Dus als ik 8:55 op moet, kan ik nog wel dezelfde dag het rijbewijs aanvragen?quote:Op woensdag 8 november 2006 13:59 schreef Knuffelslet het volgende:
als je voor 2 uur bent kan het nog![]()
Jep.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dus als ik 8:55 op moet, kan ik nog wel dezelfde dag het rijbewijs aanvragen?
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:32 schreef Miss_S het volgende:geslaagd
eigenlijk ging alles goed, was ook niet zenuwachtig
meteen mijn rijbewijs aangevraagd en kan hem morgen ophalen
Lekker is dat.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:46 schreef Sylvana het volgende:
Godver de godver de godver![]()
![]()
Kan pas 8 januari weer
Ja, hij gaat wel proberen of er keer gaatje vrij is, maar baal hier echt van
* Sylvana gaat examendatum maar weer uit wiki halen
Ik mag hem geloof ik echt niet halen
Iedereen bedankt.quote:
Pff, in zo'n situatie zit ik nu dus ook, het wordt allemaal wel héél erg krapjes.. Succes alvast!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:22 schreef Pino_666 het volgende:
Even een update:
Maandag 20 november ga ik voor de tweede keer examen doen. De vorige keer was ik gezakt omdat ik kruispunten niet goed benaderde. Ik moest meer scannen en m'n snelheid beter aanpassen aan de situatie. Inmiddels een x aantal lessen gehad (en enkele honderden euro's lichter) en ik heb er wel een beter gevoel over dan vlak voor mijn eerste examen. Mijn instructeur hoeft weinig tot niets meer te zeggen (hij heeft natuurlijk altijd wel wat te zeuren, maar goed) en dan geeft wel vertrouwen. Nu is het nog een kwestie van de zenuwen onder controle houden en rijden maar.... ik hoop het zo ! Het probleem is een beetje dat wanneer ik nog een keer zak, ik op korte termijn het geld niet heb om nog een keer examen te doen. Het moet deze keer gewoon lukken !
![]()
Hij wil die extra rijles die ik nou nodig heb al niet eens betalenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:12 schreef warrel het volgende:
[..]
@ Sylvana: Wat ontzettend gemeen! Dat kan ie niet maken hoor! Is er echt geen mogelijkheid dat hij je CBR-examen betaald?
Smells like geldklopperij..quote:Op woensdag 8 november 2006 21:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij wil die extra rijles die ik nou nodig heb al niet eens betalenLaat staan mn hele examen
ik heb nog wel 20 cd'tjes liggen gekopieerdquote:Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Waar kan ik ook alweer online theorie examens oefenen?
Nou, dat scheelt dan weer iets, maar wat een waaaaaaaardeloze rijschool zegquote:Op donderdag 9 november 2006 12:45 schreef Sylvana het volgende:
Ik mag toch eerder afrijden, was toch nog een gaatje vrijgekomen en mag nou 28 november om 10 voor 11
Inderdaad, ik had allang adios gezegtquote:Op donderdag 9 november 2006 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt dan weer iets, maar wat een waaaaaaaardeloze rijschool zeg... Ik hoop dat je het nu haalt!
Ik denk ook niet echt dat als je al snel in de stress zit over je rijexamen, het dan bevoordelijk is om een maand voor je afrijdt in een andere auto met een andere instructeur te gaan rijdenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had allang adios gezegtof zit je vast aan een pakket?
leroytje succes!
Mja, dat is ook weer zoquote:Op donderdag 9 november 2006 14:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik denk ook niet echt dat als je al snel in de stress zit over je rijexamen, het dan bevoordelijk is om een maand voor je afrijdt in een andere auto met een andere instructeur te gaan rijden
Ik ook! maar als je hem nu niet haalt zou ik het echt heel serieus overwegen hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 17:46 schreef Sylvana het volgende:
Overstappen lijkt mij ook niet echt handig, moet je weer aan nieuwe auto wennen enzo, maar ik hoop echt dat ik hem de 28e gewoon haal en van alles af ben
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:50 schreef leroytje het volgende:
@ Alcarin het is 50 volgens mij
maargoed ik had vandaag dus examen, alles wat er fout kon gaan ging fout!, men ergste autorijles in 3 maanden
(...)
Oftewel; KUT!
Aha okequote:Op donderdag 9 november 2006 19:45 schreef leroytje het volgende:
nee Sylvana niet snel, ik ga langzaam meer zekerheid opbouwen tijdens het lessen, men instructeur gaat in december 6 weken op vakantie dus word pas weer eind Januari
Het is 50. Daarom zijn die invalidenwagens begrenst op 45, zodat ze niet de autoweg op mogen.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:44 schreef Alcarin het volgende:
Jeej, weer een les gehad vandaag! Les 5.
Sinds vandaag kan ik fileparkeren en keren dmv halve draai (dat keren was meer zoiets van 'dit is erg simpel, maar dat is de truc, je moet wel blijven opletten, dus we doen 'm maar een keertje').
Ook nog hellingproef en keren dmv steken geoefend, ging goed!
Het is zo leuk allemaal![]()
Oh, nog een vraagje, mijn instructeur zei dat op autowegen alleen voertuigen mogen komen die minstens 45 km/u kunnen rijden. Ik dacht (en heb op verschillende sites zien staan) dat dat 50 km/u was. Wie heeft er betrouwbare theorieboekjes oid en weet het zeker?(dit was trouwens een autoweg binnen de bebouwde kom, waar je 70 mag)
Mijne zit nu ook een weekje in Turkije, eindelijk weer is een keer Dinsdag en Donderdag uitslapenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:28 schreef Me_Wesley het volgende:
JAmmer leroytje inderdaad!
En over het lessen bij een vervanger, dat heb ik zelf een keer gedaan en dat beviel kut. Andere auto, andere instructeur die alles weer op zijn eigen manier uitlegt en andere normen stelt. Het is wel jammer dat je instructeur zo lang gaat, mijne gaat meestal meerdere keren per jaar 1 of 2 weken.
Succes dalijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:06 schreef diertjuh het volgende:
Straks om 3 uur theorie examen. Gister gelest. Ging erg slecht, was er met mijn gedachten niet echt bij. Maar sinds ik bij een andere rij instructeur zit, heb ik het wel veel meer naar mijn zin, tijdens het rijlessen. Dat is dan wel weer een positief punt
succesquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:06 schreef diertjuh het volgende:
Straks om 3 uur theorie examen.
quote:
Dankje, maar helaas gezakt 9 fout. Vorige keer was het 11 fout, dus het gaat al wat beter. Maarja..het is wel balen.quote:
Nee, ik heb geen theorie-cursus gedaan. Ben ik ook niet van plan om te doen. Ik heb het idee dat ik het zelf wel kan. Ookal ben ik 2 keer gezakt, liever 9 fout dan 7 fout. En ik doe toch al veelste lang over het rijlessen. Dus als je het totaal plaatje bekijkt, zit het sowieso niet mee.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:27 schreef Sylvana het volgende:
Balen zeg Diertjuh
Heb je theorie-cursus gedaan bij je rijschool? Anders zou ik je dat aanraden als je al 2 keer gezakt bent met zoveel fouten
ja, maar als je 2 keer gezakt bent dan denk ik dat je het toch niet zelf kan ( mijn mening) en dan lijkt mij een theorie-cursus erg handig, en dan is de kans veel groter om te slagen en als je geslaagd bent dan kun je ook pas weer examen doen, dus lijkt mij wel handig als je dat theorie-examen toch zo snel mogelijk probeert te halen, anders duurt alles nog veel langer ( uit eigen ervaring) Veel succes ermee iig, wat je ook doetquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen theorie-cursus gedaan. Ben ik ook niet van plan om te doen. Ik heb het idee dat ik het zelf wel kan. Ookal ben ik 2 keer gezakt, liever 9 fout dan 7 fout. En ik doe toch al veelste lang over het rijlessen. Dus als je het totaal plaatje bekijkt, zit het sowieso niet mee.
Waarom heb je het idee dat je het zelf wel kan dan, had je niet goed geleerd of zo? Juist die lessen geven je namelijk een beeld van waar je staat en wat je zwakke punten zijn. Je hebt toch niet zoveel te verliezen, baat het niet dan schaadt het niet en zo?quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen theorie-cursus gedaan. Ben ik ook niet van plan om te doen. Ik heb het idee dat ik het zelf wel kan. Ookal ben ik 2 keer gezakt, liever 9 fout dan 7 fout. En ik doe toch al veelste lang over het rijlessen. Dus als je het totaal plaatje bekijkt, zit het sowieso niet mee.
Zo denk ik er ook over. Ik heb zelf geen theorie-cursus gedaan, omdat ik gewoon van mezelf weet dat ik goed kan leren en ben dan ook 2 keer in 1 keer geslaagd ( 1 keer met 3 fout, 1 keer met 2 fout) Maar als ik zou zakken dan zou ik echt wel zo'n cursus gaan doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom heb je het idee dat je het zelf wel kan dan, had je niet goed geleerd of zo? Juist die lessen geven je namelijk een beeld van waar je staat en wat je zwakke punten zijn. Je hebt toch niet zoveel te verliezen, baat het niet dan schaadt het niet en zo?
idd. ik heb het zelf ook geleerd , en ben in 1x geslaagd (2 fout). maar als ik al 2 x gezakt ben op mn theorie zou ik zeker nadenken over eventuele theorielessen. misschien 1 of 2 lesjes, maar dan heb je grote kans dat je het haalt. want als je het nou net niet gehaald hebt, maar 11 en 9 fout is ook ruim over de grens.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Ik heb zelf geen theorie-cursus gedaan, omdat ik gewoon van mezelf weet dat ik goed kan leren en ben dan ook 2 keer in 1 keer geslaagd ( 1 keer met 3 fout, 1 keer met 2 fout) Maar als ik zou zakken dan zou ik echt wel zo'n cursus gaan doenEn ook als ik van mezelf zou weten dat ik niet goed zou kunnen leren
ja dus niet iedereen kan het in 1 keer halen. En ik weet zelf ook wel waar mijn fouten liggen. Jij vindt 11 en 9 fout ruim over de grens. 11 wel. 9 niet. Ik doe het gewoon nog een keer weer. Daarnaast heb ik ook sinds kort een nieuwe rij instructeur.. dus dat onderwerp theorie hebben we nog helemaal niet gehad. Ik doe er misschien wat langer over en mss wat meer fouten dan anderen, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet alleen kan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:14 schreef Johnns het volgende:
[..]
idd. ik heb het zelf ook geleerd , en ben in 1x geslaagd (2 fout). maar als ik al 2 x gezakt ben op mn theorie zou ik zeker nadenken over eventuele theorielessen. misschien 1 of 2 lesjes, maar dan heb je grote kans dat je het haalt. want als je het nou net niet gehaald hebt, maar 11 en 9 fout is ook ruim over de grens.
maarja, just my 2 cents![]()
Ja, die heb ik geleerd. Plus een cd-rom waar ook examenvragen opstaan. Daar is ook wat van blijven hangen, en ik weet zelf wel waar ik problemen mee heb. Daar probeer ik ook wel gewoon meer op te oefenen. Maar het punt is met een theorie-cursus, heb ik gewoon zelf het idee dat ik toch niet veel verder kom. Daarnaast heb ik ook dingen voor school te leren. Misschien handig om dan even te stoppen met rijlessen en theorie tot het met school wat rustiger gaat. Die optie heb ik ook al overwogen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:37 schreef warrel het volgende:
@ Diertjuh: Heb je al de examenvragen geoefend? Want ik had het hele boekje geleerd, maar van de voorbeeldexamenvragen leerde ik nog veel meer. En de dingen die ik dan leerde bleven veel beter hangen.
Maar waarom wil je het per se in je eentje doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:35 schreef diertjuh het volgende:
Ik doe er misschien wat langer over en mss wat meer fouten dan anderen, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet alleen kan.
Ik had m'n theorieexamen ook zo uitgesteld dat het in de zomervakantie uitkwam. Ik had het ook niet tussen m'n (stresserige) tentamens moeten doen.. En dan misschien toch jezelf even overgeven aan zo'n cursusje. Baat 't niet, dan schaadt 't niet. Toch?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja, die heb ik geleerd. Plus een cd-rom waar ook examenvragen opstaan. Daar is ook wat van blijven hangen, en ik weet zelf wel waar ik problemen mee heb. Daar probeer ik ook wel gewoon meer op te oefenen. Maar het punt is met een theorie-cursus, heb ik gewoon zelf het idee dat ik toch niet veel verder kom. Daarnaast heb ik ook dingen voor school te leren. Misschien handig om dan even te stoppen met rijlessen en theorie tot het met school wat rustiger gaat. Die optie heb ik ook al overwogen.
Voor 40 Euro extra komt je aanvraag bovenop de stapel te liggen. Dan heb je 'm morgen al.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:58 schreef Venco16 het volgende:
Of je plant je examen op maandag of dinsdag, even een weekendje niks voor school en wat leren en dan haal je het ook wel. Vooral veel vragen oefenen, dat werkt erg goed heb ik ervaren.
Pff ik kan pas donderdag mn rijbewijs ophalen, die lui bij het gemeentenhuis hebben ook nooit van werken gehoord. Dan duurt het altijd wel 5 werkdagen, maar zo'n pasje moet toch sneller kunnen...
als je fotos laat maken bij de fotozaak en je zegt dat het voor je rijbewijs is, moet het wel goed komen.quote:Op zondag 12 november 2006 12:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Voor je theorie-examen moet je twee pasfoto's meenemen, die vervolgens ook weer op je rijbewijs komen. Maar zijn ze bij het CBR net zo streng voor pasfoto's als bij de gemeente? Iemand enig idee?
Vrij recent heb ik foto's laten maken, maar die zijn dus helaas niet goed genoeg voor een identiteitsbewijs. Kan het er dan nog wel mee door voor een rijbewijs?quote:Op zondag 12 november 2006 13:14 schreef Johnns het volgende:
[..]
als je fotos laat maken bij de fotozaak en je zegt dat het voor je rijbewijs is, moet het wel goed komen.
of wil je oudere fotos gebruiken?
Neutraal, neutraal... Vriendje staat erop alsof ie net is opgepakt voor het een of het ander, het enige dat ontbreekt is het bordje met gevangenennummerquote:Op zondag 12 november 2006 13:22 schreef warrel het volgende:
Ohnee, moet er op je rijbewijs zo'n 'neutrale' foto?!
Nou, als ze net zo streng zijn als voor een id, dan is het eerder een boze foto. Glimlachen mag al niet eens.quote:Op zondag 12 november 2006 13:22 schreef warrel het volgende:
Ohnee, moet er op je rijbewijs zo'n 'neutrale' foto?!
Hehe, ik ben bang dat er bij mij ook een chagrijnige blik komt. Tenzij ik geil probeer te kijken? HIhiquote:Op zondag 12 november 2006 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Neutraal, neutraal... Vriendje staat erop alsof ie net is opgepakt voor het een of het ander, het enige dat ontbreekt is het bordje met gevangenennummer
Nope, naar vind ik dat.. En pasfoto's maken is bij mij al zo'n gedoe..quote:Op zondag 12 november 2006 13:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, als ze net zo streng zijn als voor een id, dan is het eerder een boze foto. Glimlachen mag al niet eens.
Ja voor die 40 euro wacht ik wel een weekje. Die lui moeten gewoon doorwerken..quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:27 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Voor 40 Euro extra komt je aanvraag bovenop de stapel te liggen. Dan heb je 'm morgen al.
Hmm, morgen maar eens kijken of m'n hoofd fotogeniekachtig wakker wordt.quote:Op zondag 12 november 2006 16:52 schreef rena het volgende:
Ik sta op mijn rijbewijs met een gezicht alsof ik geblowed heb of zoEcht fantastisch. Ik lach stiekem een heel klein beetje
Maar dat hebben ze niet gezien denk ik.
![]()
Klopt. Ik heb nog nooit m'n rijbewijs moeten laten zien aan een agent. Zelfs niet aan de baas toen ik werkte als storingsmonteur en een busje meekreeg.quote:Op zondag 12 november 2006 16:47 schreef Knuffelslet het volgende:
ach, ik sta ook op mn rijbewijs als een der ' most wanted' mensen
maar soit, als het goed is hoef je hem toch nooit te laten zien
Ik heb er redelijk vertrouwen in dus het moet wel goed komenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:12 schreef warrel het volgende:
[..]
Pff, in zo'n situatie zit ik nu dus ook, het wordt allemaal wel héél erg krapjes.. Succes alvast!
Zo'n gezicht ken ik maar al te goedquote:Op zondag 12 november 2006 16:52 schreef rena het volgende:
Ik sta op mijn rijbewijs met een gezicht alsof ik geblowed heb of zoEcht fantastisch. Ik lach stiekem een heel klein beetje
Maar dat hebben ze niet gezien denk ik.
![]()
YEAH! Iemand die vertrouwen in mij heeft!quote:Op maandag 13 november 2006 00:50 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Ik heb er redelijk vertrouwen in dus het moet wel goed komen![]()
[..]
De foto's zitten er vandaag niet in ben ik bang. Het regentquote:Zo'n gezicht ken ik maar al te goed![]()
Ik moet over 8 dagen examen doen dus deze ook maar ff zulke foto's maken![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 13 november 2006 16:56 schreef Hamilton het volgende:
Veel meegelezen, maar nu heb ik het ook zelf binnen.Het was mijn tweede keer en opnieuw was het verre van vlekkeloos, maar het is dus gelukt.
![]()
YEAH! Goed gedaan!quote:Op maandag 13 november 2006 16:56 schreef Hamilton het volgende:
Veel meegelezen, maar nu heb ik het ook zelf binnen.Het was mijn tweede keer en opnieuw was het verre van vlekkeloos, maar het is dus gelukt.
![]()
succesquote:Op maandag 13 november 2006 18:37 schreef warrel het volgende:
[..]
YEAH! Goed gedaan!
Morgen moet ik ook weer, voor de 2e keer. Ieh, ik ben zo benieuwd wat ik er van ga bakken!![]()
Gek is dat hequote:Op zondag 12 november 2006 20:30 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nog nooit m'n rijbewijs moeten laten zien aan een agent. Zelfs niet aan de baas toen ik werkte als storingsmonteur en een busje meekreeg.
veel succesquote:Op maandag 13 november 2006 18:37 schreef warrel het volgende:
[..]
YEAH! Goed gedaan!
Morgen moet ik ook weer, voor de 2e keer. Ieh, ik ben zo benieuwd wat ik er van ga bakken!![]()
ik zat vorige jaar oktober in dit topic, waar ik mijn BNOR-examen eindelijk succesvol afronde (ben nog steeds onmetelijk blijquote:
ja, ik zit hier al sinds januari 2005, dus al wel ffquote:Op maandag 13 november 2006 19:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik zat vorige jaar oktober in dit topic, waar ik mijn BNOR-examen eindelijk succesvol afronde (ben nog steeds onmetelijk blij), maar volgens mij zat jij toen ook al in dit topic.....klopt dat, en hoe staat het er nu voor?
Nog 2 keer dusquote:Op maandag 13 november 2006 17:15 schreef tralalala het volgende:
Morgen weer lessen, nog maar 3 keer gelukkig (als ik in 1 keer slaag natuurlijk) ben het lessen nu eigenlijk wel zat...
ik moet ook donderdag op voor de theorie. wel zenuwachtig maar ga het wel redden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:04 schreef Mathijz het volgende:
Donderdag theorie, moet ik toch wel halen
En het is juist de bedoeling dat je dat zo overdreven en zo vaak mogelijk doet. Succes!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:37 schreef Johnns het volgende:
kan haast niet over mn schouder kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |