Nee ik reed ook nooit op vaste tijden ofzo. Ik heb echt op alle mogelijke tijden gelest, meestal 1 keer in de week, maar ook vaak zat dat er een week of 2 of zelfs nog langer tussen zatquote:Op maandag 6 november 2006 20:15 schreef DolleMina het volgende:
Nou ja, een oplossing zou zijn dat mijn instructrice wat flexibeler was.Is het zo erg als je niet regelmatig lest?
![]()
misschien snap ik het niet goed, maar waarom zeg je niet gewoon dat je rijles hebt en even weg bent?quote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef DolleMina het volgende:
Ja, maar laat het, zoals Sylvana al zegt, nu net die personen zijn waar ik zo kriegel van word als ze weten dat ik les.En het gaat er niet om dat ik niet gezien wil worden als ik opgehaald word want ik stap al in op een alternatieve locatie, maar dat ik op tijden weg ben waarop ik nooit weg ben en ook geen goede verklaring voor kan geven waarom ik weg ben. En dan willen ze weer van alles weten waarom ik weg ben. Ik kan misschien een weekje wegkomen met een smoes, maar niet wekenlang...
![]()
Omdat ik niet wil dat ze weten dat ik rijles heb. Want dan willen ze weer het naadje van de kous weten(zeg je dat zo?) en daar word ik gek van. Dan zit ik echt niet meer lekker achter het stuur en ik zit sowieso meestal al niet echt lekker achter het stuur...quote:Op maandag 6 november 2006 20:18 schreef Johnns het volgende:
[..]
misschien snap ik het niet goed, maar waarom zeg je niet gewoon dat je rijles hebt en even weg bent?
maken je ouders er een probleem van dat je weg bent?
hmmquote:Op maandag 6 november 2006 20:23 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat ze weten dat ik rijles heb. Want dan willen ze weer het naadje van de kous weten(zeg je dat zo?) en daar word ik gek van. Dan zit ik echt niet meer lekker achter het stuur en ik zit sowieso meestal al niet echt lekker achter het stuur...![]()
Dat heb ik al eens geprobeerd, zonder succes. Dan vragen ze het niet, maar dan zie je die ogen als je thuiskomt. Blijven ze je net zolang 'aanstaren', tot je maar antwoord geeft...quote:Op maandag 6 november 2006 20:26 schreef Johnns het volgende:
[..]
hmm![]()
misschien gewoon je ouders eens ermee confronteren dat ze je het er niet echt gemakkelijker opmaken, en je het op prijs zou stellen als ze in het vervolg zich er niet meer mee bemoeiden.
Snel op jezelf gaan wonen dan maarquote:Op maandag 6 november 2006 20:28 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens geprobeerd, zonder succes. Dan vragen ze het niet, maar dan zie je die ogen als je thuiskomt. Blijven ze je net zolang 'aanstaren', tot je maar antwoord geeft...![]()
Nou ja, als jij al een afspraak hebt, is het wel logisch dat ze afzeggen niet zo prettig vindt, heeft mijns inziens niet met niet flexibel te maken, maar gewoon met nakomen van je afspraken.quote:Op maandag 6 november 2006 20:15 schreef DolleMina het volgende:
Nou ja, een oplossing zou zijn dat mijn instructrice wat flexibeler was.Is het zo erg als je niet regelmatig lest?
![]()
Ik had van tevoren al gezegd dat ik niet zeker wist of de afspraak door kon gaan, omdat ik al wat vermoedde, dus dat heeft niets te maken met het niet nakomen van je afspraken...quote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, als jij al een afspraak hebt, is het wel logisch dat ze afzeggen niet zo prettig vindt, heeft mijns inziens niet met niet flexibel te maken, maar gewoon met nakomen van je afspraken.
Ja, oké, maar zo'n rijschool heeft echt wel meer te doen dan rekening houden met dit soort 'eventueelheden'. Deze keer kan je nog afzeggen om die reden, maar ik kan me goed voorstellen dat men daar in de toekomst geen zin in heeft: als ze die uren niet weten te vullen kost het ze geld. Is er echt geen smoes die je naar je ouders toe kunt bedenken? Desnoods een cursus op het buurthuis, de sportschool of iets voor je studie/werk of zo?quote:Op maandag 6 november 2006 20:35 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik had van tevoren al gezegd dat ik niet zeker wist of de afspraak door kon gaan, omdat ik al wat vermoedde, dus dat heeft niets te maken met het niet nakomen van je afspraken...
misschien moet je gewoon niks van je ouders aantrekken. na je les thuis met je ouders even kopje thee drinken, vertel je gewoon even hoe je dag was / les ging. dan is de zaak toch afgerond?quote:Op maandag 6 november 2006 20:35 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik had van tevoren al gezegd dat ik niet zeker wist of de afspraak door kon gaan, omdat ik al wat vermoedde, dus dat heeft niets te maken met het niet nakomen van je afspraken...
Jij kent mijn voorgeschiedenis niet. Ik maak er geen groter probleem van dan het is. Ik ben bang dat ik gewoon zal moeten accepteren dat een rijbewijs er voor mij niet inzit, als de instructrice niet mee wil werken met geheimhouding.quote:Op maandag 6 november 2006 20:41 schreef Johnns het volgende:
[..]
misschien moet je gewoon niks van je ouders aantrekken. na je les thuis met je ouders even kopje thee drinken, vertel je gewoon even hoe je dag was / les ging. dan is de zaak toch afgerond?
mn ouders weten altijd wanneer ik les (boekje met tijden ligt dan ook in de keuken) en na de les vragen ze altijd even hoe het was. maar niet meer.
misschien maak je er een groter probleem van dat het is?
En wat ik dan zei, op kamers gaan wonen? Zit dat er ook voorlopig nog niet in dan?quote:Op maandag 6 november 2006 22:36 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Jij kent mijn voorgeschiedenis niet. Ik maak er geen groter probleem van dan het is. Ik ben bang dat ik gewoon zal moeten accepteren dat een rijbewijs er voor mij niet inzit, als de instructrice niet mee wil werken met geheimhouding.![]()
Kan ik wel doen, maar dan heb ik geen geld meer over voor rijlessen, dus dat schiet ook niet op...quote:Op maandag 6 november 2006 22:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
En wat ik dan zei, op kamers gaan wonen? Zit dat er ook voorlopig nog niet in dan?
Dan zou ik nu stoppen met lessen, je geld opsparen, zodat je zodra je op jezelf zit genoeg geld hebt om te lessen. Je instructrice zal best mee willen werken aan geheimhouding, maar niet als dat elke keer haar schema in de war schopt, hetgeen ook heel logisch is.quote:Op maandag 6 november 2006 22:36 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Jij kent mijn voorgeschiedenis niet. Ik maak er geen groter probleem van dan het is. Ik ben bang dat ik gewoon zal moeten accepteren dat een rijbewijs er voor mij niet inzit, als de instructrice niet mee wil werken met geheimhouding.![]()
Dan stop je lekkerquote:Op maandag 6 november 2006 23:39 schreef DolleMina het volgende:
Ik ben gewoon helemaal klaar met die rijlessen. Ik ben twee jaar intensief bezig geweest, zat iedere dag dat ik les had te janken. Ben even gestopt om mezelf rust te geven, nu weer begonnen, maar nu zitten er alweer kinken in de kabel. Het is gewoon klaar, einde verhaal, DolleMina zal nooit een rijbewijs hebben. Ik vertik het mijn leven verder te laten vergallen door iets wat ik niet per se hoef te hebben.![]()
Ik ben trouwens klant bij een rijschool, dus dan zou je verwachten dat ze wel wat meer service geven voor die ruim 40 euro per uur. Ze hebben maar rekening te houden met me en anders gaat het geld gewoon naar iemand anders.quote:Op maandag 6 november 2006 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, oké, maar zo'n rijschool heeft echt wel meer te doen dan rekening houden met dit soort 'eventueelheden'. Deze keer kan je nog afzeggen om die reden, maar ik kan me goed voorstellen dat men daar in de toekomst geen zin in heeft: als ze die uren niet weten te vullen kost het ze geld. Is er echt geen smoes die je naar je ouders toe kunt bedenken? Desnoods een cursus op het buurthuis, de sportschool of iets voor je studie/werk of zo?
Ja, hallo, tuurlijk ben je klant, maar als jij je les afzegt, vangen ze die 40 euro per uur niet van jou -ben je op dat moment ook geen klant-, en als ze geen vervanger kunnen vinden voor die uren ook niet van een ander. Dus dat heeft niks met service te maken. En mijn rijschool is bijv. druk genoeg, ze hebben écht niet iemand nodig die om dit soort redenen afzegt, dus die zouden je veel plezier wensen bij het uitgeven van je geld aan andere dingenquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:24 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik ben trouwens klant bij een rijschool, dus dan zou je verwachten dat ze wel wat meer service geven voor die ruim 40 euro per uur. Ze hebben maar rekening te houden met me en anders gaat het geld gewoon naar iemand anders.Nou ja, iets anders, in mijn geval...
![]()
Inderdaad, als je een beetje leert, kan je gewoon niet zakken.quote:Op maandag 6 november 2006 21:01 schreef wobbel het volgende:
8 December theorie auto 15:00, lijkt me fluitje van een cent(ben er redelijk goed in hoor
)
(Moet te doen zijn toch, krijg volgende week m'n spullen om te oefenenen de online test had ik voldoende zonder ook maar iets te leren
)
Dan zou ik idd voorlopig lekker stoppen en rustig aan doen. Mocht je ooit nog een rijbewijs nodig hebben voor werk oid, dan kun je het altijd nog halen, en dan misschien onder gunstiger omstandigheden (oftewel zonder ouders 'breathing down your neck, all the livelong day').quote:Op maandag 6 november 2006 23:39 schreef DolleMina het volgende:
Ik ben gewoon helemaal klaar met die rijlessen. Ik ben twee jaar intensief bezig geweest, zat iedere dag dat ik les had te janken. Ben even gestopt om mezelf rust te geven, nu weer begonnen, maar nu zitten er alweer kinken in de kabel. Het is gewoon klaar, einde verhaal, DolleMina zal nooit een rijbewijs hebben. Ik vertik het mijn leven verder te laten vergallen door iets wat ik niet per se hoef te hebben.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:42 schreef warrel het volgende:Ik ben gezakt. En het ging allemaal vet goed, ik was zelfs nog best relaxt ook..
Alleen toen reed ik een straat in 'verboden in te rijden over 50 meter' dacht dat ik ervoor nog wel af zou gaan slaan. Nee dus, dus ik straatje keren en wil weer verder, is er opeens een fiets waarvoor m'n examinatrice voor remt..![]()
Ik had het godver gewoon in 1x moeten halen.. alles ging goed![]()
![]()
![]()
ja, iedereen had het in een keer 'moeten' halen, ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:42 schreef warrel het volgende:Ik ben gezakt. En het ging allemaal vet goed, ik was zelfs nog best relaxt ook..
Alleen toen reed ik een straat in 'verboden in te rijden over 50 meter' dacht dat ik ervoor nog wel af zou gaan slaan. Nee dus, dus ik straatje keren en wil weer verder, is er opeens een fiets waarvoor m'n examinatrice voor remt..![]()
Ik had het godver gewoon in 1x moeten halen.. alles ging goed![]()
![]()
![]()
Voor die 40 euro hoeven ze geen undercover-rijschool te worden hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:24 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik ben trouwens klant bij een rijschool, dus dan zou je verwachten dat ze wel wat meer service geven voor die ruim 40 euro per uur. Ze hebben maar rekening te houden met me en anders gaat het geld gewoon naar iemand anders.Nou ja, iets anders, in mijn geval...
![]()
Inderdaad! En zonde van die verrichting.. dat wel...quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:54 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ja, iedereen had het in een keer 'moeten' halen, ik ook
maargoed
je zat niet fout door die straat in te rijden, want het mocht! Tot 50 meter, en jij kan niet in haar hoofd kijken dat ze daar eigenlijk verder wilde rijden ofzo
nou ja.. volgende keer beter![]()
Behoorlijk slordige blunder zeg, hopen dattie nog kan worden omgezet dan! Ben je je helemaal aan het voorbereiden op over 2 weken, kan je een maand langer wachten...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef Sylvana het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar rijles ging best lekker eigenlijk vandaagInstructeur heeft wel paar keer gezegd van waarom rij je niet zo op je examens, dan haal je het gewoon en ga zo door enzo en dat het zo'n lekker ritje was
Alleen ben wel kwaad op mn instructeur
Vroeg zo hoe BNOR-examen dan ging enzo, waarvandaan het start, of je ook langer rondrijdt, of dat het gewoon langer duurt omdat praatje langer is enzo, blijkt hij helemaal geen BNOR-examen aangevraagd te hebben, maar een gewoon examen
Dus nou gaat ie proberen of hij dat toch kan omzetten dat ik de 23e gewoon BNOR-examen kan doen en anders moet ie het weer opnieuw aanvragen en duurt het dus weer een week of 6
Ik heb geen idee, maar ik wil niet de gok wagen door gewoon examen te doen, met BNOR-examen maak ik toch wel wat meer kans denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:52 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Behoorlijk slordige blunder zeg, hopen dattie nog kan worden omgezet dan! Ben je je helemaal aan het voorbereiden op over 2 weken, kan je een maand langer wachten...
Maar is een BNOR niet verplicht na je 4e examen? Of is het een optie?
Oei, da's wel balen, 6 weken, zal dus zo'n 4 weken later worden dan je nu geplande examen. Hou vol hèquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef Sylvana het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar rijles ging best lekker eigenlijk vandaagInstructeur heeft wel paar keer gezegd van waarom rij je niet zo op je examens, dan haal je het gewoon en ga zo door enzo en dat het zo'n lekker ritje was
Alleen ben wel kwaad op mn instructeur
Vroeg zo hoe BNOR-examen dan ging enzo, waarvandaan het start, of je ook langer rondrijdt, of dat het gewoon langer duurt omdat praatje langer is enzo, blijkt hij helemaal geen BNOR-examen aangevraagd te hebben, maar een gewoon examen
Dus nou gaat ie proberen of hij dat toch kan omzetten dat ik de 23e gewoon BNOR-examen kan doen en anders moet ie het weer opnieuw aanvragen en duurt het dus weer een week of 6
Waarom niet, Sylvana? Zijn fout, dus als hij betaalt... misschien ben je zo relax dat je het gewoon haalt, zou toch een hoop schelen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik wil niet de gok wagen door gewoon examen te doen, met BNOR-examen maak ik toch wel wat meer kans denk ik
het is dan wel zijn fout, no way dat hij gaat betalen hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom niet, Sylvana? Zijn fout, dus als hij betaalt... misschien ben je zo relax dat je het gewoon haalt, zou toch een hoop schelen?
congratsquote:Op woensdag 8 november 2006 09:41 schreef Venco16 het volgende:
Woooooo, ik ben geslaagdEerste keer gezakt.
Maar nu heb ik hem, ging helemaal goed, 1 klein puntje maar verder niet.
Eindelijk van de geles af![]()
Tsja, alleen had ik mezelf al zo zien wapperen met m'n rijbewijsje.. En met een steigend saldo..quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:54 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ja, iedereen had het in een keer 'moeten' halen, ik ook
maargoed
je zat niet fout door die straat in te rijden, want het mocht! Tot 50 meter, en jij kan niet in haar hoofd kijken dat ze daar eigenlijk verder wilde rijden ofzo
nou ja.. volgende keer beter![]()
Nou, die ging weer vet goed!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Inderdaad! En zonde van die verrichting.. dat wel...
Hopelijk kan ik dit nog in november ook posten. Ik hoop dat m'n rijinstructeur snel weer een plekje voor me vrij heeft aangezien hij alle examens al gekocht heeft.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:41 schreef Venco16 het volgende:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 november 2006 09:41 schreef Venco16 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 november 2006 11:32 schreef Miss_S het volgende:geslaagd
eigenlijk ging alles goed, was ook niet zenuwachtig
meteen mijn rijbewijs aangevraagd en kan hem morgen ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |