quote:Op maandag 6 november 2006 13:11 schreef Jelief het volgende:
Arwen! studeer je voor kok?
Die foto van Eva methaar handjes omhoog is echt zo'n typische babyhouding,zo lief.
Lieve Thijs.
En in tegenstelling tot Morgaine is Emma weer aan de kleine kant voor haar leeftijd (net 74 cm).
Ze hebben niet samen gereisd, de stoeltjes gingen bij ons op hun kant op de achterbank. Oma is blij met de beertjesstoel
Wat een boeffies bij elkaar he?quote:Op maandag 6 november 2006 11:13 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk maar eens een paar posts boven je, dan weet je waar het onderdeel 'kind' op deze foto vandaan komtquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
is die foto wel echt?
ziet er zo geshopt uit
volgens mij mist er een half kind
ik zeg toch niet dat ik die foto niet leuk vind?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:37 schreef PM-girl het volgende:
Kan de foto nog steeds wel leuk zijn toch? Ik vind iig van wel.
is het die eerste foto, boven sanne in slaapzak?quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:39 schreef cloarie het volgende:
[..]
Kijk maar eens een paar posts boven je, dan weet je waar het onderdeel 'kind' op deze foto vandaan komt![]()
Omdat ik nu toch reageer: alle kindjes zijn lief!
Bij mij dus ook, en mijn reactie was ook niet bedoeld als zijnde niet leuke foto, maar was een antwoord op Ladywrbquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is het die eerste foto, boven sanne in slaapzak?
die is bij mij een kruisje
Is geshopt inderdaadquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:33 schreef lady-wrb het volgende:
is die foto wel echt?
ziet er zo geshopt uit
volgens mij mist er een half kind
Ja is Sannequote:Op dinsdag 7 november 2006 10:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is het die eerste foto, boven sanne in slaapzak?
die is bij mij een kruisje
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:25 schreef easy-going het volgende:
Oe, daar is Lis
Snoopy, ik had heel haar geboorte gemistNog gefeliciteerd
Post jij Morris wel eens hier? of gaat dat alleen via mail? (ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet)
idee is leuk maar resultaat wat minderquote:
Je bent niet alleen geloof ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:58 schreef Fuente het volgende:
[..]
Ik ben echt een mutshead de laatste tijdik bedoelde Lis! solly
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef kozakken het volgende:
snoop, mag ik ook een morris? aaaahhhh? toe??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |