quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:18 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb helaas nog geen lachje vastgelegd, dus daarom maar een oudje uit de eerste week, eentje van een weekje terug en eentje van ons samen(erg slaperig maar gezellig in bed!)
quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:42 schreef pinquit het volgende:
zo zit max er altijd bij in de kinderstoel![]()
lachen na het huilen in bed![]()
niet slapen, dan maar nog even beneden spelen![]()
mijn breedbekje
tiktak geconcentreerd..
Inderdaad!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef bixister het volgende:
en pinquit, ik had max bijna niet herkend zeg, wat ziet ie er ineens anders uit!
Ahhhhhquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:10 schreef PM-girl het volgende:
Nog een keer Simon van vandaag!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja hij doet het echt en nee hij mag er niet op rijden alleen zitten 60 km/u is een beetje te hardquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:02 schreef jessie het volgende:
Kyllian wat ben je stoer en groot!
(doet dat ding t echt ?)
Morgaine is vrij groot voor haar leeftijd en helemaal als ik haar vergelijk met kinderen van haar leeftijd op de creche etc. Meestal is ze net zo lang als kinderen van 3 of 4. Ze draagt maat 98, geen idee of het ook echt groot is hoor. En ze is pas 2 jaar en 3 maanden.quote:Op maandag 6 november 2006 11:54 schreef bixister het volgende:
dat snoetje van emma, met die prachtige grote ogen.wat is morgaine bij haar vergeleken al groot!
quote:Op maandag 6 november 2006 13:11 schreef Jelief het volgende:
Arwen! studeer je voor kok?
Die foto van Eva methaar handjes omhoog is echt zo'n typische babyhouding,zo lief.
Lieve Thijs.
En in tegenstelling tot Morgaine is Emma weer aan de kleine kant voor haar leeftijd (net 74 cm).
Ze hebben niet samen gereisd, de stoeltjes gingen bij ons op hun kant op de achterbank. Oma is blij met de beertjesstoel
Wat een boeffies bij elkaar he?quote:Op maandag 6 november 2006 11:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk maar eens een paar posts boven je, dan weet je waar het onderdeel 'kind' op deze foto vandaan komtquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
is die foto wel echt?
ziet er zo geshopt uit
volgens mij mist er een half kind
ik zeg toch niet dat ik die foto niet leuk vind?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:37 schreef PM-girl het volgende:
Kan de foto nog steeds wel leuk zijn toch? Ik vind iig van wel.
is het die eerste foto, boven sanne in slaapzak?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:39 schreef cloarie het volgende:
[..]
Kijk maar eens een paar posts boven je, dan weet je waar het onderdeel 'kind' op deze foto vandaan komt![]()
Omdat ik nu toch reageer: alle kindjes zijn lief!
Bij mij dus ook, en mijn reactie was ook niet bedoeld als zijnde niet leuke foto, maar was een antwoord op Ladywrbquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is het die eerste foto, boven sanne in slaapzak?
die is bij mij een kruisje
Is geshopt inderdaadquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
is die foto wel echt?
ziet er zo geshopt uit
volgens mij mist er een half kind
Ja is Sannequote:Op dinsdag 7 november 2006 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is het die eerste foto, boven sanne in slaapzak?
die is bij mij een kruisje
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:25 schreef easy-going het volgende:
Oe, daar is Lis
Snoopy, ik had heel haar geboorte gemistNog gefeliciteerd
Post jij Morris wel eens hier? of gaat dat alleen via mail? (ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet)
idee is leuk maar resultaat wat minderquote:
Je bent niet alleen geloof ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:58 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik ben echt een mutshead de laatste tijdik bedoelde Lis! solly
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef kozakken het volgende:
snoop, mag ik ook een morris? aaaahhhh? toe??
Er komen hier veel mooie, lieve en leuke foto's voorbij, maar deze vind ikquote:Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef Meimeltje het volgende:
Jordy is het lekker in bad? *Ook even komt spammen met een badfoto*
[afbeelding]
Dat is zo'n gebreid vestje waar die indianen altijd mee in de stad staanquote:Op woensdag 8 november 2006 09:42 schreef jessie het volgende:
Christan wat ben je toch mooiEn volgens mij heb je een superleuke trui aan
Wat een leuke foto's! 't Is toch een lekker stel die driequote:Op woensdag 8 november 2006 09:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Een foto van alledrie:
[afbeelding]
En deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 november 2006 09:46 schreef reese.com het volgende:
Spuuglokje, weet je zeker dat ze allemaal van jou zijn? Die jongste twee hebben een ander shirt aan hoor![]()
Nee zonder gekheid, wat een heerlijk drietal heb je toch!
Is ze al wakker?!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:13 schreef _evenstar_ het volgende:
en spuuglokje bedanktzal speciaal voor je een verse hapwang fototje maken als madam wakker is
![]()
Dat was ook wat ik dacht!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:32 schreef bixister het volgende:
wat een schatje!
(kon zo het broertje van Jolie zijn!)
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:10 schreef bixister het volgende:
haha arwen, net echt, ik word er bang van!en je zit op die bovenste toch niet een elektriciteitskabel door te knagen hoop ik he!
Nu wel toch??quote:Op woensdag 8 november 2006 21:35 schreef Vicky het volgende:
Leentje ik zie de onderste 2 niet..
He Leen...quote:Op woensdag 8 november 2006 21:31 schreef leentje2907 het volgende:
Mijn kaboutertje puntmuts
[afbeelding]
Yess! Ik kan eindelijk op mijn buik draaien!![]()
[afbeelding]
Mahre met haar grote poezevriend![]()
[afbeelding]
Ik wilde Brent ff bewonderen maar geen pic dusquote:
Deze is echt superlief Ireth, jeetjequote:Op dinsdag 7 november 2006 20:18 schreef Ireth het volgende:
(en in het middelpunt staan als er gezongen wordt vind ze ook al soooo leuk!!! Het is net de-smile...)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:08 schreef vamperotica het volgende:
Tadaaa.....!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:56 schreef lady-wrb het volgende:
he spuug, het is weer weekend
zet de camera maar weer klaar.
* lady-wrb verheugd zich op de wekelijkse update van de spuuglokjes
Ja leg eens uitquote:
Gewoon, precies zoals ik 't zeg..quote:
Ik vind 'm helemaal niet lijkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:31 schreef pinquit het volgende:
he ik zou hem graag bewonderen maar ik kan de beste man niet vinden..![]()
De oogjes zijn wat opener hequote:Op zondag 12 november 2006 09:02 schreef m@x het volgende:
De onderkant van haar gezichtje niet, maar de oogjes wel heel erg. Het is en blijft een moppie!
Het is dat ze nog geen tandjes heeftquote:
Léon en Liam klinkt ook best leuk hoor!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:50 schreef dutchie het volgende:
O Liam.
(waarom heb ik nou geen meisjes die ik aan je uit kan huwelijken?)
quote:Op zondag 12 november 2006 19:51 schreef Belana het volgende:
lois zegt het iets vriendelijker dan ik snoopy, maar ik bedoel dus hetzelfde
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:58 schreef lcicle het volgende:
Neuk! Je haar! Hadden ze daar een kapper op die verloskamer ofzo!?
Ow! Wat een cutie!!!!! Die wimpers!quote:Op zondag 12 november 2006 10:36 schreef Belana het volgende:
speciaal voor Vicky
yo yo yo! I'm Ezra, I'm the man!!
[afbeelding]
Jij wil mij!!!quote:Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef bixister het volgende:
brentje, lekker ventje!en neuk, ik vind ook dat je er prachtig bij ligt op die foto! ik zie die 3 slapeloze nachten er echt niet aan af.
quote:Op maandag 13 november 2006 01:22 schreef Neuk het volgende:
Wij deden het gewoon net zo lang overnieuw tot het goed was![]()
Edit: Ik heb em toch maar weggehaald effekes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |