Ik teken bezwaar aan: oneigenlijk gebruik van mijn naam.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij zojuist een "talithaatje" danwel een in een modern jasje gehezen "inodder" gelaaien hebt.![]()
"intonatie bommels....intonatie"![]()
[BB SC 114] Waar Day nog even wakker was en toen ging slapenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:14 schreef Inodder het volgende:
vol had je willen zeggen?
kan ook hequote:Op vrijdag 3 november 2006 21:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[BB SC 114] Waar Day nog even wakker was en toen ging slapen
Excuus daarvoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik teken bezwaar aan: oneigenlijk gebruik van mijn naam.![]()
Je noemt me niet alleen dom, maar ook nog eens ouderwets!![]()
Fluugs en Day zullen hun allert toch wel aan hebben staanquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:19 schreef versabommie het volgende:
vraag me af of iemand commentaar gaat geven: Uit de mailbox van de FA's en mods #2.
Iedereen weet dat Fluugs en Day glijen op me..dus die zullen wel beter weten om te reagerenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Fluugs en Day zullen hun allert toch wel aan hebben staan
Maar een jaloerse mod kan natuurlijk héél gevaarlijk zijn!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iedereen weet dat Fluugs en Day glijen op me..dus die zullen wel beter weten om te reageren![]()
Ach jaloers of niet, hun liefde voor mij zal hun negatieve gevoelens doen verblekenquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar een jaloerse mod kan natuurlijk héél gevaarlijk zijn!![]()
zender!?!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[i]MEDEDELING![/i]
![]()
OM 21:44 OFTEWEL 4 MINUTEN BEGINT HET WEER!
[afbeelding]
[i]EINDE MEDEDELING![/i]
![]()
Nederland 3 natuurlijk!quote:
Geil Puntjuh is er weer!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:41 schreef puntoortje het volgende:zo ben ik weer
hoi bommie
hoi talitha
hoi manu
hoi jappie
hoi noddie
hoi peter
Hoi Oortjes!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:41 schreef puntoortje het volgende:zo ben ik weer
hoi bommie
hoi talitha
hoi manu
hoi jappie
hoi noddie
hoi peter
We hebben trouwens 24 uur per dag weerquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[i]MEDEDELING![/i]
![]()
OM 21:44 OFTEWEL 4 MINUTEN BEGINT HET WEER!
[afbeelding]
[i]EINDE MEDEDELING![/i]
![]()
Wat zei zegt...quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:41 schreef puntoortje het volgende:zo ben ik weer
hoi bommie
hoi talitha
hoi manu
hoi jappie
hoi noddie
hoi peter
hoi buuf!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat zei zegt...
en ik ben er ook weer![]()
Hoi oortjes...
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Buddy Jappie spreads the love nogal zuinigjes.![]()
![]()
Fantastisch hequote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
...die misreadings heten definitief "Inodders" vanaf nu.![]()
![]()
heej inodderquote:
Vogens mij heb ik weer een(d)s iets gemistquote:
tjonge wat een welkomquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:53 schreef Jappie het volgende:
Hoi allemaalvoor wie het afgelopen half uur is binnen komen zeilen.
Zit ik me ook steeds af te vragen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Bommie, waar ken ik die Annouska van?? is die al eens eerder op tv geweest ofzo??
Hoi taliiet!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zit ik me ook steeds af te vragen!
Hoi buuf
hoi buuuuufquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat zei zegt...
en ik ben er ook weer![]()
Hoi oortjes...
Hoe moet ik dat zien?!quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:57 schreef Gladys het volgende:
op talpa is leukKlasgenoten met jezus van nazareth
![]()
hoi gladysquote:
is bij 'nieuw dier' sketchprogrammaquote:
die kwam mij eerlijkgezegd ook bekend voorquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Bommie, waar ken ik die Annouska van?? is die al eens eerder op tv geweest ofzo??
Kan ik dus niet tegen... dat ik er niet op kan komen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoi taliiet!
bekende kop.. en ik heb het idee dat ze, waar ik haar eerder zag, iedere keer heel dom giegelde...
gehoorzaamde je mij maarquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Image" is everything..."love"
is nothing.....obey my ego.
![]()
![]()
ik dus ook niet...quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan ik dus niet tegen... dat ik er niet op kan komen.![]()
![]()
quote:
ze kwam me ook bekend voor maar ben al blij dat ze opgerot is..quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dus ook niet...
Bommie, lievurd, zou je even willen helpen...![]()
merk er anders niet zo veel van hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben van nature een zeer volgzaam typ...
ah lief dat je er aan denkt je bent de eerstequote:
dan is ie nu ook niet snel... WE DON"T NEED NO WATER LET THE F**KING MONEY BURNquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze kwam me ook bekend voor maar ben al blij dat ze opgerot is..
trouwens niet eerlijk, jop was niet steeds de snelsteHoop dat al zijn geld verbrand!
Ik móet het weten!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik dus ook niet...
Bommie, lievurd, zou je even willen helpen...![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
"Image" is everything..."love"
is nothing.....obey my ego.
![]()
![]()
ach, zolang je weer beugels kan tillen is het al weer te doen nietwaarquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
ah lief dat je er aan denkt je bent de eerste![]()
N stuk beter k voel ze nog wel maar t is best dragelijk k heb geen tabletten meer genomen maar des te meer alcohol![]()
ik ben al aan't googelen...quote:
That's Just The Way it isquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach, zolang je weer beugels kan tillen is het al weer te doen nietwaar![]()
Heerlijk, als je je zo hard op steltquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan is ie nu ook niet snel... WE DON"T NEED NO WATER LET THE F**KING MONEY BURN![]()
Tot strax, geile nymf!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:15 schreef Gladys het volgende:
is ook ff lama's kijken... tot dadelijk maar weer
hoe weet jij datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |