abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43357737
quote:
Op woensdag 8 november 2006 13:59 schreef Knuffelslet het volgende:
als je voor 2 uur bent kan het nog
Dus als ik 8:55 op moet, kan ik nog wel dezelfde dag het rijbewijs aanvragen?
pi_43357751
ooow, als ik dan de 23e wel mag afrijden ( ik hoop het zooooooooo) dan kan ik hem dus ook gelijk de zelfde dag al aanvragen
pi_43359035
tegen mij zeiden ze ook dat het pas morgen kon
maar ik dacht ik ga kijken of ze toch al mijn gegevens hadden en dat was zo
pi_43359222
quote:
Op woensdag 8 november 2006 14:05 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dus als ik 8:55 op moet, kan ik nog wel dezelfde dag het rijbewijs aanvragen?
Jep.

M'n examinator had zo'n Pocket-pc bij. Hij zat er al een tijdje mee te prullen omdat 'ie niet goed wist hoe het werkte. Gemompel van 'nieuwe rommel van het CBR' en 'kunnen ze het niet makkelijker maken?'. Toen ik te horen had gekregen dat ik was geslaagd, had hij uitgelegd dat de verklaring van geschiktheid meteen vanuit z'n PDA naar het CBR werd verstuurd. De gemeente zit aan dezelfde database, dus je kunt direct naar het gemeentehuis rennen om 'm aan te vragen.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  woensdag 8 november 2006 @ 14:56:17 #105
98259 mstr
Een jonge God!
pi_43359410
Binnenkort m'n certificaat halen, wilde het toch hier maar ff melden
pi_43360016
ik heb mn examen om 13.00. hopen dat ie nog voor 14.00 verstuurd wordt
you and I ain't done Zeke!
pi_43363687
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:32 schreef Miss_S het volgende:
geslaagd

eigenlijk ging alles goed, was ook niet zenuwachtig
meteen mijn rijbewijs aangevraagd en kan hem morgen ophalen
Wat goed, ben toch wel een beetje jaloers.. Maar dat blijft vast zo totdat ik 'm zelf ook heb..
I will take the sun in my mouth
pi_43364318
Even een update:

Maandag 20 november ga ik voor de tweede keer examen doen. De vorige keer was ik gezakt omdat ik kruispunten niet goed benaderde. Ik moest meer scannen en m'n snelheid beter aanpassen aan de situatie. Inmiddels een x aantal lessen gehad (en enkele honderden euro's lichter) en ik heb er wel een beter gevoel over dan vlak voor mijn eerste examen. Mijn instructeur hoeft weinig tot niets meer te zeggen (hij heeft natuurlijk altijd wel wat te zeuren, maar goed ) en dan geeft wel vertrouwen. Nu is het nog een kwestie van de zenuwen onder controle houden en rijden maar.... ik hoop het zo ! Het probleem is een beetje dat wanneer ik nog een keer zak, ik op korte termijn het geld niet heb om nog een keer examen te doen. Het moet deze keer gewoon lukken !
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_43365117
Godver de godver de godver

Kan pas 8 januari weer

Ja, hij gaat wel proberen of er keer gaatje vrij is, maar baal hier echt van

* Sylvana gaat examendatum maar weer uit wiki halen

Ik mag hem geloof ik echt niet halen
pi_43365429
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:46 schreef Sylvana het volgende:
Godver de godver de godver

Kan pas 8 januari weer

Ja, hij gaat wel proberen of er keer gaatje vrij is, maar baal hier echt van

* Sylvana gaat examendatum maar weer uit wiki halen

Ik mag hem geloof ik echt niet halen
Lekker is dat.

Succes in iedergeval, en hopen op het gaatje dan maar!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_43365961
Ik baal er gewoon zo ontzettend van, en van hem, het ging zo goed van de week, had zoveel vertrouwen in het examen over 2 weken en dan moet ik weer maanden wachten Ben ik weer helemaal uit mn ritme enzo ( en heb ook geen zin/tijd om door te gaan met lessen tussendoor, want dat heb ik helemaal niet nodig)
pi_43368025
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:46 schreef Johnns het volgende:

[..]

congrats

welk puntje?
Iedereen bedankt.

Ehm klein puntje was bij rotonde, ik schoot snel achter een andere auto de rotonde op. Terwijl er van links een vrachtwagen redelijk snel naderde. Ik had hem wel gezien en kon er ook wel voor langs, maar volgens examinator had ik beter kunnen wachten. Maargoed we hebben hem
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_43368255
vandaag over een week zal ik geslaagd zijn voor m'n rijexamen
pi_43373444
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:22 schreef Pino_666 het volgende:
Even een update:

Maandag 20 november ga ik voor de tweede keer examen doen. De vorige keer was ik gezakt omdat ik kruispunten niet goed benaderde. Ik moest meer scannen en m'n snelheid beter aanpassen aan de situatie. Inmiddels een x aantal lessen gehad (en enkele honderden euro's lichter) en ik heb er wel een beter gevoel over dan vlak voor mijn eerste examen. Mijn instructeur hoeft weinig tot niets meer te zeggen (hij heeft natuurlijk altijd wel wat te zeuren, maar goed ) en dan geeft wel vertrouwen. Nu is het nog een kwestie van de zenuwen onder controle houden en rijden maar.... ik hoop het zo ! Het probleem is een beetje dat wanneer ik nog een keer zak, ik op korte termijn het geld niet heb om nog een keer examen te doen. Het moet deze keer gewoon lukken !
Pff, in zo'n situatie zit ik nu dus ook, het wordt allemaal wel héél erg krapjes.. Succes alvast!

@ Sylvana: Wat ontzettend gemeen! Dat kan ie niet maken hoor! Is er echt geen mogelijkheid dat hij je CBR-examen betaald?
pi_43373550
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:12 schreef warrel het volgende:

[..]

@ Sylvana: Wat ontzettend gemeen! Dat kan ie niet maken hoor! Is er echt geen mogelijkheid dat hij je CBR-examen betaald?
Hij wil die extra rijles die ik nou nodig heb al niet eens betalen Laat staan mn hele examen
pi_43374777
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hij wil die extra rijles die ik nou nodig heb al niet eens betalen Laat staan mn hele examen
Smells like geldklopperij..
pi_43374865
Waar kan ik ook alweer online theorie examens oefenen?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  donderdag 9 november 2006 @ 06:45:58 #118
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_43384396
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Waar kan ik ook alweer online theorie examens oefenen?
ik heb nog wel 20 cd'tjes liggen gekopieerd
Is de theorie van VOOR januari 2007 want daarna wordt hij behoorlijk stuk moeilijker...

indien nodig, wobbel@gmail.com
pi_43384556
Pfff ik begin weer zenuwachtig te worden.
Zometeen eerst een her-tentamen WI
En dan om 14.45 nog een rijlesje en om 15. 55 het examen
Spannend!
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_43387793
veel succes weer Leroy
pi_43391387
Ik mag toch eerder afrijden, was toch nog een gaatje vrijgekomen en mag nou 28 november om 10 voor 11
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 12:54:46 #122
43556 miss_dynastie
pi_43391719
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:45 schreef Sylvana het volgende:
Ik mag toch eerder afrijden, was toch nog een gaatje vrijgekomen en mag nou 28 november om 10 voor 11
Nou, dat scheelt dan weer iets, maar wat een waaaaaaaardeloze rijschool zeg ... Ik hoop dat je het nu haalt!
pi_43392606
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, dat scheelt dan weer iets, maar wat een waaaaaaaardeloze rijschool zeg ... Ik hoop dat je het nu haalt!
Inderdaad, ik had allang adios gezegt of zit je vast aan een pakket?

leroytje succes!
pi_43394043
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef tralalala het volgende:

[..]

Inderdaad, ik had allang adios gezegt of zit je vast aan een pakket?

leroytje succes!
Ik denk ook niet echt dat als je al snel in de stress zit over je rijexamen, het dan bevoordelijk is om een maand voor je afrijdt in een andere auto met een andere instructeur te gaan rijden

Voorderest, mooi dat er nog een gaatje vrij is! Succes! Same goes voor leroyjte
'And I called your name,
pi_43396025
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:01 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ik denk ook niet echt dat als je al snel in de stress zit over je rijexamen, het dan bevoordelijk is om een maand voor je afrijdt in een andere auto met een andere instructeur te gaan rijden
Mja, dat is ook weer zo
pi_43397163
Vandaag belde m'n rijļnstructeur over m'n 2e rijexamen. Aanstaande dinsdag, 14 november. Maandag om 13 nog een extra rijlesje, en dinsdag voor het examen ook. Hoe laat ik op moet weet ik nog niet, maarja. Who gives a fuck. Als ik 'm dit keer maar gewoon haal
Maar ik ben vet zenuwachtig.. Heb de dokter wel weer gebeld voor de pilletjes, die deden het goed afgelopen dinsdag..
pi_43398435
M`n praktijkexamen wordt volgende les aangevraagd
pi_43401756
Overstappen lijkt mij ook niet echt handig, moet je weer aan nieuwe auto wennen enzo, maar ik hoop echt dat ik hem de 28e gewoon haal en van alles af ben
pi_43401796
* Sylvana wacht op Leroy, kom op jongen, vertel es ff of je geslaagd bent of niet
pi_43403719
Jeej, weer een les gehad vandaag! Les 5.
Sinds vandaag kan ik fileparkeren en keren dmv halve draai (dat keren was meer zoiets van 'dit is erg simpel, maar dat is de truc, je moet wel blijven opletten, dus we doen 'm maar een keertje').
Ook nog hellingproef en keren dmv steken geoefend, ging goed!
Het is zo leuk allemaal

Oh, nog een vraagje, mijn instructeur zei dat op autowegen alleen voertuigen mogen komen die minstens 45 km/u kunnen rijden. Ik dacht (en heb op verschillende sites zien staan) dat dat 50 km/u was. Wie heeft er betrouwbare theorieboekjes oid en weet het zeker? (dit was trouwens een autoweg binnen de bebouwde kom, waar je 70 mag)
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_43403912
@ Alcarin het is 50 volgens mij

maargoed ik had vandaag dus examen, alles wat er fout kon gaan ging fout!, men ergste autorijles in 3 maanden
- Te lang wachten terwijl ik allang had kunnen rijden.
- 2x afslaan.
- Hellingproef verneuken.
- paar x in de verkeerde versnelling zitten
- en volgens hem niet hard genoeg doorrijden op de snelweg.
Ik reed daar verdomme 115, maar die auto maakte al een kutherrie, dus ik wilde niet vol doortrappe
Oftewel; KUT!
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 18:53:37 #132
43556 miss_dynastie
pi_43404024
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:46 schreef Sylvana het volgende:
Overstappen lijkt mij ook niet echt handig, moet je weer aan nieuwe auto wennen enzo, maar ik hoop echt dat ik hem de 28e gewoon haal en van alles af ben
Ik ook! maar als je hem nu niet haalt zou ik het echt heel serieus overwegen hoor
pi_43404318
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:50 schreef leroytje het volgende:
@ Alcarin het is 50 volgens mij

maargoed ik had vandaag dus examen, alles wat er fout kon gaan ging fout!, men ergste autorijles in 3 maanden
(...)
Oftewel; KUT!

Zenuwen dus?
(en je tentamen dan..?)
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_43404701
men tentamen Wi ging wel goed
pi_43404899
Balen zeg Leroy, hopen dat je snel weer mag
pi_43406077
nee Sylvana niet snel, ik ga langzaam meer zekerheid opbouwen tijdens het lessen, men instructeur gaat in december 6 weken op vakantie dus word pas weer eind Januari
pi_43406521
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:45 schreef leroytje het volgende:
nee Sylvana niet snel, ik ga langzaam meer zekerheid opbouwen tijdens het lessen, men instructeur gaat in december 6 weken op vakantie dus word pas weer eind Januari
Aha oke

6 weken lang op vakantie, das wel lang zeg en dat ie dan geen vervanger regelt
pi_43408670
nee omdat dat absoluut niet werkt!, die kerel leert je dingen anders en wilt ook niet teveel vertellen wat je fout doet, en als ie weinig slechts zegt, denk je dat je alles goed doet en wil je liever niet meer bij je gewone instrusteur rijden. Dat is de gedachte erachter.
pi_43414253
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:44 schreef Alcarin het volgende:
Jeej, weer een les gehad vandaag! Les 5.
Sinds vandaag kan ik fileparkeren en keren dmv halve draai (dat keren was meer zoiets van 'dit is erg simpel, maar dat is de truc, je moet wel blijven opletten, dus we doen 'm maar een keertje').
Ook nog hellingproef en keren dmv steken geoefend, ging goed!
Het is zo leuk allemaal

Oh, nog een vraagje, mijn instructeur zei dat op autowegen alleen voertuigen mogen komen die minstens 45 km/u kunnen rijden. Ik dacht (en heb op verschillende sites zien staan) dat dat 50 km/u was. Wie heeft er betrouwbare theorieboekjes oid en weet het zeker? (dit was trouwens een autoweg binnen de bebouwde kom, waar je 70 mag)
Het is 50. Daarom zijn die invalidenwagens begrenst op 45, zodat ze niet de autoweg op mogen.
'And I called your name,
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:47:51 #140
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_43420210
Jammer leroytje, next time better
Dreams do come true
pi_43421312
JAmmer leroytje inderdaad!
En over het lessen bij een vervanger, dat heb ik zelf een keer gedaan en dat beviel kut. Andere auto, andere instructeur die alles weer op zijn eigen manier uitlegt en andere normen stelt. Het is wel jammer dat je instructeur zo lang gaat, mijne gaat meestal meerdere keren per jaar 1 of 2 weken.
'And I called your name,
pi_43421902
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef Me_Wesley het volgende:
JAmmer leroytje inderdaad!
En over het lessen bij een vervanger, dat heb ik zelf een keer gedaan en dat beviel kut. Andere auto, andere instructeur die alles weer op zijn eigen manier uitlegt en andere normen stelt. Het is wel jammer dat je instructeur zo lang gaat, mijne gaat meestal meerdere keren per jaar 1 of 2 weken.
Mijne zit nu ook een weekje in Turkije, eindelijk weer is een keer Dinsdag en Donderdag uitslapen
pi_43423978
Straks om 3 uur theorie examen. Gister gelest. Ging erg slecht, was er met mijn gedachten niet echt bij. Maar sinds ik bij een andere rij instructeur zit, heb ik het wel veel meer naar mijn zin, tijdens het rijlessen. Dat is dan wel weer een positief punt
pi_43424461
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:06 schreef diertjuh het volgende:
Straks om 3 uur theorie examen. Gister gelest. Ging erg slecht, was er met mijn gedachten niet echt bij. Maar sinds ik bij een andere rij instructeur zit, heb ik het wel veel meer naar mijn zin, tijdens het rijlessen. Dat is dan wel weer een positief punt
Succes dalijk
'And I called your name,
pi_43425599
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:06 schreef diertjuh het volgende:
Straks om 3 uur theorie examen.
succes
pi_43431830
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:21 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Succes dalijk
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:55 schreef Johnns het volgende:

[..]

succes
Dankje, maar helaas gezakt 9 fout. Vorige keer was het 11 fout, dus het gaat al wat beter. Maarja..het is wel balen.
pi_43432046
Balen zeg Diertjuh

Heb je theorie-cursus gedaan bij je rijschool? Anders zou ik je dat aanraden als je al 2 keer gezakt bent met zoveel fouten
pi_43432247
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:27 schreef Sylvana het volgende:
Balen zeg Diertjuh

Heb je theorie-cursus gedaan bij je rijschool? Anders zou ik je dat aanraden als je al 2 keer gezakt bent met zoveel fouten
Nee, ik heb geen theorie-cursus gedaan. Ben ik ook niet van plan om te doen. Ik heb het idee dat ik het zelf wel kan. Ookal ben ik 2 keer gezakt, liever 9 fout dan 7 fout. En ik doe toch al veelste lang over het rijlessen. Dus als je het totaal plaatje bekijkt, zit het sowieso niet mee.
pi_43432339
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:33 schreef diertjuh het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen theorie-cursus gedaan. Ben ik ook niet van plan om te doen. Ik heb het idee dat ik het zelf wel kan. Ookal ben ik 2 keer gezakt, liever 9 fout dan 7 fout. En ik doe toch al veelste lang over het rijlessen. Dus als je het totaal plaatje bekijkt, zit het sowieso niet mee.
ja, maar als je 2 keer gezakt bent dan denk ik dat je het toch niet zelf kan ( mijn mening) en dan lijkt mij een theorie-cursus erg handig, en dan is de kans veel groter om te slagen en als je geslaagd bent dan kun je ook pas weer examen doen, dus lijkt mij wel handig als je dat theorie-examen toch zo snel mogelijk probeert te halen, anders duurt alles nog veel langer ( uit eigen ervaring) Veel succes ermee iig, wat je ook doet
pi_43434148
Gister weer 2 uur gelest (les 3/4) ging weer lekker heb al in straat gekeerd en ben nu vooral bezig met het kijken in de spiegels/dode hoek.
Schakelen gaat bijna perfect nu en kijken gaat ook wel redelijk maar is wel lastig in het donker (fietsers zonder licht etc.)
Morgen weer 2 uur lessen en dat is de eerste keer overdag met daglicht
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  † In Memoriam † vrijdag 10 november 2006 @ 18:53:12 #152
43556 miss_dynastie
pi_43434270
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:33 schreef diertjuh het volgende:

[..]

Waarom heb je het idee dat je het zelf wel kan dan, had je niet goed geleerd of zo? Juist die lessen geven je namelijk een beeld van waar je staat en wat je zwakke punten zijn. Je hebt toch niet zoveel te verliezen, baat het niet dan schaadt het niet en zo?
pi_43434406
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waarom heb je het idee dat je het zelf wel kan dan, had je niet goed geleerd of zo? Juist die lessen geven je namelijk een beeld van waar je staat en wat je zwakke punten zijn. Je hebt toch niet zoveel te verliezen, baat het niet dan schaadt het niet en zo?
Zo denk ik er ook over. Ik heb zelf geen theorie-cursus gedaan, omdat ik gewoon van mezelf weet dat ik goed kan leren en ben dan ook 2 keer in 1 keer geslaagd ( 1 keer met 3 fout, 1 keer met 2 fout) Maar als ik zou zakken dan zou ik echt wel zo'n cursus gaan doen En ook als ik van mezelf zou weten dat ik niet goed zou kunnen leren
pi_43438861
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over. Ik heb zelf geen theorie-cursus gedaan, omdat ik gewoon van mezelf weet dat ik goed kan leren en ben dan ook 2 keer in 1 keer geslaagd ( 1 keer met 3 fout, 1 keer met 2 fout) Maar als ik zou zakken dan zou ik echt wel zo'n cursus gaan doen En ook als ik van mezelf zou weten dat ik niet goed zou kunnen leren
idd. ik heb het zelf ook geleerd , en ben in 1x geslaagd (2 fout). maar als ik al 2 x gezakt ben op mn theorie zou ik zeker nadenken over eventuele theorielessen. misschien 1 of 2 lesjes, maar dan heb je grote kans dat je het haalt. want als je het nou net niet gehaald hebt, maar 11 en 9 fout is ook ruim over de grens.

maarja, just my 2 cents
pi_43439529
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:14 schreef Johnns het volgende:

[..]

idd. ik heb het zelf ook geleerd , en ben in 1x geslaagd (2 fout). maar als ik al 2 x gezakt ben op mn theorie zou ik zeker nadenken over eventuele theorielessen. misschien 1 of 2 lesjes, maar dan heb je grote kans dat je het haalt. want als je het nou net niet gehaald hebt, maar 11 en 9 fout is ook ruim over de grens.

maarja, just my 2 cents
ja dus niet iedereen kan het in 1 keer halen. En ik weet zelf ook wel waar mijn fouten liggen. Jij vindt 11 en 9 fout ruim over de grens. 11 wel. 9 niet. Ik doe het gewoon nog een keer weer. Daarnaast heb ik ook sinds kort een nieuwe rij instructeur.. dus dat onderwerp theorie hebben we nog helemaal niet gehad. Ik doe er misschien wat langer over en mss wat meer fouten dan anderen, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet alleen kan.
pi_43439593
@ Diertjuh: Heb je al de examenvragen geoefend? Want ik had het hele boekje geleerd, maar van de voorbeeldexamenvragen leerde ik nog veel meer. En de dingen die ik dan leerde bleven veel beter hangen.
pi_43439691
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:37 schreef warrel het volgende:
@ Diertjuh: Heb je al de examenvragen geoefend? Want ik had het hele boekje geleerd, maar van de voorbeeldexamenvragen leerde ik nog veel meer. En de dingen die ik dan leerde bleven veel beter hangen.
Ja, die heb ik geleerd. Plus een cd-rom waar ook examenvragen opstaan. Daar is ook wat van blijven hangen, en ik weet zelf wel waar ik problemen mee heb. Daar probeer ik ook wel gewoon meer op te oefenen. Maar het punt is met een theorie-cursus, heb ik gewoon zelf het idee dat ik toch niet veel verder kom. Daarnaast heb ik ook dingen voor school te leren. Misschien handig om dan even te stoppen met rijlessen en theorie tot het met school wat rustiger gaat. Die optie heb ik ook al overwogen.
  † In Memoriam † zaterdag 11 november 2006 @ 09:54:26 #158
43556 miss_dynastie
pi_43447871
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:35 schreef diertjuh het volgende:
Ik doe er misschien wat langer over en mss wat meer fouten dan anderen, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet alleen kan.
Maar waarom wil je het per se in je eentje doen Die cursussen zijn er toch juist om je een stukje op weg te helpen, dat kan je toch best als hulpmiddel gebruiken? Ik ben ook vrij individualistisch ingesteld en heb te kennen gegeven aan de rijschool dat ik vier lessen + eindles met proefexamens een beetje teveel van het goede vind, dus ik ga vooralsnog alleen naar de eindles, maar als dan zou blijken dat ik er heel ver vanaf zit, dan zou ik toch die andere lessen ook nog volgen...
pi_43449591
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:40 schreef diertjuh het volgende:

[..]

Ja, die heb ik geleerd. Plus een cd-rom waar ook examenvragen opstaan. Daar is ook wat van blijven hangen, en ik weet zelf wel waar ik problemen mee heb. Daar probeer ik ook wel gewoon meer op te oefenen. Maar het punt is met een theorie-cursus, heb ik gewoon zelf het idee dat ik toch niet veel verder kom. Daarnaast heb ik ook dingen voor school te leren. Misschien handig om dan even te stoppen met rijlessen en theorie tot het met school wat rustiger gaat. Die optie heb ik ook al overwogen.
Ik had m'n theorieexamen ook zo uitgesteld dat het in de zomervakantie uitkwam. Ik had het ook niet tussen m'n (stresserige) tentamens moeten doen.. En dan misschien toch jezelf even overgeven aan zo'n cursusje. Baat 't niet, dan schaadt 't niet. Toch?
pi_43450525
Of je plant je examen op maandag of dinsdag, even een weekendje niks voor school en wat leren en dan haal je het ook wel. Vooral veel vragen oefenen, dat werkt erg goed heb ik ervaren.

Pff ik kan pas donderdag mn rijbewijs ophalen, die lui bij het gemeentenhuis hebben ook nooit van werken gehoord. Dan duurt het altijd wel 5 werkdagen, maar zo'n pasje moet toch sneller kunnen...
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_43461402
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 12:58 schreef Venco16 het volgende:
Of je plant je examen op maandag of dinsdag, even een weekendje niks voor school en wat leren en dan haal je het ook wel. Vooral veel vragen oefenen, dat werkt erg goed heb ik ervaren.

Pff ik kan pas donderdag mn rijbewijs ophalen, die lui bij het gemeentenhuis hebben ook nooit van werken gehoord. Dan duurt het altijd wel 5 werkdagen, maar zo'n pasje moet toch sneller kunnen...
Voor 40 Euro extra komt je aanvraag bovenop de stapel te liggen. Dan heb je 'm morgen al.
pi_43473350
Voor je theorie-examen moet je twee pasfoto's meenemen, die vervolgens ook weer op je rijbewijs komen. Maar zijn ze bij het CBR net zo streng voor pasfoto's als bij de gemeente? Iemand enig idee?
- Beverly Sills
pi_43473836
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Voor je theorie-examen moet je twee pasfoto's meenemen, die vervolgens ook weer op je rijbewijs komen. Maar zijn ze bij het CBR net zo streng voor pasfoto's als bij de gemeente? Iemand enig idee?
als je fotos laat maken bij de fotozaak en je zegt dat het voor je rijbewijs is, moet het wel goed komen.

of wil je oudere fotos gebruiken?
pi_43474016
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:14 schreef Johnns het volgende:

[..]

als je fotos laat maken bij de fotozaak en je zegt dat het voor je rijbewijs is, moet het wel goed komen.

of wil je oudere fotos gebruiken?
Vrij recent heb ik foto's laten maken, maar die zijn dus helaas niet goed genoeg voor een identiteitsbewijs. Kan het er dan nog wel mee door voor een rijbewijs?
- Beverly Sills
pi_43474122
Ohnee, moet er op je rijbewijs zo'n 'neutrale' foto?!
  † In Memoriam † zondag 12 november 2006 @ 13:23:59 #166
43556 miss_dynastie
pi_43474165
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:22 schreef warrel het volgende:
Neutraal, neutraal... Vriendje staat erop alsof ie net is opgepakt voor het een of het ander, het enige dat ontbreekt is het bordje met gevangenennummer
pi_43474212
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:22 schreef warrel het volgende:
Nou, als ze net zo streng zijn als voor een id, dan is het eerder een boze foto. Glimlachen mag al niet eens.
- Beverly Sills
pi_43474397
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Neutraal, neutraal... Vriendje staat erop alsof ie net is opgepakt voor het een of het ander, het enige dat ontbreekt is het bordje met gevangenennummer
Hehe, ik ben bang dat er bij mij ook een chagrijnige blik komt. Tenzij ik geil probeer te kijken? HIhi
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Nou, als ze net zo streng zijn als voor een id, dan is het eerder een boze foto. Glimlachen mag al niet eens.
Nope, naar vind ik dat.. En pasfoto's maken is bij mij al zo'n gedoe..
pi_43480082
ach, ik sta ook op mn rijbewijs als een der ' most wanted' mensen

maar soit, als het goed is hoef je hem toch nooit te laten zien
Fragile like a rose on the snow...
pi_43480230
Ik sta op mijn rijbewijs met een gezicht alsof ik geblowed heb of zo Echt fantastisch. Ik lach stiekem een heel klein beetje Maar dat hebben ze niet gezien denk ik.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_43483681
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:27 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Voor 40 Euro extra komt je aanvraag bovenop de stapel te liggen. Dan heb je 'm morgen al.
Ja voor die 40 euro wacht ik wel een weekje. Die lui moeten gewoon doorwerken..
Wat ik doe? Ik ontdek!
pi_43486466
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:52 schreef rena het volgende:
Ik sta op mijn rijbewijs met een gezicht alsof ik geblowed heb of zo Echt fantastisch. Ik lach stiekem een heel klein beetje Maar dat hebben ze niet gezien denk ik.
Hmm, morgen maar eens kijken of m'n hoofd fotogeniekachtig wakker wordt.
pi_43486581
Morgen weer les, donderdag theorie examen
pi_43487100
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:47 schreef Knuffelslet het volgende:
ach, ik sta ook op mn rijbewijs als een der ' most wanted' mensen

maar soit, als het goed is hoef je hem toch nooit te laten zien
Klopt. Ik heb nog nooit m'n rijbewijs moeten laten zien aan een agent. Zelfs niet aan de baas toen ik werkte als storingsmonteur en een busje meekreeg.

Wel vaak zat staande gehouden voor alcohol- of gordelcontrole enzo.
Kreeg ik nog zo'n 'Bob rijdt' - sticker
pi_43496282
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:12 schreef warrel het volgende:

[..]

Pff, in zo'n situatie zit ik nu dus ook, het wordt allemaal wel héél erg krapjes.. Succes alvast!
Ik heb er redelijk vertrouwen in dus het moet wel goed komen
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:52 schreef rena het volgende:
Zo'n gezicht ken ik maar al te goed
Ik moet over 8 dagen examen doen dus deze ook maar ff zulke foto's maken
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_43498247
quote:
Op maandag 13 november 2006 00:50 schreef Pino_666 het volgende:

[..]

Ik heb er redelijk vertrouwen in dus het moet wel goed komen
[..]
YEAH! Iemand die vertrouwen in mij heeft!
Of ging het bij jou goedkomen?
quote:
Zo'n gezicht ken ik maar al te goed
Ik moet over 8 dagen examen doen dus deze ook maar ff zulke foto's maken
De foto's zitten er vandaag niet in ben ik bang. Het regent
Ik rijd vandaag wel m'n eennalaatste rijles, spannend!
pi_43498280
ik kan voorlopig niet lessen, ik zit met men poot in et gips
beetje lomp gedaan bij et basketballen en dus men duim (het bot) gescheurd.
maarja 3de x examen is tog pas eind Januari, dus scheelt mij weer geld
pi_43498389
Ouch! Dat had ik ook vorig jaar, toen was ik van m'n fiets gevallen en m'n voet gebroken
Gelukkig is het bij jou je hand, dat loopt wat makkelijker
Sterkte, en beterschap. En januari is makkelijk te halen, alleen is het sturen vast niet geheel pijnloos. Bij mij deed het gas geven op de snelweg zo'n pijn..
pi_43502669
ai, das niet fijn Leroy, sterkte ermee!
pi_43512445
Veel meegelezen, maar nu heb ik het ook zelf binnen. Het was mijn tweede keer en opnieuw was het verre van vlekkeloos, maar het is dus gelukt.
pi_43513181
Morgen weer lessen, nog maar 3 keer gelukkig (als ik in 1 keer slaag natuurlijk ) ben het lessen nu eigenlijk wel zat...
pi_43513297
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:56 schreef Hamilton het volgende:
Veel meegelezen, maar nu heb ik het ook zelf binnen. Het was mijn tweede keer en opnieuw was het verre van vlekkeloos, maar het is dus gelukt.
gefeliciteerd
pi_43513358
morgen weer 2 uurtjes les, waaronder proefexamen

ben benieuwd

Hamilton, gefeliciteerd
pi_43515744
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:56 schreef Hamilton het volgende:
YEAH! Goed gedaan!
Morgen moet ik ook weer, voor de 2e keer. Ieh, ik ben zo benieuwd wat ik er van ga bakken!
pi_43515772
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:37 schreef warrel het volgende:

[..]

YEAH! Goed gedaan!
Morgen moet ik ook weer, voor de 2e keer. Ieh, ik ben zo benieuwd wat ik er van ga bakken!
succes
pi_43515790
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:30 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb nog nooit m'n rijbewijs moeten laten zien aan een agent. Zelfs niet aan de baas toen ik werkte als storingsmonteur en een busje meekreeg.
Gek is dat he

Die chris, van 6pack, heeft bij bnn ooit eens zwaar op zn lazer gehad toen uitkwam dat ie zonder rijbewijs rondreed in autos van bnn

Maar idd, zeggen dat je een rijbewijs hebt is genoeg voor een hoop mensen (school, werk, stage, niemand die mn rijbewijs echt gezien heeft) heb nu ook een vet hippe peugeot partner voor de deur staan jeej
pi_43516583
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:37 schreef warrel het volgende:

[..]

YEAH! Goed gedaan!
veel succes
  maandag 13 november 2006 @ 19:05:34 #188
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_43516850
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

veel succes
ik zat vorige jaar oktober in dit topic, waar ik mijn BNOR-examen eindelijk succesvol afronde (ben nog steeds onmetelijk blij ), maar volgens mij zat jij toen ook al in dit topic.....klopt dat, en hoe staat het er nu voor?
pi_43517045
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:05 schreef Grumpey het volgende:

[..]

ik zat vorige jaar oktober in dit topic, waar ik mijn BNOR-examen eindelijk succesvol afronde (ben nog steeds onmetelijk blij ), maar volgens mij zat jij toen ook al in dit topic.....klopt dat, en hoe staat het er nu voor?
ja, ik zit hier al sinds januari 2005, dus al wel ff

maar ik heb de 28e BNOR-examen
pi_43517103
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:38 schreef Johnns het volgende:

[..]

succes
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

veel succes
Dankjewel
pi_43517134
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:15 schreef tralalala het volgende:
Morgen weer lessen, nog maar 3 keer gelukkig (als ik in 1 keer slaag natuurlijk ) ben het lessen nu eigenlijk wel zat...
Nog 2 keer dus er is een familielid van mijn instructeur overleden.
  maandag 13 november 2006 @ 19:17:28 #192
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_43517323
ik heb zelf 4x examen gedaan, toen half jaar pauze, opnieuw theorie gedaan (dat ging 2 keer gewoon perfect) en toen BNOR in 1x gehaald.

Het fijnst bij BNOR vond ik dat hij aan begin van gesprek zei dat ik in principe al geslaagd was, dat ik alleen nog maar gewoon normaal een rit moest kunnen rijden waarbij hij zich ging concentreren op inzicht in het verkeer ipv op kleine foutjes en details. Daardoor ging ik veel relaxter rijden, en had ik bij het snelweg invoegen ook een goede actie laten zien door gevaar ruim van te voren aan te zien komen en juist te handelen. Toen was het voldoende volgens hem, ik was geslaagd, al moest ik hem beloven dat ik zo snel mogelijk een dag lang (8 uur) in mijn eentje achter het stuur gewoon moest rijden door de stad etc. om zo te wennen en rust te vinden zonder op mijn vingers gekeken te worden.

Vooral dat laatste was namelijk de rede dat ik 4x gezakt was. Achteraf ben ik blij dat ik zovaak gezakt was, omdat ik merkte dat ik veel sneller dan anderen al helemaal vertrouwd achter stuur zat in verschillende auto's zonder al teveel problemen

Succes alvast
pi_43537435
heb dus rond kwart voor 2 proefexamen. ik blij , had er zin in.

word ik zojuist wakker met een stijve nek kan haast niet over mn schouder kijken

ben benieuwd hoe het gaat.
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 11:42:43 #194
43556 miss_dynastie
pi_43537557
Warrel ik duim voor je
pi_43538080
Donderdag theorie, moet ik toch wel halen
pi_43538759
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:04 schreef Mathijz het volgende:
Donderdag theorie, moet ik toch wel halen
ik moet ook donderdag op voor de theorie. wel zenuwachtig maar ga het wel redden.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_43538788
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:37 schreef Johnns het volgende:
kan haast niet over mn schouder kijken
En het is juist de bedoeling dat je dat zo overdreven en zo vaak mogelijk doet. Succes!!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_43540621
Morgen heb ik m'n examen!!!!!!
pi_43542104
Pff ik ga de 21e op. Heb er wel vertrouwen in eigenlijk, maar ja vaak is dat misplaatst.
Viktor Cross
pi_43542171
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Warrel ik duim voor je
Tevergeefs, ik ben gezakt godverdomme..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')