar/zijn manier, toch?
Waarom dan in de leer gaan! Neuhhh....![]()
Zo erg is het nu ook weer niet met me gesteldquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien moet je in de leer gaan bij iemand?!![]()
Jappie weet het altijd leuk te brengen en ook Demins weet zijn weg![]()
![]()
![]()
ach tenminste toch nog 1 vrouw die niet vergeten is dat ik vaak liever ben dan ik me voordoequote:Op zaterdag 4 november 2006 00:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
laat mij nou ff lekker Bommie stangen...![]()
Okeeeeeequote:Op zaterdag 4 november 2006 00:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
laat mij nou ff lekker Bommie stangen...![]()
Hoi geile nymf!quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo erg is het nu ook weer niet met me gesteld![]()
Nou bedankt voor het vertrouwen weerquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
believe me, it is...![]()
and on that bombshell i say: goodnight!![]()
![]()
want laat, en morgen weer vroeg enzo..![]()
Ik kan niet anders, al zou ik willen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon jezelf blijven, meisje, gewoon jezelf blijven
heej bommiequote:
Slaap lekker buuf.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
believe me, it is...![]()
and on that bombshell i say: goodnight!![]()
![]()
want laat, en morgen weer vroeg enzo..![]()
ach welnee, jij bent toch altijd mijn lieve Bommie...quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou bedankt voor het vertrouwen weer![]()
truste!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach welnee, jij bent toch altijd mijn lieve Bommie...![]()
![]()
Hoi Glad IJs!quote:
zo heet ik niequote:
maar zo ben je welquote:
als je het zo bekijkt,kan het best wel eens kloppen jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar zo ben je wel![]()
Mijn instinct zegt steeds: kijk uit met die gladys...je begeeft je afijn...
LEUK!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
als je het zo bekijkt,kan het best wel eens kloppen ja![]()
Altijd verrassing met mij
![]()
ben geen eiquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:32 schreef versabommie het volgende:
Waar blijven al die mokkels met grote mond nou, nu ik tijd genoeg heb?
ja en? gisteren was je zo fier ind e aanval samen met Day!quote:
dat was gisterquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja en? gisteren was je zo fier ind e aanval samen met Day!
Ook al zo'n held...die is wijselijk de hele dag offline gebleven![]()
Ik begrijp het best dat jullie spijt hebben van jullie gedrag van gisteren!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat was gistervandaag is weer wat anders
![]()
spijt ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp het best dat jullie spijt hebben van jullie gedrag van gisteren!
als haren op je hoofd ?quote:
quote:
op je hoofd dan he!quote:
ja waar anders danquote:
laat hij je nou weer helemaal alleen hierzo?quote:
tja op een snelweg groeit geen gras he ?quote:
nah nah.... tis eerder een verlaten landpaadjequote:Op zaterdag 4 november 2006 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja op een snelweg groeit geen gras he ?
*rent ff snel weg![]()
zo 1 als in de ava van Latitia?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
nah nah.... tis eerder een verlaten landpaadje
Kom je weer stoken joh?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:05 schreef puntoortje het volgende:
[..]
laat hij je nou weer helemaal alleen hierzo?
ja zoiets maar dan zonder begroeiingquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo 1 als in de ava van Latitia?
voor jou welquote:
Tekend netjes bij je karakterquote:
Wil je ons iets vertellen?quote:
... en nu in het nederlands .... wat heb ik gedaan .. is het omdat ik niet steeds op je loop te geilen ???quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tekend netjes bij je karakter
heejquote:
OMFG, je hebt echt een waanzinnige plaat voor je kop he, huilie ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... en nu in het nederlands .... wat heb ik gedaan .. is het omdat ik niet steeds op je loop te geilen ???
Dat het hier erg gezellig isquote:
dan zie je waarschijnlijk meer dan ikquote:
... welke plaat ... ik heb nix voor me kop zie alles nog prima hoor ... leg eens uit danquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
OMFG, je hebt echt een waanzinnige plaat voor je kop he, huilie ?
Ik val hier ook net binnen (heb niet terug gelezen)quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan zie je waarschijnlijk meer dan ik
mis je ook nix aan hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik val hier ook net binnen (heb niet terug gelezen)
Nee geen zin meer, strax lig je op een ander medium weer uit te huiliën tegen me. Ik doe gewoon wat ik de laatste tijd bij je deed...negerenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... welke plaat ... ik heb nix voor me kop zie alles nog prima hoor ... leg eens uit dan
Het is ook niet voor niets SC=dus slap geouwehoer (tenminste, dat is het meestal)quote:
Vergeet Mr.CTRL nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je bent echt de enige op mijn msn lijst die op blocked staat, naast die bot allice dan en de talpa msn account![]()
Die heb ik niet, zal ik snel gaan toevoegen, kan oortjes klaverjassen met die 3 botsquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die heb ik niet, zal ik snel gaan toevoegen, kan oortjes klaverjassen met die 3 bots![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Het is de SC (als je bedoeld dat je offtopic mag gaan?)quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:37 schreef melke het volgende:
Mag je hier nou offline of niet?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is leuk
maar wat kan je ermee ?
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]Hijs wel slimmer dan Alice:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Versabommie zegt:
?
Mr. Ctrl zegt:
ik zat ff met m'n hoofd in de computer
Mr. Ctrl zegt:
wat wou je zeggen?
Versabommie zegt:
Ik vind oortjes stom
Mr. Ctrl zegt:
iedereen heeft recht op zijn eigen mening
Versabommie zegt:
dus jij vind dat ook ?
Mr. Ctrl zegt:
okidoki
Versabommie zegt:
Ik ga haar denk ik negeren, wat jij?
Mr. Ctrl zegt:
nu gaan we iets anders doen hoor!
Versabommie zegt:
ok oortjes bashen dan ?
Mr. Ctrl zegt:
LOL!Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
heej melkequote:Op zaterdag 4 november 2006 01:37 schreef melke het volgende:
Hoi Melke, jij schijnt een heel lekker ding te zijn, klopt dat ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:37 schreef melke het volgende:
Een "gesprek" startenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:39 schreef Gladys het volgende:
[..]hij is leuk
maar wat kan je ermee ?
je gaat je gang maar knullie ... ik ga me echt niet tot jou niveau verlagen, ga vooral door met het negeren .. zo heb je meteen je antwoord ergens andersquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee geen zin meer, strax lig je op een ander medium weer uit te huiliën tegen me. Ik doe gewoon wat ik de laatste tijd bij je deed...negeren![]()
Je bent echt de enige op mijn msn lijst die op blocked staat, naast die bot allice dan en de talpa msn account![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Melke, jij schijnt een heel lekker ding te zijn, klopt dat ?
wat een vervelend ventje zegquote:
Tis ook een sex preventie bot (bedoeld om minderjarigen te beschermen tegen pedo's, daar is ie voor geprogrammeerd)quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat een vervelend ventje zegwil alleen maar over sex met me praten
![]()
Hej WAquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die is hartstikke gekIk heb 'm geblokkeerd
![]()
oooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis ook een sex preventie bot (bedoeld om minderjarigen te beschermen tegen pedo's, daar is ie voor geprogrammeerd)
WIe is raar? News? Zeg dat wel ja!quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej WA
Tja tis een rare bot maar als je niets te doen hebt wel leuk, dat jij hem hebt geblokt![]()
Alice is pas echt een tyfusbitchquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die is hartstikke gekIk heb 'm geblokkeerd
![]()
Uit balorigheid heb ik 'm een paar keer 'gesproken'...quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej WA
Tja tis een rare bot maar als je niets te doen hebt wel leuk, dat jij hem hebt geblokt![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alice is pas echt een tyfusbitch![]()
Versabommie zegt:
Hoi Alice, vind jij oortjes ook zo stom?
Alice - Sexy sound voor je gsm. Zeg 'sexy' zegt:
iaaa iaaa
Versabommie zegt:
Zou je met oortjes in een blocked groepje willen zitten?
jaja
Versabommie zegt:
echt waar????
Op zich wel.
Versabommie zegt:
ok, tis jouw leven zeg pffffffff!
Watskeburt?
Versabommie zegt:
nou je zegt net dat je met oorties in een groepje wil zitten, ben je dronken?
Ben je weer te ver gegaan?
Versabommie zegt:
nee ben JIJ te ver gegaan?
Oooh
Versabommie zegt:
ja niet zo verongelijkt zeg!
Jo, zeg me watskeburt
Versabommie zegt:
nou ik begin aardig pissig te worden op je nu!
Jij?
Versabommie zegt:
ja ik ja
Jij?
Versabommie zegt:
doe nou eens normaal!
Ik dacht het niet.
Versabommie zegt:
krijg de schijt maar!
watskeburt?
Versabommie zegt:
val om!
Maak je wel een beetje reclame voor me in je MSN naam? (alice@worldofalice.nl)
Versabommie zegt:
flikker toch op!
Hallo, ik ben een meisje!!!
Versabommie zegt:
een dom wijf ben je!
Lucht het op?
Versabommie zegt:
ja heerlijk!
Ja, en?
Versabommie zegt:
wat ja en?
En toen was er een olifant met een hele lange snuit ...
Versabommie zegt:
sterf!
Praten helpt!
Versabommie zegt:
val kapot!
Denk je dat.
Versabommie zegt:
nee ik hoop het!
Jawel.
Versabommie zegt:
ja!
Wat, ja?
Versabommie zegt:
ja snol!
Let een beetje op je woorden.
Versabommie zegt:
lik me reet maar!
what's up!
Versabommie zegt:
dag!
Laterrrr
Versabommie zegt:
koop zalf
Nou zeg!
Men fluisterd in de wandelgangen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:43 schreef melke het volgende:
[..]
![]()
Grappig dat is ook altijd mijn binnenkomer. Umn wie zegt dat ik dat schijn te zijn?
Mja, ik gebruik MSN ook niet vaak meer, "verdiep" me meer in FOK! en de streamsquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uit balorigheid heb ik 'm een paar keer 'gesproken'......maar ik gebruik mijn msn niet meer. Ik word er gek van.
fluisterTquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Men fluisterd in de wandelgangen!
Dat mogen anderen dan bepalen. Daar ga ik zelf niet overquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Men fluisterd in de wandelgangen!
Hoi Nefer!quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:50 schreef neferhone het volgende:
ik kom hier maar ff verder mutsen hallo allemaal
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:50 schreef neferhone het volgende:
hoiquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:50 schreef neferhone het volgende:
Ik ben ik! Ik ben te bescheiden om over mezelf zoiets te zeggenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:52 schreef melke het volgende:
[..]
Dat mogen anderen dan bepalen. Daar ga ik zelf niet over
ben jij lekker?
Ja en ik sta op blokquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, ik gebruik MSN ook niet vaak meer, "verdiep" me meer in FOK! en de streams
Bommie en bescheiden gaan niet samenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben ik! Ik ben te bescheiden om over mezelf zoiets te zeggen![]()
Helemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bommie en bescheiden gaan niet samen![]()
waarom zeg je het op skype dan wel elke keer ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben ik! Ik ben te bescheiden om over mezelf zoiets te zeggen![]()
Tuuuuuuuuurlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal nietMn WLM staat gewoon UIT meestal
en ik sta niet meer in je lijstquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helemaal nietMn WLM staat gewoon UIT meestal
Serieus? Dacht dat jij een relnicht wasquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:54 schreef versabommie het volgende:
[..]!
Ik ben zelfs zeer verlegen![]()
WHAHAHAHAquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:54 schreef versabommie het volgende:
[..]!
trut!quote:
vind pisnicht een leuker woordquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:56 schreef melke het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat jij een relnicht was
Sure, er staan veel meer mensen in en die zien mij ook niet onlinequote:
Maar zodra je hier inlogt, trek je je Teletubbiepak (pyjama?) aan en krijg je de kolder in je kopquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:54 schreef versabommie het volgende:
[..]!
Da's maar een reputatie...verre van relnicht!quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:56 schreef melke het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat jij een relnicht was
dat weet ikquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
trut!Tis wel zo, heeft me veel moeite gekost om jou te skypen
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar zodra je hier inlogt, trek je je Teletubbiepak (pyjama?) aan en krijg je de kolder in je kop![]()
Wie?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
en ik doe het allemaal voor jullie, mijn trouwe schare fans!
![]()
![]()
tuurlijk klopt het ,ik praat toch geen poepquote:
Wat ben je dan? Een neprelnicht?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's maar een reputatie...verre van relnicht!
Bommie? Die kan er wel tegen, hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:59 schreef neferhone het volgende:
tjee het is wel met zijn allen tegen een hier
Klopt! Gemenerikken zijn het tegen mij he nefer?quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:59 schreef neferhone het volgende:
weet ik ik lees wel vaker meequote:Op zaterdag 4 november 2006 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bommie? Die kan er wel tegen, hoor![]()
nee hoor is alleen maar internet pestenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:59 schreef neferhone het volgende:
ik ben ook vrouwquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt! Gemenerikken zijn het tegen mij he nefer?
Ik trek dit onderhand niet meer, allemaal van die gemene vrouwmensen![]()
Ben niet vaak ON, en deed nu checkquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:00 schreef Gladys het volgende:
[..]
tuurlijk klopt het ,ik praat toch geen poep![]()
Maar niet alle vrouwen zijn die hierboven postende aasgieren!quote:
pest dan eens meequote:
dus zo zie je ons ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar niet alle vrouwen zijn die hoerboven postende aasgieren!![]()
![]()
Sorry hoor maar die tekst zie ik niet in het origineel: [BB SC 115] Anarchie!quote:
uhhh nee nu ff nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben niet vaak ON, en deed nu checkNee you don't talk shit
Ik wel!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar niet alle vrouwen zijn die hierboven postende aasgieren!![]()
![]()
je hebt het gewoon net snel verbeterdquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry hoor maar die tekst zie ik niet in het origineel: [BB SC 115] Anarchie!
Jij bent gewoon veel liever dan je wil laten blijkenquote:
Staat er edit bij dan ?????quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
je hebt het gewoon net snel verbeterd![]()
Ik wil je best weer toevoegenquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhh nee nu ff nietmaarre heb jou er ook niet meer in staan hoor
doe maarquote:
ik vind je niet meer lief hoorquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon veel liever dan je wil laten blijken![]()
Jij weet wel beterquote:
ja zwakke punt geraakt hequote:
wat weet ik dan ?quote:
Wat een drama's op dit late uurquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:17 schreef melke het volgende:
Bong man je hebt me wel geblokkeerd!
Neequote:Op zaterdag 4 november 2006 02:17 schreef melke het volgende:
Bong man je hebt me wel geblokkeerd!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een drama's op dit late uur![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:18 schreef versabommie het volgende:
waarom blokkeren jullie me?
* Gladys ziet nog nixquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
NeeEcht niet, ik wist dat ik Gladys ooit had verwijderd maar was daar niet online voor gegaan om te checken, herinnerde het me gewoon
Ik kom NU online en dan zie je
DAAROM!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:18 schreef versabommie het volgende:
waarom blokkeren jullie me?
*zucht*quote:
daarom is geen reden,als je van de trap af valt ben je gauw benedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |